Je krijgt 1 maand proef Gold bij je Xbox 360.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik koop hem deze week ook!
en gold haal ik er ook bij, maar zit er al gold bij een xbox 360 premium?
anders test ik dat eerst, want als ik nou 3 maanden koop, en het werkt niet, is het kut :/
(btw, je koopt 3 maanden, gaan die in als je hem koopt, (denk ik niet maar toch))
Damn, pas vrijdag hebben ze hem waarschijnlijk @ die shop in Rotterdam, heb geen vervoer, anders ging ik hem halen
(woon in boxtel namelijk)
Veel plezier iedereen !!
Hoop wel dat er nog mensen zijn, als ik hem dadelijk heb, of wil niemand met me spelen![]()
![]()
![]()
gamertags staan hier: Xbox Live! gamercardsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb hem al gekocht net
binnen 2 dagen komt ie thuis
Had nog een account @ bart smit, en die hadden hem op voorraad
gamertag moet ik nog maken
Komt er ook een xbox 360 live topic?
met daarin alle gamertags en welke games worden gedaan?
(is maar een voorstel, hoeft niet meteen afgekraakt te worden
Ow overheen gekeken, sorry !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
gamertags staan hier: Xbox Live! gamercards
welke games worden gedaan kan je meestal wel kwijt in dit topic of, als het spel een eigen topic heeft, daar.
Dacht al zoiets jaquote:
Bij dat kampvuurtje... Mooi vuur man, kijk dan! Daarna HUP weer knallen.quote:
Zou wel even opbellen om hem apart te laten leggen, hij gaat namelijk snel de winkel uit, heb hem er vanmiddag ook gehaald. Ze hebben overigens ook Fight Night liggen mocht het je interesse hebben, zag er nog twee exemplaren van staan (van Ghost Recon nog eentje toen ik om kwart voor zes binnen wandelde)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat moet ik kunnen halen in een half uurtje tijdens de lunch.
H.Flick, moet dus ff voor school gaan..of voor werk,, dan maar ff verslapen ofzoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Zou wel even opbellen om hem apart te laten leggen, hij gaat namelijk snel de winkel uit, heb hem er vanmiddag ook gehaald. Ze hebben overigens ook Fight Night liggen mocht het je interesse hebben, zag er nog twee exemplaren van staan (van Ghost Recon nog eentje toen ik om kwart voor zes binnen wandelde)
Was al bekend toch?quote:
quote:Trinigy released this image from their Xbox 360 graphics engine, Vision Xbox 360 SDK. The engine is used in more than 40 game projects, and will be unveiled at the GDC on the 20th of March. Several PC games are using it already, Emergency 4 and Desperados 2 among others. No special X360 game has been named, but one of the upcoming games using it is an Asian MMORPG. It looks pretty promising, and new engines are always fun to look at.
Bewegende beelden he. Maar als ie net zo saai is als PGR3 haal ik 'm sowieso niet, hoe mooi ook.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
testdrive omgeving niet echt super mooi ?
Of gewoon even bellen om apart te laten leggen, had ik ook gedaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
H.Flick, moet dus ff voor school gaan..of voor werk,, dan maar ff verslapen ofzo
ik krijg GR:AW waarschijnlijk donderdag, mja dan heb ik nog geen xbox..
ik vind pgr3 nog niet saai hoor, geen liefhebbern van racegames ? of vond je deel 2 wel leukquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bewegende beelden he. Maar als ie net zo saai is als PGR3 haal ik 'm sowieso niet, hoe mooi ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |