23-04-2006 Zondagquote:Op donderdag 20 april 2006 21:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
eventueel voor de beker of wanneer word hij precies trug gezet
dan boeit het idd, totaal nietsquote:Op donderdag 20 april 2006 21:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
23-04-2006 Zondag
* Teamgeest, zelfvertrouwen, supporters en sponsors worden gereset naar de normale waarde
* Geen wedstrijden
* Op het einde van de dag wordt het speelschema bepaald en wordt uiterlijk dan de nieuwe competitie-indeling ook in de ranglijsten verwerkt.
* Op deze zondag kun je vanaf 19:45 (België 12:45) de eerste pull van het seizoen halen van spelers die niet meer verjaren. 16 weken later worden zij pas een jaar ouder
verwacht de slechtste prestaties altijd in de eerste weken van een nieuw seizoen, er komen dan veel nieuwe teams/veranderingen/leagues/users tegelijk. Zelfs al heb je je goed voorbereid, dat gaat altijd met haperingen. Is niet raar, is gewoon logisch.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kijk daar normaal gesproken ook altijd naar. Heb nog geen TS-hit van hem gehad, en de TS wordt van de week weer gereset toch?
EDIT - offtopic: HT is weer eens dodelijk traaaaaaaaaaaaaaaaag....het leek ff een tijdje goed te gaan, maar het wordt alweer minder![]()
Logisch nadenken is nooit mijn sterkste punt geweestquote:Op donderdag 20 april 2006 21:33 schreef Grumpey het volgende:
[..]
verwacht de slechtste prestaties altijd in de eerste weken van een nieuw seizoen, er komen dan veel nieuwe teams/veranderingen/leagues/users tegelijk. Zelfs al heb je je goed voorbereid, dat gaat altijd met haperingen. Is niet raar, is gewoon logisch.
hmm ,dat dacht ik ook, maar kan t mishebbenquote:Op donderdag 20 april 2006 14:55 schreef Daemon19 het volgende:
Er is mij verteld dat de middenveldrating niet afneemt of toeneemt, maar meer dat de verdediging daalt en de aanval stijgt bij annvallend en bij verdedigend andersom.
quote:José Luis González [Geschorst voor de volgende wedstrijd] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=4 810, 19 jaar, zwak in vorm
Heeft waardeloos ervaring en zwak leiderschap
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Mijn wedstrijd van afgelopen woensdag staat nog bij uitdagingen. En nu kan ik nog steeds geen friendly regelen voor komende week.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:52 schreef twi het volgende:
Ik had geen vormdaling, want ik had, domme lul die ik ben, per ongeluk nog positiespel aan staanWel een speler gestegen.
Outpost, m'n wedstrijd is wel geschrapt, maar hij staat nog steeds onder mijn "Uitdagingen" kopje. Erg frustrerend irritant dat die gasten van Hattrick er zolang over moeten doen. Zo moeilijk is het toch niet? if (speelbeker == 'ja') { deleteFriendly(); }
Dat klopt, individuele orders als aanvallend en verdedigend voor centrale middenvelders en vleugelspelers hebben alleen invloed op de verdeging/aanvalsratings. Individuele order naar het midden of naar de vleugel heeft natuurlijk wel invloed.quote:Er is mij verteld dat de middenveldrating niet afneemt of toeneemt, maar meer dat de verdediging daalt en de aanval stijgt bij annvallend en bij verdedigend andersom.
Stuur dan een bericht naar een GM, die kan je wedstrijd verwijderen.. dat heb ik 2 dagen terug al gezegdquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:14 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Mijn wedstrijd van afgelopen woensdag staat nog bij uitdagingen. En nu kan ik nog steeds geen friendly regelen voor komende week.![]()
En niet spelen + conditie training is erg lekker voor de vorm.![]()
Was je friendly in het buitenland? Dan konden ze er voor deze week al niks meer aan doen, maar als hij in Nederland was, dan had je nog een nieuwe kunnen regelen voor 5 uurquote:Belangrijk bericht
Mocht je friendly verdwenen zijn of geen opstelling kunnen maken (sommige teams in NED hebben dit ook). Meldt dit dan bij een GM ( help>gamemasters>neem contact op). Je kan daarna een nieuwe frienldy regelen, mits je niet in het buitenland verblijft. Als je wel in het buitenland verblijft dan loop je deze week waarschijnlijk training mis (je kan dan evt. donderdagavond je training naar iets zetten waarvoor je spelers niet gespeeld hoeven te hebben -> SP of Conditie dacht ik).
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:44 schreef SuperWeber het volgende:
Gore kutajax... Eerst met mzzl de play-offs halen en dan plotseling wel kunnen voetballen...
Kutclub!!
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:06 schreef One_conundrum het volgende:
2 gestegen in scoren, wonderbaarlijk spits staat op de lijst, voor als iemand nog een spits zoekt
nouja uitmuntend dus, 1 200 000!quote:19 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Espańa
Total Skill Index (TSI): 6 670
Loon: 1 272 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carričre: 3
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Zo is winnen nog zoeterquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:44 schreef SuperWeber het volgende:
Gore kutajax... Eerst met mzzl de play-offs halen en dan plotseling wel kunnen voetballen...
Kutclub!!
Mohd Aiman Mohd aiman dim of zoiets....quote:
Dan moet je het natuurlijk niet pas om kwart over 5 pas zien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Stuur dan een bericht naar een GM, die kan je wedstrijd verwijderen.. dat heb ik 2 dagen terug al gezegd
[..]
Was je friendly in het buitenland? Dan konden ze er voor deze week al niks meer aan doen, maar als hij in Nederland was, dan had je nog een nieuwe kunnen regelen voor 5 uur![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zo is winnen nog zoeterZeker met zulke reacties bij de 'netniet'-ploeg van nederland, feyenoord
![]()
Dat is een bugquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:28 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Dan moet je het natuurlijk niet pas om kwart over 5 pas zien.![]()
En het is natuurlijk ook vrij raar dat 2 dagen nadat de wedstrijd gespeeld had moeten worden hij er nog altijd staat bij uitdagingen.![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zo is winnen nog zoeterZeker met zulke reacties bij de 'netniet'-ploeg van nederland, feyenoord
![]()
Waarom vraag je dat als je het antwoord al weet...quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hoe vaak waren jullie kampioen de laatste 30 jaar? Hoor ik daar 3?![]()
Hoorde gister bij het uitgaan dat getal, en toen opeens zag ik in dat Feyenoord helemaal niet zo'n topploeg is als ik altijd gedacht had. als je me voor gisteravond gevraagd had, had ik iets van 10 gezegd ofzo. Maar sorry, heeft inderdaad niets met nu te maken. Overigens, feli met groningenquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat als je het antwoord al weet...
Maar wat heeft dat met het heden te maken??
Koop dan een redelijke keeper van eind in de 20 die al redelijk ervaring heeft ofzo, dan haalt ie steady 3 sterren. Verder zou ik als tip geven om vooral als je het financiel niet te breed hebt de prioritijd op veldspelers te leggen en maar lekker 1 keeper te nemen. Keepers slokken nogal wat salaris op en tijdens een friendly kun je ook prima je coach op doel zettenquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:34 schreef twi het volgende:
Kwam je daar gisteren pas achter? Het is toch algemeen bekend dat Feyenoord maar eens in de tien jar kampioen wordt? Ik hoorde laatst een Feyenoorder die zei dat Ajax het zo slecht deed met deze vierde plaats, het slechtste in de afgelopen 6 jaar. Dat valt natuurlijk op als je derde wordt, zo'n beetje het beste in de afgelopen 10 jaar
Hoe dan ook, vannacht maar een goed scorer gekocht. Z'n conditie is waardeloos, maar daar train ik dan maar een weekje langer op. Ik heb in elk geval een goed scoren erbij, zelfs met z'n conditiecrisis goed voor de basis.
Ben nog op zoek naar een Nederlandse keeper die minstens redelijk heeft. Heb nu twee matige keepers, maar zou toch wel graag een goed willen hebben. Die lijken echter voor mij vrij onbetaalbaar. Heb geen zin om er meer dan 50k aan uit te geven. Dus afwachten of ik er ergens eentje vind.
Nederlands, omdat dat dan weer 20% salaris scheelt.
Waarom zou je de conditie van een spits trainen? Dat is niet van belang! Conditie is alleen van belang bij middenvelders en bij verdedigers (mits je pressie speelt). Over het algemeen dus alleen bij middenvelders!quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:34 schreef twi het volgende:
Kwam je daar gisteren pas achter? Het is toch algemeen bekend dat Feyenoord maar eens in de tien jar kampioen wordt? Ik hoorde laatst een Feyenoorder die zei dat Ajax het zo slecht deed met deze vierde plaats, het slechtste in de afgelopen 6 jaar. Dat valt natuurlijk op als je derde wordt, zo'n beetje het beste in de afgelopen 10 jaar
Hoe dan ook, vannacht maar een goed scorer gekocht. Z'n conditie is waardeloos, maar daar train ik dan maar een weekje langer op. Ik heb in elk geval een goed scoren erbij, zelfs met z'n conditiecrisis goed voor de basis.
Ben nog op zoek naar een Nederlandse keeper die minstens redelijk heeft. Heb nu twee matige keepers, maar zou toch wel graag een goed willen hebben. Die lijken echter voor mij vrij onbetaalbaar. Heb geen zin om er meer dan 50k aan uit te geven. Dus afwachten of ik er ergens eentje vind.
Nederlands, omdat dat dan weer 20% salaris scheelt.
Je kunt nu een flash wedstrijdformulier gebruikenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:08 schreef halleekes het volgende:
wat is er dan met het wedstrijd formulier?
Geeft niet twi. Als ze t maar regelen voor woensdag!quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:52 schreef twi het volgende:
Ik had geen vormdaling, want ik had, domme lul die ik ben, per ongeluk nog positiespel aan staanWel een speler gestegen.
Outpost, m'n wedstrijd is wel geschrapt, maar hij staat nog steeds onder mijn "Uitdagingen" kopje. Erg frustrerend irritant dat die gasten van Hattrick er zolang over moeten doen. Zo moeilijk is het toch niet? if (speelbeker == 'ja') { deleteFriendly(); }
uuhm...ik heb niet door wat je bedoeldquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:10 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Je kunt nu een flash wedstrijdformulier gebruiken
Berichtje naar de GM sturen zoals ik hierboven al zeiquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:52 schreef twi het volgende:
HAHAHA Mooi he!!!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:44 schreef SuperWeber het volgende:
Kutclub!!
Bij wedstrijdformulier klik je onderop op luxe versie en dan krijg je een flash opstellingquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:13 schreef halleekes het volgende:
[..]
uuhm...ik heb niet door wat je bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |