Tja, je hebt net als mij en andere generatie-countergenoten het probleem dat je aanval niet sterk genoeg is. Zo geweldig is zijn aanval namelijk niet (= het belangrijkste wanneer je tegen een counterteam speelt)quote:Op donderdag 20 april 2006 16:23 schreef Flappekz het volgende:
Mijn allereerste bekerwedstrijd:
DutchDynamite / 3-4-3 / geen speciale tactiek:
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: matig (heel laag)
Rechteraanval: matig (hoog)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: zwak (hoog)
IK / 5-3-2 CA:
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: rampzalig (hoog)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel laag)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
![]()
Ach ja, voor een eerste keerquote:Op donderdag 20 april 2006 16:32 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Tja, je hebt net als mij en andere generatie-countergenoten het probleem dat je aanval niet sterk genoeg is. Zo geweldig is zijn aanval namelijk niet (= het belangrijkste wanneer je tegen een counterteam speelt)
Ehhh voor Wekelijkse en dagelijkse updates: 23-04-2006 om 02:00quote:Op donderdag 20 april 2006 16:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja, voor een eerste keerMaak me er niet zo druk om, volgend seizoen beter
![]()
EDIT - Andere vraag: Ik heb momenteel een hoop dokters in dienst, die hebben binnen 3 weken mijn trainee van +7 naar +1 gebracht. Wat is het beste moment om die dokters weer te ontslaan? Morgen?
enquote:Op donderdag 20 april 2006 16:38 schreef foetre het volgende:
[..]
Ehhh voor Wekelijkse en dagelijkse updates: 23-04-2006 om 02:00
Thank you guysquote:Op donderdag 20 april 2006 16:38 schreef MyImmortal het volgende:
zaterdag voor de weekupdate is het beste
ik zou het wel jammer vinden, je hebt best geluk gehad met je tegenstander. en een 2e ronde beker is financieel gezien erg leukquote:Op donderdag 20 april 2006 16:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja, voor een eerste keerMaak me er niet zo druk om, volgend seizoen beter
![]()
Nou idd met zo'n tegenstander zou ik 50/50 kans maken om door te gaan nu mischien 5 procentquote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik zou het wel jammer vinden, je hebt best geluk gehad met je tegenstander. en een 2e ronde beker is financieel gezien erg leuk
Ik ben wel bezig om 1 of 2 uitstekende spitsen aan te kopen...maar het lukt nog niet zo. Zit een beetje aan een klein budget vast namelijk....quote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik zou het wel jammer vinden, je hebt best geluk gehad met je tegenstander. en een 2e ronde beker is financieel gezien erg leuk
tja, wat dat beteft is die verandering van een paar seizoenen geleden een beetje lullig geweest. (500>>>100 fans / 7000>>>12000 stadionplaatsen). het is in den beginnen moeilijker je economie rond te krijgen, omdat je te weinig inkomsten uit recettes hebt.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben wel bezig om 1 of 2 uitstekende spitsen aan te kopen...maar het lukt nog niet zo. Zit een beetje aan een klein budget vast namelijk....
Ja, maar het is nu eenmaal zo. We moeten roeien met de spreekwoordelijke riemen die we hebben he?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
tja, wat dat beteft is die verandering van een paar seizoenen geleden een beetje lullig geweest. (500>>>100 fans / 7000>>>12000 stadionplaatsen). het is in den beginnen moeilijker je economie rond te krijgen, omdat je te weinig inkomsten uit recettes hebt.
bob kloon nadat een HT de echte ontslagen hadquote:Op donderdag 20 april 2006 13:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
Bob (109567443)
A beloved team member who is temperamental and infamous.
Has poor experience andexcellent leadership abilities.
Nationality: Al Iraq
wat een grap![]()
grote dank voor je steun, ik zal het nodig hebbne het komende seizoenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:04 schreef foetre het volgende:
Aangezien ik nog 3 teams kon supporteren heb ik dat per direct maar gedaan.
Komrad(vanwege ze goede tips),Superwebber(vanwege ze eeuwige gezeik) en Pekel(als steun dat ie de finale heeft verloren,kom op pik volgende keer beter)
IK hoop dat jullie mijn steun waarderen en eindelijk gaan presteren op het veld.
Middenvelders van uitstekend conditie en goed positie spel zijn +- voor 30 a 50k tekoop.quote:
Ongeveer 1/8 van alle Hattrick-teams hebben dat nog niet uitgevonden..quote:Op donderdag 20 april 2006 18:40 schreef stefmans het volgende:
Een team in mijn comp weet nog net wat trainen is![]()
Niet als je verdedigen traint!quote:Op donderdag 20 april 2006 18:58 schreef Ruudt het volgende:
Slechte deal, je had beter een trainee met die stats kunnen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |