Dubben over wat te trainen... ik ken het.
Ik zit heel erg te overwegen of ik aan het einde van dit seizoen niet wil overstappen op passen.
Mijn plan is dan om het geld wat ik tegen die tijd heb + de trainees zonder passing te verkopen.
Ik wil een aantal trainees houden Zoals Oskarsson, nu bijna formidabel met redelijk (hoog) passen 19 jaar.. die is dan volgend seizoen uitmuntend met redelijk passen 20.. Edmond karli, nu nog 17 jaar goed verdedigen (nouja.. bijna) goed passen die is volgend seizoen 18, formidabel def / goed passen en nog een aantal anderen. Deze zou ik zowiezo kunnen houden.
Het grote voordeel zou zijn dat ik in VI 3-5-2 kan spelen, 2 goede spitsen kopen 2 goede wingers en 3 middenvelders, om deze vervolgens op passing te trainen.
Met de 8 posities op woensdag kun je korte termijn handel bedrijven of een aantal verdedigers verder trainen.
Ik ga zowiezo 2 vleugels 2 spitsen en een keeper kopen aan het einde van het seizoen.. waarom dan niet jonkies die ik nog meer waard kan maken?
![]()
Aan de andere kant is verdedigen redelijk simpel, niet veel werk, recht toe recht aan 10 verdedigers opleiden en je bent zeker van een leuk inkomen.
5-3-2 met counter is om te vormen tot een erg sterk team als je je trainees op orde hebt, dan heb je aan 3 grote investeringen in 2 spitsen en 1 winger al genoeg om een mooi counter team te hebben ..
Ik moet er nog een nachtje over slapen :p