Heb gehoord dat 20 eigenlijk al gewoon oud is, kan je beter een iets slechtere 17-jarige kopen. En dan het liefste met ingang van (volgens mij) aankomende maandag, zodat ze niet direct verjaren en de week erop 18 zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:21 schreef foetre het volgende:
[..]
Niet egt,gewoon bedenken hoe wil ik gaan spelen waar zie ik de meeste toekomst iin.
Die linie allemaal jonkies inkopen 17-20
Maar daar kun je als nieuweling met misschien net 300k op je bankrekening nou niet echt aan beginnen te denken. Althans, voor mij zijn ze onbetaalbaar. Zeker als je ook nog een "redelijk" of zelfs "goed" trainer wil hebbenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:31 schreef Lennox het volgende:
20 is niet te oud. Als iemand een 22 jarige reusachtig spits traint, dan kan ik daar ook inkomen. 20 jaar redelijk gaan trainen is nutteloos imho.
Ik train komend seizoen ook voor het eerst 4 20- jarigen, maar die gaan naar wereldklasse / wonderbaarlijk. Dan moet het kunnen vind ik zelf.
Tering!! wat ben jij allemaal van plan?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:37 schreef MyImmortal het volgende:
dat is idd zo, 20 jarigen aantrekken op redelijk skill is vrij nutteloos, maar als ze hogere skill hebben, waarom niet
btw ik hou uitverkoop, kom eens kijkenteamID: 147389
Te pretentieus, en zonde van je supportersquote:Op woensdag 19 april 2006 16:38 schreef -J-D- het volgende:
ik zit er aan te denken om mn teamnaam te veranderen, Hoolieganzen is now known as FC Fok!-Hattrick
Hoe klinkt het?
Nietquote:Op woensdag 19 april 2006 16:38 schreef -J-D- het volgende:
ik zit er aan te denken om mn teamnaam te veranderen, Hoolieganzen is now known as FC Fok!-Hattrick
Hoe klinkt het?
wil eens iets anders dan positiespel gaan trainenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:39 schreef foetre het volgende:
[..]
Tering!! wat ben jij allemaal van plan?
FC van der Schaafquote:Op woensdag 19 april 2006 16:41 schreef -J-D- het volgende:
Supps. heb ik niet
Hmmmz, ik blijf brainstormen. De naam moet veranderen.
van der schaafquote:
Waar woon je? Adres?quote:
ben ik totaal met je eensquote:Op woensdag 19 april 2006 16:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Waar woon je? Adres?
Ik moet je even onder 4 ogen (waaronder binnenkort 2 blauwe) spreken.
Met een e erbij dusquote:Op woensdag 19 april 2006 16:44 schreef twi het volgende:
Een heel eind uit de buurt
Nee joh, je bent bekend als de Hooliganzen, gewoon houden
Oh, dan vind ik dat je je naam moet veranderen in Hooliganzen, in plaats van Hoolieganzen. Nu stop ik met slowchattenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Met een e erbij dusHoolieganzen.
Maar bekend? Ben ik bekend?
Dan wil ik wel een handtekening van mezelf!
Voor hoeveel?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:12 schreef stefmans het volgende:
Victorin Wilhelm (72130220)
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 690
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: stef666army
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
mijn nieuwe spits![]()
187 000 ¤quote:
het is tussenseizoen, woensdag en iedereen is na pasen weer aan het werk, wat verwacht je?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:17 schreef pekel het volgende:
Niemand komt op IRC tijdens de finale?
De federatie begint wel erg inactief te wordenMisschien kunnen de "bazen" hier ff iets aan doen?
kan goedkoperquote:
ik was al de hele middag rond aan het kijken maar alle kale uitstekend gingen al voor 150k of meer weg. Dus voor 1 met zwak verdedigen slecht passen moest je al boven de 200k. En ik ga ook niet op 10k meer of minder kijken eigenlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 17:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
kan goedkoperwss heb je betaald voor zn tsi => hoge tsi door uitstekend conditie. Volgende keer zou ik wat beter observeren en ook meteen eentje met onvoorspelbaar, snel of koppen kopen. Technisch is niet zo super
Richtprijs voor een dergelijke speler is 140-150k (van 19 dan, want die heb ik veel geskilltrade).
zwak verdedigen is niet belangrijkquote:Op woensdag 19 april 2006 17:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik was al de hele middag rond aan het kijken maar alle kale uitstekend gingen al voor 150k of meer weg. Dus voor 1 met zwak verdedigen slecht passen moest je al boven de 200k. En ik ga ook niet op 10k meer of minder kijken eigenlijk![]()
Over die specialty, daar kijk ik eigenlijk nooit specifiek na alleen als ze koppen hebben dat is wel fijn omdat ik 2 hogen SP spelers heb![]()
Ja ok, maar het ziet er mooier uit als slecht verdedigenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
zwak verdedigen is niet belangrijk
Maar de TL staat tegenwoordig zo vol met spelers met bijstats dat je er bijna niet meer omheen kan, kale spelers worden onderhand zeldzaam.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:30 schreef maniack28 het volgende:
nee, het is zinloos, want het kost je dus meer geld net als die uitstekend conditie. Het is aangetoond dat de prijs voor spelers met dezelfde hoofdstat (in dit geval scoren en bijstat passen) stijgt naarmate het aantal bijstats (dus de tsi) toeneemt. Je kan dus beter een speler hebben die in alles waardeloos is en uitstekend scoren en slecht passen heeft dan eentje met allerlei bijstats. Ze zullen evengoed presteren alleen die met waardeloos kost bijv. 50k minder
je moet gewoon een beetje zoeken..quote:Op woensdag 19 april 2006 17:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar de TL staat tegenwoordig zo vol met spelers met bijstats dat je er bijna niet meer omheen kan, kale spelers worden onderhand zeldzaam.
dat is waarquote:Op woensdag 19 april 2006 17:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
je moet gewoon een beetje zoeken..als ik uitstekend/slecht kan verkopen met dezelfde stats voor 150k, kan jij ze ook inkopen voor die prijs
dat is zeer rot ja met je trainingquote:Op woensdag 19 april 2006 17:46 schreef Wackyduck het volgende:
Denk ik thuis te komen en even mijn friendly te bekijken, is die hele friendly verwijderd.![]()
Fijn is dat zeg.![]()
Ik train conditie, dus dan is het niet zo heel erg voor de training.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
dat is zeer rot ja met je training![]()
Ik snap er ook geen hol van .Teringspitsen SCHIET DIE BAL ERIN!!!!quote:Op woensdag 19 april 2006 18:05 schreef stefmans het volgende:
foetre heeft al 4 kansen gemisten ik nog geen 1 gecreerd
![]()
bijna elke wedstrijd heb ik wel zo'n event. nu train ik def en is het dus extra riskant als een van mijn trainees dit overkomt. is dit te voorkomen met een 'betere' aanvoerder?quote:Freek-Jan Briekeling kreeg na een domme actie de wind van voren van zijn medespelers. Door te weinig ervaring verloor hij de bal in de 30e minuut en kon een tegenstander bijna scoren.
dalijk krijg ik nog kansenquote:Op woensdag 19 april 2006 18:07 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen hol van .Teringspitsen SCHIET DIE BAL ERIN!!!!
dat is inderdaad niet zo handig neequote:Op woensdag 19 april 2006 18:16 schreef Flappekz het volgende:
Beetje jammer pekel. Eerst vragen of iedereen op irc komt voor de finale, en vervolgens aan het begin van de tweede helft zelf vandoor gaan..![]()
[18:12:10] <Flappekz> 3-0
[18:13:11] (pekel) wedstrijd is gespeeld
[18:13:13] (pekel) groeten
[18:13:15] * pekel has quit IRC (Quit: Fok!-Hattrick script by Johan-Derksen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |