ik ga niet naar de VIII.... ik blijf er op doelsado in hangen en wordt opgescheept met Xde klasse paupersquote:Foetre, Flappekz, TwisteddLogic, Bonobo11, Macondo, Stefmans, Lennox sorry!!! Halleekes en KaheemSaid naar de VIII volgend jaar, zo op het eerste gezicht. Wordt gezellig inderdaad.
Had ik maar de kracht om niet alles ineenkeer uit te geven..quote:Op woensdag 12 april 2006 14:03 schreef Klapdeur het volgende:
Had ik maar geld om te spenderen op de transfermarkt![]()
Mijn nieuwe aanwinst voor 2 miljoenquote:Choktawee Kongying (58118389)
20 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Prathet Thai
Total Skill Index (TSI): 15 280
Loon: 6 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mariarade
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wereldklasse
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Dat lijstje heeft bestaan, en is ergens in topic 125 ofzo een stille dood gestorven na de renovatie van de OP. Zoek een oud topic op, ergens rond de 100, en je vind zo'n lijstje. Zoals je dan ziet zijn het er een paar 100, waarvan ongeveer 50 actief bij het posten.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:06 schreef Ivo1986 het volgende:
Waarom is er geen lijstje met alle FokTeams?
Zie alleen de VII staan namelijk...
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:26 schreef -J-D- het volgende:
Even de taalfouten bekijken op deze pagina. Moment.
had je maar beter moeten presterenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:09 schreef halleekes het volgende:
[..]
ik ga niet naar de VIII.... ik blijf er op doelsado in hangen en wordt opgescheept met Xde klasse pauperswat niet goed is voor mijn HT ontwikkeling
In alles wat ik doe presteer ik optimaalquote:Op woensdag 12 april 2006 15:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
had je maar beter moeten presteren![]()
de federatieledenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:34 schreef ExCibular het volgende:
Op altid staat een lijstje met leden van de fok federatie. Dat is volgens mij de meest complete lijst.
Plaag ons niet zo AUB.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:53 schreef Yankee_One het volgende:
Oh god, moet ik straks de VIII in met al die noobs
Of hij is nog steeds bezig natuurlijk.quote:
als jij zo goed bent wat doe je dan nog in Vlllquote:Op woensdag 12 april 2006 16:53 schreef Yankee_One het volgende:
Ben in mijn eerste sezoen 3e gewordenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
als jij zo goed bent wat doe je dan nog in Vlll![]()
Ik doe mn best om je team lens te schoppen eppo!!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 17:56 schreef foetre het volgende:
Haha leuk zo'n fokhattrick newbie.
He outpost- wout-trainer td van fc rkdeo ,ik heb al 2 waailappen van je eruit getrapt!!!
Al flik je dit bij mij dan ga je eraan!!!![]()
ik vond de game wel ok. ben volgens mij tot in wereld 6 geraakt. Level was een beetje vervelend. De game is wel ok, maar ik vind dat er betere zijn op de ds.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:17 schreef stefmans het volgende:
[offtopic]Yankee_one wat vind jij van Kirby canvas curse op de ds, ik twijfel of ik hem moet halen[/offtopicmode]
sonic rush al geprobeert? vond ik zeer fijn. Alleen de eindbaas is te moeilijkquote:Op woensdag 12 april 2006 18:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vond de game wel ok. ben volgens mij tot in wereld 6 geraakt. Level was een beetje vervelend. De game is wel ok, maar ik vind dat er betere zijn op de ds.Advance Wars
![]()
een lotgenoot....net niet promoveren naar de 7quote:Op woensdag 12 april 2006 16:53 schreef Yankee_One het volgende:
mss als de game voor ¤20 wordt verkocht. sonic is niet echt mijn dingquote:Op woensdag 12 april 2006 18:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
sonic rush al geprobeert? vond ik zeer fijn. Alleen de eindbaas is te moeilijk![]()
ik vind het niet zo erg, kan ik lekker blijven bouwen én winnenquote:Op woensdag 12 april 2006 18:36 schreef halleekes het volgende:
[..]
een lotgenoot....net niet promoveren naar de 7
space-keesquote:Op woensdag 12 april 2006 14:43 schreef Tomhoog het volgende:
Foetre
Flappekz
TwisteddLogic
Bonobo1
Macondo
Stefmans
Lennox
Halleekes
KaheemSaid
Halleekes
Tomhoog
VIII
sta je er niet in voeg je toe!!
Inderdaad, lijkt me beter om net niet te promoveren dan net wel, aangezien je dan een van de minste teams bent, minder wint, ontevreden supporters krijgt en je een jaar later dus degradeert uit VII.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:38 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vind het niet zo erg, kan ik lekker blijven bouwen én winnen
ik ben vrijdag al begonnen met conditiequote:Op woensdag 12 april 2006 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt me beter om net niet te promoveren dan net wel, aangezien je dan een van de minste teams bent, minder wint, ontevreden supporters krijgt en je een jaar later dus degradeert uit VII.
En ik denk dat het wel mee zal vallen met die "n00bs" hoor, er zullen echt wel een paar flink stevige teams tussen zitten waar je genoeg tegenstand van krijgt. Ga zelf naar 9, maar vind het geen punt als ik niet zal promoveren. Zolang m'n supporters maar tevreden blijven en ik wat kan doen aan m'n schuld.
Hoe zit het nu eigenlijk de komende weken? Seizoen nu afgelopen, na de volgende trainingsupdate conditietrainen, en wanneer is dan weer de nieuwe wedstrijd in 't volgende seizoen? Wanneer krijg ik uberhaupt het geld voor m'n promotie of wordt alles opgeschoond?
Heb niet eens goede talenten, maar moet toch blijven trainenquote:Op woensdag 12 april 2006 18:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik ben vrijdag al begonnen met conditieAl mijn trainees waren gepopt dus ik kon conditie gaan doen, dit doe ik dus en weekje langer
![]()
quote:11-04-2006 Je hebt een speler verkocht en 93 000 ¤ ontvangen.
11-04-2006 Je hebt een speler verkocht en 494 130 ¤ ontvangen.
10-04-2006 Je ontvangt voor deze speler: 4 480 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
10-04-2006 Je fanclub heeft er 8 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 240 ¤ op voor de clubkas.
Als je gewoon nu trainees koopt van 17 jaar koop je redelijk positiespel met matig passen goed conditie voor 1k dus dat kan je toch wel missen in het begin zijn die trainees goed genoegquote:Op woensdag 12 april 2006 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Heb niet eens goede talenten, maar moet toch blijven trainenMoet ook mijn coach maar eens ontslaan. In het begin heb ik de dure fout gemaakt een matig coach met goed leiderschap te nemen in plaats van een betere coach met minder leiderschap
Volgend jaar maar als een tussenjaar beschouwen, zolang ik niet degradeer is alles wel best.
7e klassers 4 evahquote:Op woensdag 12 april 2006 18:59 schreef MyImmortal het volgende:
ik voel me als 7e klasser buitengesloten tussen al die 8e klassers
een 18 jarige is aan het begin van het seizoen nog veel duurder als nu een 17 jarigequote:Op woensdag 12 april 2006 18:58 schreef twi het volgende:
Ja, maar ik ga nu geen 17-jarige spelers kopen. Zonde, die zijn over een paar weken 18. En met die coach zing ik het nog wel even uit, totdat ik m'n promotiegeld binnen heb.
Hij moet allereerst eerst afgelopen zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 18:59 schreef space-kees het volgende:
Ik heb afgelopen week , mijn team gekregen. Nu is mijn vraag: om mee te doen met die Fok!cup.. moet je dan supporter worden en die ¤20 betalen? of is er ook nog een andere manier!
en de lagere poules doen er niet toe?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:17 schreef Tomhoog het volgende:
I --- II --- III --- IV --- V --- VI ------- VII------------------------ VIII
--------------------------------------------Klapdeur----------------Foetre
--------------------------------Ivo1986------------------------------ Flappekz
-------------------------------------------------------------------------TwisteddLogic
------------------------------------------------------------------------ Bonobo1
------------------------------------------------------------------------ Macondo
------------------------------------------------------------------------ Stefmans
------------------------------------------------------------------------ Lennox
------------------------------------------------------------------------ Halleekes
------------------------------------------------------------------------ KaheemSaid
------------------------------------------------------------------------ Halleekes
------------------------------------------------------------------------ Tomhoog
![]()
![]()
![]()
![]()
van mij zou de OP best nog iets kleiner mogen door de oude awards is weg te doen?
Wahaha jou team, of mij teamquote:Op woensdag 12 april 2006 19:00 schreef twi het volgende:
[..]
Hij moet allereerst eerst afgelopen zijnEn daarnaast weet ik niet echt wat ik te zoeken zou hebben in die FOK!Cup met mijn selectie op dit moment, behalve het verhogen van het doelsaldo van andere teams
Pas het schema aan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en de lagere poules doen er niet toe?Ik speel komend seizoen in de IX div
![]()
whiiiiiiiiiiiiiiquote:
2 en eredivisie kunnen er ook wel uit, Grumpey zit het hoogste en die zit in de lVquote:
kom maar opquote:Op woensdag 12 april 2006 19:17 schreef foetre het volgende:
Welke toekomstig 8e klasser wil een oefenduel tegen mij spelen?
stef666armyquote:
ik wou je net uitgaandagen had je mij al uitgedaagdquote:Op woensdag 12 april 2006 19:20 schreef foetre het volgende:
[..]
stef666army
Aanvangstijd: 19-04-2006 om 17:30
Speelterrein: Foekje Arena, Normaal. Geregeld!
Mooi op tijd geregeld vin je ni
Ik gebruik wel al me a trainies om ze in vorm te houden.Dan weet je dat alvast en voorkom ik al het gezeur.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik wou je net uitgaandagen had je mij al uitgedaagd![]()
dan kan ik ook mijn a-trainees opstellen is wel zo leuk danquote:Op woensdag 12 april 2006 19:24 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik gebruik wel al me a trainies om ze in vorm te houden.Dan weet je dat alvast en voorkom ik al het gezeur.
Idd word een goede training.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
dan kan ik ook mijn a-trainees opstellen is wel zo leuk dan![]()
Tis lastig andere mids op te stellen als je geen mids hebt!! lampiequote:Op woensdag 12 april 2006 18:25 schreef foetre het volgende:
@outpost:
Steld ie al ze a middenvelders op .Wat een miet ben jij zeg.
Maar gelukkig krijgt nu niet iedereen training,wat sommige mensen over hebben voor een onzinnig oefenpotje zeg![]()
Ik had nog een redelijk keeperquote:Nissim Goldstein (59162825)
23 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft slecht ervaring en goed leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: flag Israel
Total Skill Index (TSI): 3 600
Loon: 3 408 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: EssonPerän Pyllistys
Matches
Players
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: goed
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
welke club is dat? Dat kan ik ook wel gebruiken!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:12 schreef twisteddlogic het volgende:
1-0 winst tegen een club uit Peru.
Ruim ¤5000 inkomsten voor een oefenwedstrijd
Ik nodig vaker clubs uit het buitenland uit voor een wedstrijd bij mij thuis
Bubas uit Peruquote:Op woensdag 12 april 2006 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
welke club is dat? Dat kan ik ook wel gebruiken!![]()
![]()
das waar maar die willen mischien niet komen! :-)quote:Op woensdag 12 april 2006 20:17 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Bubas uit Peru
Speelt ook nog maar en de 7e van de 9, dus ga proberen om eens hogere clubs uit te nodigen, dan zullen de inkomsten nog hoger zijn
Je wordt 1ste, dat levert al 160k op, je heb al trainees toch? Die doortrainen, en zorgen dat je verder weinig geld uitgeeft. Dan heb je wat geld over, en heb je genoeg tijd om je trainees op te trainen, en dan veel geld te verdienen.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op woensdag 12 april 2006 09:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt, wordt het lastig he
edit: Maareh, tip, ga eens even snel geld verdienen!
reactie outpost76 :
Hoe kan ik dan geld verdienen met ht ik heb nog weinig suporters? (Ik heb geen trainies die al flink geld waard zijn dus dat is geen optie.)Foetre verteld t me in chinees () dan snap ik t niet. Kan iemand t me in t nederlands uitleggen!?
![]()
Je kunt het altijd proberenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
das waar maar die willen mischien niet komen! :-)
de enige bubas die ik kan vinden komt uit portugal.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:17 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Bubas uit Peru
Speelt ook nog maar en de 7e van de 9, dus ga proberen om eens hogere clubs uit te nodigen, dan zullen de inkomsten nog hoger zijn
Ik ben idd 1e geworden.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:23 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Je wordt 1ste, dat levert al 160k op, je heb al trainees toch? Die doortrainen, en zorgen dat je verder weinig geld uitgeeft. Dan heb je wat geld over, en heb je genoeg tijd om je trainees op te trainen, en dan veel geld te verdienen.
Dat gaat lekker !quote:Op woensdag 12 april 2006 18:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nu nog een nieuwe trainee zoeken
Idd 60k voor de 1ste plaats, maar je krijg ook 100k voor de promotiequote:Op woensdag 12 april 2006 20:30 schreef twi het volgende:
Voor 1e in XII krijg je 60.000 geloof ik. In elk geval geen 160k, was het maar waar...
Die is het idd, dacht dat hij uit Peru kwamquote:Op woensdag 12 april 2006 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
de enige bubas die ik kan vinden komt uit portugal.![]()
Divisie 5 krijgt inderdaad 100k voor promotie, Vanaf divisie 7 en lager is dat nog maar 40k.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:38 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Idd 60k voor de 1ste plaats, maar je krijg ook 100k voor de promotie![]()
kijk dat zijn goede berichten.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:38 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Idd 60k voor de 1ste plaats, maar je krijg ook 100k voor de promotie![]()
Ach t begint allebij met een P toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:38 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Die is het idd, dacht dat hij uit Peru kwam
We zijn blij dat je het zo zonnig inzietquote:Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
kijk dat zijn goede berichten.Dan ben ik er mee klaar en heb ik straks genoeg geld om een gooi te doen naar de 1e plek in de IX div :-) Div VIII here I come!!!!
![]()
Das dan weert jammer.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Divisie 5 krijgt inderdaad 100k voor promotie, Vanaf divisie 7 en lager is dat nog maar 40k.
De bedragen die ik in mijn post hierboven heb geplaatst zijn zogenaamde End-of-season-bonussen.
Dat zonnetje is alweer neer gestort.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We zijn blij dat je het zo zonnig inziet![]()
Correct. Ik ben tweede geworden, en gepromoveerd, dus dat betekent 45k + 40k = 85k = precies het gaatje wat ik nog had om een goed coach a 268 700 ¤ aan te schaffen.....Denk ik....quote:Op woensdag 12 april 2006 20:47 schreef twi het volgende:
http://wiki.hattrick.org/Economy#End_Of_Season_Income
Divisie 12 krijgt 60.000 bij een 1e plek. Omdat je rechtstreeks promoveert komt daar een bonus bij van 40.000, vermoed ik.
Dus oke, een ton erbij, zou mooi zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |