ik ga niet naar de VIII.... ik blijf er op doelsado in hangen en wordt opgescheept met Xde klasse paupersquote:Foetre, Flappekz, TwisteddLogic, Bonobo11, Macondo, Stefmans, Lennox sorry!!! Halleekes en KaheemSaid naar de VIII volgend jaar, zo op het eerste gezicht. Wordt gezellig inderdaad.
Had ik maar de kracht om niet alles ineenkeer uit te geven..quote:Op woensdag 12 april 2006 14:03 schreef Klapdeur het volgende:
Had ik maar geld om te spenderen op de transfermarkt![]()
Mijn nieuwe aanwinst voor 2 miljoenquote:Choktawee Kongying (58118389)
20 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Prathet Thai
Total Skill Index (TSI): 15 280
Loon: 6 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mariarade
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wereldklasse
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Dat lijstje heeft bestaan, en is ergens in topic 125 ofzo een stille dood gestorven na de renovatie van de OP. Zoek een oud topic op, ergens rond de 100, en je vind zo'n lijstje. Zoals je dan ziet zijn het er een paar 100, waarvan ongeveer 50 actief bij het posten.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:06 schreef Ivo1986 het volgende:
Waarom is er geen lijstje met alle FokTeams?
Zie alleen de VII staan namelijk...
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:26 schreef -J-D- het volgende:
Even de taalfouten bekijken op deze pagina. Moment.
had je maar beter moeten presterenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:09 schreef halleekes het volgende:
[..]
ik ga niet naar de VIII.... ik blijf er op doelsado in hangen en wordt opgescheept met Xde klasse pauperswat niet goed is voor mijn HT ontwikkeling
In alles wat ik doe presteer ik optimaalquote:Op woensdag 12 april 2006 15:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
had je maar beter moeten presteren![]()
de federatieledenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:34 schreef ExCibular het volgende:
Op altid staat een lijstje met leden van de fok federatie. Dat is volgens mij de meest complete lijst.
Plaag ons niet zo AUB.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:53 schreef Yankee_One het volgende:
Oh god, moet ik straks de VIII in met al die noobs
Of hij is nog steeds bezig natuurlijk.quote:
als jij zo goed bent wat doe je dan nog in Vlllquote:Op woensdag 12 april 2006 16:53 schreef Yankee_One het volgende:
Ben in mijn eerste sezoen 3e gewordenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
als jij zo goed bent wat doe je dan nog in Vlll![]()
Ik doe mn best om je team lens te schoppen eppo!!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 17:56 schreef foetre het volgende:
Haha leuk zo'n fokhattrick newbie.
He outpost- wout-trainer td van fc rkdeo ,ik heb al 2 waailappen van je eruit getrapt!!!
Al flik je dit bij mij dan ga je eraan!!!![]()
ik vond de game wel ok. ben volgens mij tot in wereld 6 geraakt. Level was een beetje vervelend. De game is wel ok, maar ik vind dat er betere zijn op de ds.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:17 schreef stefmans het volgende:
[offtopic]Yankee_one wat vind jij van Kirby canvas curse op de ds, ik twijfel of ik hem moet halen[/offtopicmode]
sonic rush al geprobeert? vond ik zeer fijn. Alleen de eindbaas is te moeilijkquote:Op woensdag 12 april 2006 18:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vond de game wel ok. ben volgens mij tot in wereld 6 geraakt. Level was een beetje vervelend. De game is wel ok, maar ik vind dat er betere zijn op de ds.Advance Wars
![]()
een lotgenoot....net niet promoveren naar de 7quote:Op woensdag 12 april 2006 16:53 schreef Yankee_One het volgende:
mss als de game voor ¤20 wordt verkocht. sonic is niet echt mijn dingquote:Op woensdag 12 april 2006 18:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
sonic rush al geprobeert? vond ik zeer fijn. Alleen de eindbaas is te moeilijk![]()
ik vind het niet zo erg, kan ik lekker blijven bouwen én winnenquote:Op woensdag 12 april 2006 18:36 schreef halleekes het volgende:
[..]
een lotgenoot....net niet promoveren naar de 7
space-keesquote:Op woensdag 12 april 2006 14:43 schreef Tomhoog het volgende:
Foetre
Flappekz
TwisteddLogic
Bonobo1
Macondo
Stefmans
Lennox
Halleekes
KaheemSaid
Halleekes
Tomhoog
VIII
sta je er niet in voeg je toe!!
Inderdaad, lijkt me beter om net niet te promoveren dan net wel, aangezien je dan een van de minste teams bent, minder wint, ontevreden supporters krijgt en je een jaar later dus degradeert uit VII.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:38 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vind het niet zo erg, kan ik lekker blijven bouwen én winnen
ik ben vrijdag al begonnen met conditiequote:Op woensdag 12 april 2006 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt me beter om net niet te promoveren dan net wel, aangezien je dan een van de minste teams bent, minder wint, ontevreden supporters krijgt en je een jaar later dus degradeert uit VII.
En ik denk dat het wel mee zal vallen met die "n00bs" hoor, er zullen echt wel een paar flink stevige teams tussen zitten waar je genoeg tegenstand van krijgt. Ga zelf naar 9, maar vind het geen punt als ik niet zal promoveren. Zolang m'n supporters maar tevreden blijven en ik wat kan doen aan m'n schuld.
Hoe zit het nu eigenlijk de komende weken? Seizoen nu afgelopen, na de volgende trainingsupdate conditietrainen, en wanneer is dan weer de nieuwe wedstrijd in 't volgende seizoen? Wanneer krijg ik uberhaupt het geld voor m'n promotie of wordt alles opgeschoond?
Heb niet eens goede talenten, maar moet toch blijven trainenquote:Op woensdag 12 april 2006 18:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik ben vrijdag al begonnen met conditieAl mijn trainees waren gepopt dus ik kon conditie gaan doen, dit doe ik dus en weekje langer
![]()
quote:11-04-2006 Je hebt een speler verkocht en 93 000 ¤ ontvangen.
11-04-2006 Je hebt een speler verkocht en 494 130 ¤ ontvangen.
10-04-2006 Je ontvangt voor deze speler: 4 480 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
10-04-2006 Je fanclub heeft er 8 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 240 ¤ op voor de clubkas.
Als je gewoon nu trainees koopt van 17 jaar koop je redelijk positiespel met matig passen goed conditie voor 1k dus dat kan je toch wel missen in het begin zijn die trainees goed genoegquote:Op woensdag 12 april 2006 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Heb niet eens goede talenten, maar moet toch blijven trainenMoet ook mijn coach maar eens ontslaan. In het begin heb ik de dure fout gemaakt een matig coach met goed leiderschap te nemen in plaats van een betere coach met minder leiderschap
Volgend jaar maar als een tussenjaar beschouwen, zolang ik niet degradeer is alles wel best.
7e klassers 4 evahquote:Op woensdag 12 april 2006 18:59 schreef MyImmortal het volgende:
ik voel me als 7e klasser buitengesloten tussen al die 8e klassers
een 18 jarige is aan het begin van het seizoen nog veel duurder als nu een 17 jarigequote:Op woensdag 12 april 2006 18:58 schreef twi het volgende:
Ja, maar ik ga nu geen 17-jarige spelers kopen. Zonde, die zijn over een paar weken 18. En met die coach zing ik het nog wel even uit, totdat ik m'n promotiegeld binnen heb.
Hij moet allereerst eerst afgelopen zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 18:59 schreef space-kees het volgende:
Ik heb afgelopen week , mijn team gekregen. Nu is mijn vraag: om mee te doen met die Fok!cup.. moet je dan supporter worden en die ¤20 betalen? of is er ook nog een andere manier!
en de lagere poules doen er niet toe?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:17 schreef Tomhoog het volgende:
I --- II --- III --- IV --- V --- VI ------- VII------------------------ VIII
--------------------------------------------Klapdeur----------------Foetre
--------------------------------Ivo1986------------------------------ Flappekz
-------------------------------------------------------------------------TwisteddLogic
------------------------------------------------------------------------ Bonobo1
------------------------------------------------------------------------ Macondo
------------------------------------------------------------------------ Stefmans
------------------------------------------------------------------------ Lennox
------------------------------------------------------------------------ Halleekes
------------------------------------------------------------------------ KaheemSaid
------------------------------------------------------------------------ Halleekes
------------------------------------------------------------------------ Tomhoog
![]()
![]()
![]()
![]()
van mij zou de OP best nog iets kleiner mogen door de oude awards is weg te doen?
Wahaha jou team, of mij teamquote:Op woensdag 12 april 2006 19:00 schreef twi het volgende:
[..]
Hij moet allereerst eerst afgelopen zijnEn daarnaast weet ik niet echt wat ik te zoeken zou hebben in die FOK!Cup met mijn selectie op dit moment, behalve het verhogen van het doelsaldo van andere teams
Pas het schema aan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en de lagere poules doen er niet toe?Ik speel komend seizoen in de IX div
![]()
whiiiiiiiiiiiiiiquote:
2 en eredivisie kunnen er ook wel uit, Grumpey zit het hoogste en die zit in de lVquote:
kom maar opquote:Op woensdag 12 april 2006 19:17 schreef foetre het volgende:
Welke toekomstig 8e klasser wil een oefenduel tegen mij spelen?
stef666armyquote:
ik wou je net uitgaandagen had je mij al uitgedaagdquote:Op woensdag 12 april 2006 19:20 schreef foetre het volgende:
[..]
stef666army
Aanvangstijd: 19-04-2006 om 17:30
Speelterrein: Foekje Arena, Normaal. Geregeld!
Mooi op tijd geregeld vin je ni
Ik gebruik wel al me a trainies om ze in vorm te houden.Dan weet je dat alvast en voorkom ik al het gezeur.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik wou je net uitgaandagen had je mij al uitgedaagd![]()
dan kan ik ook mijn a-trainees opstellen is wel zo leuk danquote:Op woensdag 12 april 2006 19:24 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik gebruik wel al me a trainies om ze in vorm te houden.Dan weet je dat alvast en voorkom ik al het gezeur.
Idd word een goede training.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
dan kan ik ook mijn a-trainees opstellen is wel zo leuk dan![]()
Tis lastig andere mids op te stellen als je geen mids hebt!! lampiequote:Op woensdag 12 april 2006 18:25 schreef foetre het volgende:
@outpost:
Steld ie al ze a middenvelders op .Wat een miet ben jij zeg.
Maar gelukkig krijgt nu niet iedereen training,wat sommige mensen over hebben voor een onzinnig oefenpotje zeg![]()
Ik had nog een redelijk keeperquote:Nissim Goldstein (59162825)
23 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft slecht ervaring en goed leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: flag Israel
Total Skill Index (TSI): 3 600
Loon: 3 408 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: EssonPerän Pyllistys
Matches
Players
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: goed
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
welke club is dat? Dat kan ik ook wel gebruiken!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:12 schreef twisteddlogic het volgende:
1-0 winst tegen een club uit Peru.
Ruim ¤5000 inkomsten voor een oefenwedstrijd
Ik nodig vaker clubs uit het buitenland uit voor een wedstrijd bij mij thuis
Bubas uit Peruquote:Op woensdag 12 april 2006 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
welke club is dat? Dat kan ik ook wel gebruiken!![]()
![]()
das waar maar die willen mischien niet komen! :-)quote:Op woensdag 12 april 2006 20:17 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Bubas uit Peru
Speelt ook nog maar en de 7e van de 9, dus ga proberen om eens hogere clubs uit te nodigen, dan zullen de inkomsten nog hoger zijn
Je wordt 1ste, dat levert al 160k op, je heb al trainees toch? Die doortrainen, en zorgen dat je verder weinig geld uitgeeft. Dan heb je wat geld over, en heb je genoeg tijd om je trainees op te trainen, en dan veel geld te verdienen.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op woensdag 12 april 2006 09:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt, wordt het lastig he
edit: Maareh, tip, ga eens even snel geld verdienen!
reactie outpost76 :
Hoe kan ik dan geld verdienen met ht ik heb nog weinig suporters? (Ik heb geen trainies die al flink geld waard zijn dus dat is geen optie.)Foetre verteld t me in chinees () dan snap ik t niet. Kan iemand t me in t nederlands uitleggen!?
![]()
Je kunt het altijd proberenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
das waar maar die willen mischien niet komen! :-)
de enige bubas die ik kan vinden komt uit portugal.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:17 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Bubas uit Peru
Speelt ook nog maar en de 7e van de 9, dus ga proberen om eens hogere clubs uit te nodigen, dan zullen de inkomsten nog hoger zijn
Ik ben idd 1e geworden.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:23 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Je wordt 1ste, dat levert al 160k op, je heb al trainees toch? Die doortrainen, en zorgen dat je verder weinig geld uitgeeft. Dan heb je wat geld over, en heb je genoeg tijd om je trainees op te trainen, en dan veel geld te verdienen.
Dat gaat lekker !quote:Op woensdag 12 april 2006 18:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nu nog een nieuwe trainee zoeken
Idd 60k voor de 1ste plaats, maar je krijg ook 100k voor de promotiequote:Op woensdag 12 april 2006 20:30 schreef twi het volgende:
Voor 1e in XII krijg je 60.000 geloof ik. In elk geval geen 160k, was het maar waar...
Die is het idd, dacht dat hij uit Peru kwamquote:Op woensdag 12 april 2006 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
de enige bubas die ik kan vinden komt uit portugal.![]()
Divisie 5 krijgt inderdaad 100k voor promotie, Vanaf divisie 7 en lager is dat nog maar 40k.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:38 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Idd 60k voor de 1ste plaats, maar je krijg ook 100k voor de promotie![]()
kijk dat zijn goede berichten.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:38 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Idd 60k voor de 1ste plaats, maar je krijg ook 100k voor de promotie![]()
Ach t begint allebij met een P toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:38 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Die is het idd, dacht dat hij uit Peru kwam
We zijn blij dat je het zo zonnig inzietquote:Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kijk dat zijn goede berichten.Dan ben ik er mee klaar en heb ik straks genoeg geld om een gooi te doen naar de 1e plek in de IX div :-) Div VIII here I come!!!!
![]()
Das dan weert jammer.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Divisie 5 krijgt inderdaad 100k voor promotie, Vanaf divisie 7 en lager is dat nog maar 40k.
De bedragen die ik in mijn post hierboven heb geplaatst zijn zogenaamde End-of-season-bonussen.
Dat zonnetje is alweer neer gestort.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We zijn blij dat je het zo zonnig inziet![]()
Correct. Ik ben tweede geworden, en gepromoveerd, dus dat betekent 45k + 40k = 85k = precies het gaatje wat ik nog had om een goed coach a 268 700 ¤ aan te schaffen.....Denk ik....quote:Op woensdag 12 april 2006 20:47 schreef twi het volgende:
http://wiki.hattrick.org/Economy#End_Of_Season_Income
Divisie 12 krijgt 60.000 bij een 1e plek. Omdat je rechtstreeks promoveert komt daar een bonus bij van 40.000, vermoed ik.
Dus oke, een ton erbij, zou mooi zijn
ik dus ookquote:Op woensdag 12 april 2006 14:43 schreef Tomhoog het volgende:
Foetre
Flappekz
TwisteddLogic
Bonobo1
Macondo
Stefmans
Lennox
Halleekes
KaheemSaid
Halleekes
Tomhoog
MrMoon
VIII
sta je er niet in voeg je toe!!
Ok ik sta 237.000 in t rood dus heb ik +- 60.000 over daar haal ik t niet mee.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:47 schreef twi het volgende:
http://wiki.hattrick.org/Economy#End_Of_Season_Income
Divisie 12 krijgt 60.000 bij een 1e plek. Omdat je rechtstreeks promoveert komt daar een bonus bij van 40.000, vermoed ik.
Dus oke, een ton erbij, zou mooi zijn
Sta na deze week 180000 in 't rood. Bovendien verkoop ik de sterspelers van dit seizoen, wat als het meezit iets meer dan 250000 op moet leveren. Die lopen ook al richting de 30 namelijk, en heb voor hen al 18 en 19-jarige vervangers die het bijna net zo goed doen.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok ik sta 237.000 in t rood dus heb ik +- 60.000 over daar haal ik t niet mee.Dan maar in de loop van t seizoen.
![]()
2e geworden in de XII? En dan nu al een goed coach aanschaffen? Een redelijk lijkt me meer dan genoeg. Maar ik kan er naast zitten. Das mij nl aangeraden door Seedorf's Penalty's bokaal. (speelt in VI div)quote:Op woensdag 12 april 2006 20:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Correct. Ik ben tweede geworden, en gepromoveerd, dus dat betekent 45k + 40k = 85k = precies het gaatje wat ik nog had om een goed coach a 268 700 ¤ aan te schaffen.....Denk ik....
Zijn die spelers van 18 en 19 niet duurder dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Sta na deze week 180000 in 't rood. Bovendien verkoop ik de sterspelers van dit seizoen, wat als het meezit iets meer dan 250000 op moet leveren. Die lopen ook al richting de 30 namelijk, en heb voor hen al 18 en 19-jarige vervangers die het bijna net zo goed doen.
Zit ik dus op rond de 170000 aan geld, en daar ga ik dan wat goeie trainees van kopen, en zorgen dat ik niet meer rood sta. Zonde om elke week 10000 te moeten afdragen aan rente
Ik ben tweede geworden in X, ga nu naar VIII. Een redelijk coach heb ik al...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2e geworden in de XII? En dan nu al een goed coach aanschaffen? Een redelijk lijkt me meer dan genoeg. Maar ik kan er naast zitten. Das mij nl aangeraden door Seedorf's Penalty's bokaal. (speelt in VI div)
ahaquote:Op woensdag 12 april 2006 21:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben tweede geworden in X, ga nu naar VIII. Een redelijk coach heb ik al...
Ze zullen duurder worden als ze beter worden. Maar dat verschil is toch vrij nihil. En als die 29-jarige over niet al te lang achteruit begint te gaan dan wil niemand 'm meer. Z'n waarde zit nu zo rond de 150k-200k, dus dan moet ik dat pakken.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zijn die spelers van 18 en 19 niet duurder dan?
Ik doe het om inkomsten te gaan genereren. Mijn trainees moeten zo snel mogelijk stijgen. Wil een paar 18-jarig formidabel hebben aan het einde van komende seizoen. Heb er nu een paar 17jaar hoog goed. Ik ga even uitzoeken of het haalbaar isquote:Op woensdag 12 april 2006 21:05 schreef twi het volgende:
Ik zou echt geen investering doen van 270000, dat is gewoon onverantwoord als je zo weinig inkomsten hebt.
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 12 april 2006 21:05 schreef twi het volgende:
Ik zou echt geen investering doen van 270000, dat is gewoon onverantwoord als je zo weinig inkomsten hebt.
Ah jij zit ook net wat langer erin dan ik zie ik, divisie 10 nu. Dan heeft het wat meer zin om te gaan trainen. De meeste trainees die ik kan betalen komen namelijk nauwelijks tot "redelijk". Maar moet er komend seizoen toch ook langzaam mee beginnen. Volgend seizoen ze een beetje opleiden, hopelijk het seizoen erna oogstenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik doe het om inkomsten te gaan genereren. Mijn trainees moeten zo snel mogelijk stijgen. Wil een paar 18-jarig formidabel hebben aan het einde van komende seizoen. Heb er nu een paar 17jaar hoog goed. Ik ga even uitzoeken of het haalbaar is
Das waar suc6 ermee. Je hebt me weer ff verder opweg geholpen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zullen duurder worden als ze beter worden. Maar dat verschil is toch vrij nihil. En als die 29-jarige over niet al te lang achteruit begint te gaan dan wil niemand 'm meer. Z'n waarde zit nu zo rond de 150k-200k, dus dan moet ik dat pakken.
Daar had je meteen mee moeten beginnen. Ik ben begonnen in div XII en heb meteen 10 trainies gekocht. van redelijk verdedigen. mn andere verdedigers heb ik verkocht of ontslagen die waren niet te trainen. Hoe eerder je met trainies begint deste eerder zijn ze formidabel en kan je ze voor heel veel geld verkopen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ah jij zit ook net wat langer erin dan ik zie ik, divisie 10 nu. Dan heeft het wat meer zin om te gaan trainen. De meeste trainees die ik kan betalen komen namelijk nauwelijks tot "redelijk". Maar moet er komend seizoen toch ook langzaam mee beginnen. Volgend seizoen ze een beetje opleiden, hopelijk het seizoen erna oogsten
Klopt, ik heb in 't begin wat lukraak trainees gekocht zonder dat ik ook maar enig benul had van trainen of je tactiek op training afstemmen. Die heb ik toen maar gedumpt, maar daarna heb ik wat spelers moeten kopen om de selectie toch op peil te houden en eerst maar eens duidelijk voor een training en bepaalde tactiek te kiezen. Nu is 't tijd om te gaan beginnen met het kijken naar leuke trainees.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:14 schreef Lennox het volgende:
Niet zo gek. Je trainees zijn veels te oud, daarom stijgen ze zo langszaam (als ik even naar je B team kijkt)
Ik begon gelijk met 17 jaar redelijk / 18 jaar redelijk. Koop je voor 5 / 30k (mijn duurste was 23 k oid)
Nu spelen ze nog en ze gaan nog een seizoen mee.
3 x uitmuntend
1x briljant
Gewoon lekker doortrainen en eind 20 jaar verkoop ik ze.
Inderdaad, zoals ik zeg, wat te enthousiast beginnenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar had je meteen mee moeten beginnen. Ik ben begonnen in div XII en heb meteen 10 trainies gekocht. van redelijk verdedigen. mn andere verdedigers heb ik verkocht of ontslagen die waren niet te trainen. Hoe eerder je met trainies begint deste eerder zijn ze formidabel en kan je ze voor heel veel geld verkopen.
Daar ben ik ook mee begonnen 17 en 18 jaar met redelijk en een redelijk coch met uitmuntend ervaring en een slecht leider.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:14 schreef Lennox het volgende:
Niet zo gek. Je trainees zijn veels te oud, daarom stijgen ze zo langszaam (als ik even naar je B team kijkt)
Ik begon gelijk met 17 jaar redelijk / 18 jaar redelijk. Koop je voor 5 / 30k (mijn duurste was 23 k oid)
3 x uitmuntend
1x briljant
Is niet te enthousiast. verstandigquote:Op woensdag 12 april 2006 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals ik zeg, wat te enthousiast beginnenWijsheid komt met de jaren
sorry verkeerde gequotequote:Op woensdag 12 april 2006 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is niet te enthousiast. verstandig![]()
Hoeveelste seizoen speel je nu mee lennox??quote:Op woensdag 12 april 2006 21:14 schreef Lennox het volgende:
3 x uitmuntend
1x briljant
Mischien kan je tegen TimmyAsd spelen de volgende keer die had daar ook al last vanquote:Op woensdag 12 april 2006 21:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
Kut
Opstelling vergeten
Wat nu te trainen morgen? Shooting? Scoren gewoon? Alleen m'n A elftal heeft gespeeld.. twee keer over
Kutzooi
Eh. Half seizoen XI (2e)quote:Op woensdag 12 april 2006 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeveelste seizoen speel je nu mee lennox??
Maak meestal dinsdags m'n opstelling maar omdat ik gisteren van 's morgens vroeg tot 's avonds laat gewerkt heb ben ik daar niet aan toe gekomen. Vandaag ook te laat thuis dus kutquote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mischien kan je tegen TimmyAsd spelen de volgende keer die had daar ook al last van![]()
![]()
En wat voor coach heb je? Een redelijk of een goed?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:37 schreef Lennox het volgende:
[..]
Eh. Half seizoen XI (2e)
Vol jaar X (1e)
En nu een jaar IX (1e)
Dus 2,5 seizoen
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef Egamer het volgende:
Whoot, ik speel tegen FC De Twietjes.Zorgt ook voor veel bezoekers en geld.
mag ik vragen wat je team naam is twi? laat maar is al beandwoordquote:Op woensdag 12 april 2006 21:17 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, ik heb in 't begin wat lukraak trainees gekocht zonder dat ik ook maar enig benul had van trainen of je tactiek op training afstemmen. Die heb ik toen maar gedumpt, maar daarna heb ik wat spelers moeten kopen om de selectie toch op peil te houden en eerst maar eens duidelijk voor een training en bepaalde tactiek te kiezen. Nu is 't tijd om te gaan beginnen met het kijken naar leuke trainees.
t seizoen er na zou ik ze nog niet verkopen gewoon een seizoen of 3 blijven door trainen en dan pas verkopen dan krijg je veel meer geld.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ah jij zit ook net wat langer erin dan ik zie ik, divisie 10 nu. Dan heeft het wat meer zin om te gaan trainen. De meeste trainees die ik kan betalen komen namelijk nauwelijks tot "redelijk". Maar moet er komend seizoen toch ook langzaam mee beginnen. Volgend seizoen ze een beetje opleiden, hopelijk het seizoen erna oogsten
dat van die banzai-boompjes vond ik ook wel bijzonderquote:Op woensdag 12 april 2006 22:24 schreef Grumpey het volgende:
heej outpost76, ik zie dat 1 van je hobbies banzai-boompjes maken is. Kan je me uitleggen waarom het bij mij nou altijd mislukt!
Overigens, probeer wat meer opmerkingen in 1 post te stoppen, het hele topic staat vol met een paar opmerkingen van je achter elkaar, en dat leest heel vervelend.
Sinds een paar weken een goed/slecht. daarvoor ook redelijk/slecht coach. Kan nu niet echt een schokkende stijging in aantal stijgers melden met die nieuwe pik.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En wat voor coach heb je? Een redelijk of een goed?
vorm word truggezetquote:Op woensdag 12 april 2006 22:29 schreef Lennox het volgende:
[..]
Sinds een paar weken een goed/slecht. daarvoor ook redelijk/slecht coach. Kan nu niet echt een schokkende stijging in aantal stijgers melden met die nieuwe pik.
Ik heb die friendly met je aangenomen. Ook mijn A team zal spelen ivm vormbehoud.
Het probleem is gewoon of sommige spelers blessure vrij blijven. Ik heb er een paar bij die nooit een blessure hebben gehad, maar mn B team heeft 2 trainees die al flink wat weken achter lopen daardoor.
that ain't true, ik denk dat je het over de ts hebt.quote:
Moet jij eens voor de grap A en B team 1 week laten spelen. Dat heb ik in mn 1e seizoen gedaan, dramatische vormdaling tot gevolg in hele team.quote:
je trainde wingers he. Je hebt dus altijd aanvalskracht. Als je dat hebt, dan heb je heel veel aan balbezit, en daarvoor mag je best wat verdediging opofferen. Een WC voegt veel minder toe dan een aanvallende verdediger die je daarvoor nog niet had. Dus een passable/solid defence met briljant/magnificient PM voegt veel meer toe dan je denkt. Een WC/SN kost daarnaast nog eens 15-30k aan salaris per week, en daar kan je niet vroeg genoeg gewoon zuinig mee zijn. Temeer omdat een WC niet zoveel beter is dan bijvoorbeeld een magnificient (het percentage-verbetering wordt steeds lager).quote:Op woensdag 12 april 2006 22:42 schreef komrad het volgende:
sorry kan het niet laten:
Kapitaal: 4 688 823 ¤ (10 529 393) ¤
maareh nu een vraagje aan de oldbies (Grumps, Jonks, VK,JD,qyn, hives, Sirda, MK enz)
zal ik investeren in een nieuwe def (basta is weg) of nog een WC/SN PM kopen en met een briljant PM als aanvallende def gaan spelen. Graag advies
Ik heb niet genoeg spelers voor een a en een b team dus ik maak r maar wat van!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:29 schreef Lennox het volgende:
[..]
Sinds een paar weken een goed/slecht. daarvoor ook redelijk/slecht coach. Kan nu niet echt een schokkende stijging in aantal stijgers melden met die nieuwe pik.
Ik heb die friendly met je aangenomen. Ook mijn A team zal spelen ivm vormbehoud.
Het probleem is gewoon of sommige spelers blessure vrij blijven. Ik heb er een paar bij die nooit een blessure hebben gehad, maar mn B team heeft 2 trainees die al flink wat weken achter lopen daardoor.
mischien omdat je banzai boompjes maakt ipv bonsaiquote:Op woensdag 12 april 2006 22:24 schreef Grumpey het volgende:
heej outpost76, ik zie dat 1 van je hobbies banzai-boompjes maken is. Kan je me uitleggen waarom het bij mij nou altijd mislukt!
Overigens, probeer wat meer opmerkingen in 1 post te stoppen, het hele topic staat vol met een paar opmerkingen van je achter elkaar, en dat leest heel vervelend.
Daar kunnen aardige spelers bij zitten maar vaak is t ruk! Dacht ik zo!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef twi het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met jeugdpulls wanneer de jeugdopleiding op z'n hoogste niveau zit. Zijn dat altijd wel redelijke pulls, of zitten er ook echt waardeloze spelers bij?
Je kan ze niet erger hebben, ik zie niet vaak het verschil tss een pull van iemand met uitstekend opleiding en iemand met rampzalig opleiding...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef twi het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met jeugdpulls wanneer de jeugdopleiding op z'n hoogste niveau zit. Zijn dat altijd wel redelijke pulls, of zitten er ook echt waardeloze spelers bij?
True.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:07 schreef komrad het volgende:
eigenlijk kan ik het beste gewoon een wingtrainee nemen met PM en def, maar die zijn onbetaalbaar
Kortom, ik kan met mijn zwakke jeugdopleiding gewoon pullen en er een prima speler uittrekken?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:13 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Je kan ze niet erger hebben, ik zie niet vaak het verschil tss een pull van iemand met uitstekend opleiding en iemand met rampzalig opleiding...
Je moet inderdaad keuze maken. Je moet 2 strategieen volledig uitwerken. 4-5-1 werkt vooral met aanvallende wingers, dus als je niet 2 wingers op minimaal briljant hebt, dan heb je er vrij weinig aan om hier op te gokken. Als je dat wel hebt, is het verruit je beste strategie.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:07 schreef komrad het volgende:
ik heb dus wat ruimte op het PM qua hoeveelheid spelers en tactisch is mijn winger TM een leuke optie
ik kan natuuurlijk mijn centrale def ietjse boosten door Hauri (briljant+2 def) op woensdag wingtraining te geven dus dat kan ik ook doen.
vleugeldef blijft een probleem omdat ik met die posities ook wil skilltraden.
Met 3inners en een winger TM kan ik natuurlijk wel een leuke MF rating halen en zou het zonder aanvallende def kunnen, maar dan heb ik geen spelers nodig want dan speelt hauri als def en op zondag dus als winger
Als ik echter 1 blessure krijg heb ik tactisch geen mogelijkheden meer. De vraag is daarom gerechtvaardigd dat ik me af moet vragne waar ik tactisch het meeste opties mee creeer. Indien ik 451 als optie verkies (ipv 343 want 3 tactieken onderhouden is lastig qua ervaring) moet ik natuurlijk voor een def gaan, maar moet ik ook kiezen voor wingback trainees met een hoge def skill omdat ik anders niet veel aan 451 heb
zeg ik iets raars of klopt dit allemaal,hehe
eigenlijk kan ik het beste gewoon een wingtrainee nemen met PM en def, maar die zijn onbetaalbaar
yup. Maar reken er niet op, ik trek niet eens leuke spelers eruit met uitstekend. Wil eigenlijk ermee stoppen als ik me dan niet zou vervelen op de zondagmiddag, puur voor vermaak eigenlijk. Maar vind het weggegooit geld eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:14 schreef twi het volgende:
[..]
Kortom, ik kan met mijn zwakke jeugdopleiding gewoon pullen en er een prima speler uittrekken?
Je impulsiviteit valt te merken aan twee posts hierbovenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zal mn best doen maar ik ben nog al dislecties en heb last van adhd dus dan komt een hoop impulsief op en moet ik dat typen. later zie ik weer wat en reageer ik vervolgens weer. Maar ik zal mn best doen. :-)
Bedankt, dan weet ik in elk geval dat ik in jeugdopleidingen geen moeite en geld meer ga steken, maar die 7000 beter in leuke talentjes kan steken. Was er ook al een paar weken mee gestopt.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
yup. Maar reken er niet op, ik trek niet eens leuke spelers eruit met uitstekend. Wil eigenlijk ermee stoppen als ik me dan niet zou vervelen op de zondagmiddag, puur voor vermaak eigenlijk. Maar vind het weggegooit geld eerlijk gezegd.
Ikke zeg nietsquote:Op woensdag 12 april 2006 23:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Je impulsiviteit valt te merken aan twee posts hierboven
Ach foetre Ik dacht dat je een vriend was en vrienden helpen elkaar maar als je dat niet wil. Kan je t ook gewoon zeggen hoor ipv me hier voor lul te zetten!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:50 schreef foetre het volgende:
Ja hier ben ik dan en wat kan die outpost een topic volspammen.
Ach hij leerd het ooit wel ,Ik ben iig van de meeste vragen af dat kunnen jullie lekker voor mij doen.
jij begon ooit ook zo waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 23:50 schreef foetre het volgende:
Ja hier ben ik dan en wat kan die outpost een topic volspammen.
Ach hij leerd het ooit wel ,Ik ben iig van de meeste vragen af dat kunnen jullie lekker voor mij doen.
Ja ik begon ook wel als een newbie en ben hier heel wijs gewordenquote:Op donderdag 13 april 2006 00:16 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
jij begon ooit ook zo waarschijnlijk![]()
Mjah, ze nemen de tijd niet om wat te lezen
daarom hier vragen, moet je niet zoeken
op zich wel handig
of we moesten een Q&A maken![]()
Zoals ik al zei, ik heb hem deze link gegeven om de vragen te stellen.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:59 schreef twi het volgende:
Zie hierboven
uitmuntend kaal krijg je echt geen miljoen voor.....hooguit 800-900 k...jammer maar helaas (hier ook een def trainer)quote:Op donderdag 13 april 2006 00:34 schreef foetre het volgende:
Zo nu weer positief gelul ,
Vrijdag heb ik een uitmuntende kale def 19 yr(snel) die gelijk in de verkoop gaat ik hoop dat ik er een miljoen voor kan krijgen.Voor hoeveel zal ik hem op de transferlijst zetten?
750.000 ofzo
Gekwetstquote:Op donderdag 13 april 2006 01:07 schreef foetre het volgende:
Als ik ook maar 1 iemand heb gekwetst dan sorry ik ben ook maar en mens![]()
Zondequote:Jan Jacob Schoonderwoerd den Bezemer (39837621) 5
33 jaar, slecht in vorm, geblesseerd (5 weken)
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 20
Loon: 672 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: 5 we(e)k(en) geblesseerd
Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Als ik hem voor 30k op TL zit ik dan ongeveer goed?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:12 schreef maniack28 het volgende:
Nee, het beste is om 20% onder marktprijs te gaan zitten, dat geeft naar mijn idee het meeste rendement -> je verkoopt niet voor te weinig en vaak ontstaat er toch een bidwar
Gelukkig kan de meerderheid zich geheel vinden in jouw benadering! Ga zo door!quote:Op donderdag 13 april 2006 03:03 schreef twi het volgende:
[..]
GekwetstNeh, maar ik raak wel een beetje geirriteerd als er op noobs gehakt wordt en ze hun vragen elders moeten stellen. Dit is een forum, het gaat over Hattrick, dus ik zag geen enkel probleem.
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:20 schreef Swennus het volgende:
[..]
Als ik hem voor 30k op TL zit ik dan ongeveer goed?
Ik heb de investering er ook al uit.. 2 seizoenen terug had ik 1.5 mil aan inkomsten van jeugdspelers. Daarvoor en daarna echter niksquote:Op donderdag 13 april 2006 10:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Gelukkig kan de meerderheid zich geheel vinden in jouw benadering! Ga zo door!
Een jeugdopleiding kost veel, na een flinke tijd ontwikkelen kost het nog 20k per week. Dat is veel.
Maar als ik kijk naar mijn uitgaven en inkomsten voor de jeugdopleiding, behaal ik daar per seizoen wel winst mee. Voor mij is het rendabel. HAM houdt voor mij de cijfers bij, dus daar baseer ik me dan ook maar op.
Ja, dat is eigenlijk ook mijn ervaring. 20% eronder of 10% er overheen (als ze er dan voor gaan heb je ook een goeie prijs). Uiteindelijk is ie verkocht voor 1.158.000.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:12 schreef maniack28 het volgende:
Nee, het beste is om 20% onder marktprijs te gaan zitten, dat geeft naar mijn idee het meeste rendement -> je verkoopt niet voor te weinig en vaak ontstaat er toch een bidwar
En het promoveren van een jeugdspeler heeft zeker pas nut als je jeugdopleiding op uitstekend staat ?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Gelukkig kan de meerderheid zich geheel vinden in jouw benadering! Ga zo door!
Een jeugdopleiding kost veel, na een flinke tijd ontwikkelen kost het nog 20k per week. Dat is veel.
Maar als ik kijk naar mijn uitgaven en inkomsten voor de jeugdopleiding, behaal ik daar per seizoen wel winst mee. Voor mij is het rendabel. HAM houdt voor mij de cijfers bij, dus daar baseer ik me dan ook maar op.
T/m zwak kan je 5k investeren en t/m redelijk (Dacht ik) 10k, daarna pas 20k doenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:44 schreef foetre het volgende:
[..]
En het promoveren van een jeugdspeler heeft zeker pas nut als je jeugdopleiding op uitstekend staat ?
Hoelang duurd het eigenlijk voordat ie op uitstekend staat als ik vanaf nu ermee ga beginnen(20.000p/w)
Staat in de regels. Heb je zelf al wel gezocht?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:44 schreef foetre het volgende:
[..]
En het promoveren van een jeugdspeler heeft zeker pas nut als je jeugdopleiding op uitstekend staat ?
Hoelang duurd het eigenlijk voordat ie op uitstekend staat als ik vanaf nu ermee ga beginnen(20.000p/w)
Ik d8 laat ik ook weer is een newbie vraag stellenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Staat in de regels. Heb je zelf al wel gezocht?
Ook te vinden op www.hottrick.org of www.databased.at/hattrick
je vergeet het promoveren en het listen van jeugspelers. Dit kost vrijwel niets, maar bijelkaar is het precies je winst. Immers, 2k x 16 is 32k per seizoen. x 4 = 150k (met listings erbij). Er is dus vrijwel een quitte situatiequote:Op donderdag 13 april 2006 10:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb de investering er ook al uit.. 2 seizoenen terug had ik 1.5 mil aan inkomsten van jeugdspelers. Daarvoor en daarna echter niksMaar goed, laten we uitgaan van 16 weken x 20k = 320k per seizoen x4 = 1280k in mn hele hattrick carrieren, aan het begin gaf ik eerst nog 5k en 10k uit, dus ik heb zeker winst gemaakt. Alleen verschilt het per seizoen en helaas ik had ik dit seizoen alleen maar goed en redelijk passen zonder hoofdstats
Nu een laatste vraag hierover:quote:Investeer elke week het maximale bedrag in je jeugd. Uiteindelijk zullen er spelers promoveren met een goede of uitstekende skill(die erg zeldzaam zijn).
- Uitstekend is het hoogst mogelijke niveau dat je jeugd kan bereiken. Het duurt ongeveer 1 seizoen om dit niveau te bereiken nadat de jeugd goed heeft bereikt.
Verlaag nooit je investering in je jeugd, omdat het niveau ervan de volgende week zal dalen!
- Promoveer elke week een jeugdspeler. Je promoveert echt geen betere speler als je een of meer weken er geen promoveert!
Nee dumbass... Met 5000 of 10000 investeren bereik je nooit het level uitstekend...quote:Op donderdag 13 april 2006 11:05 schreef foetre het volgende:
[..]
Nu een laatste vraag hierover:
Als je met 20.000 investeerd moet je ook na het behalen van uitstekend 20.000 blijven investeren anders zakt je jeugdopleiding weer.
Als je met 5000 moet je na het behalen van uitstekend 5000 blijven investeren .
Is 5000 dan ni veel gunstiger na verloop van tijd?het duurd alleen wat langer tot je uitstekend hebt bereikt.
Ik had me ingelezen op databases-x files vriend! zag het daar niet staan alleen dit.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nee dumbass... Met 5000 of 10000 investeren bereik je nooit het level uitstekend...
Wanneer gaan mensen die sites in de openingspost eens doorlezen![]()
JD!!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:14 schreef -J-D- het volgende:
nee, als je 5k investeert, kan het maximaal groeien tot redelijk.
Met een 10k investering, kan het daarna doorgroeien tot een goede opleiding.
En een uitstekend opleiding behaal je alleen met 20k investering.
Dus totdat ie op redelijk staat, investeer je 5k
Dan 10k tot ie op goed staat.
Dan 20k tot ie op uitstekend staat. En dan die 20k blijven investeren
Dat is niet de enige site die in de op staat, hoe denk je dat wij aan die informatie komen??quote:Op donderdag 13 april 2006 11:18 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik had me ingelezen op databases-x files vriend! zag het daar niet staan alleen dit.
Investeer elke week het maximale bedrag in je jeugd. Uiteindelijk zullen er spelers promoveren met een goede of uitstekende skill(die erg zeldzaam zijn).
- Uitstekend is het hoogst mogelijke niveau dat je jeugd kan bereiken. Het duurt ongeveer 1 seizoen om dit niveau te bereiken nadat de jeugd goed heeft bereikt.
Verlaag nooit je investering in je jeugd, omdat het niveau ervan de volgende week zal dalen!
- Promoveer elke week een jeugdspeler. Je promoveert echt geen betere speler als je een of meer weken er geen promoveert!
Ehh jullie zijn gewoon uberquote:Op donderdag 13 april 2006 11:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat is niet de enige site die in de op staat, hoe denk je dat wij aan die informatie komen??
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 13 april 2006 10:56 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je vergeet het promoveren en het listen van jeugspelers. Dit kost vrijwel niets, maar bijelkaar is het precies je winst. Immers, 2k x 16 is 32k per seizoen. x 4 = 150k (met listings erbij). Er is dus vrijwel een quitte situatie
He Joralf hebben jij en Pekel nog hulp nodig bij de Awards verkiezing of bij wat anders?quote:
OH MY F*CKING GOD...Ik hattrick bij deze officieel te veel...ik sluit nu mijn pc af en ga wat nuttigs doen....toen ik je post las moest ik over het woord "pasen" lang nadenken....ik dacht...wat heeft de trainingsvorm passen in helemelsnaam met "niks te doen hebben" te maken?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:53 schreef foetre het volgende:
[..]
He Joralf hebben jij en Pekel nog hulp nodig bij de Awards verkiezing of bij wat anders?
Ik heb namelijk 7 nachtdiensten en ivm met pasen is er totaal niks te doen dus ik stel me graag beschikbaar om ergens mee te helpen als jullie daar behoefte aan hebben .
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:57 schreef halleekes het volgende:
[..]
OH MY F*CKING GOD...Ik hattrick bij deze officieel te veel...ik sluit nu mijn pc af en ga wat nuttigs doen....toen ik je post las moest ik over het woord "pasen" lang nadenken....ik dacht...wat heeft de trainingsvorm passen in helemelsnaam met "niks te doen hebben" te maken?
shame on me
![]()
En dat voor 279k ,quote:Benoît Gmür
24 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 1 570
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: uitmuntend
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:57 schreef halleekes het volgende:
[..]
OH MY F*CKING GOD...Ik hattrick bij deze officieel te veel...ik sluit nu mijn pc af en ga wat nuttigs doen....toen ik je post las moest ik over het woord "pasen" lang nadenken....ik dacht...wat heeft de trainingsvorm passen in helemelsnaam met "niks te doen hebben" te maken?
shame on me
![]()
Hebben ze die vleugel dan aanvallend of naar het midden opgesteld?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:03 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
![]()
tot de 30e dan maar halleekes ,begin van de nieuwe competitie .
Tot dan moet je even je vrijwillig laten opnemen bij Parnassia of 1 of ander gekkenhuis
Zeg maar tegen ze dat je het Hattricksyndroom hebt .Ik geloof dat ze een hele vleugel daarvoor hebben ingericht.
Jij wil zeker bij halleekes op de kamer liggen,of nemen jullie een 2 persoonsbed.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hebben ze die vleugel dan aanvallend of naar het midden opgesteld?
![]()
Ik heb pekel nog niet te pakken gekregen over de awards...quote:Op donderdag 13 april 2006 11:53 schreef foetre het volgende:
[..]
He Joralf hebben jij en Pekel nog hulp nodig bij de Awards verkiezing of bij wat anders?
Ik heb namelijk 7 nachtdiensten en ivm met pasen is er totaal niks te doen dus ik stel me graag beschikbaar om ergens mee te helpen als jullie daar behoefte aan hebben .
Wacht maar tot het nieuwe seizoen begint... ik ben weer terug, dus ik kan weer volspammenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
Coolness score based on countries currently visited: 48296 (36 countries)
verenigde arabische emiraten erbij, active users 52, coolness score 15000voor het snelstlopende Fok! topic maar wel een hoop bijlezen....
Hoppa.... begin van het seizoen meteen maar een speler uit zo'n land aanschaffenquote:13-04-2006 Azerbaijan en Iraq treden toe tot Hattrick
Het komende seizoen brengt Hattrick twee nieuwe landen: Azerbaijan en Iraq. Inschrijving aldaar wordt op korte termijn geopend.
Wat wil je van scheikunde weten?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:41 schreef Tomhoog het volgende:
@foetre is goed
men o men wie kan er hier scheikunde aan een leek vertellen
ik vind de nieuwe layout wel grappig, is weer is wat anders
jammer dat aan het einde van mijn seizoen altijd me fans me club verlaten door matige prestaties..
Asl je geld teveel hebt kan je t ook gewoon doorsluizen naar mij hoor :-) ik heb ook een speler tekoop staan.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:52 schreef maniack28 het volgende:
Test: Hoe kan je met weinig kapitaal geld verdienen dmv skilltraden (klaverjassen dus)?
Ik had ff niks te doen en heb het afgelopen uur spelers aangeschaft met redelijk scoren die (naar mijn idee) hoog zitten. Ik heb niet gekeken of ze gespeeld hebben voordat ik ze kocht (daarna wel en sommigen hebben dus gespeeld). De meeste spelers heb ik voor niet meer dan 2k binnengehaald. Wat ik ga doen is kijken hoeveel geld ik met deze spelers kan verdienen. Daarvoor moet ik natuurlijk ook de lonen meerekenen en is het van belang hoe lang ze in mijn team zitten. Lonen liggen rond de 600 euro p/w, dus 1 hele training (=10x 10% training als ze niet spelen) kost me 6k per speler. Zodra de lading spelers die ik vandaag gekocht heb allemaal de deur weer uit zijn, maak ik een balans op en kan ik zien wat de totale winst is op een investering van +/- 50k + lonen en 2 uurtjes werkEr lopen nog wat transfers af straks als ik weg ben, dus die zal ik ook nog meenemen in mijn onderzoek. Ik hoop tussen de 10 en 15 spelers aan te schaffen -> kost dus 6-9k loon per week, dat is iets waar je wel rekening mee moet houden
Dat is iets te diepgaand... 2 jaar terug had ik het wel geweten, maar nu ben ik scheikunde alweer vergetenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:02 schreef Tomhoog het volgende:
@maniack28
scheikundigen
ik snap het niet maar ook het vervolg niet als jij het wel snapt leg uit:P
Niet teveel, maar wat is 50k op 1.2 miljoen nou?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Asl je geld teveel hebt kan je t ook gewoon doorsluizen naar mij hoor :-) ik heb ook een speler tekoop staan.![]()
Mn vriendin maar die is er nietquote:Op donderdag 13 april 2006 15:08 schreef Tomhoog het volgende:
ken je wel zo iemand maniack28![]()
31455 online gebruikers op hattrick is best veel
Eerst volgt een inwendig onderzoek, daarna een grondige schoonmaak binnenin en vervolgens moet je eerst een week lang paalzitten. Daarna word je toegelatenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:14 schreef GRUMBLER het volgende:
Heb me weer aangemeld voor de fok fed, moet ik nu ook door de ballotage commissie goedgekeurd worden?
Mijn naam nietquote:Op donderdag 13 april 2006 15:11 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
bellen!!!![]()
---
wie zitten er met naam nog meer in het spel?
ik ga trouwens naar România
welke data moet ik daarvoor vrij houden?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Eerst volgt een inwendig onderzoek, daarna een grondige schoonmaak binnenin en vervolgens moet je eerst een week lang paalzitten. Daarna word je toegelaten![]()
Volgens mij heb je er heel wat voor over om tot de fed toegelaten te worden .quote:Op donderdag 13 april 2006 15:31 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
welke data moet ik daarvoor vrij houden?![]()
iig komend weekend, ik heb Patty Brard al gebeldquote:Op donderdag 13 april 2006 15:31 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
welke data moet ik daarvoor vrij houden?![]()
Hmm is patty er ook bij!quote:Op donderdag 13 april 2006 15:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
iig komend weekend, ik heb Patty Brard al gebeld
Haha,quote:Op donderdag 13 april 2006 14:52 schreef maniack28 het volgende:
Test: Hoe kan je met weinig kapitaal geld verdienen dmv skilltraden (klaverjassen dus)?
Ik had ff niks te doen en heb het afgelopen uur spelers aangeschaft met redelijk scoren die (naar mijn idee) hoog zitten. Ik heb niet gekeken of ze gespeeld hebben voordat ik ze kocht (daarna wel en sommigen hebben dus gespeeld). De meeste spelers heb ik voor niet meer dan 2k binnengehaald. Wat ik ga doen is kijken hoeveel geld ik met deze spelers kan verdienen. Daarvoor moet ik natuurlijk ook de lonen meerekenen en is het van belang hoe lang ze in mijn team zitten. Lonen liggen rond de 600 euro p/w, dus 1 hele training (=10x 10% training als ze niet spelen) kost me 6k per speler. Zodra de lading spelers die ik vandaag gekocht heb allemaal de deur weer uit zijn, maak ik een balans op en kan ik zien wat de totale winst is op een investering van +/- 50k + lonen en 2 uurtjes werkEr lopen nog wat transfers af straks als ik weg ben, dus die zal ik ook nog meenemen in mijn onderzoek. Ik hoop tussen de 10 en 15 spelers aan te schaffen -> kost dus 6-9k loon per week, dat is iets waar je wel rekening mee moet houden
quote:Vivien Leperlier
TSI = 810, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Positiespel: rampzalig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
heel misschien wanneer deze aan het begin van het seizoen wordt gepulled, maar hij heeft geen specialty, bijstatsquote:Op donderdag 13 april 2006 15:41 schreef Tomhoog het volgende:
is dit nou een speler die in aanmerking kan komen voor U-20?
[..]
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
iig komend weekend, ik heb Patty Brard al gebeld
Hehe, ik heb er inmiddels 15 gekocht: totaalbedrag 86,5k, daar kan nog 14k bijkomen als de spelers die het komende uur aflopen ook van mij worden (ben er zelf niet bij). Dan kom ik dus op een totaal van max 20 spelers voor +/- 100k = geringe investering.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Haha,
ben met hetzelfde bezig. niet zo intensief als jij nu doet, maar ik had nog 2 trainingsplaatsen over voor afgelopen woensdag. ik zoek naar spelers met loon 620. 600 kan idd ook, maar vond ik een te groot risico. ik had geen zin om die waailappen het tussenseizoen mee in te nemen.
het is op deze manier makkelijk geld verdienen. als je gaat zoeken op skilltrades naar uitstekend, stuit je op een stuk meer concurrentie en is het dus moeilijker om je winstmarge te behouden.
Nee, behalve als hij van een flutland als Verenigde Arabische Emiraten ofzo isquote:Op donderdag 13 april 2006 15:41 schreef Tomhoog het volgende:
is dit nou een speler die in aanmerking kan komen voor U-20?
[..]
Gefeli!!!! Hoe voeld dan nou om weer terug te zijn??quote:Op donderdag 13 april 2006 16:27 schreef GRUMBLER het volgende:
3505 van de 3505 berichten door Hoolieganzen
13-04-2006 om 16:22
Welkom terug in de Fok-fed
![]()
ging eik best gemakkelijk![]()
dat voelt als vanoudsquote:Op donderdag 13 april 2006 16:30 schreef foetre het volgende:
[..]
Gefeli!!!! Hoe voeld dan nou om weer terug te zijn??
Ik train ook vleugel, maar ik ga in het tussenseizoen toch wel conditie optrainen, is beetje belangrijk voor wingers. En PM zou ik niet doen, de kans dat die stijgt in PM is klein. Als je dan toch persé iets anders wilt trainen in tussenseizoen, dan zou ik je passen aanraden. Wingers hebben toch veel baat aan passenquote:
Ik heb er ook één gekocht met goed en goed passen, en steeg ook direct na 1 weekjequote:Op donderdag 13 april 2006 22:08 schreef Krany het volgende:
ik heb ze allemaal bij goed gekocht, maar gagliardi steeg na 1 week en carstea 2 weken later. ze zijn beide om de 1 of andere reden al 2x na 4 weken gestegen, terwijl er toch echt 5 voor staat.. maar mij hoor je er niet over:)
Ik had t niet beter kunnen zeggen!quote:Op donderdag 13 april 2006 00:59 schreef twi het volgende:
Sorry hoor, maar ik blijf hier als noob gewoon mijn vragen plempen, wat mensen nu zeuren over te snel lopende topics, teveel posts of weet ik veel wat allemaal nog meer. Ik zoek regelmatig in guides, blader de wiki erop na, heb een link met een flink aantal FAQs, maar soms is dit topic ook verrekte handig voor vragen aan mensen die in de praktijk ervaring hebben (zoals mijn vraag over de jeugdopleiding, of het nou ECHT een groot voordeel heeft om die op niveau te hebben).
So sue me (of degene waar jij op reageerde), als het je niet bevalt dan ga je maar lekker samen met een paar alwetende Hattrick-vriendjes een elite-thread starten ofzo. Ik heb ook weinig interesse in posts waar mensen een kale def van 19 jaar die snel is te koop willen aanbieden, maar niet weten voor welk bedrag ze hem op de transferlijst moeten zetten. Hoor je mij ook niet over zeuren.
Kijk, als iemand drie posts op een rij post of het over Nintendo DS games gaat hebben hier, oke, maar dit is allemaal Hattrick gerelateerd. Dat het om een niveautje lager gaat dan waar jij actief bent, en een paar stappen terug is, dat doet daar niks aan af.
Sorry meesterquote:Op donderdag 13 april 2006 21:58 schreef ASSpirine het volgende:
Foetre, kleine tip voor je
Je vervoegingen van je werkwoorden zijn niet zo correct, ik zie het vaak op een D eindigen, terwijl het op een T moet
Foetre-outpostquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had t niet beter kunnen zeggen!Ben hier ook net nieuw maar voelde me door niemand in de hoek gedreven behalve door net af newbe foetre.
(is ook nog eengoede vriend van me) We hebben t inm uitgepraat maar ik wilde t nog wel ff melden. Als foetre of ik iets melden aan elkaar wat volgens jullie niet kan. Zeg dat dan maar er veranderd niets tussen foetre en mij. Dat ff voor de duidelijkheid! Dan weten jullie iig waar jullie aan toe zijn. ik ken foetre nl al sinds ie 3 was.
(
soms nog is
)
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:37 schreef twi het volgende:
Ja, dat weet ik dus niet, dat jullie elkaar kennen![]()
Jammer dat ie geen bijstats heeft, maar gaat nog mooi een jaar mee.quote:Andreas Neumueller
TSI=5 850, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en slecht leiderschap
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
wordt verkocht. Schiet niet op dat hij op die leeftijd pas uitstekend is.quote:Filip Skrt
TSI=950, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschap
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ik heb ook mijn eerste uitstekend! Een 17-jarige defquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:31 schreef Lemming22 het volgende:
TU: 18-jarige naar uitstekend positiespel, eindelijk en het is mijn eerste uitstekend (n00b), verder alleen wat vormwisselingen.
Kijk over 2 weken maar eensquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:02 schreef Wackyduck het volgende:
Leuk dat conditie-trainen: Meer mensen stijgen in vorm dan dat er mensen dalen.![]()
Heb ik ook vaak last van, maar dan kijk ik naar foetre's tekst en dan bedenk ik me weer dat het bij mij eigenlijk best meevaltquote:Op donderdag 13 april 2006 21:58 schreef ASSpirine het volgende:
Foetre, kleine tip voor je
Je vervoegingen van je werkwoorden zijn niet zo correct, ik zie het vaak op een D eindigen, terwijl het op een T moet
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak last van, maar dan kijk ik naar foetre's tekst en dan bedenk ik me weer dat het bij mij eigenlijk best meevalt![]()
ik heb net een uitmuntend def verkocht.....1.060.000...maar die had wel een speciality en goed leiderschap. Ik heb dus het idee dat de markt weer een beetje aantrektquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:02 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
Fuck ik zit in een zwaar dillema.uitmuntend def verkopen of niet wat doe ik dan met me geld .Zijn er mensen die me willen helpen beslissen?want dan gooi ik hier wat specifiekere details.
Eigenlijk moet ik me eigen plan maken maar ik weet et ff ni meer.
Ja moet ik w8en tot de markt nog beter word of niet,er is gewoon geen zekerheidquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:18 schreef halleekes het volgende:
[..]
ik heb net een uitmuntend def verkocht.....1.060.000...maar die had wel een speciality en goed leiderschap. Ik heb dus het idee dat de markt weer een beetje aantrekt
googlen op htratings = gratisquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:31 schreef Klapdeur het volgende:
Is er een programma waarbij je kan zien welke vorm stijgingen erzijn? Want ik doe alles uit m'n hoofd maar vergeet zo nu en dan wat, of schrijven jullie het elke week op?
Bij mij is overigens eindelijk mijn 19 jarige mid naar uitmuntend gestegen *blij is*
Ham geeft een popup na de training met de veranderingen,bij subje wijzigingen kan je de totalen zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:31 schreef Klapdeur het volgende:
Is er een programma waarbij je kan zien welke vorm stijgingen erzijn? Want ik doe alles uit m'n hoofd maar vergeet zo nu en dan wat, of schrijven jullie het elke week op?
Bij mij is overigens eindelijk mijn 19 jarige mid naar uitmuntend gestegen *blij is*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |