quote]
Op maandag 6 maart 2006 16:34 schreef Nick-GizMo het volgende:Beste Nick,
De levering van de 360 is vanaf dag 1 al een ramp. De eerstvolgende die binnen komt is voor jou iig
word dus ook fraggen zonder Nick-GizMo
![]()
[/quote]
Het is klote ja
![]()
. Ik daartegen had geluk vandaag. Nadat ik eerst bij mediamarkt in Rotterdam was geweest om te vragen of ze nog een premium hadden en nee te krijgen had ik er een hard hoofd in. De verkoper van MM beweerde dat ik er nergens één zou kunnen vinden, omdat de volgende lading pas weer eind juni geleverd zou worden. Met een rot gevoel ging ik langs andere winkels, om bij Eplaza ook nul op rekwest te krijgen. Vervolgens ging ik eerst maar eens wat eten bij de Burger King, om vanuit achter mijn whopper de winkel Dynabyte te zien. Ik wist geeneens dat die winkel daar zat in Rotterdam. Ik ging daar naar binnen en vroeg naar een premium wetend dat het weer een nee zou worden. Vervolgens komt die verkoper gewoon met een premium de winkel in
![]()
. Ik moest er hard om lachen toen ik hoorde dat zij de eigenlijke eigenaar een mailtje hadden gestuurd en gebeld maar dat die niet terug had gereageerd. Het was een bestelling. Het bekende spreekwoord de één zijn dood is de ander zijn brood ging weer eens op.
Anyway ik heb er nog geen game bijgekocht, want ze hadden GR:AW nog niet binnen. Ik pik hem woensdag of donderdag wel op, tegelijk met een play and charge kit en de nodige bekabeling om mijn x360 aan te sluiten op mijn pc monitor. Vervolgens ga ik in het weekend xboxlive onveilig maken
![]()
Houdt dus ook de kleine winkeltjes in de gaten, want de meesten rennen naar de grote. Mijn nieuwe high end pc is dus binnen