Je kunt zo weinig afleiden uit dat soort plaatjes. BiA3 lijkt me geweldig omdat ik de vorige delen ook goed vond, maar over de graphics is op basis van die paar plaatjes niks te zeggen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:11 schreef kepler het volgende:
maar dat BiA3 ziet er echt goed uit
hopelijk komt er een leuk filmpje uit binnenkort
Die close-up van zijn gezicht ziet er ondanks alle scan problemen prachtig uit hoor!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je kunt zo weinig afleiden uit dat soort plaatjes. BiA3 lijkt me geweldig omdat ik de vorige delen ook goed vond, maar over de graphics is op basis van die paar plaatjes niks te zeggen.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Die close-up van zijn gezicht ziet er ondanks alle scan problemen prachtig uit hoor!
No way dat het er zo uit gaat zien, praktisch elk spel ziet er uiteindelijk een stukkie minder uit dan alle lekkermakertjes die ze vooraf laten zien. Elder scrolls 4 is het recenste voorbeeld, de filmpjes worden steeds minder.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:18 schreef H.Flick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Natuurlijk ziet het er prachtig uit. Ik weet alleen zeker dat het uiteindelijke spel er niet zo uit gaat zien. Dat is altijd.
Oke maar hij moet wel met minimaal 5 frames per seconde draaien, anders kan mijn 733 mHz laptop het nog.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:31 schreef Retuobak het volgende:
Kom op Gearbox, jullie kunnen het, kom op!
Ik wil wel eens piet_pelle een console zien verorberen.
[GAM-weddenschappen] DS opvretenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:27 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
No way dat het er zo uit gaat zien, praktisch elk spel ziet er uiteindelijk een stukkie minder uit dan alle lekkermakertjes die ze vooraf laten zien. Elder scrolls 4 is het recenste voorbeeld, de filmpjes worden steeds minder.
Als de game er zo uit gaat zien vreet ik m'n 360 op.
halo 2 waarschijnlijk, maargoedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:46 schreef Bastard het volgende:
En nog geen demo he
Neeeee.. 3 maart is al voorbij, geen outfit, en een week voor release GRaw demo uitbrengen gaat ze ook niet meer lukken. Microsoft
Dan maar pgr vanaaf
schrok ff, dacht dat je een quote van mij gevonden hadquote:
GR:AWquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Welke game kun je het beste kopen als je hem in de week van 13 tot en met 19 maart wilt kopen??
ga wel al voor de premium pakket, denk niet dat ik over live ga spelen...
misschien wel, moet ff kijken of het werkt met me router
, heb alleen crosscable tot beschikking..
Wat krijgen we nou?! Foute verhaaltjes over mensen die zogenaamd dood waren en nu stiekem de slechterik zijn?!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:18 schreef Chocobo het volgende:
Lara zag er nog nooit zo mooi uitCheck: Amanda Evert Revealed (03/02/2006)
http://media.xbox360.ign.com/media/735/735841/vids_1.html
OF elke willekeurige zombie filmquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou?! Foute verhaaltjes over mensen die zogenaamd dood waren en nu stiekem de slechterik zijn?!
Het is geen Goldeneye.
Vandaar dan ook dequote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is anders. Dat filmpje doet me enorm denken aan de bondfilm Goldeneye.
Dat wordt een leuke demo tot aan GRAW ! Ik hoop dat ik hem donderdag al hebquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:34 schreef Kremers het volgende:
De demo van The Outfit ligt bij MS en is goedgekeurdTussen nu en maandag zou hij op marktplace moeten verschijnen
Jammer dat ik deze week echt een shitload te doen heb voor school
Teringquote:Op zondag 5 maart 2006 10:47 schreef pkwarts het volgende:
Jowood heeft in een persbericht bekend gemaakt dat een Amerikaans bedrijf (rara) een miljoenenbedrag heeft geboden om Gothic 3 naar de Xbox (waarschijnlijk 360) te brengen.
http://news.jowood-news.de/content/view/308/28/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit: Ah,.. een action RPG.... trailer (PC) net bekeken.. ziet er wel cool uit. Heb geen Oblivion gevoel echter !quote:
Lijkt geloof ik een beetje op een kruising tussen Fable en Elder Scrolls. Je kan een beetje een indruk van het spel krijgen door deze Duitse tekst:quote:
Jep, wachten op en demoquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:38 schreef Retuobak het volgende:
GR:AW demo pas na release op marketplace?
Nog nietquote:Op zondag 5 maart 2006 13:53 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Vraagje: Is de xbox-versie van Black speelbaar op de 360?
Dat komt nog wel?quote:
Geloof me maar, die game komt er niet voor de PCquote:Op zondag 5 maart 2006 13:55 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Dat komt nog wel?Ik wil hem namelijk dolgraag. En twijfel of ik hem neem voor xbox of voor pc
haal hem zeker vandaagquote:Op zondag 5 maart 2006 13:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Misschien dat toch vandaag haal
mja weet niet echt welk spel ik er bij moet kopen :/
RPG is er denk nog niet voor de xbox360..mja elder scrolls is nog niet uit..
idd komt niet naar pc..quote:Op zondag 5 maart 2006 13:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Geloof me maar, die game komt er niet voor de PC
Volgens game-shop twente welquote:Op zondag 5 maart 2006 13:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Geloof me maar, die game komt er niet voor de PC
Gebeld en dat was een foutje van hen in de krantquote:Op zondag 5 maart 2006 14:03 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Volgens game-shop twente welHij zou er al zijn
Mooi,........quote:Op zondag 5 maart 2006 12:38 schreef Retuobak het volgende:
Ik wil de SP uit hebben van GRAW voordat Oblivion uit komt... daarna Oblivion gamen en sluit ik avonden af met online games met GRAW.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:32 schreef Morthill het volgende:
Mij zal het weinig boeien, Elder Scrolls komt eraan
Ik geloof dat Black zelf helemaal niet voor 360 komt !quote:Op zondag 5 maart 2006 14:21 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Mijn god wat baal ik er van dat Black (nog) niet op de 360 is en er (nog) geen update is voor de xbox versie en hij niet op de pc is
Akleig mooi spel man
Ok daar wacht ik dan ook maar ff opquote:Op zondag 5 maart 2006 14:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
ze maken de xbox versie gewoon beschikbaar voor 360..
Die koop ik ookquote:Op zondag 5 maart 2006 14:34 schreef Legendkiller het volgende:
Waarom niet een weekje wachten op Ghost Recon?
Als dat je genre is weet je in ieder geval dat je een topgame in huis haalt.
Black blijft Xbox en PS2. Er komt hooguit een update in de toekomst om het spel te emuleren. Speciale 360 versie komt pas bij Black 2.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:38 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Ok daar wacht ik dan ook maar ff op
tuurlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 14:34 schreef Legendkiller het volgende:
Waarom niet een weekje wachten op Ghost Recon?
Als dat je genre is weet je in ieder geval dat je een topgame in huis haalt.
DOA 4 moet je van houden.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tuurlijken elders scrolls 4
maar als dadelijk xbox 360 koop, moet ik wel iets hebben om er bij te gamen
twijfel aan die Kameo game, en doa 4
Kameo haal ik ja, ziet er tof uitquote:Op zondag 5 maart 2006 14:46 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
DOA 4 moet je van houden.Ik vind hem niks. Kameo is mooi
Call of dutyquote:Op zondag 5 maart 2006 14:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kameo haal ik ja, ziet er tof uit
wat is goeie multiplayer game??
mja call of duty 2, heb ik @ pc ook vaak gedaan..quote:Op zondag 5 maart 2006 14:53 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Call of dutyEn PGR als je van racen houdt
mja als ik hem uit heb, verkoop ik hem wel..quote:Op zondag 5 maart 2006 14:58 schreef Legendkiller het volgende:
Kameo vond ik persoonlijk meer een huurgame. Zeer leuk om te spelen, maar redelijk kort en na het uitspelen pak je het niet snel een tweede keer op. Dat is echter wel een persoonlijke mening
Gewoon een demo release date niet eens halenquote:Op zondag 5 maart 2006 12:38 schreef Retuobak het volgende:
Je kon zo weer joinen, nog een paar mooie potjes gespeeld daarnaquote:
Je moet je echt eens duidelijker uitdrukken. Is dit een vraag of wat?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:48 schreef jorienvdherik het volgende:
was nog nieuws over de 360 webcam
quote:Zondag 5 maart 2006 | Op het recent gehouden Microsoft evenement 'XFEST' werd het een en ander gedemonstreerd van de nieuwe Xbox 360 Camera, met een aantal nieuwe onthullingen tot gevolg. Zo werd onder meer de 'Xbox Live Camera Video Chat' getest, de gezichtsanimatie software via Digimask getoond en een tankspel dat videobeelden integreert door middel van de Xbox 360 Camera gepresenteerd. Tijd dus om deze mogelijke Eye-Toy 'beater' onder de loep te nemen.
Eén van de demonstraties was van de algemene videochat door middel van het dashboard. Op de afbeelding kun je zien hoe de camera het beeld digitaliseert en tegelijkertijd een real-time 'getekend' beeld projecteert. Leuk effect, al schijnt de kwaliteit van de video zelf en de 'refresh rate' (30 FPS) nog veel indrukwekkender te zijn. Eerder was al bekend dat bij de camera ook een microfoon komt die je in de controller kunt pluggen, waarmee het ook
mogelijk zal zijn om in groepen
te kunnen chatten.
Een andere aardige presentatie was het tonen van het gebruik van de software Digimask. Met deze software kan de gebruiker een foto van voren en van de zijkant maken, om deze vervolgens in een 3D-animatie bij te werken en zodoende je eigen gelijkenis op het beeld te toveren.
Hierna kun je verschillende eigenschappen aanpassen. Zo kun je je kapsel veranderen of accessoires toevoegen (bijvoorbeeld baseball-petjes of sieraden).
Het hele proces hoeft niet eens langer dan vijf minuten te duren, met goede resultaten als gevolg. Wat niet op de foto's is te zien, is dat de animatie van het gezicht natuurgetrouw beweegt. Zo bewegen de oren bijvoorbeeld lichtjes en reageren de kaaklijnen op de gesimuleerde ademhaling.
De laatste demonstratie was van een soort tank-spel, waarin je je tegenstander kunt zien in de console van de tank. Op de foto is het één of ander vreemde persoon met een pruik en ooglap op. Dit onderdeel zal vooral door Microsoft naar voren gebracht worden, onder de noemer 'Gesture Gaming'. Het zien van de reactie(s) van je online tegenstanders, wanneer je hem of haar bijvoorbeeld neer knalt, is natuurlijk een heel interessante toevoeging.
- Jeffrey van Maurik
Bron: Xbox 360 Fanboy
Ik had hem daarvoor al gehaaldquote:Op zondag 5 maart 2006 15:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Je kon zo weer joinen, nog een paar mooie potjes gespeeld daarna
Ahquote:
Pfffffquote:Op zondag 5 maart 2006 16:47 schreef Lampie_ het volgende:
The outfit demo op 8 maart?
Is gewoon om te lachen joh als dit zo is, belachelijk.
Ik poep op Laraquote:Op zondag 5 maart 2006 17:26 schreef Chocobo het volgende:
Hele coole platforming en controls in dit nieuwe Tombraider filmpje(beelden van PS2 versie)
http://www.gametrailers.com/player.php?id=9589&pl=game&type=wmv
Ziet er interessant uit.quote:Op zondag 5 maart 2006 10:37 schreef pkwarts het volgende:
Two Worlds, een spel wat eerst alleen voor de PC in ontwikkeling was komt ook naar de Xbox 360:
Two Worlds spelt zich af in een wereld waar Azriaal, de god van de oorlog lang geleden in een veldslag verslagen is. Deze godheid was de leider van de Orcs die zich door het verlies van hun generaal terug moesten trekken naar het zuidelijke woestijnlandschap. Duizenden jaren later is de graftombe van Azriaal nog steeds niet gevonden, verstopt door andere goden die het geheim niet durven te vertellen aan de sterfelijke wezens. Maar er is slechts een fragiele vrede tussen de rassen op de Two Worlds, die verbroken lijkt te worden door de vondst van een mysterieuze graftombe door de dwergen.
De andere rassen zien dit als een teken dat het graf van Azriaal gevonden is en een stille organisatie van de Orcs vindt plaats. Maar dit leidt alleen maar af van wat er werkelijk aan de hand is, een oud kwaad dat één van de Two Worlds fataal zal worden. Jouw taak is het om deze wereld te onderzoek en door je acties het lot de volkeren in te beïnvloeden. Deze role-playing titel zal de speler ongelimiteerde karakterontwikkeling bieden en spectaculaire gevechten met tactische uitdagingen en zelf te ontwikkelen magische spreuken. Ook zal er een multiplayermodus in de titel te vinden zijn waar acht spelers het online kunnen uitvechten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gothic 3.quote:Op zondag 5 maart 2006 10:47 schreef pkwarts het volgende:
Jowood heeft in een persbericht bekend gemaakt dat een Amerikaans bedrijf (rara) een miljoenenbedrag heeft geboden om Gothic 3 naar de Xbox (waarschijnlijk 360) te brengen.
http://news.jowood-news.de/content/view/308/28/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mocht het nou niet lukken, eind Maart kom de grote 2e lading volgens Microsoft.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik ben dus naar de stad geweest, en nergens dus premium pakket..
Ik wil hem dus nu gaan bestellen..
welke winkels zijn fijn??
Dimensionplus kun je proberen. Of gewoon even morgen de winkels in de buurt rondbellen, grote kans dat er ergens wel 1 ligt, dan vragen of ze 'm even voor je vast willen houden.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik ben dus naar de stad geweest, en nergens dus premium pakket..
Ik wil hem dus nu gaan bestellen..
welke winkels zijn fijn??
toch bedankt, maar heb hem net al besteld..quote:Op zondag 5 maart 2006 19:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dimensionplus kun je proberen. Of gewoon even morgen de winkels in de buurt rondbellen, grote kans dat er ergens wel 1 ligt, dan vragen of ze 'm even voor je vast willen houden.
En Kameo erbij, voor 58 euroquote:Logic 3, RGB Scart AV Cable Xbox 360
Logic 3, RGB Scart AV Cable Xbox 360. High Quality RGB SCART Cable
Optical Output for 5.1 Sound
S-Video and Audio (L & R) RCA connections
Gold plated connectors for superior signal transfer
Tothegame geeft 10 maart aan.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef Lampie_ het volgende:
Komt GRAW nou woensdag of donderdag uit? Ik zie op dimensionplus de datum op 8 maart staan. Dat zou vet zijn.
Zal ze leuk vinden.quote:
Ze werkt nou met checkpoints zie ik. Dus niet meer elke 5 meter saven.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:26 schreef Chocobo het volgende:
Hele coole platforming en controls in dit nieuwe Tombraider filmpje(beelden van PS2 versie)
http://www.gametrailers.com/player.php?id=9589&pl=game&type=wmv
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:13 schreef twi het volgende:
Trailer van Rockstar's nieuwe game, nu op NED2.
Verdomme, ik haat het als publishers weer zo'n Nederlandse voice-over erin stoppenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:13 schreef twi het volgende:
Je kan de voice overs kiezen bij de optionsquote:Op zondag 5 maart 2006 21:18 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Verdomme, ik haat het als publishers weer zo'n Nederlandse voice-over erin stoppen
nu ben ik te laatquote:Op zondag 5 maart 2006 21:13 schreef twi het volgende:
Het was ook een grapje.quote:
ah serieus? weer pre rendert shit?quote:
Van die namen krijg ik nog nachtmerries. Ze kwamen altijd bij de NOS voordat de rest van de eredivisie te zien was, net als die ene vent van het driebanden (Dick Jaspers ofzo).quote:Op zondag 5 maart 2006 21:24 schreef twi het volgende:
Maar het goede nieuws is dat Trinko Keen en Danny Heister er wel in zitten
Nou ik keek niet hoorquote:
Dimplus is vaak optijd met games.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef Lampie_ het volgende:
Komt GRAW nou woensdag of donderdag uit? Ik zie op dimensionplus de datum op 8 maart staan. Dat zou vet zijn.
Surequote:Op zondag 5 maart 2006 23:07 schreef piet_pelle het volgende:
Ik ga PGR3'en, doet er iemand mee?
Volgens mij kan je maar 1x een proef abbo nemen.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
dat Final Fantasy XI
komt ook naar xbox 360, dan moet je denk nog extra betalen? op je live abo bedoel ik?
of gewoon, ik koop Final Fantasy XI, en daarbij 3 maanden live, en ik ben good to go?
de 24e in NLquote:Op zondag 5 maart 2006 23:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm dat live, moet ik straks ook eens tutorial voor hebben, voor instellingen enzo..
maar wanneer komt nou die Oblivion?
of werkt een USA versie ook op europese 360??
dan bestel ik hem uit amerika
Hmm, dat is nog een tijdje, mja om dan de 21ste te bestellen uit USA, kan net zo goed wachten die 3 dagen, zolang zal het ook wel duren, om vanuit de usa een game te ontvangenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:04 schreef kepler het volgende:
[..]
de 24e in NL
dat Live gaat erg makkelijk om aan te sluiten. Je krijgt bij de aanschaf van de 360 een maand gratis Xbox Live Gold
Tell me about it, ik moet dat kutding nog hebben.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:09 schreef Fliepke het volgende:
De dagen dat ik baal dat ik crew ben
[afbeelding]![]()
Tell me about it.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:30 schreef twi het volgende:
Ik lust er nog wel eentje hoor. Alleen beetje lastig om nu in een oogopslag te zien welke post van wie is
bij radio,film en tv hangen ze ook alquote:Op maandag 6 maart 2006 00:44 schreef Retuobak het volgende:
Nu ist nog enkel deze draad met hetzelfde icoon
Morgen GAM
Overmorgen het hele forum
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:50 schreef Lampie_ het volgende:
Dynabyte heeft GRAW ook de achtste binnen.
WAT WAT WAAAAT!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:28 schreef piet_pelle het volgende:
De Japanse games komen, hier de shooter Senko No Ronde van developper G-Rev.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat er zo cool aan deze game is, het is een Naomi port en komt ook naar de Dreamcast![]()
http://www.grev.co.jp/ronde/quote:
lol kerel je weet niet waar je over praat..helaas voor jouquote:Op zondag 5 maart 2006 10:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Edit: Ah,.. een action RPG.... trailer (PC) net bekeken.. ziet er wel cool uit. Heb geen Oblivion gevoel echter !
Hmm, helaas niet echtquote:Op maandag 6 maart 2006 01:46 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
http://www.grev.co.jp/ronde/
http://am.sega.jp/utop/closeup/senkoronde_01.html
Hopelijk word jij er wel wat wijzer uit.
http://www.servicegames.nl/index.php?ac=news&sac=view&id=2070&s=0882ac9d9
Ach scheelt me weer een memory card en gewoon maar wat HDD ruimtequote:Op maandag 6 maart 2006 02:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, helaas niet echt
Beetje gezocht en hij schijnt niet meer naar de DC te komen, enkel 360.
De dagen dat ik baal dat ik niet aardiger wasquote:Op maandag 6 maart 2006 00:09 schreef Fliepke het volgende:
De dagen dat ik baal dat ik crew ben
[afbeelding]![]()
Dat zal ik vast met je eens zijn. Zoveel RPG knallers heeft PC nietquote:Op maandag 6 maart 2006 01:52 schreef Laton het volgende:
[..]
lol kerel je weet niet waar je over praat..helaas voor jougothic 2 is wat mij betreft de beste rpg ooit voor de pc gereleased
Toen ik zag van een PGR3 actie dacht ik gelijk dat Twi er wel weer mee weg zou lopen... maar nee, nu maakt iedereen kans.quote:Op maandag 6 maart 2006 07:26 schreef BMH het volgende:
[..]
De dagen dat ik baal dat ik niet aardiger was![]()
Eigenlijk vind ik hem oerlelijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen ik zag van een PGR3 actie dacht ik gelijk dat Twi er wel weer mee weg zou lopen... maar nee, nu maakt iedereen kans.
De kans word alsmaar kleiner. Helaas.quote:Op maandag 6 maart 2006 08:34 schreef kcin22 het volgende:
Mooie Usericons heeft iedereen![]()
Volgende week doe ik ook mee met pgr3![]()
Hij schijnt een dolfijnen huid te hebben, en sommige zeggen dat hij een alien is... maar wij kennen hem als The Twi.quote:Op maandag 6 maart 2006 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik hem oerlelijk.
De LE 360, that is. Twi ken ik niet van gezicht
Soort van HongKong Woo achtige style shooter...quote:When you're moving in slo-mo, you'll be able to rotate your body to face your target
Ja, platinum lukt mij zelfs.quote:Op maandag 6 maart 2006 08:27 schreef Bastard het volgende:
Hoewel ik afgelopen weekend wel een paar keer van Twi heb gewonnen
En toen dacht ik .. dan kan ik zeker ook wel platinum halen in solo careerEn ja hoor, achter elkaar platinum gehaald
Maar niet dat ik daar verder mee wil.. moet nog hendig tientallen platina halen.. en GRaw staat voor de deur.
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:45 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Zooooon zin in!
Dat lijken wel art screensquote:Op maandag 6 maart 2006 08:40 schreef Bastard het volgende:
[Strangehold
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Soort van HongKong Woo achtige style shooter...
Je gaat bewust niet voor een kans op een gratis limited edition Xbox 360?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:06 schreef EvilWasp het volgende:
En ik ga lekker niet mee doen aan de pgr3 avatar hype
Rofl waarom niet, icoon veranderen, reactie neergooien en je maakt kans op een 360quote:Op maandag 6 maart 2006 09:06 schreef EvilWasp het volgende:
Dat is dus flink domquote:Op maandag 6 maart 2006 09:06 schreef EvilWasp het volgende:
Hier gaat het nog, bekijk het gam slowchat topics eensquote:Op maandag 6 maart 2006 09:31 schreef HuHu het volgende:
Wat een diversiteit aan user-icons in dit topic zeg.
Ja wat is dom? Een onoverzichtelijk forum? Kleine tot geen kans van winnen? Als je geen 360 zou hebben is het leuk, maar als je er al een hebt? Het is leuker voor iemand die geen 360 heeft om te winnen vandaar dat ik niet mee doe... noem ik niet dom.quote:
Eind van de week is mijn normale icon weer terug.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:37 schreef Heintje het volgende:
Ik ben benieuwt hoelang na deze actie dit icon nog gebruikt wordt.
gelukkig hebben je kloontjes nog wel het goede iconquote:Op maandag 6 maart 2006 09:39 schreef HuHu het volgende:
[..]
Eind van de week is mijn normale icon weer terug.
Het is voor het eerst sinds zaterdag 15 november 2003 @ 15:33 dat ik een ander icon heb.
Ik heb je vlgs mij nooit eerder gezienquote:Op maandag 6 maart 2006 09:39 schreef HuHu het volgende:
[..]
Eind van de week is mijn normale icon weer terug.
Het is voor het eerst sinds zaterdag 15 november 2003 @ 15:33 dat ik een ander icon heb.
Dat wel jaquote:Op maandag 6 maart 2006 09:51 schreef Tain het volgende:
[..]
gelukkig hebben je kloontjes nog wel het goede icon
Dat kan, ik post niet zo vaak in GAM.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb je vlgs mij nooit eerder gezien
De reden voor die lagere cijfers waren veel bugs en een steile learning curve...en het had zeker zijn loze momenten qua besturing..maar dat alles was echt irrelevant voor de game die eronder zat. Die was namelijk vrijwel onovertroffen. Vooral de npc's waren geweldig..daadwerkelijke dag en nacht ritme...de wapenhandelaar ging s;avonds een biertje drinken, lullen met de potions verkoper..en daarna naar bed. etc etc. Briljant.quote:Op maandag 6 maart 2006 07:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zal ik vast met je eens zijn. Zoveel RPG knallers heeft PC niet, doch scoort dat Gothic II waar je het over het redelijk tot normaal. Niet overweldigend. Zoals ik al zei,.... ik hou G3 wel in de gaten
Ja je beschrijft Oblivion nu ookquote:Op maandag 6 maart 2006 10:19 schreef Laton het volgende:
[..]
De reden voor die lagere cijfers waren veel bugs en een steile learning curve...en het had zeker zijn loze momenten qua besturing..maar dat alles was echt irrelevant voor de game die eronder zat. Die was namelijk vrijwel onovertroffen. Vooral de npc's waren geweldig..daadwerkelijke dag en nacht ritme...de wapenhandelaar ging s;avonds een biertje drinken, lullen met de potions verkoper..en daarna naar bed. etc etc. Briljant.
Nee hoor,quote:Op maandag 6 maart 2006 10:34 schreef =HellFire= het volgende:
Ik sta sowieso op de blacklist hier, ook bij andere prijsvragen win ik toch nooit.![]()
Maar geen PGR exclusive.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee hoor,
maar je hebt idd al 2 xboxen
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:40 schreef Bastard het volgende:
[Strangehold
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Soort van HongKong Woo achtige style shooter...
Wordt het tijd dat het nu goed gedaan wordtquote:Op maandag 6 maart 2006 10:44 schreef Laton het volgende:
[..]
ja, maar gothic 2 had dat dus 4 jaar geleden al![]()
![]()
Goud is makkelijk te doen meteenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn doelstelling is deze week alle trophies van pgr 3 te halen offline heb er al 13 zijn er totaal 23. Daarna alles netjes op alle kleuren winnen
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Oke, ik speel alles nu nog met een enzo is dat vol tehouden tot het einde ?
Ja.. als je vind dta je een te snelle auto hebt moet je het eens proberen met de E klasse auto.. een Kanari F55 ofzo.. kan in alle trophys switchen namelijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Oke, ik speel alles nu nog met een enzo is dat vol tehouden tot het einde ?
Sowieso bellen... ze staan bekend om goede en snelle service !quote:Op maandag 6 maart 2006 11:13 schreef GokuSFE het volgende:
Nouja, als de problemen blijven, maar ff MS bellen![]()
Niet zo gevoelig zijn voor de media/andere meningen. Feel, don't think. Trust your instinct! Gewoon spelen op dat ding. It's worth it.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
en dan vraag ik eerst, of ie nog steeds kinderziektes heeft, dan zegt iedereen, het is verholpen
nu heb ik hem besteld, komt er weer een post over een kinderziekte van de 360...
Tim Robbins: Why do you hate the truth?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:39 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Niet zo gevoelig zijn voor de media/andere meningen. Feel, don't think. Trust your instinct! Gewoon spelen op dat ding. It's worth it.
![]()
De 360 heeft net zoveel kinderziektes als elk ander elektrisch apparaat wat meerdere doeleinden heeft en mocht je er last van hebben dan is de garantie van MS best erg goed te noemenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
en dan vraag ik eerst, of ie nog steeds kinderziektes heeft, dan zegt iedereen, het is verholpen
wil ik hem,komt er weer een post over een kinderziekte van de 360...
Ook al art,.... ben benieuwd naar gameplay clips....quote:Op maandag 6 maart 2006 12:14 schreef jorienvdherik het volgende:
2e screen van Rainbow Six : Las Vegas
[afbeelding]
Denk niet dat dat art is hoor.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook al art,.... ben benieuwd naar gameplay clips....
Euh Gijs.. wat ik eerder postte was geen art vlgs mij hoor.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
BELIEVEquote:
Als dit art is moeten ze toch betere artists in dienst nemen, want ik zie nog wel schoonheidsfoutjes. Op die eerdere beelden al helemaal.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het verschil van Ingame & Inengine. Ik haat Inengine screenshots ook heel erg.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:25 schreef Chocobo het volgende:
Vind al die screens apart genomen dan.... alsof het niet realistisch is ofzo !
Ja,... mooie term er inderdaad voor. Inengine.... vind het niet echt leuk om te zien !quote:Op maandag 6 maart 2006 13:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Het verschil van Ingame & Inengine. Ik haat Inengine screenshots ook heel erg.
InEngine screenshots hebben vaak een veel dramatischere camerahoek, of zelfs een hoek die je niet ingame kunt krijgen (lees: omgevingsshots of 360-graden shots).quote:Op maandag 6 maart 2006 13:48 schreef devv05 het volgende:
Inengine betekent gewoon dat het ingame er net zo uit gaat zien dus snap je probleem niet.
Dan nog geeft het een prima beeld van hoe het spel eruit komt te zien, ondanks een iets ander camerapunt.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:52 schreef BMH het volgende:
[..]
InEngine screenshots hebben vaak een veel dramatischere camerahoek, of zelfs een hoek die je niet ingame kunt krijgen (lees: omgevingsshots of 360-graden shots).
Idd, dan zie je echt hoe het spel eruit ziet als je het ook echt zelf speelt. Zoals bijvoorbeeld die screens van FarCry laatst. Die van BIA3 van eergister sloegen daarentegen weer helemaal nergens op, kon je gewoon niets uit afleidenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:23 schreef Heintje het volgende:
Ik vond dat er bij screenshots gewoon altijd de HUD bij moet. Die vertelt vaak meer over het spel dat de beelden alleen. Vaak kun je daar al een aantal wapens uit afleiden. Of wat voor health system er is.
maar waar schrijf jij nou voor dan ?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:34 schreef =HellFire= het volgende:
Pff, alsof men mij een 360 gaat geven. Ik sta sowieso op de blacklist hier, ook bij andere prijsvragen win ik toch nooit.![]()
Hi btw, rustig weekend voor mij, geen fuck aan 360gerelateer spul gedaan, was bij vriendin en @ der ouders....![]()
Ik zal jou eens negeren !quote:Op maandag 6 maart 2006 14:39 schreef twi het volgende:
Zo kun je alle screenshots van sportsgames en racegames eigenlijk altijd gewoon negeren.
Tja, ik zie ze steeds vaker gewoon liggen in de winkelquote:Op maandag 6 maart 2006 16:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Beste Nick,
De levering van de 360 is vanaf dag 1 al een ramp. De eerstvolgende die binnen komt is voor jou iig
word dus ook fraggen zonder Nick-GizMo
Zoals we allemaal weten komen wijzen uit die richtingquote:Op maandag 6 maart 2006 18:12 schreef BMH het volgende:
MM Enschede heeft stapels 360's liggen. (Enschede ligt in het "verre oosten".)
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zoals we allemaal weten komen wijzen uit die richting
Core tard packs genoeg te vinden overalquote:Op maandag 6 maart 2006 18:12 schreef BMH het volgende:
MM Enschede heeft stapels 360's liggen. (Enschede ligt in het "verre oosten".)
Jij hebt al een 360! Wat doe je met die avatar!? Je weet dat als je de 360 wint hem niet mag doorverkopen right?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Core tard packs genoeg te vinden overal
Done.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:26 schreef Jupiler_nl het volgende:
Kan een modje mij aan de lijst toevoegen![]()
[]afbeelding]
Dan verkoopt ie toch z'n eigen xboxquote:Op maandag 6 maart 2006 18:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij hebt al een 360! Wat doe je met die avatar!? Je weet dat als je de 360 wint hem niet mag doorverkopen right?
![]()
dan verkoop je je huidige :>quote:Op maandag 6 maart 2006 18:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij hebt al een 360! Wat doe je met die avatar!? Je weet dat als je de 360 wint hem niet mag doorverkopen right?
![]()
omdat die PGR3 xbox wel erg geil is, dan pass ik me witte wel aan me broer of gooi ik in de kast voor het geval dat mijn mooie zwarte stuk gaatquote:Op maandag 6 maart 2006 18:26 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:31 schreef jorienvdherik het volgende:
waar staan die regelementen dan
quote:Het is niet toegestaan prijzen te verkopen, te ruilen, of op een andere manier in te zetten voor commerciele doelen. FOK! behoudt het recht deelnemers uit te sluiten van deelname aan toekomstige prijsvragen wanneer deze regel wordt overtreden. Tevens vervalt in een dergelijk geval het recht op eventuele (andere) gewonnen prijzen.
Klopt helemaal, daarom vertrekken ze er ook.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:16 schreef Retuobak het volgende:
Zoals we allemaal weten komen wijzen uit die richting
Ik was zondag al heel den bosch af geweest..quote:Op maandag 6 maart 2006 18:00 schreef DooD het volgende:
Het is klote ja. Ik daartegen had geluk vandaag. Nadat ik eerst bij mediamarkt in Rotterdam was geweest om te vragen of ze nog een premium hadden en nee te krijgen had ik er een hard hoofd in. De verkoper van MM beweerde dat ik er nergens één zou kunnen vinden, omdat de volgende lading pas weer eind juni geleverd zou worden. Met een rot gevoel ging ik langs andere winkels, om bij Eplaza ook nul op rekwest te krijgen. Vervolgens ging ik eerst maar eens wat eten bij de Burger King, om vanuit achter mijn whopper de winkel Dynabyte te zien. Ik wist geeneens dat die winkel daar zat in Rotterdam. Ik ging daar naar binnen en vroeg naar een premium wetend dat het weer een nee zou worden. Vervolgens komt die verkoper gewoon met een premium de winkel in
. Ik moest er hard om lachen toen ik hoorde dat zij de eigenlijke eigenaar een mailtje hadden gestuurd en gebeld maar dat die niet terug had gereageerd. Het was een bestelling. Het bekende spreekwoord de één zijn dood is de ander zijn brood ging weer eens op.
Anyway ik heb er nog geen game bijgekocht, want ze hadden GR:AW nog niet binnen. Ik pik hem woensdag of donderdag wel op, tegelijk met een play and charge kit en de nodige bekabeling om mijn x360 aan te sluiten op mijn pc monitor. Vervolgens ga ik in het weekend xboxlive onveilig makenHoudt dus ook de kleine winkeltjes in de gaten, want de meesten rennen naar de grote. Mijn nieuwe high end pc is dus binnen
![]()
Bestaat er echt zo'n Oost-west gevoel waar jij woont?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt helemaal, daarom vertrekken ze er ook.
Nee, er bestaat alleen een West-gevoel. Soms word je eraan herinnerd dat er ook nog iets in het Oosten is. Meestal met een vervelend accent, ofzoquote:Op maandag 6 maart 2006 18:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Bestaat er echt zo'n Oost-west gevoel waar jij woont?
Gelukkig heb ik dat alleen met friesland.
quote:Ik ben net naar Parijs geweest en heb daar meer info gekregen over BIA 3.
Helaas kan ik er nog niet teveel over zeggen maar Gearbox heeft zeer goed geluisterd naar het commentaar van de gamers. En ja, BIA speelt zich af in Nederland.
Wacht maar tot het water komtquote:Op maandag 6 maart 2006 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, er bestaat alleen een West-gevoel. Soms word je eraan herinnerd dat er ook nog iets in het Oosten is. Meestal met een vervelend accent, ofzo
Zoals de Amerikanen naar Mexico vluchtten in "The Day after Tomorrow"?quote:
Met als detail dat wij er wel op voorbereid zijn.Zwemmen zullen zequote:Op maandag 6 maart 2006 18:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Zoals de Amerikanen naar Mexico vluchtten in "The Day after Tomorrow"?
Ik zie geen mod. Anarchie!quote:Op maandag 6 maart 2006 18:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Met als detail dat wij er wel op voorbereid zijn.Zwemmen zullen ze
Genoeg offtopic weer_
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja wat is dom? Een onoverzichtelijk forum? Kleine tot geen kans van winnen? Als je geen 360 zou hebben is het leuk, maar als je er al een hebt? Het is leuker voor iemand die geen 360 heeft om te winnen vandaar dat ik niet mee doe... noem ik niet dom.
Wat dan? is ie niet leuk?quote:
Ik denk dat het vooral te maken heeft met een ongunstig launchwindow ivm gr:awquote:Op maandag 6 maart 2006 19:26 schreef =HellFire= het volgende:
Okee dit is raar. Ik heb de review debug van Battlefield 2 Modern Combat. Maar... hij is een paar maanden uitgesteld zodat er nog aan getweakt kan worden?!
Dat denk ik ook. En geen idee offie leuk is, ben net thuis thuis.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral te maken heeft met een ongunstig launchwindow ivm gr:aw
22. Kom net kijken hoor, ben nu anderhalf jaar bezig. En wat is full time, ik krijg zo'n beetje alles, behalve geld, maar het loont wel. Staat ook leuk op je C.V., maar dat geldt ook voor games.fok.nl mensen.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:
hoe oud ben jij dan ? en schrijf je full time ?
quote:Net als met Acony’s multiplayer shooter zijn kleine ontwikkelaars momenteel bezig met spellen voor next-gen consoles. Het is te hopen dat deze kleine jongens ook de aandacht krijgen van de grote uitgevers zodat hun veelbelovende titels het daglicht zien. Eén van die spellen is 2 Days to Vegas en hier onder hebben we drie nieuwe screenshots van het spel.
Vinny heeft een probleem, hij is net, na het uitzitten van drie jaar in de cel, vrijgelaten uit de Rickers gevangenis. Jammer genoeg gaan zijn plannen van een rustig leven en het opzoeken van zijn voormalige meisje niet als gepland als hij er achter komt dat zijn broertje Tony zich flink in de nesten heeft gewerkt tijdens zijn afwezigheid. Er ziet niets anders op dan dit klusje klaren voordat je verder kunt met je leven. Zo klinkt het verhaal van 2 Days to Vegas, dat zich in verschillende Amerikaanse steden af zal spelen in een tijdsperiode van 48 uur. Een echte interactieve film waar de speler vanuit het derde persoons perspectief te maken krijgt met wilde achtervolgingen, schietpartijen en de race tegen de klok om Vinny’s broertje te redden.
Het klinkt allemaal mooi en zeker als je de screenshots bekijkt ziet het er veelbelovend uit. Het verhaal zou volgens de ontwikkelaar een aantal spannende wendingen moeten nemen en ongetwijfeld zal de gameplay te vergelijken zijn met Grand Theft Auto. Momenteel heeft het spel echter nog geen uitgever en we moeten afwachten of de titel in volle productie zal raken. We hopen van wel want het lijkt allemaal heel aardig te worden.
Hier onder zijn drie nieuwe shots te bekijken van de titel die inmiddels gebruik maakt van de Speedtree technologie die ook in Project Gotham Racing 3 te bewonderen is. We houden je op de hoogte van de titel.
Ja echt kut, topics zijn amper leesbaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:50 schreef H.Flick het volgende:
Handig! Dat iedereen hetzelfde icoon heeft voor die prijsvraag.
Weten we nu wel. Maar ook oogstrelendquote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef ErwinEHVNL het volgende:
plaatjes zijn OUD!
Die bovenste 3 zijn niet heel oud, die anderen wel.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef ErwinEHVNL het volgende:
plaatjes zijn OUD!
System settings en je beeld op 60 hertz zetten, lijkt me niet zo moeilijk?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:38 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
mmm, the outfit demo doet het niet... Geeft een melding over Pal60 ofzo... Heb ook geen zin om het uittezoeken voorlopig...
Je Xbox 360 even op Pal 60 zetten bij video-instellingen.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:38 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
mmm, the outfit demo doet het niet... Geeft een melding over Pal60 ofzo... Heb ook geen zin om het uittezoeken voorlopig...
Wat?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:50 schreef H.Flick het volgende:
Handig! Dat iedereen hetzelfde icoon heeft voor die prijsvraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |