Je hebt gelijkquote:Op donderdag 13 april 2006 10:56 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je vergeet het promoveren en het listen van jeugspelers. Dit kost vrijwel niets, maar bijelkaar is het precies je winst. Immers, 2k x 16 is 32k per seizoen. x 4 = 150k (met listings erbij). Er is dus vrijwel een quitte situatie
He Joralf hebben jij en Pekel nog hulp nodig bij de Awards verkiezing of bij wat anders?quote:
OH MY F*CKING GOD...Ik hattrick bij deze officieel te veel...ik sluit nu mijn pc af en ga wat nuttigs doen....toen ik je post las moest ik over het woord "pasen" lang nadenken....ik dacht...wat heeft de trainingsvorm passen in helemelsnaam met "niks te doen hebben" te maken?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:53 schreef foetre het volgende:
[..]
He Joralf hebben jij en Pekel nog hulp nodig bij de Awards verkiezing of bij wat anders?
Ik heb namelijk 7 nachtdiensten en ivm met pasen is er totaal niks te doen dus ik stel me graag beschikbaar om ergens mee te helpen als jullie daar behoefte aan hebben .
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:57 schreef halleekes het volgende:
[..]
OH MY F*CKING GOD...Ik hattrick bij deze officieel te veel...ik sluit nu mijn pc af en ga wat nuttigs doen....toen ik je post las moest ik over het woord "pasen" lang nadenken....ik dacht...wat heeft de trainingsvorm passen in helemelsnaam met "niks te doen hebben" te maken?
shame on me
![]()
En dat voor 279k ,quote:Benoît Gmür
24 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 1 570
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: uitmuntend
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:57 schreef halleekes het volgende:
[..]
OH MY F*CKING GOD...Ik hattrick bij deze officieel te veel...ik sluit nu mijn pc af en ga wat nuttigs doen....toen ik je post las moest ik over het woord "pasen" lang nadenken....ik dacht...wat heeft de trainingsvorm passen in helemelsnaam met "niks te doen hebben" te maken?
shame on me
![]()
Hebben ze die vleugel dan aanvallend of naar het midden opgesteld?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:03 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
![]()
tot de 30e dan maar halleekes ,begin van de nieuwe competitie .
Tot dan moet je even je vrijwillig laten opnemen bij Parnassia of 1 of ander gekkenhuis
Zeg maar tegen ze dat je het Hattricksyndroom hebt .Ik geloof dat ze een hele vleugel daarvoor hebben ingericht.
Jij wil zeker bij halleekes op de kamer liggen,of nemen jullie een 2 persoonsbed.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hebben ze die vleugel dan aanvallend of naar het midden opgesteld?
![]()
Ik heb pekel nog niet te pakken gekregen over de awards...quote:Op donderdag 13 april 2006 11:53 schreef foetre het volgende:
[..]
He Joralf hebben jij en Pekel nog hulp nodig bij de Awards verkiezing of bij wat anders?
Ik heb namelijk 7 nachtdiensten en ivm met pasen is er totaal niks te doen dus ik stel me graag beschikbaar om ergens mee te helpen als jullie daar behoefte aan hebben .
Wacht maar tot het nieuwe seizoen begint... ik ben weer terug, dus ik kan weer volspammenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
Coolness score based on countries currently visited: 48296 (36 countries)
verenigde arabische emiraten erbij, active users 52, coolness score 15000voor het snelstlopende Fok! topic maar wel een hoop bijlezen....
Hoppa.... begin van het seizoen meteen maar een speler uit zo'n land aanschaffenquote:13-04-2006 Azerbaijan en Iraq treden toe tot Hattrick
Het komende seizoen brengt Hattrick twee nieuwe landen: Azerbaijan en Iraq. Inschrijving aldaar wordt op korte termijn geopend.
Wat wil je van scheikunde weten?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:41 schreef Tomhoog het volgende:
@foetre is goed
men o men wie kan er hier scheikunde aan een leek vertellen
ik vind de nieuwe layout wel grappig, is weer is wat anders
jammer dat aan het einde van mijn seizoen altijd me fans me club verlaten door matige prestaties..
Asl je geld teveel hebt kan je t ook gewoon doorsluizen naar mij hoor :-) ik heb ook een speler tekoop staan.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:52 schreef maniack28 het volgende:
Test: Hoe kan je met weinig kapitaal geld verdienen dmv skilltraden (klaverjassen dus)?
Ik had ff niks te doen en heb het afgelopen uur spelers aangeschaft met redelijk scoren die (naar mijn idee) hoog zitten. Ik heb niet gekeken of ze gespeeld hebben voordat ik ze kocht (daarna wel en sommigen hebben dus gespeeld). De meeste spelers heb ik voor niet meer dan 2k binnengehaald. Wat ik ga doen is kijken hoeveel geld ik met deze spelers kan verdienen. Daarvoor moet ik natuurlijk ook de lonen meerekenen en is het van belang hoe lang ze in mijn team zitten. Lonen liggen rond de 600 euro p/w, dus 1 hele training (=10x 10% training als ze niet spelen) kost me 6k per speler. Zodra de lading spelers die ik vandaag gekocht heb allemaal de deur weer uit zijn, maak ik een balans op en kan ik zien wat de totale winst is op een investering van +/- 50k + lonen en 2 uurtjes werkEr lopen nog wat transfers af straks als ik weg ben, dus die zal ik ook nog meenemen in mijn onderzoek. Ik hoop tussen de 10 en 15 spelers aan te schaffen -> kost dus 6-9k loon per week, dat is iets waar je wel rekening mee moet houden
Dat is iets te diepgaand... 2 jaar terug had ik het wel geweten, maar nu ben ik scheikunde alweer vergetenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:02 schreef Tomhoog het volgende:
@maniack28
scheikundigen
ik snap het niet maar ook het vervolg niet als jij het wel snapt leg uit:P
Niet teveel, maar wat is 50k op 1.2 miljoen nou?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Asl je geld teveel hebt kan je t ook gewoon doorsluizen naar mij hoor :-) ik heb ook een speler tekoop staan.![]()
Mn vriendin maar die is er nietquote:Op donderdag 13 april 2006 15:08 schreef Tomhoog het volgende:
ken je wel zo iemand maniack28![]()
31455 online gebruikers op hattrick is best veel
Eerst volgt een inwendig onderzoek, daarna een grondige schoonmaak binnenin en vervolgens moet je eerst een week lang paalzitten. Daarna word je toegelatenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:14 schreef GRUMBLER het volgende:
Heb me weer aangemeld voor de fok fed, moet ik nu ook door de ballotage commissie goedgekeurd worden?
Mijn naam nietquote:Op donderdag 13 april 2006 15:11 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
bellen!!!![]()
---
wie zitten er met naam nog meer in het spel?
ik ga trouwens naar România
welke data moet ik daarvoor vrij houden?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Eerst volgt een inwendig onderzoek, daarna een grondige schoonmaak binnenin en vervolgens moet je eerst een week lang paalzitten. Daarna word je toegelaten![]()
Volgens mij heb je er heel wat voor over om tot de fed toegelaten te worden .quote:Op donderdag 13 april 2006 15:31 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
welke data moet ik daarvoor vrij houden?![]()
iig komend weekend, ik heb Patty Brard al gebeldquote:Op donderdag 13 april 2006 15:31 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
welke data moet ik daarvoor vrij houden?![]()
Hmm is patty er ook bij!quote:Op donderdag 13 april 2006 15:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
iig komend weekend, ik heb Patty Brard al gebeld
Haha,quote:Op donderdag 13 april 2006 14:52 schreef maniack28 het volgende:
Test: Hoe kan je met weinig kapitaal geld verdienen dmv skilltraden (klaverjassen dus)?
Ik had ff niks te doen en heb het afgelopen uur spelers aangeschaft met redelijk scoren die (naar mijn idee) hoog zitten. Ik heb niet gekeken of ze gespeeld hebben voordat ik ze kocht (daarna wel en sommigen hebben dus gespeeld). De meeste spelers heb ik voor niet meer dan 2k binnengehaald. Wat ik ga doen is kijken hoeveel geld ik met deze spelers kan verdienen. Daarvoor moet ik natuurlijk ook de lonen meerekenen en is het van belang hoe lang ze in mijn team zitten. Lonen liggen rond de 600 euro p/w, dus 1 hele training (=10x 10% training als ze niet spelen) kost me 6k per speler. Zodra de lading spelers die ik vandaag gekocht heb allemaal de deur weer uit zijn, maak ik een balans op en kan ik zien wat de totale winst is op een investering van +/- 50k + lonen en 2 uurtjes werkEr lopen nog wat transfers af straks als ik weg ben, dus die zal ik ook nog meenemen in mijn onderzoek. Ik hoop tussen de 10 en 15 spelers aan te schaffen -> kost dus 6-9k loon per week, dat is iets waar je wel rekening mee moet houden
quote:Vivien Leperlier
TSI = 810, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
heel misschien wanneer deze aan het begin van het seizoen wordt gepulled, maar hij heeft geen specialty, bijstatsquote:Op donderdag 13 april 2006 15:41 schreef Tomhoog het volgende:
is dit nou een speler die in aanmerking kan komen voor U-20?
[..]
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
iig komend weekend, ik heb Patty Brard al gebeld
Hehe, ik heb er inmiddels 15 gekocht: totaalbedrag 86,5k, daar kan nog 14k bijkomen als de spelers die het komende uur aflopen ook van mij worden (ben er zelf niet bij). Dan kom ik dus op een totaal van max 20 spelers voor +/- 100k = geringe investering.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Haha,
ben met hetzelfde bezig. niet zo intensief als jij nu doet, maar ik had nog 2 trainingsplaatsen over voor afgelopen woensdag. ik zoek naar spelers met loon 620. 600 kan idd ook, maar vond ik een te groot risico. ik had geen zin om die waailappen het tussenseizoen mee in te nemen.
het is op deze manier makkelijk geld verdienen. als je gaat zoeken op skilltrades naar uitstekend, stuit je op een stuk meer concurrentie en is het dus moeilijker om je winstmarge te behouden.
Nee, behalve als hij van een flutland als Verenigde Arabische Emiraten ofzo isquote:Op donderdag 13 april 2006 15:41 schreef Tomhoog het volgende:
is dit nou een speler die in aanmerking kan komen voor U-20?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |