quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Ik weet dat hij niet bijzonder is maar voor mijn team heeft hij zeker wel meerwaarde.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:38 schreef komrad het volgende:
hij is bijstatloos alleen een leuke specialty
geen bijzondere spelert eigenlijk.
Ik zit naar een 17 jarige solid winger te kijken met 'wat' bijstats
hoogste bod: 1,25M tot nu toe, voor een solid
ik wil hem eigenlijk wel hebben
Helaas heeft niet iedereen zulke creatief vermogen als jou.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:03 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Helaas heeft niet iedereen zulke creatief vermogen als jou Wietse Kranenbarg.![]()
Das leuk..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:06 schreef stefmans het volgende:
Jozef Bikkersma (97159874)
26 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: stef666army
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
nieuwe vleugelverdediger, voor slechts 10k![]()
Ik heb op dit moment niet zoveel geld, en ik moest een nieuwe back deze gaat toch na dit seizoen weer weg. en voor dat geld is het niets natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:20 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Das leuk..
Maar hij is 26 jaar en zn hoofdstat is redelijk.
En ik zet mn backs altijd op verdedigend, waardoor ik niet veel aan vleugel-stat heb, maar hij ziet er verder goed uit..
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
én je hebt een fout in je onderschrift![]()
is het seizoen al voorbij danquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
én je hebt een fout in je onderschrift![]()
Je optimisme siert jequote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:40 schreef The_Hives het volgende:
straks nog maar 17 punten
en de Tjempiunsliek
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:41 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je optimisme realiteitsgevoel siert je![]()
quote:м α α я т є и says:
hey
м α α я т є и says:
ajax heeft een nieuwe speler
м α α я т є и says:
feli
м α α я т є и says:
de broer van Nigel de Jong!
м α α я т є и says:
Jo heet ie
м α α я т є и says:
Jo-de-Jong
Zeidie op IRC ook al tegen mequote:
quote:(16:09:43) (J-D) trouwens
(16:09:49) (J-D) heb je gehoord dat Ajax een nieuwe speler heeft?
(16:09:55) (J-D) De broer van Nigel de Jong!
(16:10:00) (J-D) Jo heet ie
(16:10:06) (J-D) Jo-de-Jong
(16:10:07) (J-D)
(16:10:10) (@Uddel)
(16:10:24) (J-D) ik vond hem wel grappig
(16:11:51) (@Uddel) ik snap hem nu pas
(16:11:52) (@Uddel)
(16:11:53) (@Uddel)
(16:12:10) (@Uddel) ik dacht dat dat Jo op een negergroet sloeg ofzo
(16:12:14) (@Uddel) dus ik vond hem een beetje nep gezocht
(16:12:17) (@Uddel) maar nu
(16:12:54) (J-D) hehehe
Ik ook niet..quote:
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
das lekker! dat x 4.mooi budget voor as seizoenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:42 schreef Daemon19 het volgende:
Volgens HCP zit de gemiddelde prijs rond de 1,3 miljoen..
Leeftijd, vorm, en zijstats weggelaten (denk ik)..
ach 4 mil is ook een mooi budget voor een X klasse kampioenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:17 schreef Daemon19 het volgende:
Ik zou wel op minder rekenen, gezien de kwakkelende transfermarkt en het ontbreken van zijstats.
Ik zou rekenen op 900k-1mln..
Hoef je geen nieuwe trainees te kopen dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:04 schreef foetre het volgende:
[..]
das lekker! dat x 4.mooi budget voor as seizoen
jawel 100.000 per stuk maxquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hoef je geen nieuwe trainees te kopen dan?
100k? Is dat niet erg weinig? Zijn het A of B trainees? Als het B trainees zijn is het goed, al levert een hogere investering (denk aan spelers met passen) meer opquote:
B trainies,want me huidige b trainies worden dan a trainies zijn nu allemaal uitstekend.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:35 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
100k? Is dat niet erg weinig? Zijn het A of B trainees? Als het B trainees zijn is het goed, al levert een hogere investering (denk aan spelers met passen) meer op
Ah okquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:46 schreef foetre het volgende:
[..]
B trainies,want me huidige b trainies worden dan a trainies zijn nu allemaal uitstekend.
Daarom ,maar wat kost 17yr goed def,matig passen dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:48 schreef Daemon19 het volgende:
Idd, voor 17-jarige redelijk trainees zou 100k nog kunnen..
rond de 400k-500k, cker aan het begin van het seizoen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef foetre het volgende:
[..]
Daarom ,maar wat kost 17yr goed def,matig passen dan?
Mischien moet ik er toch wat meer voor willen betalen.
Je kunt ook redelijk/matig kopen of 18 jaar goed/matig. De ervaring leert mij dat je vooral niet moet gaan bezuinigen op trainees. Hoe minder investering hoe minder winst. Bij een iets hogere investering haal je er vaak veel meer winst uit. Met niet bezuinigen op trainees bedoel ik natuurlijk niet dat je trainees te duur gaat kopen natuurlijk, maar dat je betere trainees zoektquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef foetre het volgende:
[..]
Daarom ,maar wat kost 17yr goed def,matig passen dan?
Mischien moet ik er toch wat meer voor willen betalen.
1 miljoen ongeveer, maar waarom verkopen? hij is nog jongquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:30 schreef foetre het volgende:
Wat is zo iemand waard als die naar uitmuntend is gestegen?das namelijk over 2 weken.
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 110
Loon: 1 200 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
leuk dat je al je high solids op de tl zet, maar doe dat dan niet tegen marktprijzen van uitstekendsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:46 schreef komrad het volgende:wat een gespam (jaja ik doe daar ook aan mee)
Zoek nog een friendly in een bananenrepubliek
heb inmiddels 6 spelers op de TL staan, er volgen er nog 2
Basta houd ik nog een weekje omdat ik denk dat hij hoop in zijn wingerstat is, en redelijk winger is toch wel aardig.Bovendien kan ik geen fatsoenlijke trainee vinden so far
en welke vind je dan speciaal te duur?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:55 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
leuk dat je al je high solids op de tl zet, maar doe dat dan niet tegen marktprijzen van uitstekends![]()
VK, als het tegenvalt zit ik over 2 wkeen nog wel met 1 of 2 van die hoge solids denk ik zoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
foetre: 19 jr uitmuntend , 1.25 miljoen? snel, is leuk
jodengrap![]()
Jong?hij is haast 20 yr en heb het geld nodig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
1 miljoen ongeveer, maar waarom verkopen? hij is nog jong
allemaal.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:03 schreef komrad het volgende:
[..]
en welke vind je dan speciaal te duur?
Als het tegenzit voor jou en meezit voor mij dan koop ik er wel eentje.Voor hoeveel gaan ze weg?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:05 schreef komrad het volgende:
[..]
VK, als het tegenvalt zit ik over 2 wkeen nog wel met 1 of 2 van die hoge solids denk ik zo
psssst, hauri
ik wil graag een discussie over een prijs met je aangaan maar dan moeten we wel een concreet voorbeeld hebben hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
allemaal.
het feit dat spelers nu 17 jaar zijn scheelt niet zo heel veel meer in de prijs.
alle 19-jarigen zijn over een aantal weken 20quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:11 schreef foetre het volgende:
[..]
Jong?hij is haast 20 yr en heb het geld nodig.
Maar ik zou me andere trainies wel kunnen houden.Ik ga er even over nadenken.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:13 schreef komrad het volgende:
[..]
ik wil graag een discussie over een prijs met je aangaan maar dan moeten we wel een concreet voorbeeld hebben he
wellicht omdat hij ook uitstekend isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:19 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Manuel Galiano bijvoorbeeld. Je vraagprijs van 360k is een bedrag dat je kan verwachten wanneer hij uitstekend is. Waarom zou je 360k neerleggen voor hoog goed speler als je hetzelfde kwijt bent voor een uitstekend van dezelfde leeftijd.
Al me trainies zijn nu 19quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
alle 19-jarigen zijn over een aantal weken 20
als je het niet nodig hebt in je volgende divisie zou ik de rest lekker doortrainen. maar uit de schulden zijn is heel relaxt.
aaaaahquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:20 schreef komrad het volgende:
[..]
wellicht omdat hij ook uitstekend is
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:20 schreef komrad het volgende:
[..]
wellicht omdat hij ook uitstekend is
ik hoop morgen eindelijk weer eens winst te behalenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:56 schreef twisteddlogic het volgende:
Morgen weer een winstpartij hoop ik
Morge word weer een makkelijk partijtje volgens de calculator 10-0 winst.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:56 schreef twisteddlogic het volgende:
Morgen weer een winstpartij hoop ik
Gewoon houden joh. Ik verkocht ze ook in het begin als ze 19 werden (te oud bla bla), maar 20 kan ook nog goed + ze gaan dan lekker opbrengen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:11 schreef foetre het volgende:
[..]
Jong?hij is haast 20 yr en heb het geld nodig.
Maar ik zou me andere trainies wel kunnen houden.Ik ga er even over nadenken.
Ok thnx me besluit staat vast.Ik verkoop 2 uitmuntende,Kan mooi wat schulden aflossen trainies kopen en wat versterking voorin halen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:07 schreef Lennox het volgende:
[..]
Gewoon houden joh. Ik verkocht ze ook in het begin als ze 19 werden (te oud bla bla), maar 20 kan ook nog goed + ze gaan dan lekker opbrengen.
Ik heb er straks 2 Uitmuntend en 2 Briljant 19 (als ze laatste weken van dit seizoen niet geblesseerd raken). Die gaan mooi nog een seizoen meemaken bij mn prachtige club![]()
Ach ja, een paar euri in ieder geval.quote:Jimmie Hertzberger (98242061) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
ik treur met je mee, mijn eipee's zijn ook dra-ma-tisch dit seizoen. dat met n uitstekende jeugdopleidingquote:Op zondag 12 maart 2006 10:10 schreef komrad het volgende:
YP was weer niets, heb dit seizoen pas 2 YP's verkocht allebei voor 1k
soms word ik er niet goed van
Ik had er een met TSI 50quote:Op zondag 12 maart 2006 14:40 schreef ASSpirine het volgende:
TSI 20 alweer...
had toch zwak scoren zwak passen
In mijn ogen is YP de grootste gok van Hattrick. Je kan blijven investeren en er niets uithalen. Aan de andere kant kan een goede pull de investering van tig weken weer compenseren.....quote:Op zondag 12 maart 2006 15:12 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik ga steeds vaker overwegen om elke week die 20k te besparen door gewoon geen geld meer in de jeugd te pompen
Wat is verstandig?
I'm with stupidquote:Op zondag 12 maart 2006 15:20 schreef Oldbie het volgende:
[..]
In mijn ogen is YP de grootste gok van Hattrick. Je kan blijven investeren en er niets uithalen. Aan de andere kant kan een goede pull de investering van tig weken weer compenseren.....
Ik blijf het doen. Ik kan rondkomen en het geeft toch wat extra spanning aan Hattrick.....hoewel die spanning na 3 seconden weer weg is en je je speler ontslaat
Hattrick Coach Professional, een programmaatje net zoals Hattrick Organizer, Buddy, etc.quote:Op zondag 12 maart 2006 10:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat is dat HCP trouwens waar jullie die prijzen uithalen.
Mijnes heeft briljant..quote:Op zondag 12 maart 2006 14:59 schreef jde_kok het volgende:
Daarna een goed coach aangetrokken die uitmuntend ervaring bleek te hebben, altijd leuk.
verschil twintig punten, nog 6 wedstrijden te gaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:40 schreef The_Hives het volgende:
straks nog maar 17 punten
en de Tjempiunsliek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |