Dat is dus flink domquote:Op maandag 6 maart 2006 09:06 schreef EvilWasp het volgende:
En ik ga lekker niet mee doen aan de pgr3 avatar hype
Hier gaat het nog, bekijk het gam slowchat topics eensquote:Op maandag 6 maart 2006 09:31 schreef HuHu het volgende:
Wat een diversiteit aan user-icons in dit topic zeg.
Ja wat is dom? Een onoverzichtelijk forum? Kleine tot geen kans van winnen? Als je geen 360 zou hebben is het leuk, maar als je er al een hebt? Het is leuker voor iemand die geen 360 heeft om te winnen vandaar dat ik niet mee doe... noem ik niet dom.quote:
Eind van de week is mijn normale icon weer terug.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:37 schreef Heintje het volgende:
Ik ben benieuwt hoelang na deze actie dit icon nog gebruikt wordt.
gelukkig hebben je kloontjes nog wel het goede iconquote:Op maandag 6 maart 2006 09:39 schreef HuHu het volgende:
[..]
Eind van de week is mijn normale icon weer terug.
Het is voor het eerst sinds zaterdag 15 november 2003 @ 15:33 dat ik een ander icon heb.
Ik heb je vlgs mij nooit eerder gezienquote:Op maandag 6 maart 2006 09:39 schreef HuHu het volgende:
[..]
Eind van de week is mijn normale icon weer terug.
Het is voor het eerst sinds zaterdag 15 november 2003 @ 15:33 dat ik een ander icon heb.
Dat wel jaquote:Op maandag 6 maart 2006 09:51 schreef Tain het volgende:
[..]
gelukkig hebben je kloontjes nog wel het goede icon
Dat kan, ik post niet zo vaak in GAM.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb je vlgs mij nooit eerder gezien
De reden voor die lagere cijfers waren veel bugs en een steile learning curve...en het had zeker zijn loze momenten qua besturing..maar dat alles was echt irrelevant voor de game die eronder zat. Die was namelijk vrijwel onovertroffen. Vooral de npc's waren geweldig..daadwerkelijke dag en nacht ritme...de wapenhandelaar ging s;avonds een biertje drinken, lullen met de potions verkoper..en daarna naar bed. etc etc. Briljant.quote:Op maandag 6 maart 2006 07:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zal ik vast met je eens zijn. Zoveel RPG knallers heeft PC niet, doch scoort dat Gothic II waar je het over het redelijk tot normaal. Niet overweldigend. Zoals ik al zei,.... ik hou G3 wel in de gaten
Ja je beschrijft Oblivion nu ookquote:Op maandag 6 maart 2006 10:19 schreef Laton het volgende:
[..]
De reden voor die lagere cijfers waren veel bugs en een steile learning curve...en het had zeker zijn loze momenten qua besturing..maar dat alles was echt irrelevant voor de game die eronder zat. Die was namelijk vrijwel onovertroffen. Vooral de npc's waren geweldig..daadwerkelijke dag en nacht ritme...de wapenhandelaar ging s;avonds een biertje drinken, lullen met de potions verkoper..en daarna naar bed. etc etc. Briljant.
Nee hoor,quote:Op maandag 6 maart 2006 10:34 schreef =HellFire= het volgende:
Ik sta sowieso op de blacklist hier, ook bij andere prijsvragen win ik toch nooit.![]()
Maar geen PGR exclusive.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee hoor,
maar je hebt idd al 2 xboxen
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:40 schreef Bastard het volgende:
[Strangehold
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Soort van HongKong Woo achtige style shooter...
Wordt het tijd dat het nu goed gedaan wordtquote:Op maandag 6 maart 2006 10:44 schreef Laton het volgende:
[..]
ja, maar gothic 2 had dat dus 4 jaar geleden al![]()
![]()
Goud is makkelijk te doen meteenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn doelstelling is deze week alle trophies van pgr 3 te halen offline heb er al 13 zijn er totaal 23. Daarna alles netjes op alle kleuren winnen
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Oke, ik speel alles nu nog met een enzo is dat vol tehouden tot het einde ?
Ja.. als je vind dta je een te snelle auto hebt moet je het eens proberen met de E klasse auto.. een Kanari F55 ofzo.. kan in alle trophys switchen namelijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Oke, ik speel alles nu nog met een enzo is dat vol tehouden tot het einde ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |