dit seizoen heb ik nog niks verkocht. over 2 seizoenen is de opbrengst 20kquote:Op zondag 12 maart 2006 10:10 schreef komrad het volgende:
YP was weer niets, heb dit seizoen pas 2 YP's verkocht allebei voor 1k
soms word ik er niet goed van
Hopelijk weet hij met die verdediging de aanvallen van de nummer 1 te blokken zodat de nummer 1 2 of 3 puntjes laat liggen, wat mij kans geeft om de 5 punten verschil te overbruggen, ik moet namelijk ook nog een keer tegen hem.quote:Rechterverdediging: uitstekend (hoog)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (zeer hoog)
Linkerverdediging: uitmuntend (hoog)
quote:Charles Krol (98296255)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 200
Loon: 740 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
quote:Marek Korol (28688614)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 50 960
Loon: 30 240 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 1
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Hij hoopt nog dat de KNVB punten aftrekt van PSV ofzoquote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
verschil twintig punten, nog 6 wedstrijden te gaan.
JD, leg die jongen even uit dat t dan wiskundig gezien onmogelijk is dat Ajax nog kampioen kan worden![]()
maw, er staat een onwaarheid in je sig Hives![]()
edit: oh ja, ontopic, mn WC spits is nog geblesseerd ondanks 10 doktoren de afgelopen week. nu moet ik gvd met een redelijk spits gaan spelen ofzo![]()
![]()
Hoezo klopt hij niet danquote:Op zondag 12 maart 2006 15:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
verschil twintig punten, nog 6 wedstrijden te gaan.
JD, leg die jongen even uit dat t dan wiskundig gezien onmogelijk is dat Ajax nog kampioen kan worden![]()
maw, er staat een onwaarheid in je sig Hives![]()
edit: oh ja, ontopic, mn WC spits is nog geblesseerd ondanks 10 doktoren de afgelopen week. nu moet ik gvd met een redelijk spits gaan spelen ofzo![]()
![]()
Mijn YP van deze week, nog steeds troep, maar betere troep dan wat ik normaal pullquote:Salomon Herps
TSI = 600, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Trek ik maar van zulke, die zijn niet verkeerd voor een team in de XIquote:Mijn YP van deze week, nog steeds troep, maar betere troep dan wat ik normaal pull
haha lekker handigquote:Op zondag 12 maart 2006 20:42 schreef stefmans het volgende:
hoogvliet vertrouwde op zijn countervaardigheid. stef666army had er duidelijk voor gekozen om te counteren.
![]()
quote:
quote:
we spelen ook allebei bijna nooit counter.quote:
kan lang duren aangezien die gasten meestal met laag redelijk XP verkocht wordne (of niet soms joralfquote:Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef maniack28 het volgende:
koop dan een redelijk/goed voor 200k en laat hem stijgen door beker te laten spelen
Goed/redelijk: 300k inkopen, 700k coach maken = 1Mquote:Op zondag 12 maart 2006 21:13 schreef komrad het volgende:
je moet hem ook nog coach maken FFK, wat je dan ook 1x extra moet doen, uitgaande van het feit dat je je coach na 2-3 seizoenen (vanaf goed LS) weer dumpt
Ja, dat snap ik maar krijg ik dan geen extra promotie bonus?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:23 schreef FritsFluitketel het volgende:
Als je niet op plaats 1 t/m 4 geëindigd bent krijg je niks lijkt me
gaat om hoeveel je wint, niet om hoeveel wedstrijden je goed speeltquote:Op zondag 12 maart 2006 21:18 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Moeten ze wel beter spelen dan gisteren
Hoe erg ik het spel van PSV ook haat, ben ik het hier volkomen mee eens.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:24 schreef komrad het volgende:
[..]
gaat om hoeveel je wint, niet om hoeveel wedstrijden je goed speelt
Met slecht spel win je niet genoeg wedstrijden om kampioen te worden, of je moet heel veel geluk hebbenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:24 schreef komrad het volgende:
[..]
gaat om hoeveel je wint, niet om hoeveel wedstrijden je goed speelt
Neee, alleen supporters erbij,quote:Op zondag 12 maart 2006 21:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik maar krijg ik dan geen extra promotie bonus?![]()
Ik denk niet dat je nog een extra bonus krijgt.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Lijkt me niet iddquote:Op zondag 12 maart 2006 21:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
had het wel zo eerlijk gevonden.quote:
lolquote:Op zondag 12 maart 2006 20:39 schreef komrad het volgende:
ik heb net een speler van asspirine gekocht en niet bepaald goedkoop
moest echt een winger hebben
quote:In de 76e minuut leek de voorzet van vleugelspeler Hans Workinn eigenlijk onbereikbaar voor het hoofd van Wietse Kranenbarg, maar met een fabuleuze snoekduik scoorde deze toch à la Beb Bakhuys: 3 - 2. In het publiek stond vriend en vijand op de banken!
Welke rest? Wou je er nog 5 blz's bij hebben?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:38 schreef komrad het volgende:
waar is de rest van de OP??
Die ________X_________ zijn op IRC te zien als het welbekende vlaggetje:quote:(21:37:00) (@Uddel[3-1]PIC) ________X________
(21:37:00) (@Uddel[3-1]PIC) ________X________
(21:37:00) (@Uddel[3-1]PIC) ________X________
(21:37:00) (@Uddel[3-1]PIC) AFCA CAN'T BE STOPPED
(21:37:07) (@J-D-2-0)
ik heb zo een hele grote vlag op mijn kamer.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:39 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wie had ooit gedacht dat onze JD zou juichen voor Ajax?
[..]
Die ________X_________ zijn in IRC te zien als het welbekende vlaggetje:
[afbeelding]
Je weet het dus al, in het vervolg moet je bij mij geen hoge spelers meer zoekenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:40 schreef komrad het volgende:
ja dat wist ik al assp, ik had ehct een speler nodig dus moest iets
dat hij laag was, was me duidelijk
hij speels ook nog back dus duurt nog wat langer
ach, wellicht houd ik hem wel lang, wie zal het zeggenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:46 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Je weet het dus al, in het vervolg moet je bij mij geen hoge spelers meer zoeken
Tenzij ik het echt aangeef
Maar bij mij moet je dan wel weer zijn voor goede noodaankopen![]()
Zoiets wil ik dus begin van het seizoen gaan pullenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:49 schreef komrad het volgende:
[..]
ach, wellicht houd ik hem wel lang, wie zal het zeggen
zag trouwens gisteren een uberwinger:
17 jaar, snel, excellent wing, goed passen, goed PM en matig conditie
was al bijna aan het kwijlen
Jah ik zat idd, dat niveau eronder. majah ik zou toch verliezen counter was mijn enige optie, helaas deed hij dat ook.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
Tja stefmans, dat zou betekenen als je aanval één subniveau onder de verdediging zou zitten je niet meer kon scoren. Hoe zat het met de rest van de stats dan?
Ikweet zelfs niet meer wat het precies inhoud...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:51 schreef komrad het volgende:
trouwens noodaankopen zullen er niet snel meer komen
Ik neem 4 lange termijn trainees voor de wing pos
2 voor op zondag als wingback (formi/uitmuntend met goed wing die ik 1 of 2 levels optrain) en 2 skilltrade plekken op zondag
heb je trouwens wel eens geëxperimenteerd met vleugelaanval als training?
quote:Allard Alderliefste had totaal zijn dag niet. Zijn energievretende manier van spelen kwam niet tot zijn recht met dit warme weer.
Tijdje terug had ik overal matig, alleen zit dat er niet meer in ivm 3-4-3quote:Op zondag 12 maart 2006 22:25 schreef Oldbie het volgende:
3-0 gewonnen. Mooi gebalanceerd elftal....jammer van mijn linkeraanval
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: zwak (laag)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: zwak (heel hoog)
Linkeraanval: slecht (hoog)
HatStats 128
Verdediging 43
Middenveld 45
Aanval 40
quote:Francisco Peneda (58127704)
21 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 26 860
Loon: 9 336 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: District 13
Waarschuwingen: 1
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 16
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 6
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
ja weet het.. maar goed, ik wil persee koppen en als het dan ook nog een Nederlandse moet zijn is de markt weer zo klein en is het moeilijk voor een goeie prijs een dergelijke speler te kopen. Maar voor 3x 2.4 miljoen aan WC defs teken ik nu meteenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef komrad het volgende:
netjes joralf, let je wel even op zijn loon, dat gaat nog wel wat toenemen
voor 2,4 wil iker ook wel 2 kopenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
ja weet het.. maar goed, ik wil persee koppen en als het dan ook nog een Nederlandse moet zijn is de markt weer zo klein en is het moeilijk voor een goeie prijs een dergelijke speler te kopen. Maar voor 3x 2.4 miljoen aan WC defs teken ik nu meteenDat is slechts 7.2 miljoen als dat gaat lukken
Kan ze later voor meer verkopen (zeker door de nu al slechte ervaring).
pim fortuyn is zn keeperquote:Stel ik Pim Fortuyn een keertje op krijgt hij gelijk met een oppermachtige linkerflank van de oppositie te maken.
Wel een beetje realistisch blijven hoor, want veel verder dan 6 schoten in de rug en het achterhoofd is Links in het echt nooit gekomen.
quote:13-03-2006 Reporting Counter attacks
We have found and fixed another bug, and this one has managed to escape detection for many years: Not all Counter-attacks have been reported. As the rules states, all counter-attacks should be reported. This has, however, not been the case. The fix is effective from Tuesday March 14th.
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dit is goed nieuws voor counterhufters
Alleen een vermelding meer, geen goals meer dusquote:Op maandag 13 maart 2006 13:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dit is goed nieuws voor counterhufters
Dat berichtquote:Op maandag 13 maart 2006 09:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
nette mid Joralf
gister 2-0 gewonnen met een oustanding (low) linker aanval![]()
reactie vd tegenstander
[..]
pim fortuyn is zn keeper
Zeg dat, tering jantje.......quote:Op maandag 13 maart 2006 17:22 schreef foetre het volgende:
jezus wat duurt et lang voordat alltidhattrick is geupdate.
dat was mij inderdaad ook al opgevallen. Niet normaal.....quote:Op maandag 13 maart 2006 17:22 schreef foetre het volgende:
jezus wat duurt et lang voordat alltidhattrick is geupdate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |