wat een slechte verliezerquote:Op woensdag 19 april 2006 18:16 schreef stefmans het volgende:
[..]
dat is inderdaad niet zo handig nee![]()
quote:JD zegt:
je bent geen waardig verliezer
Pekel geniet:
who cares
Pekel geniet:
volgend seizoen nieuwe kansen in de finale
JD zegt:
heel Fok-Hattrick kotst je uit
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:49 schreef Grumpey het volgende:
Voor de Fokcup-finale, ik ben waarschijnlijk pas aanwezig ergens achterin de 2e helft.
Uiteraard verwacht ik dan minimaal 3-0 op scoreboard te zien staan he![]()
quote:19-04-2006 Ngang-elizwe Grumede ontvoerd door vv Emmen
Ngang-elizwe Grumede, de speler van Grumpelix, is door onze gewaardeerde supporterskern ontvoerd. Dit vanwege zijn aapbewegingen richting het supportersvak van vv Emmen. Behalve dit schijnt het ook zo te zijn dat enkele harde kern-aanhangers van vv Emmen richting Nijmegen gaan om rivaal Hoolieganzen op te zoeken.
1? Bij mij geen1quote:Op woensdag 19 april 2006 18:50 schreef twi het volgende:
Er is in mijn competitie wel 1 team wat deze week ook een vriendschappelijke wedstrijd speelt
Als ik dit seizoen niet promoveer, dan stop ik met Hattrick spelen.
Hij had bij mij vorige week 2 spelers er uit geschopt!quote:Op woensdag 19 april 2006 18:57 schreef stefmans het volgende:
0-0 nog steeds.
Maar foetre schopt wel en trainee eruit![]()
ja maar en trainee is voor mij zowat heilig, hij had er beter en verdediger uit kunnen trappen die heb ik genoegquote:Op woensdag 19 april 2006 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij had bij mij vorige week 2 spelers er uit geschopt!Gelukkig was t van mn B team.
![]()
quote]Op woensdag 19 april 2006 19:01 schreef stefmans het volgende:quote:Op woensdag 19 april 2006 18:57 schreef stefmans het volgende:
0-0 nog steeds.
Maar foetre schopt wel en trainee eruit![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
United Black Panther - stef666army (77 minuten gespeeld) 0 - 0
56 minuten: stef666army zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Mattias Tjäderbratt na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Jordyn Delaney.
zei je wat stefmans![]()
![]()
stelletje schoppers ook. Mijn spelers zijn teminste echte lievertjesquote:Op woensdag 19 april 2006 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
United Black Panther - stef666army (81 minuten gespeeld) 0 - 0
78 minuten: Toen Joshua Hayward in de 78e minuut weer een keiharde tackle maakte, kon de scheidsrechter niets anders doen dan de speler van Panthers een tweede gele kaart geven, waardoor hij alvast kon gaan douchen.
WTF, je hebt RKDEO en FC RKDEOquote:Op woensdag 19 april 2006 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
FC RKDEO - Krayn's eleven (115 minuten gespeeld) 0 - 0![]()
Als dat geen penalties worden!![]()
All1 moet ik zo weg!kan ik t niet live zien!
![]()
Wat ja blijkbaar dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 19 april 2006 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
WTF, je hebt RKDEO en FC RKDEOClubgenoot?
Vorig seizoen ook al in het tussenseizoen he, toen gingen de topics ook zo hard.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:11 schreef Yankee_One het volgende:
Zeg, we gaan toch niet een topic in één dag volspammen
Ik dacht dat we in het tussenseizoen zaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |