quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
tel mequote:
Hives, ik heb de team van de week al eens ingevuld in oktober met mijn 1 jarige jubileumquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tel me.
En team van de week klopt wel, hij mag die titel maar 1 week dragen![]()
dan is de site niet up-to-datequote:Op woensdag 23 februari 2005 16:32 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Hives, ik heb de team van de week al eens ingevuld in oktober met mijn 1 jarige jubileum
En ik vind Fok te traag om hem nu te gaan zoeken hoor
Zo.. Ajb Hivesquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:45 schreef The_Hives het volgende:
Het was een zware vergadering:
Team van de week:
Eens in de zoveel weken proberen we één van de Fok! Federatie teams te interviewen. In dit interview stellen we een aantal vragen die zowel over de persoon achter het team schuil en over het team zelf. Elke week mag de geinterviewde een vraag bedenken die wordt meegenomen in het volgende interview.
Het team dat team-van-de-week is, wordt door een uitgebreide commissie gekozen. Dit keer is de uitverkorene Uddel.
Overigens kunnen teams zich ook bij de commissie aanmelden om team-van-de-week te worden. E-mailadres hiervan is: hives@fokhattrick.nl
-------------------------------------------------------------------------------------------
Team van de week is Uddel met FC Uddel
--------------------------------------------------------------------------------------------
FOK!Hattrick Interview.
Team van de week (week XX)
Naam team: FC Uddel
Coach: Uddel
Logo:
Uitleg Logo:
Misschien dat het op het forum nog niet zo bekend is, maar op IRC zeker wel, ik ben namelijk die-hard Ajax fan.Ja, dan ga je denken wat voor logo je gaat maken als je supporter bent en dan besluit je maar het Ajaxlogo wat aan te passen.
Eigenlijk was het oude Ajaxlogo mooier geweest, maar zo goed kan ik niet fotosoepen.
Intro:
26 maart 2004... De dag waarop mijn verslaving zou beginnen. Ik had van een jongen uit de klas over Hattrick gehoord, maar ik snapte het niet, toch besloot ik het te proberen. In het begin puzzelen, al die menu's en opties, het zag er allemaal heel ingewikkeld uit. Ik begon in divisie VII.568. Halverwege in het seizoen kwam ik erin als #7 in de competitie en heb me op weten te werken naar plaats 5, aan het einde van het seizoen. Dit seizoen had ik m'n team leuk versterkt, waardoor ik het volgende seizoen als eerste eindigde in de competitie. Ik promoveerde naar divisie VI.658! Het eerste seizoen in de zesde is goed gegaan, ik eindigde als vijfde. Dit was vorig seizoen. Aan het eind van dat seizoen kwam ik in aanraking met het IRC kanaal van Fok!Hattrick. Via het IRC kanaal kwam ik hier op het forum in de Hattrick topics terecht en ik werd supporter om ook Fok!Hattrick Federatielid te kunnen zijn. Ze hebben me erg veel geleerd. Zodoende ben ik aan het trainen gegaan, dit had ik tot nu toe nog niet echt serieus gedaan. Omdat ik serieus wou gaan trainen moesten mijn oude spelers plaats maken voor jong talent. Ik heb om geld te krijgen wel m'n 7 topspelers moeten verkopen, alle 7 haalden ze 3,5*. Dit seizoen ben ik slecht gestart, ik sta op plaats 7, dus ik hoop dat ik niet hoef te degraderen, al zou ik er geen traan om laten. De competitie is mijn grootste doel nog niet, ik wil eerst m'n training goed op gang hebben, dan komen de resultaten vanzelf, al zou ik moeten degraderen naar divisie VII.
Vragen:
1.-Vertel eens wat over je irl leven...
Goed.. Daar gaan we.. Irl heet ik Jaap Koetsier, ik ben 16 jaar oud en woon in het mooie Veluwse plaatsje Uddel (vlakbij Apeldoorn).Op IRC dachten ze dat ik uit de Achterhoek kwam nadat ik naar Fok!Hattrick-Radio gebeld had, zo'n mooi accent heb ik.
Ik zit in Apeldoorn op school, in Gymnasium 5. De laatste tijd ga ik weinig naar school, omdat ik al zo'n jaar last heb van hoofdpijn, vooral de laatste tijd gaat het slecht, bijna elke dag hoofdpijn. In het weekend werk ik in een bakkerij, erg leuk werk om te doen en vooral de werktijden liggen me wel.
Ik voetbal ook, bij SV Prins Bernhard, de plaatselijke voetbalclub.
Op het moment voetbal ik even niet, want ik zit met m'n zoveelste enkelblessure.
Verder in het weekend een beetje uitgaan enzo, je kent het wel.
Mijn club, en dat zal het altijd blijven, is Ajax. Op IRC is dit al wel redelijk bekend dacht ik zo, dat ik Ajacied ben.
Jammer genoeg ben ik niet bij wedstrijden te vinden van Ajax, omdat ik te ver weg woon, maar hier komt zeker verandering als ik mijn rijbewijs heb, dan hoop ik er regelmatig heen te gaan!
Deze Amsterdamse club zal altijd in mijn hart blijven, geweldige club!
![]()
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?
Ik had er weleens over gehoord van vrienden enzo, maar het zag er allemaal veel te ingewikkeld en tijdrovend uit (is het ook maar ik zit er niet mee). Toen een klasgenoot erover begon ging ik het ook maar proberen.. Het zag er idd ingewikkeld uit, maar nu weet ik met een blinddoek om de weg door Hattrickland bijna te vinden.
Wanneer ik met Hattrick stop? Als Hattrick niet meer bestaat. Het is een ware verslaving geworden.
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?
Pff.. redelijk wat.. ff tellen hoor.. ik weet het niet precies, toch zeker meer dan tien.
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?
Ja, dat is een leuk verhaal.Ik woon dus in het Veluwse dorpje Uddel, waar ik ook mijn nick van gemaakt had.
Er was eens bij Vitesse een of ander figuur, die bang was dat Vitesse op het niveau van FC Uddel zou belanden. Deze man had FC Uddel gewoon verzonnen, wist hij veel dat Uddel bestond..
In Uddel is er behoorlijk wat 'oproer' over ontstaan en toen ik begon met Hattrick dacht ik niet lang na en besloot ik mijn team FC Uddel te noemen.
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?
Eigenlijk heb ik nog niet veel grote prestaties gehaald. Promoveren naar divisie VI was een makkie. Misschien is m'n grootste prestatie tot nu toe wel m'n trainee waar ik als eerste veel winst op maakte, alhoewel, hij is nog niet verkocht, maar ik kan er veel winst op maken als ik hem nu verkoop, ik blijf hem nog ff doortrainen. Peter Eriksson is zijn naam.
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?
In het begin m'n stadion een paar keer achter elkaar met 1000 plaatsen uitbreiden ofzo zonder te weten dat ik steeds weer vaste kosten erbij kreeg.
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?
Gelijk geld in m'n jeugdopleiding steken, m'n stadion in één keer goed uitbreiden en gelijk beginnen met trainees.
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden enz.
Ik was altijd, voordat ik Fok!Hattrick tegenkwam, een manager die gericht was op snel succes. Dit bleek een grote fout te zijn, aangezien ik te oude spelers gekocht had, die ik twee seizoenen later weer kon verkopen. Nu heb ik daarvoor jonge spelers aangeschaft en ben ik 100% op trainen gericht. Laat dat succes maar even wachten, dat komt vanzelf wel, over twee/drie seizoenen hoop ik een leuk team te hebben.
9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Iedereen in het IRC kanaal die me geholpen heeft, ik wil niemand uitsluiten, want iedereen helpt elkaar daar, maar ik wil SuperWeber (ja die Feyenoorder), Johan-Derksen, qyn, sirdalord, MadKow en mede-Ajacied Hives
even speciaal bedanken. Zij hebben me erg veel geholpen.
10.-Hoe vaak betrap je je er zelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes loopt door
Loopt door? Doorloopt?Wil je dat echt weten?
Ik zal kort zijn: Elke dag.. ik log elke dag minstens 5 keer in en loop alles honderd keer langs..
11.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?
FC Uddel Olé Olé! Oh.. bedoelde je een cijfer? Pff.. 11 is een beetje afgezaagd he..
12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?
Zoals gezegd zit ik vaak thuis met hoofdpijn de laatste tijd. Dan verveel ik me rot en log ik in op Hattrick en ga ik kijken wat ik kan verbeteren en doen. Als ik wel gewoon naar school ga zit ik er elke avond achter en in het weekend de halve zondag..Hattrick is een verslaving, een hobby van me geworden. Ik zit steeds weer te wachten op de training, als de training geweest is op de economische update en de wedstrijd van zondag, daarna weer op de wedstrijd van woensdag.
Het is niet zo dat dingen voor Hattrick wijken hoor, familie/vrienden ed gaan gewoon voor, maar als ik niks te doen heb ga ik Hattrick doen en als ik op Hattrick niks te doen heb verveel ik me..
Verder zit ik graag op het IRC channel van Fok!Hattrick om anderen te helpen of te zien hoe anderen ervoor staan.
Laten we zeggen: Hattrick is een verslaving, maar het beheerst m'n leven nog (net) niet.
13.-Wat vind jij nou het leukste van de federatie?
Ongetwijfeld het IRC kanaal en Fok!Hattrick-Radio! Altijd gezellig daar, je kunt er met al je vragen terecht, vaak ook gewoon dom ouwehoeren daar.Dus wie nog niet op het IRC kanaal van Fok!Hattrick geweest is: Neem eens een kijkje!
14.-Hoe vaak betrap je jezelf erop van het geld dat je "over" hebt (boven de -200k dus) zomaar spelers gaat kopen?(Mijn eigen vraag)
In het begin ging ik met elk klein beetje geld dat ik nog overhad weer spelers kopen. Dit heb ik mezelf afgeleerd, want ik ben aan het sparen voor een stadionuitbreiding van 1,3 miljoen.Sta nu 170k positief.
-------------------------------------------------------------
Eventueel kan je voor een voorbeeld kijken naar www.fokhattrick.nl en dan bij team van de week
quote:
Dit is voor iedereen hoorquote:Zo.. Ajb Hives
Weet ikquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
leuk om te lezen
[..]
Dit is voor iedereen hoor. Ik vraag het alleen af en toe iemand
.
neuh, JD zet hem op het web, dus als hij daar voor vrijdag niet staat weet je wie je aan kan sprekenquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:41 schreef Uddel het volgende:
[..]
Weet ik
Maar jij hebt het ook nodig om op www.fokhattrick.nl te zetten toch?
Hehe kquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh, JD zet hem op het web, dus als hij daar voor vrijdag niet staat weet je wie je aan kan spreken
Mmm...als je dat van te voren even had gezegdquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het team dat mij uit de beker stootte, moet tegen de ploeg waar Lortnoc van verloor...
Als we beide nou gewonnen hadden
hoe hoog speel je?quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:53 schreef Lortnoc het volgende:
Iemand een friendly voor volgende week? Of zijn jullie allemaal flag chasen?
dan had je nog niet tegen elkaar gemogen....... de loting is als volgt: De beste tegen de zwakste.... dan de 1 na beste tegen de 1 na zwakste...... Klote systeem wel trouwens!quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het team dat mij uit de beker stootte, moet tegen de ploeg waar Lortnoc van verloor...
Als we beide nou gewonnen hadden
je speelt met je basis de fokcup??quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
poehee, heb gewoon een heel topic gemist. gaat niet goed...
gister 0-4 gewonnen in fok!cup, aardig begin. en sterrenrecord van 39
Ja idd.. Ik speel gewoon met m'n B-Elftal in de Fok!Cup.. Die mensen moeten ook training krijgen..quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:47 schreef Tim_G het volgende:
[..]
je speelt met je basis de fokcup??![]()
of was dat sterrenrecord van afgelopen zondag?
Sorry Hives, was hem een beetje vergeten in te vullen eigenlijk, ik dacht steeds: dat doe ik morgen wel, dat doe ik morgen wel, totdat het dinsdag was en toen vergat ik hem..quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:02 schreef The_Hives het volgende:
ow, in de lijst van managers. Verander ik morgen even
Btw, ik zie net dat je niet met de toto mee hebt gedaan
[Hattrick] Het grote Hattrick-Fok!Cup Toto [deel 3]
Doe dat dan ook in dat geval... Ik las net dat ik je regelmatig geholpen heb... Straks krijg ik daar nog spijt van...quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:04 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wat zeggen.. magoed, laten we aardig zijn..![]()
wie studeert er dan ookquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:29 schreef pvrens het volgende:
lortnoc komt net uit de beker en hoeft de voorrondes dus niet mee te maken.
Ik ben er nu eens een keer weer wat vroeger bij in een topic. Het is best lastig trouwens om alles bij te houden als je het eigenlijk best wel druk hebt met studie en dergelijke...
Wie gaat er nou kansloos zijnquote:
nog zo'n studentje zekerquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:06 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wie gaat er nou kansloos zijn
mjah maar daar staat tegenover dat je 14 spelers per week kunt trainen (tegenover 6 volledig en 4 half met positiespel en 6 bij scoren) in een sterke formatie (3-5-2) en dat passen trainen erg snel gaat, 5 weken, tegenover 7 weken voor positiespel en 6,5 week voor scoren.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:15 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou het niet weten, ik denk dat het aan de winst ligt.... Dit omdat passen vaak een bijstat is. Bijv:
Vleugel heeft bijstat passen
Scoren heeft bijstat passen
Pos heeft bijstat passen
Je zal dus nooit net zoveel winst maken als bijv met scoren of positiespel ofzowmaar het is het proberen waard toch?
ssssssssttquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:47 schreef komrad het volgende:
ik wil bij deze alle ajax en feyenoord fans alvast succes wensen met het verwerken van de nederlagen
Ik zou het je niet kunnen uitleggen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:54 schreef maniack28 het volgende:
Ik word trouwens echt helemaal gek van die vorm..... tis toch altijd zo dat spelers die regelmatig spelen vorm handhaven of stijgen? Waarom stijgen bij mij dan degene die niet spelen en dalen degene die wel spelen? Ik snap er echt geen fuck meer van en dit bederft het spelplezier wel een beetje als je iedere keer maar lage vorm blijft halen. Ik heb nu geen enkele linie meer met vorm hoger dan matig
Prutserquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:01 schreef Jonks het volgende:
Mijn vorm!! aahhh
TSI: 1190 (+1850/-660)
Vorm: -2 (+9/-11)
Verdedigen: 11 (+11/-)
verdedigen +11, helaas... 1tje te weinig om qyn te kont schoppen
ik heb 2 screenshots, even kijken of Johan Derksen ze kan hosten :p
Welke eikel gaat er ook beker spelen dan..quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
21-02-2005 Je fanclub heeft er 12 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 360 ¤ op voor de clubkas
24-02-2005 Je fanclub heeft er 8 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 240 ¤ op voor de clubkas.
Voor het eerst 2 verschillende aantallen in 1 week
slechter juist, aangezien ie gister maar 8 kreeg en maandag 12quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:49 schreef Uddel het volgende:
[..]
Welke eikel gaat er ook beker spelen dan..
beKer... niet beTerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:24 schreef JJHelder het volgende:
[..]
slechter juist, aangezien ie gister maar 8 kreeg en maandag 12
wel als ik de zondag ervoor een WO heb gehadquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:47 schreef Tim_G het volgende:
[..]
je speelt met je basis de fokcup??![]()
of was dat sterrenrecord van afgelopen zondag?
vroeg ik me ook afquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:58 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb vorige week en de week daarvoor vergeten om een friendly te regelen. Dat kwam oa ook door een misverstand tussen komrad en mij.
Mn uitstekend keeper is verkocht, voor 436 170 ¤. Ik ga daarvan een goed coach kopen, maar zal ik aanvallend doen of verdedigend?
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:24 schreef JJHelder het volgende:
[..]
slechter juist, aangezien ie gister maar 8 kreeg en maandag 12
Iddquote:
dus je haar is echt geverfdquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:35 schreef sir_dalord het volgende:
formateer ik mijn computer, vergeet ik de backup files van HAM op mijn andere partitie te zetten
nu ben ik alles kwijt
shit dat is balen SD. Heb je geen cdtje met die bestanden of zo??quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:35 schreef sir_dalord het volgende:
formateer ik mijn computer, vergeet ik de backup files van HAM op mijn andere partitie te zetten
nu ben ik alles kwijt
were?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:17 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ga maar klagen in het feedback topic van irc
unban me gewoon.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:50 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
You were in #fokhattrick indeed
tot dusver tevreden. Eindelijk eens een keer een 17 jarige dacht ikquote:Jorgen de Buisonnier (56637194)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
nog wat moois.. zou mooi kunnen wezen als het een goede pull was, dan kwam er tenminste nog ooit eens wat van terecht!quote:Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
quote:Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 60
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: SC Grolsch
Waarschuwingen: 0
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
't is nog net verkoopbaar, maar wederom geen goudmijntjequote:Erik-Rein van Rooijen (56638235)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 030
Conditie: rampzalig Keepen: redelijk
Positiespel: slecht Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Ik zal er iets voor krijgen, maar niet veelquote:Ebe Berend van der Sar (56669417)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 150
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Die kan niet eens golfenquote:Emanuel Rhebergen (56673200)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 10
Eigenaar: truStopia Ballers
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:Gait-Jan Aben (56701692) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 590
Loon: 571 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:
Arnaud Bandsma [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 250 , 19 jaar, waardeloos in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
daar zou ik nog geen 2k voor uitgevenquote:
Ook allemaal erg aangenaam...quote:Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: counteraanval
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: zwak (hoog)
Heb zo'n slecht middenveld omdat je countert?!quote:Op zondag 27 februari 2005 22:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dat gaan ze zeker doen.. Maar wat is daar mis mee?
ahumquote:Op zondag 27 februari 2005 22:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als je nu nog geen tegendoelpunten hebt gekregen, dan ben je erg goed bezig...Asspirine
Respect
Aspirine
Die punten zijn een optelling van alle ratings. Dit geeft dus een veel beter beeld van je team dan de sterren want het draait tuurlijk allemaal om de ratings en niet om de sterren. Deze punten kan je vast in elk programma terugvinden bij de wedstrijdgegevens en via http://www.go-2-it.com/Top-Stats/.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dat zijn waarschijnlijk de HATstats... Een ander soort rating die aangeeft hoe je team presteerde...
Alsof we nog niet genoeg manieren daarvoor hadden...
Je hatstat score kan je trouwens zien in HAM en vast ook wel ergens anders
Vol stadion, almostquote:Op zondag 27 februari 2005 22:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vol stadion
1e plek
Geen blessures
Een coach met uitstekend leiderschap zodat PIC-en langer dan 2 dagen effect heeft...
Moet ik nog meer opnoemen?
ahumquote:
er zit veel verschil tussen de divisie komradquote:Op zondag 27 februari 2005 23:41 schreef komrad het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer, ik dacht voor de VIII toch best een aardig team te hebben en ik win met heel veel pijn en moeite mijn wedstrijden. Tevens heb ik nog een paar serieuze concurrenten te gaan. Zie ik hier mensen met een doelsaldo van 23-0, het is gewoon niet normaal. Heb he een mega team voor de VIII Moonsquad of zijn je tegenstanders echt serieuze prutsers?
ik had vanavond 30,5 ster. Ik heb 2 WO's gehad in mn eerste wedstrijd 8-0 gewonnen en vanavond tegen mn enige concurrent die een gelijkwaardig team heeft (volgens mij) met 5-0 gewonnen.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:41 schreef komrad het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer, ik dacht voor de VIII toch best een aardig team te hebben en ik win met heel veel pijn en moeite mijn wedstrijden. Tevens heb ik nog een paar serieuze concurrenten te gaan. Zie ik hier mensen met een doelsaldo van 23-0, het is gewoon niet normaal. Heb he een mega team voor de VIII Moonsquad of zijn je tegenstanders echt serieuze prutsers?
wat train je, ik vermoed dat ik namelijk door mijn beperkte opstellingskeuze deze problemen heb. Wat voor soort opstellingen speel jequote:Op zondag 27 februari 2005 23:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik had vanavond 30,5 ster. Ik heb 2 WO's gehad in mn eerste wedstrijd 8-0 gewonnen en vanavond tegen mn enige concurrent die een gelijkwaardig team heeft (volgens mij) met 5-0 gewonnen.
ik speel 3-5-2 en ik train op dit moment positiespel (komende week voor et eerst weer na een aantal weken conditie)quote:Op zondag 27 februari 2005 23:59 schreef komrad het volgende:
[..]
wat train je, ik vermoed dat ik namelijk door mijn beperkte opstellingskeuze deze problemen heb. Wat voor soort opstellingen speel je
ja ik dacht dat al. Het grote nadeel van deftrainen is dat je je wedstrijden wat moeilijker wint. Aan de andere kant kan je, volgens qyn, nergens zo veel geld aan verdienen. Ik ga me maar eens toeleggen op de countertactiekquote:Op maandag 28 februari 2005 00:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik speel 3-5-2 en ik train op dit moment positiespel (komende week voor et eerst weer na een aantal weken conditie)
quote:Team Gespeeld Goals Punten
1. FC Chen 4 12 - 1 12
2. AFC Cruquius 4 10 - 6 9
3. toekie 4 11 - 7 6
4. hoi allemaal 4 8 - 6 6
5. vitwest 4 6 - 5 6
6. fc nutte 4 5 - 8 6
7. bak513 4 3 - 7 3
8. Noordwijk A3 4 1 - 16 0
Ach ik ben ook blij met maar 2 tegendoelpuntenquote:Op zondag 27 februari 2005 22:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als je nu nog geen tegendoelpunten hebt gekregen, dan ben je erg goed bezig...
11 nieuwe supporters erbij en ik sta eindelijk eens weer meer dan 50k in de plusquote:Op maandag 28 februari 2005 09:10 schreef truSteh het volgende:
10 nieuwe supporters erbij, maar sta gvd nog wel 189k in de min
Dat matige MF haalde hij in een thuiswedstrijd en ik krijg m gelukkig op bezoek en daar kwam hij tot een zwak MF en daar moet ik overheen kunnen komende zondag in een thuispotjequote:Op maandag 28 februari 2005 09:14 schreef komrad het volgende:
matig MF, ik kan daar alleen maar van dromen. Nicomart zag ik gisteren een zwak MF halen en ik moet woensdag hem voor de Fok!cup
En denk je dat ik dat echt wil wetenquote:Op maandag 28 februari 2005 09:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat matige MF haalde hij in een thuiswedstrijd en ik krijg m gelukkig op bezoek en daar kwam hij tot een zwak MF en daar moet ik overheen kunnen komende zondag in een thuispotjeMijn 2 formidable middenvelders haalde weer eens 4 sterren
dat was zondag komradwoensdag staat mijn b-team er
Maar ja, ik train wel mf en ik heb nog een paar b-spelers die aan de deur rammelen van het a-team. Maar die staan nog op uitstekend positiespel
ligt eraan.. ik weet niet of trustuh nog beker speelt, want dan mag tie woensdag inderdaad niet mee doenquote:Op maandag 28 februari 2005 09:45 schreef komrad het volgende:
dan mag hij woensdag best meedoen, maar zondag zal hij de tribune moeten verwarmen trusteh
ik geloof dat hij X speelt dus ik denk niet dat beker nog reeel van hem te verwachten isquote:Op maandag 28 februari 2005 11:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
ligt eraan.. ik weet niet of trustuh nog beker speelt, want dan mag tie woensdag inderdaad niet mee doen
He kicken, ff luisteren straks natuurlijk!quote:Op maandag 28 februari 2005 12:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hattrick
Tienduizenden Nederlanders kijken elke zondagavond naar voetbal. Dat doen ze niet door Studio Sport aan te zetten, maar ze schuiven massaal achter de computer om 90 minuten lang een virtuele wedstrijd te volgen.
Het spel Hattrick, overgewaaid uit Zweden, heeft in recordtijd tienduizenden spelers gekregen. Spelers worden teammanagers en stellen hun eigen team samen. Via ingewikkelde schema’s wordt er bepaald wie wint en wie verliest. Een reportage.
Oftewel: Vanmiddag rond half drie, als ik me niet vergis, een reportage over Hattrick op Radio 1
en wat is de frequentie van radio 1?quote:Op maandag 28 februari 2005 12:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hattrick
Tienduizenden Nederlanders kijken elke zondagavond naar voetbal. Dat doen ze niet door Studio Sport aan te zetten, maar ze schuiven massaal achter de computer om 90 minuten lang een virtuele wedstrijd te volgen.
Het spel Hattrick, overgewaaid uit Zweden, heeft in recordtijd tienduizenden spelers gekregen. Spelers worden teammanagers en stellen hun eigen team samen. Via ingewikkelde schema’s wordt er bepaald wie wint en wie verliest. Een reportage.
Oftewel: Vanmiddag rond half drie, als ik me niet vergis, een reportage over Hattrick op Radio 1
al gevondenquote:Op maandag 28 februari 2005 12:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en wat is de frequentie van radio 1?
werk je ook nog wel eensquote:Op maandag 28 februari 2005 14:05 schreef Robar het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeee net aankondiging gehoord!!!!!!!
Nederland is in de ban van Hattrick om kwart voor drie!!!!!!
Kun je niet radio luisteren en werken tegelijk danquote:
Het stelde inderdaad niet erg veel voor. Een beetje een gare student die niet eens precies weet wat ie wil vertellen. Sommige dingen die hij vertelde kwamen me best wel bekend voor vooral dat opblijven of een wekker zetten voor een transferquote:Op maandag 28 februari 2005 14:52 schreef Robar het volgende:
beetje zwak.........
Stelde niet veel voor!
ik ben geen studentquote:Op maandag 28 februari 2005 14:55 schreef Robar het volgende:
Een paar halve gare studenten die niets anders te doen hebben
Klinkt bekend.........
HIVES waar ben je
Ach, je komt net uit het studentenleven rollenquote:
geen idee ik wil ook wel even weten hoe lang je opquote:Op maandag 28 februari 2005 19:45 schreef ASSpirine het volgende:
Binnenkort maar eens investeren in mijn jeugdopleiding
16 weken voor naar uitstekend? (met 20k de week?)
Of was het langer?
Tussen slecht en zwak zit 1 week.quote:Op maandag 28 februari 2005 19:45 schreef ASSpirine het volgende:
Binnenkort maar eens investeren in mijn jeugdopleiding
16 weken voor naar uitstekend? (met 20k de week?)
Of was het langer?
Ik heb net een hoog solid 17 jarige gekocht (volgens mij 2weken, grump en jonks denken 1 week), maar die doet niet mee omdat hij al gespeeld heeft.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:14 schreef The_Hives het volgende:
Robar, heb je mn nieuwe coach al gezien
Netjes!quote:Ernesto Solsona (11633990)
43 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een goed coach die verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.
oeh das wel kut. Ik had het ook bij mn vorige coachquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:18 schreef pvrens het volgende:
Mijn coach heb ik vorig seizoen gekocht voor veel geld en nu deze week is hij in leiderschap gedaald:(:( Ik dacht dat dat pas na enkele seizoenen zou gebeuren en niet al na een seizoen
ik train op positiespel.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:02 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Mensen ff een vraagje,,, ik weet niej precies waar ik op zal trainen.. Waar trainen jullie op...??
ah thnx nu weet ik wat voor coach ik ff moet aanschaffenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoe hoger zijn coachvaardigheid, hoe sneller je trainees trainen en beter worden.
Hoe hoger het leiderschap, hoe minder snel je TS zakt
De meeste kiezen voor een redelijk coach met slecht leiderschap (79k dacht ik) of een goed coach met slecht leiderschap (270k dacht ik)
haha ach ik heb een redelijk coach met slecht leiderschap dus het kan altijd ergerquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:42 schreef komrad het volgende:
ik heb een goed coach met slecht leiderschap, weinig om over te pimpen dus
Tis altijd voor je ec. updatequote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:21 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ja, zolang het maar voor je ec. update is...
Die wilde ik kopen...quote:Cyril Frances (56598237)
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 1 750
Loon: 732 ¤/week
Eigenaar: Sécu FC
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
pfff en dan is er niemand die mijn 19 jarige uitstekende def wilquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Die wilde ik kopen...
Maar bij 500k haakte ik af
haha ik heb wel eerst goed bekeken hoe het allemaal zat, maar maanden? Nee dat ook weer nietquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:49 schreef nicomart het volgende:
zou kunnen?? nou ik heb maanden zitten studeren voordat ik uberhaubt aan een team begon!
waardoor denk je dat nicomart een studie vertraging opgelopen heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha ik heb wel eerst goed bekeken hoe het allemaal zat, maar maanden? Nee dat ook weer niet
ja de studie waar ik nu weer voor op school zit is eigenlijk een dekmantal voor mijn grote hattrick-studie..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waardoor denk je dat nicomart een studie vertraging opgelopen heeft(van zijn echte studie
).
Over hattrick raak je nooit uitgeleerd![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja de studie waar ik nu weer voor op school zit is eigenlijk een dekmantal voor mijn grote hattrick-studie..
wat een rare quote?quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:39 schreef komrad het volgende:
[..]
Hovenier, ik kom ook niet op irc dus zal wel down zijn
Moonsquad - Fc Struisjequote:Op woensdag 2 maart 2005 09:21 schreef DeHovenier het volgende:
vandaag wordt Zwoerd ingemaaktEn dan door naar de volgende ronde.
IRC doet het niet??
geen tijd? niet ingesneeuwd dan? ik heb vandaag alle tijd eigenlijk. Kan het huis toch bijna niet uitquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:56 schreef pvrens het volgende:
........
gisteren nog een 17 jarige verdediger erbij gekochtNu zit ik wel goed met mijn trainees voor dit seizoen denk ik. Misschien nog een keer wat kortetermijn werk gaan verrichten, dat kost alleen veel tijd met uitzoeken, en dat is juist net iets wat ik op dit moment niet echt heb
doet ikquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:40 schreef komrad het volgende:
Verbal, meldt even wat hij opbrengt, ik heb er binnenkort ook een paar van dat soort.
* komrad dank VK alvast, hoe oud is hij trouwens?quote:
Ik heb in de beker piccend kansloos met 8-0 verloren van een 4e klasser...quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:46 schreef ArTiC het volgende:
nog bekerhelden onder de fokkers?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:51 schreef Ruudt het volgende:
Oja, ik heb een nieuw sterrenrecord.. 28 stuks
MatchID: 37813270
Zie nu pas dat Sirda de vorige keer de cup heeft gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |