Gefeli!!!! Hoe voeld dan nou om weer terug te zijn??quote:Op donderdag 13 april 2006 16:27 schreef GRUMBLER het volgende:
3505 van de 3505 berichten door Hoolieganzen
13-04-2006 om 16:22
Welkom terug in de Fok-fed
![]()
ging eik best gemakkelijk![]()
dat voelt als vanoudsquote:Op donderdag 13 april 2006 16:30 schreef foetre het volgende:
[..]
Gefeli!!!! Hoe voeld dan nou om weer terug te zijn??
Ik train ook vleugel, maar ik ga in het tussenseizoen toch wel conditie optrainen, is beetje belangrijk voor wingers. En PM zou ik niet doen, de kans dat die stijgt in PM is klein. Als je dan toch persé iets anders wilt trainen in tussenseizoen, dan zou ik je passen aanraden. Wingers hebben toch veel baat aan passenquote:
Ik heb er ook één gekocht met goed en goed passen, en steeg ook direct na 1 weekjequote:Op donderdag 13 april 2006 22:08 schreef Krany het volgende:
ik heb ze allemaal bij goed gekocht, maar gagliardi steeg na 1 week en carstea 2 weken later. ze zijn beide om de 1 of andere reden al 2x na 4 weken gestegen, terwijl er toch echt 5 voor staat.. maar mij hoor je er niet over:)
Ik had t niet beter kunnen zeggen!quote:Op donderdag 13 april 2006 00:59 schreef twi het volgende:
Sorry hoor, maar ik blijf hier als noob gewoon mijn vragen plempen, wat mensen nu zeuren over te snel lopende topics, teveel posts of weet ik veel wat allemaal nog meer. Ik zoek regelmatig in guides, blader de wiki erop na, heb een link met een flink aantal FAQs, maar soms is dit topic ook verrekte handig voor vragen aan mensen die in de praktijk ervaring hebben (zoals mijn vraag over de jeugdopleiding, of het nou ECHT een groot voordeel heeft om die op niveau te hebben).
So sue me (of degene waar jij op reageerde), als het je niet bevalt dan ga je maar lekker samen met een paar alwetende Hattrick-vriendjes een elite-thread starten ofzo. Ik heb ook weinig interesse in posts waar mensen een kale def van 19 jaar die snel is te koop willen aanbieden, maar niet weten voor welk bedrag ze hem op de transferlijst moeten zetten. Hoor je mij ook niet over zeuren.
Kijk, als iemand drie posts op een rij post of het over Nintendo DS games gaat hebben hier, oke, maar dit is allemaal Hattrick gerelateerd. Dat het om een niveautje lager gaat dan waar jij actief bent, en een paar stappen terug is, dat doet daar niks aan af.
Sorry meesterquote:Op donderdag 13 april 2006 21:58 schreef ASSpirine het volgende:
Foetre, kleine tip voor je
Je vervoegingen van je werkwoorden zijn niet zo correct, ik zie het vaak op een D eindigen, terwijl het op een T moet
Foetre-outpostquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had t niet beter kunnen zeggen!Ben hier ook net nieuw maar voelde me door niemand in de hoek gedreven behalve door net af newbe foetre.
(is ook nog eengoede vriend van me) We hebben t inm uitgepraat maar ik wilde t nog wel ff melden. Als foetre of ik iets melden aan elkaar wat volgens jullie niet kan. Zeg dat dan maar er veranderd niets tussen foetre en mij. Dat ff voor de duidelijkheid! Dan weten jullie iig waar jullie aan toe zijn. ik ken foetre nl al sinds ie 3 was.
(
soms nog is
)
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:37 schreef twi het volgende:
Ja, dat weet ik dus niet, dat jullie elkaar kennen![]()
Jammer dat ie geen bijstats heeft, maar gaat nog mooi een jaar mee.quote:Andreas Neumueller
TSI=5 850, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en slecht leiderschap
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
wordt verkocht. Schiet niet op dat hij op die leeftijd pas uitstekend is.quote:Filip Skrt
TSI=950, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschap
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |