quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Ik weet dat hij niet bijzonder is maar voor mijn team heeft hij zeker wel meerwaarde.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:38 schreef komrad het volgende:
hij is bijstatloos alleen een leuke specialty
geen bijzondere spelert eigenlijk.
Ik zit naar een 17 jarige solid winger te kijken met 'wat' bijstats
hoogste bod: 1,25M tot nu toe, voor een solid
ik wil hem eigenlijk wel hebben
Helaas heeft niet iedereen zulke creatief vermogen als jou.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:03 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Helaas heeft niet iedereen zulke creatief vermogen als jou Wietse Kranenbarg.![]()
Das leuk..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:06 schreef stefmans het volgende:
Jozef Bikkersma (97159874)
26 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: stef666army
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
nieuwe vleugelverdediger, voor slechts 10k![]()
Ik heb op dit moment niet zoveel geld, en ik moest een nieuwe back deze gaat toch na dit seizoen weer weg. en voor dat geld is het niets natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:20 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Das leuk..
Maar hij is 26 jaar en zn hoofdstat is redelijk.
En ik zet mn backs altijd op verdedigend, waardoor ik niet veel aan vleugel-stat heb, maar hij ziet er verder goed uit..
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
én je hebt een fout in je onderschrift![]()
is het seizoen al voorbij danquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
én je hebt een fout in je onderschrift![]()
Je optimisme siert jequote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:40 schreef The_Hives het volgende:
straks nog maar 17 punten
en de Tjempiunsliek
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:41 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je optimisme realiteitsgevoel siert je![]()
quote:м α α я т є и says:
hey
м α α я т є и says:
ajax heeft een nieuwe speler
м α α я т є и says:
feli
м α α я т є и says:
de broer van Nigel de Jong!
м α α я т є и says:
Jo heet ie
м α α я т є и says:
Jo-de-Jong
Zeidie op IRC ook al tegen mequote:
quote:(16:09:43) (J-D) trouwens
(16:09:49) (J-D) heb je gehoord dat Ajax een nieuwe speler heeft?
(16:09:55) (J-D) De broer van Nigel de Jong!
(16:10:00) (J-D) Jo heet ie
(16:10:06) (J-D) Jo-de-Jong
(16:10:07) (J-D)
(16:10:10) (@Uddel)
(16:10:24) (J-D) ik vond hem wel grappig
(16:11:51) (@Uddel) ik snap hem nu pas
(16:11:52) (@Uddel)
(16:11:53) (@Uddel)
(16:12:10) (@Uddel) ik dacht dat dat Jo op een negergroet sloeg ofzo
(16:12:14) (@Uddel) dus ik vond hem een beetje nep gezocht
(16:12:17) (@Uddel) maar nu
(16:12:54) (J-D) hehehe
Ik ook niet..quote:
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
das lekker! dat x 4.mooi budget voor as seizoenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:42 schreef Daemon19 het volgende:
Volgens HCP zit de gemiddelde prijs rond de 1,3 miljoen..
Leeftijd, vorm, en zijstats weggelaten (denk ik)..
ach 4 mil is ook een mooi budget voor een X klasse kampioenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:17 schreef Daemon19 het volgende:
Ik zou wel op minder rekenen, gezien de kwakkelende transfermarkt en het ontbreken van zijstats.
Ik zou rekenen op 900k-1mln..
Hoef je geen nieuwe trainees te kopen dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:04 schreef foetre het volgende:
[..]
das lekker! dat x 4.mooi budget voor as seizoen
jawel 100.000 per stuk maxquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hoef je geen nieuwe trainees te kopen dan?
100k? Is dat niet erg weinig? Zijn het A of B trainees? Als het B trainees zijn is het goed, al levert een hogere investering (denk aan spelers met passen) meer opquote:
B trainies,want me huidige b trainies worden dan a trainies zijn nu allemaal uitstekend.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:35 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
100k? Is dat niet erg weinig? Zijn het A of B trainees? Als het B trainees zijn is het goed, al levert een hogere investering (denk aan spelers met passen) meer op
Ah okquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:46 schreef foetre het volgende:
[..]
B trainies,want me huidige b trainies worden dan a trainies zijn nu allemaal uitstekend.
Daarom ,maar wat kost 17yr goed def,matig passen dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:48 schreef Daemon19 het volgende:
Idd, voor 17-jarige redelijk trainees zou 100k nog kunnen..
rond de 400k-500k, cker aan het begin van het seizoen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef foetre het volgende:
[..]
Daarom ,maar wat kost 17yr goed def,matig passen dan?
Mischien moet ik er toch wat meer voor willen betalen.
Je kunt ook redelijk/matig kopen of 18 jaar goed/matig. De ervaring leert mij dat je vooral niet moet gaan bezuinigen op trainees. Hoe minder investering hoe minder winst. Bij een iets hogere investering haal je er vaak veel meer winst uit. Met niet bezuinigen op trainees bedoel ik natuurlijk niet dat je trainees te duur gaat kopen natuurlijk, maar dat je betere trainees zoektquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef foetre het volgende:
[..]
Daarom ,maar wat kost 17yr goed def,matig passen dan?
Mischien moet ik er toch wat meer voor willen betalen.
1 miljoen ongeveer, maar waarom verkopen? hij is nog jongquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:30 schreef foetre het volgende:
Wat is zo iemand waard als die naar uitmuntend is gestegen?das namelijk over 2 weken.
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 2 110
Loon: 1 200 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
leuk dat je al je high solids op de tl zet, maar doe dat dan niet tegen marktprijzen van uitstekendsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:46 schreef komrad het volgende:wat een gespam (jaja ik doe daar ook aan mee)
Zoek nog een friendly in een bananenrepubliek
heb inmiddels 6 spelers op de TL staan, er volgen er nog 2
Basta houd ik nog een weekje omdat ik denk dat hij hoop in zijn wingerstat is, en redelijk winger is toch wel aardig.Bovendien kan ik geen fatsoenlijke trainee vinden so far
en welke vind je dan speciaal te duur?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:55 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
leuk dat je al je high solids op de tl zet, maar doe dat dan niet tegen marktprijzen van uitstekends![]()
VK, als het tegenvalt zit ik over 2 wkeen nog wel met 1 of 2 van die hoge solids denk ik zoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
foetre: 19 jr uitmuntend , 1.25 miljoen? snel, is leuk
jodengrap![]()
Jong?hij is haast 20 yr en heb het geld nodig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
1 miljoen ongeveer, maar waarom verkopen? hij is nog jong
allemaal.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:03 schreef komrad het volgende:
[..]
en welke vind je dan speciaal te duur?
Als het tegenzit voor jou en meezit voor mij dan koop ik er wel eentje.Voor hoeveel gaan ze weg?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:05 schreef komrad het volgende:
[..]
VK, als het tegenvalt zit ik over 2 wkeen nog wel met 1 of 2 van die hoge solids denk ik zo
psssst, hauri
ik wil graag een discussie over een prijs met je aangaan maar dan moeten we wel een concreet voorbeeld hebben hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
allemaal.
het feit dat spelers nu 17 jaar zijn scheelt niet zo heel veel meer in de prijs.
alle 19-jarigen zijn over een aantal weken 20quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:11 schreef foetre het volgende:
[..]
Jong?hij is haast 20 yr en heb het geld nodig.
Maar ik zou me andere trainies wel kunnen houden.Ik ga er even over nadenken.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:13 schreef komrad het volgende:
[..]
ik wil graag een discussie over een prijs met je aangaan maar dan moeten we wel een concreet voorbeeld hebben he
wellicht omdat hij ook uitstekend isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:19 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Manuel Galiano bijvoorbeeld. Je vraagprijs van 360k is een bedrag dat je kan verwachten wanneer hij uitstekend is. Waarom zou je 360k neerleggen voor hoog goed speler als je hetzelfde kwijt bent voor een uitstekend van dezelfde leeftijd.
Al me trainies zijn nu 19quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
alle 19-jarigen zijn over een aantal weken 20
als je het niet nodig hebt in je volgende divisie zou ik de rest lekker doortrainen. maar uit de schulden zijn is heel relaxt.
aaaaahquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:20 schreef komrad het volgende:
[..]
wellicht omdat hij ook uitstekend is
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:20 schreef komrad het volgende:
[..]
wellicht omdat hij ook uitstekend is
ik hoop morgen eindelijk weer eens winst te behalenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:56 schreef twisteddlogic het volgende:
Morgen weer een winstpartij hoop ik
Morge word weer een makkelijk partijtje volgens de calculator 10-0 winst.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:56 schreef twisteddlogic het volgende:
Morgen weer een winstpartij hoop ik
Gewoon houden joh. Ik verkocht ze ook in het begin als ze 19 werden (te oud bla bla), maar 20 kan ook nog goed + ze gaan dan lekker opbrengen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:11 schreef foetre het volgende:
[..]
Jong?hij is haast 20 yr en heb het geld nodig.
Maar ik zou me andere trainies wel kunnen houden.Ik ga er even over nadenken.
Ok thnx me besluit staat vast.Ik verkoop 2 uitmuntende,Kan mooi wat schulden aflossen trainies kopen en wat versterking voorin halen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:07 schreef Lennox het volgende:
[..]
Gewoon houden joh. Ik verkocht ze ook in het begin als ze 19 werden (te oud bla bla), maar 20 kan ook nog goed + ze gaan dan lekker opbrengen.
Ik heb er straks 2 Uitmuntend en 2 Briljant 19 (als ze laatste weken van dit seizoen niet geblesseerd raken). Die gaan mooi nog een seizoen meemaken bij mn prachtige club![]()
Ach ja, een paar euri in ieder geval.quote:Jimmie Hertzberger (98242061) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
ik treur met je mee, mijn eipee's zijn ook dra-ma-tisch dit seizoen. dat met n uitstekende jeugdopleidingquote:Op zondag 12 maart 2006 10:10 schreef komrad het volgende:
YP was weer niets, heb dit seizoen pas 2 YP's verkocht allebei voor 1k
soms word ik er niet goed van
Ik had er een met TSI 50quote:Op zondag 12 maart 2006 14:40 schreef ASSpirine het volgende:
TSI 20 alweer...
had toch zwak scoren zwak passen
In mijn ogen is YP de grootste gok van Hattrick. Je kan blijven investeren en er niets uithalen. Aan de andere kant kan een goede pull de investering van tig weken weer compenseren.....quote:Op zondag 12 maart 2006 15:12 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik ga steeds vaker overwegen om elke week die 20k te besparen door gewoon geen geld meer in de jeugd te pompen
Wat is verstandig?
I'm with stupidquote:Op zondag 12 maart 2006 15:20 schreef Oldbie het volgende:
[..]
In mijn ogen is YP de grootste gok van Hattrick. Je kan blijven investeren en er niets uithalen. Aan de andere kant kan een goede pull de investering van tig weken weer compenseren.....
Ik blijf het doen. Ik kan rondkomen en het geeft toch wat extra spanning aan Hattrick.....hoewel die spanning na 3 seconden weer weg is en je je speler ontslaat
Hattrick Coach Professional, een programmaatje net zoals Hattrick Organizer, Buddy, etc.quote:Op zondag 12 maart 2006 10:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat is dat HCP trouwens waar jullie die prijzen uithalen.
Mijnes heeft briljant..quote:Op zondag 12 maart 2006 14:59 schreef jde_kok het volgende:
Daarna een goed coach aangetrokken die uitmuntend ervaring bleek te hebben, altijd leuk.
verschil twintig punten, nog 6 wedstrijden te gaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:40 schreef The_Hives het volgende:
straks nog maar 17 punten
en de Tjempiunsliek
dit seizoen heb ik nog niks verkocht. over 2 seizoenen is de opbrengst 20kquote:Op zondag 12 maart 2006 10:10 schreef komrad het volgende:
YP was weer niets, heb dit seizoen pas 2 YP's verkocht allebei voor 1k
soms word ik er niet goed van
Hopelijk weet hij met die verdediging de aanvallen van de nummer 1 te blokken zodat de nummer 1 2 of 3 puntjes laat liggen, wat mij kans geeft om de 5 punten verschil te overbruggen, ik moet namelijk ook nog een keer tegen hem.quote:Rechterverdediging: uitstekend (hoog)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (zeer hoog)
Linkerverdediging: uitmuntend (hoog)
quote:Charles Krol (98296255)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 1 200
Loon: 740 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
quote:Marek Korol (28688614)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 50 960
Loon: 30 240 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 1
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Hij hoopt nog dat de KNVB punten aftrekt van PSV ofzoquote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
verschil twintig punten, nog 6 wedstrijden te gaan.
JD, leg die jongen even uit dat t dan wiskundig gezien onmogelijk is dat Ajax nog kampioen kan worden![]()
maw, er staat een onwaarheid in je sig Hives![]()
edit: oh ja, ontopic, mn WC spits is nog geblesseerd ondanks 10 doktoren de afgelopen week. nu moet ik gvd met een redelijk spits gaan spelen ofzo![]()
![]()
Hoezo klopt hij niet danquote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
verschil twintig punten, nog 6 wedstrijden te gaan.
JD, leg die jongen even uit dat t dan wiskundig gezien onmogelijk is dat Ajax nog kampioen kan worden![]()
maw, er staat een onwaarheid in je sig Hives![]()
edit: oh ja, ontopic, mn WC spits is nog geblesseerd ondanks 10 doktoren de afgelopen week. nu moet ik gvd met een redelijk spits gaan spelen ofzo![]()
![]()
Mijn YP van deze week, nog steeds troep, maar betere troep dan wat ik normaal pullquote:Salomon Herps
TSI = 600, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Trek ik maar van zulke, die zijn niet verkeerd voor een team in de XIquote:Mijn YP van deze week, nog steeds troep, maar betere troep dan wat ik normaal pull
haha lekker handigquote:Op zondag 12 maart 2006 20:42 schreef stefmans het volgende:
hoogvliet vertrouwde op zijn countervaardigheid. stef666army had er duidelijk voor gekozen om te counteren.
![]()
quote:
quote:
we spelen ook allebei bijna nooit counter.quote:
kan lang duren aangezien die gasten meestal met laag redelijk XP verkocht wordne (of niet soms joralfquote:Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef maniack28 het volgende:
koop dan een redelijk/goed voor 200k en laat hem stijgen door beker te laten spelen
Goed/redelijk: 300k inkopen, 700k coach maken = 1Mquote:Op zondag 12 maart 2006 21:13 schreef komrad het volgende:
je moet hem ook nog coach maken FFK, wat je dan ook 1x extra moet doen, uitgaande van het feit dat je je coach na 2-3 seizoenen (vanaf goed LS) weer dumpt
Ja, dat snap ik maar krijg ik dan geen extra promotie bonus?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:23 schreef FritsFluitketel het volgende:
Als je niet op plaats 1 t/m 4 geëindigd bent krijg je niks lijkt me
gaat om hoeveel je wint, niet om hoeveel wedstrijden je goed speeltquote:Op zondag 12 maart 2006 21:18 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Moeten ze wel beter spelen dan gisteren
Hoe erg ik het spel van PSV ook haat, ben ik het hier volkomen mee eens.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:24 schreef komrad het volgende:
[..]
gaat om hoeveel je wint, niet om hoeveel wedstrijden je goed speelt
Met slecht spel win je niet genoeg wedstrijden om kampioen te worden, of je moet heel veel geluk hebbenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:24 schreef komrad het volgende:
[..]
gaat om hoeveel je wint, niet om hoeveel wedstrijden je goed speelt
Neee, alleen supporters erbij,quote:Op zondag 12 maart 2006 21:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik maar krijg ik dan geen extra promotie bonus?![]()
Ik denk niet dat je nog een extra bonus krijgt.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Lijkt me niet iddquote:Op zondag 12 maart 2006 21:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
had het wel zo eerlijk gevonden.quote:
lolquote:Op zondag 12 maart 2006 20:39 schreef komrad het volgende:
ik heb net een speler van asspirine gekocht en niet bepaald goedkoop
moest echt een winger hebben
quote:In de 76e minuut leek de voorzet van vleugelspeler Hans Workinn eigenlijk onbereikbaar voor het hoofd van Wietse Kranenbarg, maar met een fabuleuze snoekduik scoorde deze toch à la Beb Bakhuys: 3 - 2. In het publiek stond vriend en vijand op de banken!
Welke rest? Wou je er nog 5 blz's bij hebben?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:38 schreef komrad het volgende:
waar is de rest van de OP??
Die ________X_________ zijn op IRC te zien als het welbekende vlaggetje:quote:(21:37:00) (@Uddel[3-1]PIC) ________X________
(21:37:00) (@Uddel[3-1]PIC) ________X________
(21:37:00) (@Uddel[3-1]PIC) ________X________
(21:37:00) (@Uddel[3-1]PIC) AFCA CAN'T BE STOPPED
(21:37:07) (@J-D-2-0)
ik heb zo een hele grote vlag op mijn kamer.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:39 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wie had ooit gedacht dat onze JD zou juichen voor Ajax?
[..]
Die ________X_________ zijn in IRC te zien als het welbekende vlaggetje:
[afbeelding]
Je weet het dus al, in het vervolg moet je bij mij geen hoge spelers meer zoekenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:40 schreef komrad het volgende:
ja dat wist ik al assp, ik had ehct een speler nodig dus moest iets
dat hij laag was, was me duidelijk
hij speels ook nog back dus duurt nog wat langer
ach, wellicht houd ik hem wel lang, wie zal het zeggenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:46 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Je weet het dus al, in het vervolg moet je bij mij geen hoge spelers meer zoeken
Tenzij ik het echt aangeef
Maar bij mij moet je dan wel weer zijn voor goede noodaankopen![]()
Zoiets wil ik dus begin van het seizoen gaan pullenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:49 schreef komrad het volgende:
[..]
ach, wellicht houd ik hem wel lang, wie zal het zeggen
zag trouwens gisteren een uberwinger:
17 jaar, snel, excellent wing, goed passen, goed PM en matig conditie
was al bijna aan het kwijlen
Jah ik zat idd, dat niveau eronder. majah ik zou toch verliezen counter was mijn enige optie, helaas deed hij dat ook.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
Tja stefmans, dat zou betekenen als je aanval één subniveau onder de verdediging zou zitten je niet meer kon scoren. Hoe zat het met de rest van de stats dan?
Ikweet zelfs niet meer wat het precies inhoud...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:51 schreef komrad het volgende:
trouwens noodaankopen zullen er niet snel meer komen
Ik neem 4 lange termijn trainees voor de wing pos
2 voor op zondag als wingback (formi/uitmuntend met goed wing die ik 1 of 2 levels optrain) en 2 skilltrade plekken op zondag
heb je trouwens wel eens geëxperimenteerd met vleugelaanval als training?
quote:Allard Alderliefste had totaal zijn dag niet. Zijn energievretende manier van spelen kwam niet tot zijn recht met dit warme weer.
Tijdje terug had ik overal matig, alleen zit dat er niet meer in ivm 3-4-3quote:Op zondag 12 maart 2006 22:25 schreef Oldbie het volgende:
3-0 gewonnen. Mooi gebalanceerd elftal....jammer van mijn linkeraanval
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: zwak (laag)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: zwak (heel hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)
HatStats 128
Verdediging 43
Middenveld 45
Aanval 40
quote:Francisco Peneda (58127704)
21 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 26 860
Loon: 9 336 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: District 13
Waarschuwingen: 1
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 16
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 6
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
ja weet het.. maar goed, ik wil persee koppen en als het dan ook nog een Nederlandse moet zijn is de markt weer zo klein en is het moeilijk voor een goeie prijs een dergelijke speler te kopen. Maar voor 3x 2.4 miljoen aan WC defs teken ik nu meteenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef komrad het volgende:
netjes joralf, let je wel even op zijn loon, dat gaat nog wel wat toenemen
voor 2,4 wil iker ook wel 2 kopenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
ja weet het.. maar goed, ik wil persee koppen en als het dan ook nog een Nederlandse moet zijn is de markt weer zo klein en is het moeilijk voor een goeie prijs een dergelijke speler te kopen. Maar voor 3x 2.4 miljoen aan WC defs teken ik nu meteenDat is slechts 7.2 miljoen als dat gaat lukken
Kan ze later voor meer verkopen (zeker door de nu al slechte ervaring).
pim fortuyn is zn keeperquote:Stel ik Pim Fortuyn een keertje op krijgt hij gelijk met een oppermachtige linkerflank van de oppositie te maken.
Wel een beetje realistisch blijven hoor, want veel verder dan 6 schoten in de rug en het achterhoofd is Links in het echt nooit gekomen.
quote:13-03-2006 Reporting Counter attacks
We have found and fixed another bug, and this one has managed to escape detection for many years: Not all Counter-attacks have been reported. As the rules states, all counter-attacks should be reported. This has, however, not been the case. The fix is effective from Tuesday March 14th.
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dit is goed nieuws voor counterhufters
Alleen een vermelding meer, geen goals meer dusquote:Op maandag 13 maart 2006 13:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dit is goed nieuws voor counterhufters
Dat berichtquote:Op maandag 13 maart 2006 09:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
nette mid Joralf
gister 2-0 gewonnen met een oustanding (low) linker aanval![]()
reactie vd tegenstander
[..]
pim fortuyn is zn keeper
Zeg dat, tering jantje.......quote:Op maandag 13 maart 2006 17:22 schreef foetre het volgende:
jezus wat duurt et lang voordat alltidhattrick is geupdate.
dat was mij inderdaad ook al opgevallen. Niet normaal.....quote:Op maandag 13 maart 2006 17:22 schreef foetre het volgende:
jezus wat duurt et lang voordat alltidhattrick is geupdate.
Ik zou het graag doen, maar ik snap er eigenlijk geen zak vanquote:Op maandag 13 maart 2006 18:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Die openingsbanner, maak er even JD en Maniack van, dus en niet dikgedrukt.
Ik begin het te snappen, je wilt dus 'en' niet dikgedrukt hebben, okequote:Op maandag 13 maart 2006 18:46 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik zou het graag doen, maar ik snap er eigenlijk geen zak van![]()
Leg uit...
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zeker weten
Btw heb mailtje van 410 terug gehad over de seizoenskaarten en Roda maak ik denk ik ook mee vanaf 410
er staat 2 teams vd maandquote:Op maandag 13 maart 2006 18:53 schreef hollander76 het volgende:
Toch mogen wat mij betreft die oude topics oprotten, en moeten ze maar ergens anders gearchiveerd worden. Zeker ook omdat ze slechts tot #106 gaan, maar maak er maar een poll over![]()
Dat was toch ook de bedoeling? Of wat is het uiteindelijk geworden?quote:
1 team van de 2 maanden?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:21 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat was toch ook de bedoeling? Of wat is het uiteindelijk geworden?Team v/d maand? Team v/d 2 weken? 2 Teams v/d maand?
Ik dacht dat het uiteindelijk 2 teams v/d maand waren geworden, maar dat is blijkbaar niet zo....
Ik dacht dat die discussie was afgerond met als conclusie eens in de twee weken, of snap ik je nu niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:23 schreef The_Hives het volgende:
ik dacht dat de discussie allen over de periode ging
dat kan weet niet. Maakt ook niet uit of het 1 keer per week is of 1 keer in de maand, er is iig maar 1 team-van-een-bepaalde=periodequote:Op maandag 13 maart 2006 19:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die discussie was afgerond met als conclusie eens in de twee weken, of snap ik je nu niet.
Zo niet, wees duidelijker
Wat wil je er hebben staan?
In #122 is dit besproken, het zo eens in de maand worden zo snel als ik het kon lezen.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat kan weet niet. Maakt ook niet uit of het 1 keer per week is of 1 keer in de maand, er is iig maar 1 team-van-een-bepaalde=periode
---
Overigens, over team van de maand/ 2 weken gesproken, wanneer vind die eens plaats organisatorr
2007quote:Op maandag 13 maart 2006 19:48 schreef The_Hives het volgende:
regelbreed met je gewoon de enter of <br> weg halen
netjes, maar die oude topics moeten die erbij.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:38 schreef hollander76 het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan Robar voor de openingsbanner
Welkom bij het topic van Fokhattrick. Dit topic is voor alle fokkende hattrickers onder ons. Newbie’s zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.
Wat is Hattrick?
Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisie’s en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs). Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick
Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 20 euro en je krijgt een paar leuke extra’s waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!
De Federatie!
Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een Fokker bent! De Fokfederatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben … Fok!
Momenteel proberen we de Federatie weer nieuw leven in te blazen door allerlei leuke dingen te doen, en oude uitgestorven gewoontes weer op te pakken.
[afbeelding]
We hebben al sinds jaar en dag de Fok!Cup, dit houdt in dat we in friendlies tegen elkaar spelen (volgens vast rooster) en zo bepalen we wie de beste manager is/ het beste team heeft. Tegenwoordig wordt de Fok!Cup door J-D en Joralf (Maniack28) georganiseerd. Als je vragen hebt, dan moet je bij hen zijn. De Fok!Cup begint aan het begin van een nieuw Hattrick seizoen. Hier kun je het huidige Fok!Cup-topic vinden.
Naast de Fok!Cup hebben we ook het team van de maand. Dit wordt momenteel door foetre gedaan en hij gaat ervoor zorgen dat er iedere maand een klein interview komt met een Fokkende Hattricker. Oude interviews zijn natuurlijk na te lezen op fokhattrick
Aan het eind van het seizoen worden er awards uitgereikt; er zijn verschillende awards. Je kunt gekozen worden voor een award aan het eind van het seizoen maar bijvoorbeeld de Vinnie Jones Award wordt bepaald aan de hand van het aantal gele/rode kaarten en blessures die je maakt/krijgt. Kijk eens in het speciale Vinnie Jones/Gary Lineker Award topic: [Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker award seizoen 2 #2
Mocht er nieuws zijn van de Fok!Federatie dan zal dat hier vermeld worden!!!
De uitslagen van de Fok!Cup zijn hier te vinden.
[afbeelding]
IRC
Iedere zondagavond tijdens de wedstrijden is het gezellig om even langs te komen op de IRC van FokHattrick.
Mocht je nog meer informatie willen hebben… kijk dan eens rond op fokhattrick
Mocht je vragen hebben over Hattrick, dan staan hieronder een aantal links:
Links die door andere federatiegenoten sterk aanbevolen zijn en natuurlijk, fokhattrick.
Oude topics
Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattrick topics die op fok zijn geweest.
Lees nu alles over Grumbler en andere ‘cult-helden’:
#001 | #002 | #003 | #004 | #005 | #006 | #007 | #008 | #009 | #010 | #011 | #012 | #013 | #014 | #015
#016 | #017 | #018 | #019 | #020 | #021 | #022 | #023 | #024 | #025 | #026 | #027 | #028 | #029 | #030
#031 | #032 | #033 | #034 | #035 | #036 | #037 | #038 | #039 | #040 | #041 | #042 | #043 | #044 | #045
#046 | #047 | #048 | #049 | #050 | #051 | #052 | #053 | #054 | #055 | #056 | #057 | #058 | #059 | #060
#061 | #062 | #063 | #064 | #065 | #066 | #067 | #068 | #069 | #070 | #071 | #072 | #073 | #074 | #075
#076 | #077 | #078 | #079 | #080 | #081 | #082 | #083 | #084 | #085 | #086 | #087 | #088 | #089 | #090
#091 | #092 | #093 | #094 | #095 | #096 | #097 | #098 | #099 | #100 | #101 | #102 | #103 | #104 | #105
#106 | #107 | #108 | #109 | #110 | #111 | #112 | #113 | #114 | #115 | #116 | #117 | #118 | #119 | #120
#121 | #122 | #123 | #124 | #125 | #126 | #127 | #128 |
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
netjes, maar die oude topics moeten die erbij.![]()
ja maar je gaat toch geen 120 topics na lezen.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:42 schreef hollander76 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zelfs de laatste topics nog bijgewerkt
Ok, hij is het niet waardig om in m'n team te spelen, maar die zijn er ook haast niet en dit vind ik toch een leuke prijs.quote:13-03-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
13-03-2006 Je hebt een speler gekocht en 742 500 ¤ betaald.
Daar ga ik niet over, en TvdW de link is aangepast, krijg alleen vieze vuile hoerendatabase gezeik waardoor ik effe niet kan editten. Maar in het orginele bestand is het al verbeterd.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:51 schreef Daemon19 het volgende:
Netjes, alleen nog ff die banner aanpassen..
Wat was Fok!HattrickRadio? Anywayz..... gewoon nieuwe leven inblazenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:54 schreef FritsFluitketel het volgende:
Als ik die TvdW terug lees moet ik lachen![]()
En ik mis Fok!Hattrick Radio
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:18 schreef FritsFluitketel het volgende:
Oja.. FHRadio was altijd op zondag- (en soms woensdag-) avond. JD was onze DJ en op IRC was een channel genaamd #fokhattrickradio. JD hield ons op de hoogte van alle uitslagen en je kon bellen naar de radio, verzoeknummertjes, moppen weet ik veel. Was altijd wel iets aparts, was erg leuk
Misschien kan ik het nieuw leven inblazen.. zal eens kijken
Wacht af.....quote:
Ja baasquote:Op maandag 13 maart 2006 21:42 schreef hollander76 het volgende:
Je mag er nog een leuke link in knutselen; "de huidige OP is hier te vinden".
En dat dan helemaal onderaan met hier en een link deronder![]()
Dan issie af
Dank uquote:
Dan mag iemand anders fokhattrick gaan verbeteren, want wat daar voor bull instaatquote:Op maandag 13 maart 2006 21:49 schreef FritsFluitketel het volgende:
Klaar baas
Nog één draadje.. en dan...
Help effe mee dan...quote:
wat denk je dat ik deed.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:54 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Help effe mee dan...
oke, ontopic ik heb vandaag weer 2 nieuwe spelers gekocht en veels te veel betaald
En mijn A-trainnee 5 weken deruit geschopt gisteren
En ik ga morgen maar eens een 17 jarige kopen, kijken of dat wat gaat wordenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
wat denk je dat ik deed.![]()
Ik heb mijn trainings posities voor volgend seizoen nog wel gecoverd, binnekort doe ik 1 Formie PM weg en daar koop ik 2 uitstekend voor trug en 1 uitstekend spits als ik het red.![]()
die gast met die telefoons altijd die was eng, of de Lachgeest.quote:
Bad-trip Frits?quote:
Plaaggeestquote:Op maandag 13 maart 2006 21:58 schreef stefmans het volgende:
[..]
die gast met die telefoons altijd die was eng, of de Lachgeest.![]()
kan hem alleen herinneren aan zijn lach.quote:
En dat nog ruim 30 posts, en dat alleen voor de nieuwe OPquote:Op maandag 13 maart 2006 22:15 schreef FritsFluitketel het volgende:
Is goed Handige Hollander
Wat een bagger
Dag.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:20 schreef hollander76 het volgende:
Ik ben iig weg, ik kijk morgen wel even of we een nieuwe OP hebben gekregen, voor degene die um vollult: http://fh.jkoetsier.nl/fokha2.doc Hier staat de nieuwe OP!!!
En nu ben ik weg, hopelijk vergeet ik niet mijn nieuwe trainnee te kopen morgen middag![]()
Iddquote:Op maandag 13 maart 2006 22:16 schreef stefmans het volgende:
[..]
kan hem alleen herinneren aan zijn lach.![]()
Whaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 13 maart 2006 22:22 schreef hollander76 het volgende:
En om af te sluiten met mijn teevee held:......
[afbeelding]
BoesBoes
Speciaal voor Flappekz:quote:Op maandag 13 maart 2006 22:24 schreef Flappekz het volgende:
pfff....knal anders je nieuwe OP gewoon hier nog 1 keer neer en kap met spammen![]()
volg t allemaal niet meer
Ome Uddel vertelt...... kommaar op met die verhalen, zei de nog nooit trippende H76quote:Op maandag 13 maart 2006 22:37 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaa
Eerst heb je het over een (bad)trip en ff later over Boesboes.. dat is de combi.. whaaaaaaaa
Ok, bad wastie niet, maar trip en boesboes.. oh god wat een flashback krijg ik
Het was allemaal heel grappig.. ja niet zomaar heel grappig.. echt heel erg grappigquote:Op maandag 13 maart 2006 22:41 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ome Uddel vertelt...... kommaar op met die verhalen, zei de nog nooit trippende H76![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:57 schreef REFUSED het volgende:
Zo belangrijk is een nieuwe op te kunnen presenteren met een nieuw topic ook niet dat je er een half topic voor moet verneuken.
Dan doe je iets fout want dat is absoluut niet nodigquote:
heb je het al van de algemene training veranderd?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:18 schreef Swennus het volgende:
Weet iemand misschien waarom mijn spelers steeds niet hoger worden met trainen? wanneer ik kijk met HCP zie ik steeds geen veranderingen ook niet qua %
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |