-------------------------------------------------------------------------------------------
Team van de maand is Daemon19 met Red Daemons (506731)
--------------------------------------------------------------------------------------------
FOK!Hattrick Interview.
Team van de maand (maand April)
Naam team: Red Daemons (en nee, ik ben geen belg!
![]()
)
Coach: Vraag het over 2 weken opnieuw!
Logo:
Intro:Ongeveer een maand, nadat ik mezelf maar eens had aangemeld voor Hattrick, kreeg ik mijn team. Ik was helemaal in mn nopjes (is dat Nederlands?). En ik ging als een speer (zo'n mooie, van titanium, niet zo'n verroest stalen ding..
![]()
). Na een half seizoentje gelijk promotie! Seizoen erna, weer gelijk promotie! Ik vloog mijn vrienden voorbij en het kon niet beter. Toen kwamen we in VIIIe divisie en werd het moeilijker. Na een lastig begin (door lage vorm) trok het halverwege het seizoen aan en ging het beter. Uiteindelijk - als derde geëindigd - kijken we tevreden terug op de korte, doch succesvolle 2,5 seizoenen in Hattrick-land. En staan we voor de grote poorten van de VIIe divisie. De doelstelling voor dit jaar is dan ook kampioen worden. Na 2 keer gepromoveerd te zijn, door als 2e te eindigen, gaan we deze keer voor de 1e plek. Doelstellingen voor dit seizoen zijn: 1e worden, aanval verbeteren (2 formidabele aanvallers en het liefst ook nog 1 á 2 uitstekende wingers, mits de economie het toelaat!) en goede trainees inlijven. Een lange termijn doelstelling staat bij vraag 8, dus daar komen we dalijk nog op terug. En niet stiekem kijken!
Vragen:
1.-Vertel eens wat over je irl leven...Real life? Nou, Hattrick.. Dat is toch real life?
![]()
Haha.. Ik ben 19 jaar (bijna 20, ik verwacht grote cadeaus!) en studeer in Rotterdam aan de Erasmus. Ik ben eerstejaars bedrijfskunde. Kan je zo'n beetje alles meedoen. En als ik dit niet red, word ik toch gewoon leraar (of niet JD)!
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?Een aantal vrienden speelde Hattrick en die hadden het er telkens over. En telkens zeiden ze tegen me dat ik het ook moest gaan spelen, maar ik sloeg het telkens af. Tot ik een keer toch geïnteresseerd was en een kijkje nam op de site. Mezelf gelijk aangemeld en sindsdien ben ik verslaafd. En ondertussen ben ik al verder (dan hun) en is mn team sterker!
![]()
In het tussenseizoen zullen we weer een wedstrijdje tegen ze spelen.
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?Vrienden? Die heb ik niet..
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?Mijn nickname Daemon is afgeleidt van het programmaatje Daemon Tools, ja ik weet, niet echt origineel. Maar ik moest, ongeveer 5 jaar geleden een nickname verzinnen, en 'Daemon' was een stuk origineler dan 'Bl!zzard'..
![]()
Tijdens het invullen van het aanmeldingsformulier moest ik iets neerzetten en er maar Red Daemons van gemaakt. Ik dacht dat je dat nog wel kon aanpassen. Maar ja, toen ik eenmaal mn team had kwam ik erachter dat dat supporters kost hè..
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?Na een half seizoen Hattrick direct promoveren, seizoen erna gelijk weer promoveren en het seizoen daarop net niet gepromoveerd, mn stadion uitgebreid, goed trainingsprogramma opgezet en een redelijke kennis van Hattrick. Oftewel mn korte, maar succesvolle Hattrick-carrière tot nu toe!
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?In het begin vond ik het kopen van spelers heel leuk. En heb ik veel spelers gekocht en gelijk verkocht (daytraden). Wat soms, maar meestal niet, succesvol was.
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?Dus als ik iets over zou mogen doen, dan zou ik het daytraden in het begin (niet) overdoen. En ik zou vanaf het begin jong trainees trainen, in plaats van een 23 en 25-jarige speler.
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden enz.Alle drie..
![]()
Ik vind het zeer leuk om spelers te kopen e.d. Ik heb mezelf moeten verbieden om op de transferlijst te kijken, omdat anders dat gevoel weer gaat kriebelen, dat je spelers wilt kopen. Ik zit ook bij de DA (voor de leken onder ons, de Daytraders Anonymous). Ik was al een tijd op het rechte pad en had al behoorlijk wat muntjes verzameld. Maar die formidabele aanvallertjes slopen mijn vizier binnen en voordat ik het wist stond ik alweer in het rood!
![]()
Maar zonder dollen, training staat voorop! Omdat training het enige echte inkomen in Hattrick is. Vroeger heb ik nog wel een niet-trainbare speler centraal op het middenveld gezet om een net iets hoger middenveld te halen, maar dat doen we tegenwoordig ook niet meer. Maar daarnaast wil ik ook snel hoger komen. Een persoonlijke doelstelling voor mij is om over 6 á 7 seizoenen in de Ve divisie te komen: seizoen 18 in VIII, seizoen 19 á 20 in VII, seizoen 21, 22 en 23 in VI en seizoen 24 dan in V.
9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?De meeste hogere Fok!Hattrickers. Maar als ik er één zou moeten kiezen zou het Grumpey zijn. Omdat hij in een relatief korte tijd hoog is gekomen in Hattrick en daarnaast veel van Hattrick af weet Hij staat ook altijd klaar om mensen te helpen en adviezen te geven over tactieken, training of andere dingen.
10.-Hoe vaak betrap je je er zelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes doorloopt?Iedere dag. Ik heb een obsessieve drang om alles te checken op Hattrick: Spelers, Training, Wedstrijden, Economie, De Club, Transferlijst (ook al weet ik dat er niemand op staat), etc. Ik log gemiddeld zo'n 4 keer in per dag. Een voordeel is wel dat ik na de DA-bijeenkomst, gelijk door kan naar de HA-bijeenkomst (voor de echt domme personen onder ons, Hattrickers Anonymous).
11.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?In de zin van een muzieknummer of een cijfer? Ik luister niet zo heel veel muziek (ja ik weet het, schande!). Ik zag dat één van mijn voorgangers 'Queen - We will rock you' opgaf en dat vind ik wel een goede. En welk cijfer past bij mijn team?! Euhm.. Ik ben 2 maal op rij 2e geworden dus je zou verwachten dat ik voor 2 ga, maar ik ga voor nummer 1, omdat ik hoge verwachtingen heb voor dit seizoen en ik voor die medaille ga!
12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?Hattrick = mijn leven, mijn leven = hattrick, dus wat dat betreft speelt Hattrick een redelijk kleine rol..
13. Verzin een eigen vraag die je van andere FOK!Hattrickers wilt weten en beantwoord die ook.De vraag van de vorige keer was: Welke vorm train je en waarom?
Ik train de vorm: 'uitstekend' maar op het moment is er maar 1 speler die ook op dit niveau zit.
![]()
Waarom ik ga voor de vorm 'uitstekend'? Omdat dit het hoogst haalbare is.
En nu effe serieus. Ik train positiespel, omdat dit me aan het begin was aangeraden. En omdat het middenveld vaak het verschil maakt. Maar ik denk dat ik over 2 á 3 seizoenen, switch naar scoren (net zoals ons Uddel). Omdat een sterk middenveld met een sterke aanval vaak een sterke combinatie is!
De vraag voor volgende keer wordt: Als je iets binnen het Hattrick-systeem zou kunnen veranderen, wat zou dat dan zijn? (instellingen, regels, lay-out, supporter, jeugdopleiding, etc.)
[ Bericht 0% gewijzigd door Daemon19 op 20-04-2006 03:13:05 ]