Morge word weer een makkelijk partijtje volgens de calculator 10-0 winst.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:56 schreef twisteddlogic het volgende:
Morgen weer een winstpartij hoop ik
Gewoon houden joh. Ik verkocht ze ook in het begin als ze 19 werden (te oud bla bla), maar 20 kan ook nog goed + ze gaan dan lekker opbrengen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:11 schreef foetre het volgende:
[..]
Jong?hij is haast 20 yr en heb het geld nodig.
Maar ik zou me andere trainies wel kunnen houden.Ik ga er even over nadenken.
Ok thnx me besluit staat vast.Ik verkoop 2 uitmuntende,Kan mooi wat schulden aflossen trainies kopen en wat versterking voorin halen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:07 schreef Lennox het volgende:
[..]
Gewoon houden joh. Ik verkocht ze ook in het begin als ze 19 werden (te oud bla bla), maar 20 kan ook nog goed + ze gaan dan lekker opbrengen.
Ik heb er straks 2 Uitmuntend en 2 Briljant 19 (als ze laatste weken van dit seizoen niet geblesseerd raken). Die gaan mooi nog een seizoen meemaken bij mn prachtige club![]()
Ach ja, een paar euri in ieder geval.quote:Jimmie Hertzberger (98242061) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
ik treur met je mee, mijn eipee's zijn ook dra-ma-tisch dit seizoen. dat met n uitstekende jeugdopleidingquote:Op zondag 12 maart 2006 10:10 schreef komrad het volgende:
YP was weer niets, heb dit seizoen pas 2 YP's verkocht allebei voor 1k
soms word ik er niet goed van
Ik had er een met TSI 50quote:Op zondag 12 maart 2006 14:40 schreef ASSpirine het volgende:
TSI 20 alweer...
had toch zwak scoren zwak passen
In mijn ogen is YP de grootste gok van Hattrick. Je kan blijven investeren en er niets uithalen. Aan de andere kant kan een goede pull de investering van tig weken weer compenseren.....quote:Op zondag 12 maart 2006 15:12 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik ga steeds vaker overwegen om elke week die 20k te besparen door gewoon geen geld meer in de jeugd te pompen
Wat is verstandig?
I'm with stupidquote:Op zondag 12 maart 2006 15:20 schreef Oldbie het volgende:
[..]
In mijn ogen is YP de grootste gok van Hattrick. Je kan blijven investeren en er niets uithalen. Aan de andere kant kan een goede pull de investering van tig weken weer compenseren.....
Ik blijf het doen. Ik kan rondkomen en het geeft toch wat extra spanning aan Hattrick.....hoewel die spanning na 3 seconden weer weg is en je je speler ontslaat
Hattrick Coach Professional, een programmaatje net zoals Hattrick Organizer, Buddy, etc.quote:Op zondag 12 maart 2006 10:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat is dat HCP trouwens waar jullie die prijzen uithalen.
Mijnes heeft briljant..quote:Op zondag 12 maart 2006 14:59 schreef jde_kok het volgende:
Daarna een goed coach aangetrokken die uitmuntend ervaring bleek te hebben, altijd leuk.
verschil twintig punten, nog 6 wedstrijden te gaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:40 schreef The_Hives het volgende:
straks nog maar 17 punten
en de Tjempiunsliek
dit seizoen heb ik nog niks verkocht. over 2 seizoenen is de opbrengst 20kquote:Op zondag 12 maart 2006 10:10 schreef komrad het volgende:
YP was weer niets, heb dit seizoen pas 2 YP's verkocht allebei voor 1k
soms word ik er niet goed van
Hopelijk weet hij met die verdediging de aanvallen van de nummer 1 te blokken zodat de nummer 1 2 of 3 puntjes laat liggen, wat mij kans geeft om de 5 punten verschil te overbruggen, ik moet namelijk ook nog een keer tegen hem.quote:Rechterverdediging: uitstekend (hoog)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (zeer hoog)
Linkerverdediging: uitmuntend (hoog)
quote:Charles Krol (98296255)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 200
Loon: 740 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
quote:Marek Korol (28688614)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 50 960
Loon: 30 240 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 1
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Hij hoopt nog dat de KNVB punten aftrekt van PSV ofzoquote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
verschil twintig punten, nog 6 wedstrijden te gaan.
JD, leg die jongen even uit dat t dan wiskundig gezien onmogelijk is dat Ajax nog kampioen kan worden![]()
maw, er staat een onwaarheid in je sig Hives![]()
edit: oh ja, ontopic, mn WC spits is nog geblesseerd ondanks 10 doktoren de afgelopen week. nu moet ik gvd met een redelijk spits gaan spelen ofzo![]()
![]()
Hoezo klopt hij niet danquote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
verschil twintig punten, nog 6 wedstrijden te gaan.
JD, leg die jongen even uit dat t dan wiskundig gezien onmogelijk is dat Ajax nog kampioen kan worden![]()
maw, er staat een onwaarheid in je sig Hives![]()
edit: oh ja, ontopic, mn WC spits is nog geblesseerd ondanks 10 doktoren de afgelopen week. nu moet ik gvd met een redelijk spits gaan spelen ofzo![]()
![]()
Mijn YP van deze week, nog steeds troep, maar betere troep dan wat ik normaal pullquote:Salomon Herps
TSI = 600, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Trek ik maar van zulke, die zijn niet verkeerd voor een team in de XIquote:Mijn YP van deze week, nog steeds troep, maar betere troep dan wat ik normaal pull
haha lekker handigquote:Op zondag 12 maart 2006 20:42 schreef stefmans het volgende:
hoogvliet vertrouwde op zijn countervaardigheid. stef666army had er duidelijk voor gekozen om te counteren.
![]()
quote:
quote:
we spelen ook allebei bijna nooit counter.quote:
kan lang duren aangezien die gasten meestal met laag redelijk XP verkocht wordne (of niet soms joralfquote:Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef maniack28 het volgende:
koop dan een redelijk/goed voor 200k en laat hem stijgen door beker te laten spelen
Goed/redelijk: 300k inkopen, 700k coach maken = 1Mquote:Op zondag 12 maart 2006 21:13 schreef komrad het volgende:
je moet hem ook nog coach maken FFK, wat je dan ook 1x extra moet doen, uitgaande van het feit dat je je coach na 2-3 seizoenen (vanaf goed LS) weer dumpt
Ja, dat snap ik maar krijg ik dan geen extra promotie bonus?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:23 schreef FritsFluitketel het volgende:
Als je niet op plaats 1 t/m 4 geëindigd bent krijg je niks lijkt me
gaat om hoeveel je wint, niet om hoeveel wedstrijden je goed speeltquote:Op zondag 12 maart 2006 21:18 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Moeten ze wel beter spelen dan gisteren
Hoe erg ik het spel van PSV ook haat, ben ik het hier volkomen mee eens.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:24 schreef komrad het volgende:
[..]
gaat om hoeveel je wint, niet om hoeveel wedstrijden je goed speelt
Met slecht spel win je niet genoeg wedstrijden om kampioen te worden, of je moet heel veel geluk hebbenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:24 schreef komrad het volgende:
[..]
gaat om hoeveel je wint, niet om hoeveel wedstrijden je goed speelt
Neee, alleen supporters erbij,quote:Op zondag 12 maart 2006 21:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik maar krijg ik dan geen extra promotie bonus?![]()
Ik denk niet dat je nog een extra bonus krijgt.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Lijkt me niet iddquote:Op zondag 12 maart 2006 21:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
had het wel zo eerlijk gevonden.quote:
lolquote:Op zondag 12 maart 2006 20:39 schreef komrad het volgende:
ik heb net een speler van asspirine gekocht en niet bepaald goedkoop
moest echt een winger hebben
quote:In de 76e minuut leek de voorzet van vleugelspeler Hans Workinn eigenlijk onbereikbaar voor het hoofd van Wietse Kranenbarg, maar met een fabuleuze snoekduik scoorde deze toch à la Beb Bakhuys: 3 - 2. In het publiek stond vriend en vijand op de banken!
Welke rest? Wou je er nog 5 blz's bij hebben?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:38 schreef komrad het volgende:
waar is de rest van de OP??
Die ________X_________ zijn op IRC te zien als het welbekende vlaggetje:quote:(21:37:00) (@Uddel[3-1]PIC) ________X________
(21:37:00) (@Uddel[3-1]PIC) ________X________
(21:37:00) (@Uddel[3-1]PIC) ________X________
(21:37:00) (@Uddel[3-1]PIC) AFCA CAN'T BE STOPPED
(21:37:07) (@J-D-2-0)
ik heb zo een hele grote vlag op mijn kamer.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:39 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wie had ooit gedacht dat onze JD zou juichen voor Ajax?
[..]
Die ________X_________ zijn in IRC te zien als het welbekende vlaggetje:
[afbeelding]
Je weet het dus al, in het vervolg moet je bij mij geen hoge spelers meer zoekenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:40 schreef komrad het volgende:
ja dat wist ik al assp, ik had ehct een speler nodig dus moest iets
dat hij laag was, was me duidelijk
hij speels ook nog back dus duurt nog wat langer
ach, wellicht houd ik hem wel lang, wie zal het zeggenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:46 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Je weet het dus al, in het vervolg moet je bij mij geen hoge spelers meer zoeken
Tenzij ik het echt aangeef
Maar bij mij moet je dan wel weer zijn voor goede noodaankopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |