Mja de IX zal niet veel beter zijn dan een lagere klasse, met 100.000 kun je niet super veel verbeteren, je kunt beter gaan trainen en zo geld verdienen om de rest van het team op te peppen voor hogere klasses.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:26 schreef Swennus het volgende:
wat kan ik het beste doen... ben net gepromoveerd naar IX, zou ik versterkingen halen of een betere coach? wat raden jullie mij aan?
Owjah dit is mijn "Kapitaal":
Kapitaal: 47 132 ¤ (105 824) ¤
Edit: Dit is op dit moment mijn coach:
Yves Barentz (94907508)
33 jaar, slecht in vorm, gezond
Een zwak coach die verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.![]()
Wat heb je het zwakste? een verdedigende coach maakt de verdediging iets sterker en andersom.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:41 schreef Swennus het volgende:
Dus een redelijk coach met slecht leiderschap aantrekken en dan trainees kopen??
En dan verdedigend of aanvallend?? of geen van beide![]()
neem eens een kijkje op www.hottrick.org, en da het trainings-verslag wat daar staat. Dat leest misschien een beetje als heel extreem allemaal, maar ze hebben het wel correctquote:Op donderdag 20 april 2006 10:51 schreef Swennus het volgende:
Verdedigend is het zwakst dan neem ik dus een coach slecht leiderschap met redelijke vaardigheden
Wij danken u!
quote:
wat een bevlekkingquote:Op woensdag 19 april 2006 23:40 schreef komrad het volgende:
[..]
Je had kunnen winnen met een aanval en counterrating als VK, maar zo ver ben je natuurlijk nog niet
Haha, toch nog iemand die het gelezen had..quote:
haha, leuke spelertquote:Op donderdag 20 april 2006 13:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
Bob (109567443)
A beloved team member who is temperamental and infamous.
Has poor experience andexcellent leadership abilities.
Nationality: Al Iraq
wat een grap![]()
Ja die heb ik wel want al me trainies zijn 19.Degene die op 0% qua training staan kan ik nu verkopen .Dat is 1 uitmuntende die heb ik al 2 keer gelist voor 750.000.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
[..]
wat een bevlekking![]()
maar ff serieus, foetre, je zult toch t versterken van je aanval als prioriteit moeten stellen (nadat je een nieuwe coach hebt genomen) heb je niet een 20 jarige trainee rondlopen die dr uit kan, of wellicht een 19 jarige?
Individuele orders van centrale middenvelders hebben geen invloed op de middenveldrating..quote:Op donderdag 20 april 2006 14:35 schreef Lennox het volgende:
Ik zou zn counter proberen te naaien. Al je mids op aanvallend zodat je net onder zijn mid rating komt. Komt jou aanval ten goede... Je aanval naar de vleugel, want in het midden kom je er niet doorheen. Zijn aanval heb je wel in de pocket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |