Ik heb niet genoeg spelers voor een a en een b team dus ik maak r maar wat van!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:29 schreef Lennox het volgende:
[..]
Sinds een paar weken een goed/slecht. daarvoor ook redelijk/slecht coach. Kan nu niet echt een schokkende stijging in aantal stijgers melden met die nieuwe pik.
Ik heb die friendly met je aangenomen. Ook mijn A team zal spelen ivm vormbehoud.
Het probleem is gewoon of sommige spelers blessure vrij blijven. Ik heb er een paar bij die nooit een blessure hebben gehad, maar mn B team heeft 2 trainees die al flink wat weken achter lopen daardoor.
mischien omdat je banzai boompjes maakt ipv bonsaiquote:Op woensdag 12 april 2006 22:24 schreef Grumpey het volgende:
heej outpost76, ik zie dat 1 van je hobbies banzai-boompjes maken is. Kan je me uitleggen waarom het bij mij nou altijd mislukt!
Overigens, probeer wat meer opmerkingen in 1 post te stoppen, het hele topic staat vol met een paar opmerkingen van je achter elkaar, en dat leest heel vervelend.
Daar kunnen aardige spelers bij zitten maar vaak is t ruk! Dacht ik zo!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef twi het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met jeugdpulls wanneer de jeugdopleiding op z'n hoogste niveau zit. Zijn dat altijd wel redelijke pulls, of zitten er ook echt waardeloze spelers bij?
Je kan ze niet erger hebben, ik zie niet vaak het verschil tss een pull van iemand met uitstekend opleiding en iemand met rampzalig opleiding...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef twi het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met jeugdpulls wanneer de jeugdopleiding op z'n hoogste niveau zit. Zijn dat altijd wel redelijke pulls, of zitten er ook echt waardeloze spelers bij?
True.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:07 schreef komrad het volgende:
eigenlijk kan ik het beste gewoon een wingtrainee nemen met PM en def, maar die zijn onbetaalbaar
Kortom, ik kan met mijn zwakke jeugdopleiding gewoon pullen en er een prima speler uittrekken?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:13 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Je kan ze niet erger hebben, ik zie niet vaak het verschil tss een pull van iemand met uitstekend opleiding en iemand met rampzalig opleiding...
Je moet inderdaad keuze maken. Je moet 2 strategieen volledig uitwerken. 4-5-1 werkt vooral met aanvallende wingers, dus als je niet 2 wingers op minimaal briljant hebt, dan heb je er vrij weinig aan om hier op te gokken. Als je dat wel hebt, is het verruit je beste strategie.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:07 schreef komrad het volgende:
ik heb dus wat ruimte op het PM qua hoeveelheid spelers en tactisch is mijn winger TM een leuke optie
ik kan natuuurlijk mijn centrale def ietjse boosten door Hauri (briljant+2 def) op woensdag wingtraining te geven dus dat kan ik ook doen.
vleugeldef blijft een probleem omdat ik met die posities ook wil skilltraden.
Met 3inners en een winger TM kan ik natuurlijk wel een leuke MF rating halen en zou het zonder aanvallende def kunnen, maar dan heb ik geen spelers nodig want dan speelt hauri als def en op zondag dus als winger
Als ik echter 1 blessure krijg heb ik tactisch geen mogelijkheden meer. De vraag is daarom gerechtvaardigd dat ik me af moet vragne waar ik tactisch het meeste opties mee creeer. Indien ik 451 als optie verkies (ipv 343 want 3 tactieken onderhouden is lastig qua ervaring) moet ik natuurlijk voor een def gaan, maar moet ik ook kiezen voor wingback trainees met een hoge def skill omdat ik anders niet veel aan 451 heb
zeg ik iets raars of klopt dit allemaal,hehe
eigenlijk kan ik het beste gewoon een wingtrainee nemen met PM en def, maar die zijn onbetaalbaar
yup. Maar reken er niet op, ik trek niet eens leuke spelers eruit met uitstekend. Wil eigenlijk ermee stoppen als ik me dan niet zou vervelen op de zondagmiddag, puur voor vermaak eigenlijk. Maar vind het weggegooit geld eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:14 schreef twi het volgende:
[..]
Kortom, ik kan met mijn zwakke jeugdopleiding gewoon pullen en er een prima speler uittrekken?
Je impulsiviteit valt te merken aan twee posts hierbovenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zal mn best doen maar ik ben nog al dislecties en heb last van adhd dus dan komt een hoop impulsief op en moet ik dat typen. later zie ik weer wat en reageer ik vervolgens weer. Maar ik zal mn best doen. :-)
Bedankt, dan weet ik in elk geval dat ik in jeugdopleidingen geen moeite en geld meer ga steken, maar die 7000 beter in leuke talentjes kan steken. Was er ook al een paar weken mee gestopt.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
yup. Maar reken er niet op, ik trek niet eens leuke spelers eruit met uitstekend. Wil eigenlijk ermee stoppen als ik me dan niet zou vervelen op de zondagmiddag, puur voor vermaak eigenlijk. Maar vind het weggegooit geld eerlijk gezegd.
Ikke zeg nietsquote:Op woensdag 12 april 2006 23:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Je impulsiviteit valt te merken aan twee posts hierboven
Ach foetre Ik dacht dat je een vriend was en vrienden helpen elkaar maar als je dat niet wil. Kan je t ook gewoon zeggen hoor ipv me hier voor lul te zetten!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:50 schreef foetre het volgende:
Ja hier ben ik dan en wat kan die outpost een topic volspammen.
Ach hij leerd het ooit wel ,Ik ben iig van de meeste vragen af dat kunnen jullie lekker voor mij doen.
jij begon ooit ook zo waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 23:50 schreef foetre het volgende:
Ja hier ben ik dan en wat kan die outpost een topic volspammen.
Ach hij leerd het ooit wel ,Ik ben iig van de meeste vragen af dat kunnen jullie lekker voor mij doen.
Ja ik begon ook wel als een newbie en ben hier heel wijs gewordenquote:Op donderdag 13 april 2006 00:16 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
jij begon ooit ook zo waarschijnlijk![]()
Mjah, ze nemen de tijd niet om wat te lezen
daarom hier vragen, moet je niet zoeken
op zich wel handig
of we moesten een Q&A maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |