ik ga niet naar de VIII.... ik blijf er op doelsado in hangen en wordt opgescheept met Xde klasse paupersquote:Foetre, Flappekz, TwisteddLogic, Bonobo11, Macondo, Stefmans, Lennox sorry!!! Halleekes en KaheemSaid naar de VIII volgend jaar, zo op het eerste gezicht. Wordt gezellig inderdaad.
Had ik maar de kracht om niet alles ineenkeer uit te geven..quote:Op woensdag 12 april 2006 14:03 schreef Klapdeur het volgende:
Had ik maar geld om te spenderen op de transfermarkt![]()
Mijn nieuwe aanwinst voor 2 miljoenquote:Choktawee Kongying (58118389)
20 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Prathet Thai
Total Skill Index (TSI): 15 280
Loon: 6 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mariarade
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wereldklasse
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Dat lijstje heeft bestaan, en is ergens in topic 125 ofzo een stille dood gestorven na de renovatie van de OP. Zoek een oud topic op, ergens rond de 100, en je vind zo'n lijstje. Zoals je dan ziet zijn het er een paar 100, waarvan ongeveer 50 actief bij het posten.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:06 schreef Ivo1986 het volgende:
Waarom is er geen lijstje met alle FokTeams?
Zie alleen de VII staan namelijk...
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:26 schreef -J-D- het volgende:
Even de taalfouten bekijken op deze pagina. Moment.
had je maar beter moeten presterenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:09 schreef halleekes het volgende:
[..]
ik ga niet naar de VIII.... ik blijf er op doelsado in hangen en wordt opgescheept met Xde klasse pauperswat niet goed is voor mijn HT ontwikkeling
In alles wat ik doe presteer ik optimaalquote:Op woensdag 12 april 2006 15:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
had je maar beter moeten presteren![]()
de federatieledenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:34 schreef ExCibular het volgende:
Op altid staat een lijstje met leden van de fok federatie. Dat is volgens mij de meest complete lijst.
Plaag ons niet zo AUB.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:53 schreef Yankee_One het volgende:
Oh god, moet ik straks de VIII in met al die noobs
Of hij is nog steeds bezig natuurlijk.quote:
als jij zo goed bent wat doe je dan nog in Vlllquote:Op woensdag 12 april 2006 16:53 schreef Yankee_One het volgende:
Ben in mijn eerste sezoen 3e gewordenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
als jij zo goed bent wat doe je dan nog in Vlll![]()
Ik doe mn best om je team lens te schoppen eppo!!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 17:56 schreef foetre het volgende:
Haha leuk zo'n fokhattrick newbie.
He outpost- wout-trainer td van fc rkdeo ,ik heb al 2 waailappen van je eruit getrapt!!!
Al flik je dit bij mij dan ga je eraan!!!![]()
ik vond de game wel ok. ben volgens mij tot in wereld 6 geraakt. Level was een beetje vervelend. De game is wel ok, maar ik vind dat er betere zijn op de ds.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:17 schreef stefmans het volgende:
[offtopic]Yankee_one wat vind jij van Kirby canvas curse op de ds, ik twijfel of ik hem moet halen[/offtopicmode]
sonic rush al geprobeert? vond ik zeer fijn. Alleen de eindbaas is te moeilijkquote:Op woensdag 12 april 2006 18:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vond de game wel ok. ben volgens mij tot in wereld 6 geraakt. Level was een beetje vervelend. De game is wel ok, maar ik vind dat er betere zijn op de ds.Advance Wars
![]()
een lotgenoot....net niet promoveren naar de 7quote:Op woensdag 12 april 2006 16:53 schreef Yankee_One het volgende:
mss als de game voor ¤20 wordt verkocht. sonic is niet echt mijn dingquote:Op woensdag 12 april 2006 18:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
sonic rush al geprobeert? vond ik zeer fijn. Alleen de eindbaas is te moeilijk![]()
ik vind het niet zo erg, kan ik lekker blijven bouwen én winnenquote:Op woensdag 12 april 2006 18:36 schreef halleekes het volgende:
[..]
een lotgenoot....net niet promoveren naar de 7
space-keesquote:Op woensdag 12 april 2006 14:43 schreef Tomhoog het volgende:
Foetre
Flappekz
TwisteddLogic
Bonobo1
Macondo
Stefmans
Lennox
Halleekes
KaheemSaid
Halleekes
Tomhoog
VIII
sta je er niet in voeg je toe!!
Inderdaad, lijkt me beter om net niet te promoveren dan net wel, aangezien je dan een van de minste teams bent, minder wint, ontevreden supporters krijgt en je een jaar later dus degradeert uit VII.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:38 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vind het niet zo erg, kan ik lekker blijven bouwen én winnen
ik ben vrijdag al begonnen met conditiequote:Op woensdag 12 april 2006 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt me beter om net niet te promoveren dan net wel, aangezien je dan een van de minste teams bent, minder wint, ontevreden supporters krijgt en je een jaar later dus degradeert uit VII.
En ik denk dat het wel mee zal vallen met die "n00bs" hoor, er zullen echt wel een paar flink stevige teams tussen zitten waar je genoeg tegenstand van krijgt. Ga zelf naar 9, maar vind het geen punt als ik niet zal promoveren. Zolang m'n supporters maar tevreden blijven en ik wat kan doen aan m'n schuld.
Hoe zit het nu eigenlijk de komende weken? Seizoen nu afgelopen, na de volgende trainingsupdate conditietrainen, en wanneer is dan weer de nieuwe wedstrijd in 't volgende seizoen? Wanneer krijg ik uberhaupt het geld voor m'n promotie of wordt alles opgeschoond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |