Sowieso bellen... ze staan bekend om goede en snelle service !quote:Op maandag 6 maart 2006 11:13 schreef GokuSFE het volgende:
Nouja, als de problemen blijven, maar ff MS bellen![]()
Niet zo gevoelig zijn voor de media/andere meningen. Feel, don't think. Trust your instinct! Gewoon spelen op dat ding. It's worth it.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
en dan vraag ik eerst, of ie nog steeds kinderziektes heeft, dan zegt iedereen, het is verholpen
nu heb ik hem besteld, komt er weer een post over een kinderziekte van de 360...
Tim Robbins: Why do you hate the truth?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:39 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Niet zo gevoelig zijn voor de media/andere meningen. Feel, don't think. Trust your instinct! Gewoon spelen op dat ding. It's worth it.
![]()
De 360 heeft net zoveel kinderziektes als elk ander elektrisch apparaat wat meerdere doeleinden heeft en mocht je er last van hebben dan is de garantie van MS best erg goed te noemenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
en dan vraag ik eerst, of ie nog steeds kinderziektes heeft, dan zegt iedereen, het is verholpen
wil ik hem,komt er weer een post over een kinderziekte van de 360...
Ook al art,.... ben benieuwd naar gameplay clips....quote:Op maandag 6 maart 2006 12:14 schreef jorienvdherik het volgende:
2e screen van Rainbow Six : Las Vegas
[afbeelding]
Denk niet dat dat art is hoor.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook al art,.... ben benieuwd naar gameplay clips....
Euh Gijs.. wat ik eerder postte was geen art vlgs mij hoor.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
BELIEVEquote:
Als dit art is moeten ze toch betere artists in dienst nemen, want ik zie nog wel schoonheidsfoutjes. Op die eerdere beelden al helemaal.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het verschil van Ingame & Inengine. Ik haat Inengine screenshots ook heel erg.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:25 schreef Chocobo het volgende:
Vind al die screens apart genomen dan.... alsof het niet realistisch is ofzo !
Ja,... mooie term er inderdaad voor. Inengine.... vind het niet echt leuk om te zien !quote:Op maandag 6 maart 2006 13:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Het verschil van Ingame & Inengine. Ik haat Inengine screenshots ook heel erg.
InEngine screenshots hebben vaak een veel dramatischere camerahoek, of zelfs een hoek die je niet ingame kunt krijgen (lees: omgevingsshots of 360-graden shots).quote:Op maandag 6 maart 2006 13:48 schreef devv05 het volgende:
Inengine betekent gewoon dat het ingame er net zo uit gaat zien dus snap je probleem niet.
Dan nog geeft het een prima beeld van hoe het spel eruit komt te zien, ondanks een iets ander camerapunt.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:52 schreef BMH het volgende:
[..]
InEngine screenshots hebben vaak een veel dramatischere camerahoek, of zelfs een hoek die je niet ingame kunt krijgen (lees: omgevingsshots of 360-graden shots).
Idd, dan zie je echt hoe het spel eruit ziet als je het ook echt zelf speelt. Zoals bijvoorbeeld die screens van FarCry laatst. Die van BIA3 van eergister sloegen daarentegen weer helemaal nergens op, kon je gewoon niets uit afleidenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:23 schreef Heintje het volgende:
Ik vond dat er bij screenshots gewoon altijd de HUD bij moet. Die vertelt vaak meer over het spel dat de beelden alleen. Vaak kun je daar al een aantal wapens uit afleiden. Of wat voor health system er is.
maar waar schrijf jij nou voor dan ?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:34 schreef =HellFire= het volgende:
Pff, alsof men mij een 360 gaat geven. Ik sta sowieso op de blacklist hier, ook bij andere prijsvragen win ik toch nooit.![]()
Hi btw, rustig weekend voor mij, geen fuck aan 360gerelateer spul gedaan, was bij vriendin en @ der ouders....![]()
Ik zal jou eens negeren !quote:Op maandag 6 maart 2006 14:39 schreef twi het volgende:
Zo kun je alle screenshots van sportsgames en racegames eigenlijk altijd gewoon negeren.
Tja, ik zie ze steeds vaker gewoon liggen in de winkelquote:Op maandag 6 maart 2006 16:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Beste Nick,
De levering van de 360 is vanaf dag 1 al een ramp. De eerstvolgende die binnen komt is voor jou iig
word dus ook fraggen zonder Nick-GizMo
Zoals we allemaal weten komen wijzen uit die richtingquote:Op maandag 6 maart 2006 18:12 schreef BMH het volgende:
MM Enschede heeft stapels 360's liggen. (Enschede ligt in het "verre oosten".)
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zoals we allemaal weten komen wijzen uit die richting
Core tard packs genoeg te vinden overalquote:Op maandag 6 maart 2006 18:12 schreef BMH het volgende:
MM Enschede heeft stapels 360's liggen. (Enschede ligt in het "verre oosten".)
Jij hebt al een 360! Wat doe je met die avatar!? Je weet dat als je de 360 wint hem niet mag doorverkopen right?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Core tard packs genoeg te vinden overal
Done.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:26 schreef Jupiler_nl het volgende:
Kan een modje mij aan de lijst toevoegen![]()
[]afbeelding]
Dan verkoopt ie toch z'n eigen xboxquote:Op maandag 6 maart 2006 18:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij hebt al een 360! Wat doe je met die avatar!? Je weet dat als je de 360 wint hem niet mag doorverkopen right?
![]()
dan verkoop je je huidige :>quote:Op maandag 6 maart 2006 18:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij hebt al een 360! Wat doe je met die avatar!? Je weet dat als je de 360 wint hem niet mag doorverkopen right?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |