quote:Op maandag 6 maart 2006 21:11 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. bestel geen auto en blijf dan staan kijken
Kreeg zo dat ding op mn kop![]()
ook lekker :/quote:Op maandag 6 maart 2006 19:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Schijnbaar kun je er ook gewoon nog bij de wehkamp bestellen ( 360`s)Die hebben er nog gewoon
Over 2 jaar toch, hoorde ik je pas zeggen?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar ik heb nu een redelijke indicatie van wanneer.
Die nieuwe RS: Vegas screens hebben het iets vervroegdquote:Op maandag 6 maart 2006 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Over 2 jaar toch, hoorde ik je pas zeggen?
Normale tv kopen dan!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:58 schreef jorienvdherik het volgende:
demo van the outfit ik kan alleen maar 50 hrtz.. nu ben ik de lul
Onzin natuurlijk. Ik neem pas een gold abbo als er goede online games zijn die de aanschaf ervan rechtvaardigen. Maarja als ik diezelfde games weer niet kan testen wordt het lastig he. Slaat compleet nergens op dat je gold nodig hebt om een demo te spelen.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:35 schreef Heintje het volgende:
Als je toch geen gold hebt heb je ook niks aan de MP demo. Je kunt dan toch niet het orgineel spelen.
Dit is pas humorquote:Op maandag 6 maart 2006 21:48 schreef NX het volgende:
OMG! LoL, de enige persoon die hier reageert is de TS zelf
Sorry, maar je kunt er niet om heen, dit is nou echt oerhollandse humor... ga zo door joh, en ipv je post te editen, reageer steeds opnieuw en opnieuw...
Veel plezier nog![]()
//EDIT
moet wel toegeven; OP is best goed... prima werk...
Te mooiquote:Op maandag 6 maart 2006 21:48 schreef NX het volgende:
Sorry, maar je kunt er niet om heen, dit is nou echt oerhollandse humor... ga zo door joh, en ipv je post te editen, reageer steeds opnieuw en opnieuw...
Veel plezier nog![]()
//EDIT
hahahaha... ik lach er nu ook om, wel heel erg stom... LOL... om jezelf lachen is veel leuker man...quote:Op maandag 6 maart 2006 21:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dit is pas humorDat iedereen dezelfde avatar heeft betekend nog niet dat het hetzelfde persoon is.
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:48 schreef NX het volgende:
Veel plezier nog![]()
//EDIT
Klopt, bijdimplus.nl staat hij ook op morgen.quote:Ik denk dat morgen flink wat shops GRAW verkopen. Ik zie steeds meer shops die em morgen verkopen.
quote:
ja hebben meer mensen last van stond op xbwquote:Op maandag 6 maart 2006 23:00 schreef Tumble het volgende:
naja
mijn tv kan 480p aan niet officieel HDTV maar wel een mogenlijkheid om te kiezen bij HDTV settings
moet ik hem daar dus vanaf gaan halen en de demo op 60 hrtz zetten
zijn er meer mensen die hem dus niet op HD kunnen spelen
beetje fucked up als je het mij vraagt
ik ben ook zeer benieuwd of zuiderpark games hem morgen opstuurt
Gisteren balastingformulier niet ingevult?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar ik heb nu een redelijke indicatie van wanneer.
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef NX het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik nu met mijn stomme actie meteen een van die XBOXen gewonnen?![]()
Ik zal het je vanmiddag laten weten. Uitgebreide rapportage in zevenvoud voor 16:30 op je bureau.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:35 schreef Retuobak het volgende:
Ik vraag me toch af, wat vinden mensen dan mankeren aan the outfit? Is het gewoon het speltype of gewoon de uitvoering ervan?
Had gedacht dat het een soort Mercenaries is.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:35 schreef Retuobak het volgende:
Ik vraag me toch af, wat vinden mensen dan mankeren aan the outfit? Is het gewoon het speltype of gewoon de uitvoering ervan?
Ik ga hem vanavond eens proberen... laatste avond voor GRAW !quote:Op maandag 6 maart 2006 23:25 schreef gijsje79 het volgende:
Vind the outfit demo eigenlijk weinig aan.![]()
Doe ik met je mee, vormen we een teamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond eens proberen... laatste avond voor GRAW !
Is het zoiets als Mercenaries?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:12 schreef Bastard het volgende:
Ik heb the outfot demo te weinig gespeeld om er wat over te zeggen eigenlijk.. tis leuk dingen op te blazen, maar vond er weinig "diepgang" verder in zitten. Echt een beetje te simpel.
Maar wellicht is de full game wel leuk..
Kan het niet vergelijken nu.. dit is een MP demo waar Mercenaries een coole SP was!quote:
Sterfzequote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:20 schreef Retuobak het volgende:
Nemen ik en Fliepke het wel op tegen jullie 2 vanavond
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan het niet vergelijken nu.. dit is een MP demo waar Mercenaries een coole SP was!
De techniek is het zelfde, je kan mensen aanroepen om met je mee te gaan. Waar toen ik het niet deed liepen er ook mee.. leuke wel is dat je dingen kan oproepen zoals een kanon of een tank, en die vervolgens kan bedienen. Maar het geheel verliep bij mij allemaal een beetje hectisch. Van voor en achter werd ik aangevallen (2 tegen 1) had niet de tijd om ff rustig te kijken wat de controls doen of ik was al mol. Volgens mij heb ik ook op mn eigen mannetjes geschoten
Tis als de usernamequote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sterfze![]()
Oh, maar ik weet niet of ik iedereen Gamertag wel heb hoor,....
Ik heb die van iedereen meen ik, dus komt goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sterfze![]()
Oh, maar ik weet niet of ik iedereen Gamertag wel heb hoor,....
Ja, tis wel ff lachen inderdaad.. denk dat het snel verveelt wellicht.. maar theeft wel humor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]Oh is het zo'n demo
Ah dat wordt wel lachen !
En tis echt geweldig, mensen inbouwen met artillerie, vechten om de motor pool/artillery ding/radio tower etc.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]Oh is het zo'n demo
Ah dat wordt wel lachen !
Klaar met GR:AW hypen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:27 schreef Chocobo het volgende:
Meer Rainbox Six screens !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo dat was echt te cool (*Nino meldt*). Daarna nog wat potjes zonder vieze Fok!ers gehouden en zelfs een keer gewonnen, ik weet wel wat ik ga doen als ik terug kom van school. (vindt het spel zelf nieteens zo goed eigenlijk maar MP is het erg vermakelijk, hilarisch en hectisch). Het Xboxic crew-team is vanavond groter dan gister trouwens, Curry doet ook mee als het goed is en Messiah/Neejoh was er gisteravond al. Cybermans zn conncetie zuigt nogsteeds balhaar.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:26 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En tis echt geweldig, mensen inbouwen met artillerie, vechten om de motor pool/artillery ding/radio tower etc.. Gisteren een van de tofste MP potjes ooit gedaan samen met Fliepke tegen 2 lui van Xboxic. Echt werkelijk hilarisch
en telkens ook het overwicht verschuiven en dan weer paniek in de tent (vooral van mijn kant
)
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:27 schreef Chocobo het volgende:
Meer Rainbox Six screens !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis jammer dat je de supercoole GR trein hebt gemist Gijs.. die denderd in volle vaart met jolige soldaten gewoon aan je voorbij!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
All aboard! RS Hype train! Toot Toot! Ik rij mee !
Hopelijk doet Gamedemon vanavond mee dan zijn wij ook op volle krachtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:28 schreef YourArsonist het volgende:
[..]
Zo dat was echt te cool (*Nino meldt*). Daarna nog wat potjes zonder vieze Fok!ers gehouden en zelfs een keer gewonnen, ik weet wel wat ik ga doen als ik terug kom van school. (vindt het spel zelf nieteens zo goed eigenlijk maar MP is het erg vermakelijk, hilarisch en hectisch). Het Xboxic crew-team is vanavond groter dan gister trouwens, Curry doet ook mee als het goed is en Messiah/Neejoh was er gisteravond al. Cybermans zn conncetie zuigt nogsteeds balhaar.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hopelijk doet Gamedemon vanavond mee dan zijn wij ook op volle kracht
Vind ik ook wel jammer hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis jammer dat je de supercoole GR trein hebt gemist Gijs.. die denderd in volle vaart met jolige soldaten gewoon aan je voorbij!
ja heur.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:37 schreef jorienvdherik het volgende:
hell fire heb nog wat oude reviews liggen van afgelopen zomer, intresse om die te lezen ?
Told ya it was fun!!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:28 schreef YourArsonist het volgende:
[..]
Zo dat was echt te cool (*Nino meldt*). Daarna nog wat potjes zonder vieze Fok!ers gehouden en zelfs een keer gewonnen, ik weet wel wat ik ga doen als ik terug kom van school. (vindt het spel zelf nieteens zo goed eigenlijk maar MP is het erg vermakelijk, hilarisch en hectisch). Het Xboxic crew-team is vanavond groter dan gister trouwens, Curry doet ook mee als het goed is en Messiah/Neejoh was er gisteravond al. Cybermans zn conncetie zuigt nogsteeds balhaar.
Ja mijn werk zit erop.... hoop gaan hem gamen... zoek een nieuw project... wordt voorlopig Oblivionquote:
Rival24 (Gamertag Rivalz0r)quote:
Ow tweakersquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:19 schreef YourArsonist het volgende:
[..]
Rival24 (Gamertag Rivalz0r)
Messiah (Gamertag Neejoh)
Curry (gamertag Curry)
Cybermans (gamertag Cybermans, kon gister door z'n kutconnectie niet meedoen)
Nino (ikzelf dus) (gamertag Your Arsonist)
en gister deed soul2soul ook nog mee maar die is geen crew.
De site is trouwens www.xboxic.com, regelmatig te vinden als source op games.fok.nl. En het irc kanaal #xbox360 op irc.tweakers.net.
Mag je zelf weten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:22 schreef YourArsonist het volgende:
[..]
Haha maar val jij dan onder Fok of onder Xboxic?![]()
quote:
Als ik jou was zou ik voor ons gaan, anders kan dat uitje naar Sloterdijk wel eens pijnlijk voor je aflopen als je wintquote:
Dat zei je ja. Een keer of 8 al.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:26 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb wel ervaring met het volledige outfit van The Outfit dus ja....
9.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:28 schreef YourArsonist het volgende:
[..]
Dat zei je ja. Een keer of 8 al.![]()
Gottaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:39 schreef Wessiej het volgende:
Krijg dus vanmiddag naast Ghost Recon ook nog eens Fight Night.
Jammer dat je hem er wel steeds vanaf moet schoppen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:44 schreef YourArsonist het volgende:
Als het goed is heb ik GRAW morgen voor een tientje ofzo, mn kleine broertje wil hem graag hebben, legt al zn zakcentjes in en ik betaal het verschil
Waarom betaal jij als grote broer niet het meeste dan !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:44 schreef YourArsonist het volgende:
Als het goed is heb ik GRAW morgen voor een tientje ofzo, mn kleine broertje wil hem graag hebben, legt al zn zakcentjes in en ik betaal het verschil
Hij vraagt nieteens of ie erachter mag, hij vraagt of ik nog weg ga en als ik dan weg ben gaat ie erachter, nooit geen gezeik erover gehad, gaat al goed sinds de Dreamcast en later ook met de Xbox en nu reguliert het zichzelf welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Jammer dat je hem er wel steeds vanaf moet schoppen.
Waarschijnlijk heeft die de 360 al betaald...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom betaal jij als grote broer niet het meeste dan !
Omdat ik al 3 andere spellen, 1 controller, 1 play and charge kit, 2x 2100 MP's en Xbox Live heb betaaldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom betaal jij als grote broer niet het meeste dan !
Je vindt het leuk om me eraan te herinneren hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:11 schreef Chocobo het volgende:
Een hoop gamers gaan serieus genieten vanavond !
Jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Je vindt het leuk om me eraan te herinneren he
Nope, ben net nog in de stad geweest, GR:AW nog nergens te bekennen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:16 schreef YourArsonist het volgende:
Is GRAW heel toevallig al in de winkels gespot en if so; hoeduur?
Mercenaries was top, had eigenlijk wel gedacht dat dit spel er op zou lijken, maar jij zegt dus van niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Had gedacht dat het een soort Mercenaries is.
Maar helaas, dan kan ik deze game gewoon laten liggen.
Is het wel hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:29 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Mercenaries was top, had eigenlijk wel gedacht dat dit spel er op zou lijken, maar jij zegt dus van niet?
Dat mensen nog echt 65 pleuro neertellen voor een game, kom op. Dan wacht ik toch echt een dag langer ofzo, lekker via gcshop bestellen en je bespaart een hoop per gamequote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:09 schreef nicket84 het volgende:
bol.com
Tom Clancy's, Ghost Recon, Advanced Warfighter
1 ¤ 64,99 ¤ 64,99 Wordt verwerkt
Damnnn verzend hem nouuuuuuu!
Idd, als je hem toch online besteld dan wel bij de goedkoopstequote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:30 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Dat mensen nog echt 65 pleuro neertellen voor een game, kom op. Dan wacht ik toch echt een dag langer ofzo, lekker via gcshop bestellen en je bespaart een hoop per game
Elder Scrolls 4 51,50 euroquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:35 schreef Tain het volgende:
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1650
54 euro
ik heb voreger bij de bart smit sonic ook voor 139 gulden voor de megadrive zien liggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:30 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Dat mensen nog echt 65 pleuro neertellen voor een game, kom op. Dan wacht ik toch echt een dag langer ofzo, lekker via gcshop bestellen en je bespaart een hoop per game
Heb zojuist een mail naar bol gestuurd. De prijs is eigenlijk 54.99 op hun website... En op mijn order staat 64.99quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:35 schreef Tain het volgende:
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1650
54 euro
Weer tien euro uitgespaardquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:43 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Heb zojuist een mail naar bol gestuurd. De prijs is eigenlijk 54.99 op hun website... En op mijn order staat 64.99
Naar deze vreselijke mooie Brunette ??quote:
ik hoop hetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Naar deze vreselijke mooie Brunette ??![]()
[afbeelding]
Ah, die van mij dus ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:46 schreef twi het volgende:
De mijne is verstuurd in elk geval, via Zuiderpark-Computers. Goeie eerste ervaring dus, waarschijnlijk
Nee je ass werd gewoon gekickt, dat was hetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:59 schreef Heintje het volgende:
The outfit is niet echt eerlijk. Als je eenmaal achter ligt kun je bijna niks meer. Ik had net nog maar 1 spawn punt dan ik kon hooguit 2 keer schieten en dan was ik alweer dood.
Ik doe wel een potje mee als het mag?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:15 schreef Chocobo het volgende:
B.... we zijn opzekers alleen vanavond met the Outfit als ik dat zo zie
Ik ga vroeg op bed.. dan is het sneller morgen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:15 schreef Chocobo het volgende:
B.... we zijn opzekers alleen vanavond met the Outfit als ik dat zo zie
Ja ik ook,............. heb ook even poep aan die demo !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga vroeg op bed.. dan is het sneller morgen.
The Hives - Hate to Say I Told you So!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:38 schreef Lampie_ het volgende:
Eerste missie van GRAW net af, mijn god. Wat enorm vet, al dat tactiek en teamwork. Ik zie dit spel al helemaal zitten
Ga een beetje een kneuzerige demo zitten spelen als de rest een volwassen spel speelt zeker.... nee ik pass.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ook,............. heb ook even poep aan die demo !
Robhimself de tweede heeft hem vlgs wel in Utrecht gekochtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:15 schreef gieling het volgende:
Fok in Utrecht GRAW nog niet te krijgen blijkbaarNu maar bij dimplus bestelt
http://www.leenks.com/gallery430-all.htmquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:07 schreef =HellFire= het volgende:
Haha ik heb die foto van Lara Croft opgeslagen en uitgeprint op de MediaTower, product waar ik deels aan werk. Goed spul.Foto's zijn mooi geworden.
bart smit blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:26 schreef gieling het volgende:
fijn (toen ik er was hadden) mm, intertoys, frs en dixons, hem allemaal niet
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.leenks.com/gallery430-all.htm
Maak je ook postersquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Welke foto's zal ik nog meer maken?
In Tilburg verkocht alleen Bart Smit hemquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:26 schreef gieling het volgende:
fijn (toen ik er was hadden) mm, intertoys, frs en dixons, hem allemaal niet
Goeie vraag. Gat in de markt. Ik zal eens lobby-en hiero.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:33 schreef gieling het volgende:
[..]
damn wou er nog heen lopen maar dacht "dan zal die hem vast ook niet hebben"
Wat zien jullie in dat wijf? Ik vind het echt een trol, zeker als je haar vergelijkt met Angelina.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Goeie vraag. Gat in de markt. Ik zal eens lobby-en hiero.
Heb trouwens nog wel een andere foto van der gevonden, ik doe die morgen wel even wanneer de Senior Officer niet kijkt...![]()
![]()
Hey euh, dit is wel het 360 topic hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Welke foto's zal ik nog meer maken?
Ga dan, lul!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:33 schreef gieling het volgende:
[..]
damn wou er nog heen lopen maar dacht "dan zal die hem vast ook niet hebben"
Als je dit een trol vindt, dan ben ik benieuwd naar hoe mooi je vriendin wel niet moet zijn. Er zijn mooiere vrouwen op de wereld, maar het is toch echt wel een lekker ding hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat zien jullie in dat wijf? Ik vind het echt een trol, zeker als je haar vergelijkt met Angelina.
Preciesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:37 schreef twi het volgende:
[..]
Als je dit een trol vindt, dan ben ik benieuwd naar hoe mooi je vriendin wel niet moet zijn. Er zijn mooiere vrouwen op de wereld, maar het is toch echt wel een lekker ding hoor
Alleen die Conny Breukhoven bovenlip is not done......quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:37 schreef twi het volgende:
[..]
Als je dit een trol vindt, dan ben ik benieuwd naar hoe mooi je vriendin wel niet moet zijn. Er zijn mooiere vrouwen op de wereld, maar het is toch echt wel een lekker ding hoor
Ligt meer aan de make-up, die ziet er inderdaad niet uit. Maar dat is er zo vanaf in de douchequote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:09 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Alleen die Conny Breukhoven bovenlip is not done......
Niet een heel knap hoofd, (naar verhouding) te grote (nep?)borsten, blubberbuik en ook geen mooie benen. En haar lichaam is niet mooi in verhouding. Oh, en het lijkt wel een giraffe met die nekquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:37 schreef twi het volgende:
[..]
FUTEREZONEquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:08 schreef H.Flick het volgende:
Heeft iemand GRAW al in Rotterdam gezien? Ik ga morgen in de lunchpauze maar eens op zoek.
Was meer een experiment, moest effe wat uitprinten, dus waarom dit niet he? Ik ga persoonlijk ook eerder voor Angelina. Excusez-moi pour offtopic btw.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat zien jullie in dat wijf? Ik vind het echt een trol, zeker als je haar vergelijkt met Angelina.
Ai caramba,quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:36 schreef Xrenity het volgende:
Was deze al scherp voorbij gekomen?
[afbeelding]
WOW!
Ik krijg 'm als het goed is morgen binnen. Moet alleen donderdag nog Gold abbonement halen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:47 schreef devv05 het volgende:
Wie hebben GR:AW allemaal af of gaan 'm nog halen? Misschien ff lijstje maken zodat we elkaar toe kunnen voegenIk wil co-op en tegen elkaar spelen straks!
Mijn gamertag devv05 voor degenen die ik nog niet in mn lijst heb.
Ik koop hem deze week ook!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:47 schreef devv05 het volgende:
Wie hebben GR:AW allemaal af of gaan 'm nog halen? Misschien ff lijstje maken zodat we elkaar toe kunnen voegenIk wil co-op en tegen elkaar spelen straks!
Mijn gamertag devv05 voor degenen die ik nog niet in mn lijst heb.
Je krijgt 1 maand proef Gold bij je Xbox 360.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik koop hem deze week ook!
en gold haal ik er ook bij, maar zit er al gold bij een xbox 360 premium?
anders test ik dat eerst, want als ik nou 3 maanden koop, en het werkt niet, is het kut :/
(btw, je koopt 3 maanden, gaan die in als je hem koopt, (denk ik niet maar toch))
Damn, pas vrijdag hebben ze hem waarschijnlijk @ die shop in Rotterdam, heb geen vervoer, anders ging ik hem halen
(woon in boxtel namelijk)
Veel plezier iedereen !!
Hoop wel dat er nog mensen zijn, als ik hem dadelijk heb, of wil niemand met me spelen![]()
![]()
![]()
gamertags staan hier: Xbox Live! gamercardsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb hem al gekocht net
binnen 2 dagen komt ie thuis
Had nog een account @ bart smit, en die hadden hem op voorraad
gamertag moet ik nog maken
Komt er ook een xbox 360 live topic?
met daarin alle gamertags en welke games worden gedaan?
(is maar een voorstel, hoeft niet meteen afgekraakt te worden
Ow overheen gekeken, sorry !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
gamertags staan hier: Xbox Live! gamercards
welke games worden gedaan kan je meestal wel kwijt in dit topic of, als het spel een eigen topic heeft, daar.
Dacht al zoiets jaquote:
Bij dat kampvuurtje... Mooi vuur man, kijk dan! Daarna HUP weer knallen.quote:
Zou wel even opbellen om hem apart te laten leggen, hij gaat namelijk snel de winkel uit, heb hem er vanmiddag ook gehaald. Ze hebben overigens ook Fight Night liggen mocht het je interesse hebben, zag er nog twee exemplaren van staan (van Ghost Recon nog eentje toen ik om kwart voor zes binnen wandelde)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat moet ik kunnen halen in een half uurtje tijdens de lunch.
H.Flick, moet dus ff voor school gaan..of voor werk,, dan maar ff verslapen ofzoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Zou wel even opbellen om hem apart te laten leggen, hij gaat namelijk snel de winkel uit, heb hem er vanmiddag ook gehaald. Ze hebben overigens ook Fight Night liggen mocht het je interesse hebben, zag er nog twee exemplaren van staan (van Ghost Recon nog eentje toen ik om kwart voor zes binnen wandelde)
Was al bekend toch?quote:
quote:Trinigy released this image from their Xbox 360 graphics engine, Vision Xbox 360 SDK. The engine is used in more than 40 game projects, and will be unveiled at the GDC on the 20th of March. Several PC games are using it already, Emergency 4 and Desperados 2 among others. No special X360 game has been named, but one of the upcoming games using it is an Asian MMORPG. It looks pretty promising, and new engines are always fun to look at.
Bewegende beelden he. Maar als ie net zo saai is als PGR3 haal ik 'm sowieso niet, hoe mooi ook.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
testdrive omgeving niet echt super mooi ?
Of gewoon even bellen om apart te laten leggen, had ik ook gedaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
H.Flick, moet dus ff voor school gaan..of voor werk,, dan maar ff verslapen ofzo
ik krijg GR:AW waarschijnlijk donderdag, mja dan heb ik nog geen xbox..
ik vind pgr3 nog niet saai hoor, geen liefhebbern van racegames ? of vond je deel 2 wel leukquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bewegende beelden he. Maar als ie net zo saai is als PGR3 haal ik 'm sowieso niet, hoe mooi ook.
Deel 2 nog nooit gespeeld en wel liefhebber van racegames. Gran Turismo 3 heb ik zoooveel uur gespeeld, maar daar haalt PGR3 het bij lange na niet bij.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik vind pgr3 nog niet saai hoor, geen liefhebbern van racegames ? of vond je deel 2 wel leuk
whahahahahahaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:37 schreef Robhimself.2 het volgende:
Weet niet meer wie het was, maar iemand schoot onze extraction helicopter uit de lucht...![]()
Mooi manquote:
Toch wacht ik nog op de demo, aangezien Ghost Recon (danwel een ander deeltje) me super teleurgesteld heeft in het verleden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:46 schreef Chocobo het volgende:
Voorlopige GRAW reviews:
IGN 3/7/2006 9.2 out of 10 92.0%
Electronic Gaming Monthly 4/1/2006 9.5 out of 10 95.0%
Game Informer 4/1/2006 9.5 out of 10 95.0%
TeamXBOX 3/7/2006 9.3 out of 10 93.0%
Official Xbox Magazine AU 4/1/2006 10 out of 10 100.0%
[afbeelding]
Dan heb je geloof ik het enthausiasme gemist hier in en in het GRaw topic.. vlgs mij hoef je niet te wachten op de demo om te weten dat het een goed spel is, sp en mp!quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Toch wacht ik nog op de demo, aangezien Ghost Recon (danwel een ander deeltje) me super teleurgesteld heeft in het verleden.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je geloof ik het enthausiasme gemist hier in en in het GRaw topic.. vlgs mij hoef je niet te wachten op de demo om te weten dat het een goed spel is, sp en mp!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je geloof ik het enthousiasme gemist hier in en in het GRaw topic.. vlgs mij hoef je niet te wachten op de demo om te weten dat het een goed spel is, sp en mp!
Tis dat ik geen boksfan ben, want de demo heeeerstquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:52 schreef masterdave het volgende:
Zo, ik heb gister Fight Night gekocht, damn wat is dit spel gruwelijk vet! Als je de demo vet vond, is dit spel echt een must have.
Je kan je eigen mannetje creeren, en dan ook echt helemaal zelf creeren qua uiterlijk/vechtstijl/aggresiviteit etc...
Je hebt trainingsmodus, heel fijn, je kan zelf trainen, maar ook auto trainen, nog leuk om te doen ook nog!
Je begint helemaal onderaan, die gasten sla ik allemaal tot nu toe in 2 rondes aan de grond, maar vanaf pro style wordt het stuk pittiger.
Als je zelf KO gaat staat ie niet meer vanzelf op, je moet ook nog wat doen met je controller om binnen 10 seconde weer op te staan, en hoe vaker je neer gaat, hoe moeilijker het wordt uiteraard.
Echt GIGANTISCH veel tegenstanders zover ik heb gezien, ook heel cool, en allemaal hun eigen vechtstijl.
De arena's en opkomst van de vechters is ook echt uberbruut gemaakt.
kortom, vette game die me online zeker ook gruwelijk gaat vermaken
Kan je nog iets vertellen over gameplay ivm de demo? het viel mij namelijk op dat de ps2 versie sneller speelde dan de xbox 360 demoquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:52 schreef masterdave het volgende:
Zo, ik heb gister Fight Night gekocht, damn wat is dit spel gruwelijk vet! Als je de demo vet vond, is dit spel echt een must have.
Je kan je eigen mannetje creeren, en dan ook echt helemaal zelf creeren qua uiterlijk/vechtstijl/aggresiviteit etc...
Je hebt trainingsmodus, heel fijn, je kan zelf trainen, maar ook auto trainen, nog leuk om te doen ook nog!
Je begint helemaal onderaan, die gasten sla ik allemaal tot nu toe in 2 rondes aan de grond, maar vanaf pro style wordt het stuk pittiger.
Als je zelf KO gaat staat ie niet meer vanzelf op, je moet ook nog wat doen met je controller om binnen 10 seconde weer op te staan, en hoe vaker je neer gaat, hoe moeilijker het wordt uiteraard.
Echt GIGANTISCH veel tegenstanders zover ik heb gezien, ook heel cool, en allemaal hun eigen vechtstijl.
De arena's en opkomst van de vechters is ook echt uberbruut gemaakt.
kortom, vette game die me online zeker ook gruwelijk gaat vermaken
Nou, ik denk eerder dat het komt omdat ze met de 360 versie echt voor gekozen hebben om het zo realistisch mogelijk te maken, ik vind het namelijk absoluut niet langzaam, want ik kan ook hele snelle combo's maken, maar zover ik heb gezien is die niet sneller geworden als de demo, hij loopt wel beter, clipping problemen en dergelijke zijn drastisch minder geworden vind ik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:37 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kan je nog iets vertellen over gameplay ivm de demo? het viel mij namelijk op dat de ps2 versie sneller speelde dan de xbox 360 demo
Maw is de retail versie 360 sneller qua gameplay dan de demo?
Ik vind dat er toch best vet uitzienquote:Op woensdag 8 maart 2006 07:04 schreef Tain het volgende:
Over G - Energy Airforce
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Is verlopen. Speel momenteel alleen maar op debug dus ik verleng het (nog!) niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:46 schreef Lampie_ het volgende:
HellFire heb jij geen gold abbo of klopt de GT in het gamertag thread niet van je?
ooit van een panorama view gehoordquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:21 schreef Retuobak het volgende:
2560x960
Iets zegt me dat we die reso niet ingame gaan zien
Haal 6x GR:AW en geef ze weg aan mensenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:05 schreef devv05 het volgende:
Ik zit met een groot dilemma, even mijn situatie schetsen;
Ik mag voor 400 euro vrij shoppen bij een gameshop maar mag hierbij alleen kiezen uit games die leverbaar zijn en moet het bedrag in 1x spenderen, dit ivm administratieve zooi.
Alleen ik heb geen zin meer om te wachten tot eind Maart om GR:AW te halen, maarja eind Maart zijn er pas genoeg games uitgekomen om die 400 euro uit te geven, zou niet weten wat ik er op dit moment voor zou moeten halen.. Kan ik natuurlijk GR:AW vast in de winkel halen, maar dan kom ik eind Maart weer niet op die 400 euro en moet ik nog langer wachten op de rest van de gamesBovendien is mijn Gold abbo verlopen, die wil ik ook met die 400 euro halen dus online gamen kan dan sowieso nog niet.... Help!
Oke het is een luxe probleemquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:13 schreef pkwarts het volgende:
Oh mijn god"Ik heb 400 euro aan gratis games gewonnen en nu heb ik een probleem"
ik sta niet graag in jou schoenen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:05 schreef devv05 het volgende:
Ik zit met een groot dilemma, even mijn situatie schetsen;
Ik mag voor 400 euro vrij shoppen bij een gameshop maar mag hierbij alleen kiezen uit games die leverbaar zijn en moet het bedrag in 1x spenderen, dit ivm administratieve zooi.
Alleen ik heb geen zin meer om te wachten tot eind Maart om GR:AW te halen, maarja eind Maart zijn er pas genoeg games uitgekomen om die 400 euro uit te geven, zou niet weten wat ik er op dit moment voor zou moeten halen.. Kan ik natuurlijk GR:AW vast in de winkel halen, maar dan kom ik eind Maart weer niet op die 400 euro en moet ik nog langer wachten op de rest van de gamesBovendien is mijn Gold abbo verlopen, die wil ik ook met die 400 euro halen dus online gamen kan dan sowieso nog niet.... Help!
Nee, want ik heb ook al geen HDTVquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:16 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik sta niet graag in jou schoenen!![]()
en die verkopen ze daar niet he ?quote:
Ik heb al 6 van de launchgames en de rest lijkt me niet interessant. En tweedehands leveren ze misschien 30-40 euro op, dat is een verlies van bijna 50%. Zou wel heel dom zijn hequote:Op woensdag 8 maart 2006 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en die verkopen ze daar niet he ?
pak gewoon alle spellen van xbox360, en 1 live abo voor 12 maandenof 2x 12 maanden..
verkoop de games die je niet leuk vind, probleem opgelost
En als je het echt niet weet, zeg maar waar het is, help ik wel mee
Lijkt mij toch een heel mooi lijstje.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb al 6 van de launchgames en de rest lijkt me niet interessant. En tweedehands leveren ze misschien 30-40 euro op, dat is een verlies van bijna 50%. Zou wel heel dom zijn he
- Oblivion
- Burnout 4
- Battlefield 2
- GR:AW
- Blazing Angels
- 12 maanden Xbox Live
- 2100 points
- 2100 points
Zoiets wordt het, dan zit ik op 405 euro ofzo dan betaal ik die 5 euro wel bij
Football Manager en Far Cry koop ik dan zelf nog wel in April
Zat ik dus ook aan te denkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:55 schreef Heintje het volgende:
Dan koop je nou GR AW met 3 maanden live. en dan neem je er dan of nog een ander spel bij of nog een extra jaar live. Kun je weer ruim twee jaar vooruit met live.
Teringquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb al 6 van de launchgames en de rest lijkt me niet interessant. En tweedehands leveren ze misschien 30-40 euro op, dat is een verlies van bijna 50%. Zou wel heel dom zijn he
- Oblivion
- Burnout 4
- Battlefield 2
- GR:AW
- Blazing Angels
- 12 maanden Xbox Live
- 2100 points
- 2100 points
Zoiets wordt het, dan zit ik op 405 euro ofzo dan betaal ik die 5 euro wel bij
Football Manager en Far Cry koop ik dan zelf nog wel in April
Uiteraard, heb mn originele scart kabel zelfs nog nooit gebruikt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:26 schreef twi het volgende:
Heb je al een advanced scart kabel? Zou ook leuk zijn
ik heb een logic 3 besteld..quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:34 schreef twi het volgende:
Advanced SCART is het beste wanneer je een ouderwetse TV hebt, HD VGA is voor als je een PC monitor hebt, en als je een HD TV ding hebt, heb ik geen flauw idee wat de beste is. Volgens mij degene die je standaard bij het Premium pakket krijgt?
Ik neem aan dat je de HD VGA Kabel hebt. Die aansluiten op je monitor, en dan in de settings van je 360 instellen op 1280*1024. Controleer dan ook meteen even of je hem niet op breedbeeld hebt staan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:24 schreef DooD het volgende:
Mensen even een vraagje. Ik heb zojuist mijn xbox 360 aangesloten op mijn pc monitor 19 inch lcd. Mijn max resolutie is 1280x1024. Dan zou die xbox toch de 720P moeten pakken, maar als ik kijk naar de instellingen van mijn monitor als mijn xbox360 aanstaat, dan staat die gewoon op 640x480. Mijn vraag is dan ook moet ik het zelf nog ergens instellen of is dat 720P enkelt bedoelt voor ware hdtv's. Trouwens GR:AW is vet was nog geen 4 min onderweg of mijn hele team lag al op apegaren
Heb hem hier ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:12 schreef masterdave het volgende:
Willen mensen met Fight Night Round 3 hier even melden met Gamertag erbij, dan kan ik hun toevoegen, mijn Gamertag: Bigore
Ik heb de HD VGA kabel genomen van microsoft zelf ja. Veel dank voor je snelle reactie ik ga het zometeen gelijk uitproberenquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:31 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de HD VGA Kabel hebt. Die aansluiten op je monitor, en dan in de settings van je 360 instellen op 1280*1024. Controleer dan ook meteen even of je hem niet op breedbeeld hebt staan.
Lief eikeltje van me, het gaat om smaak niet om verstand (hetgeen wat bij jou blijkbaar nergens te bekennen is).quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:16 schreef jack_daniel het volgende:
[..]
Alsof jij er verstand van hebt zeker.
Prijs?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:10 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zojuist ff een surround setje aangeschaft. Mijn hemel wat is GRAW dan vet!!
Links achter me schiet een Apache 2 tanks aan gort, terwijl mijn team rechts voor me (expres zo opgesteld) vijanden onder vuur neemt!! Echt te gaaf voor woorden.
Zal wel niet lang duren voordat de boel in beslag genomen wordt...
Deze is het dus
[afbeelding]
De Logitech Z-5400
Vanaf 205 euro, zag ik 'm in de tweakers pricewatch staan. Hele nette prijs. Je hebt ook de 5450 met draadloze rear speakers.quote:
Das alleen maar mooi meegenomen danquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:29 schreef twi het volgende:
Inderdaad, over 2 jaar zullen ze waarschijnlijk gratis bij een pak Witte Reus zitten
Ik heb deze set ook, en hij is idd briljantquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:10 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zojuist ff een surround setje aangeschaft. Mijn hemel wat is GRAW dan vet!!
Links achter me schiet een Apache 2 tanks aan gort, terwijl mijn team rechts voor me (expres zo opgesteld) vijanden onder vuur neemt!! Echt te gaaf voor woorden.
Zal wel niet lang duren voordat de boel in beslag genomen wordt...
Deze is het dus
[afbeelding]
De Logitech Z-5400
Ik was 215 kwijt excl. optische kabel. Moest en zou m vandaag hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, dat valt nog wel meeDingen worden ook steeds goedkoper natuurlijk, dat belooft wat voor als ik mn 360 heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |