Sowieso bellen... ze staan bekend om goede en snelle service !quote:Op maandag 6 maart 2006 11:13 schreef GokuSFE het volgende:
Nouja, als de problemen blijven, maar ff MS bellen![]()
Niet zo gevoelig zijn voor de media/andere meningen. Feel, don't think. Trust your instinct! Gewoon spelen op dat ding. It's worth it.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
en dan vraag ik eerst, of ie nog steeds kinderziektes heeft, dan zegt iedereen, het is verholpen
nu heb ik hem besteld, komt er weer een post over een kinderziekte van de 360...
Tim Robbins: Why do you hate the truth?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:39 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Niet zo gevoelig zijn voor de media/andere meningen. Feel, don't think. Trust your instinct! Gewoon spelen op dat ding. It's worth it.
![]()
De 360 heeft net zoveel kinderziektes als elk ander elektrisch apparaat wat meerdere doeleinden heeft en mocht je er last van hebben dan is de garantie van MS best erg goed te noemenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
en dan vraag ik eerst, of ie nog steeds kinderziektes heeft, dan zegt iedereen, het is verholpen
wil ik hem,komt er weer een post over een kinderziekte van de 360...
Ook al art,.... ben benieuwd naar gameplay clips....quote:Op maandag 6 maart 2006 12:14 schreef jorienvdherik het volgende:
2e screen van Rainbow Six : Las Vegas
[afbeelding]
Denk niet dat dat art is hoor.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook al art,.... ben benieuwd naar gameplay clips....
Euh Gijs.. wat ik eerder postte was geen art vlgs mij hoor.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
BELIEVEquote:
Als dit art is moeten ze toch betere artists in dienst nemen, want ik zie nog wel schoonheidsfoutjes. Op die eerdere beelden al helemaal.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het verschil van Ingame & Inengine. Ik haat Inengine screenshots ook heel erg.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:25 schreef Chocobo het volgende:
Vind al die screens apart genomen dan.... alsof het niet realistisch is ofzo !
Ja,... mooie term er inderdaad voor. Inengine.... vind het niet echt leuk om te zien !quote:Op maandag 6 maart 2006 13:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Het verschil van Ingame & Inengine. Ik haat Inengine screenshots ook heel erg.
InEngine screenshots hebben vaak een veel dramatischere camerahoek, of zelfs een hoek die je niet ingame kunt krijgen (lees: omgevingsshots of 360-graden shots).quote:Op maandag 6 maart 2006 13:48 schreef devv05 het volgende:
Inengine betekent gewoon dat het ingame er net zo uit gaat zien dus snap je probleem niet.
Dan nog geeft het een prima beeld van hoe het spel eruit komt te zien, ondanks een iets ander camerapunt.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:52 schreef BMH het volgende:
[..]
InEngine screenshots hebben vaak een veel dramatischere camerahoek, of zelfs een hoek die je niet ingame kunt krijgen (lees: omgevingsshots of 360-graden shots).
Idd, dan zie je echt hoe het spel eruit ziet als je het ook echt zelf speelt. Zoals bijvoorbeeld die screens van FarCry laatst. Die van BIA3 van eergister sloegen daarentegen weer helemaal nergens op, kon je gewoon niets uit afleidenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:23 schreef Heintje het volgende:
Ik vond dat er bij screenshots gewoon altijd de HUD bij moet. Die vertelt vaak meer over het spel dat de beelden alleen. Vaak kun je daar al een aantal wapens uit afleiden. Of wat voor health system er is.
maar waar schrijf jij nou voor dan ?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:34 schreef =HellFire= het volgende:
Pff, alsof men mij een 360 gaat geven. Ik sta sowieso op de blacklist hier, ook bij andere prijsvragen win ik toch nooit.![]()
Hi btw, rustig weekend voor mij, geen fuck aan 360gerelateer spul gedaan, was bij vriendin en @ der ouders....![]()
Ik zal jou eens negeren !quote:Op maandag 6 maart 2006 14:39 schreef twi het volgende:
Zo kun je alle screenshots van sportsgames en racegames eigenlijk altijd gewoon negeren.
Tja, ik zie ze steeds vaker gewoon liggen in de winkelquote:Op maandag 6 maart 2006 16:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Beste Nick,
De levering van de 360 is vanaf dag 1 al een ramp. De eerstvolgende die binnen komt is voor jou iig
word dus ook fraggen zonder Nick-GizMo
Zoals we allemaal weten komen wijzen uit die richtingquote:Op maandag 6 maart 2006 18:12 schreef BMH het volgende:
MM Enschede heeft stapels 360's liggen. (Enschede ligt in het "verre oosten".)
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zoals we allemaal weten komen wijzen uit die richting
Core tard packs genoeg te vinden overalquote:Op maandag 6 maart 2006 18:12 schreef BMH het volgende:
MM Enschede heeft stapels 360's liggen. (Enschede ligt in het "verre oosten".)
Jij hebt al een 360! Wat doe je met die avatar!? Je weet dat als je de 360 wint hem niet mag doorverkopen right?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Core tard packs genoeg te vinden overal
Done.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:26 schreef Jupiler_nl het volgende:
Kan een modje mij aan de lijst toevoegen![]()
[]afbeelding]
Dan verkoopt ie toch z'n eigen xboxquote:Op maandag 6 maart 2006 18:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij hebt al een 360! Wat doe je met die avatar!? Je weet dat als je de 360 wint hem niet mag doorverkopen right?
![]()
dan verkoop je je huidige :>quote:Op maandag 6 maart 2006 18:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij hebt al een 360! Wat doe je met die avatar!? Je weet dat als je de 360 wint hem niet mag doorverkopen right?
![]()
omdat die PGR3 xbox wel erg geil is, dan pass ik me witte wel aan me broer of gooi ik in de kast voor het geval dat mijn mooie zwarte stuk gaatquote:Op maandag 6 maart 2006 18:26 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:31 schreef jorienvdherik het volgende:
waar staan die regelementen dan
quote:Het is niet toegestaan prijzen te verkopen, te ruilen, of op een andere manier in te zetten voor commerciele doelen. FOK! behoudt het recht deelnemers uit te sluiten van deelname aan toekomstige prijsvragen wanneer deze regel wordt overtreden. Tevens vervalt in een dergelijk geval het recht op eventuele (andere) gewonnen prijzen.
Klopt helemaal, daarom vertrekken ze er ook.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:16 schreef Retuobak het volgende:
Zoals we allemaal weten komen wijzen uit die richting
Ik was zondag al heel den bosch af geweest..quote:Op maandag 6 maart 2006 18:00 schreef DooD het volgende:
Het is klote ja. Ik daartegen had geluk vandaag. Nadat ik eerst bij mediamarkt in Rotterdam was geweest om te vragen of ze nog een premium hadden en nee te krijgen had ik er een hard hoofd in. De verkoper van MM beweerde dat ik er nergens één zou kunnen vinden, omdat de volgende lading pas weer eind juni geleverd zou worden. Met een rot gevoel ging ik langs andere winkels, om bij Eplaza ook nul op rekwest te krijgen. Vervolgens ging ik eerst maar eens wat eten bij de Burger King, om vanuit achter mijn whopper de winkel Dynabyte te zien. Ik wist geeneens dat die winkel daar zat in Rotterdam. Ik ging daar naar binnen en vroeg naar een premium wetend dat het weer een nee zou worden. Vervolgens komt die verkoper gewoon met een premium de winkel in
. Ik moest er hard om lachen toen ik hoorde dat zij de eigenlijke eigenaar een mailtje hadden gestuurd en gebeld maar dat die niet terug had gereageerd. Het was een bestelling. Het bekende spreekwoord de één zijn dood is de ander zijn brood ging weer eens op.
Anyway ik heb er nog geen game bijgekocht, want ze hadden GR:AW nog niet binnen. Ik pik hem woensdag of donderdag wel op, tegelijk met een play and charge kit en de nodige bekabeling om mijn x360 aan te sluiten op mijn pc monitor. Vervolgens ga ik in het weekend xboxlive onveilig makenHoudt dus ook de kleine winkeltjes in de gaten, want de meesten rennen naar de grote. Mijn nieuwe high end pc is dus binnen
![]()
Bestaat er echt zo'n Oost-west gevoel waar jij woont?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt helemaal, daarom vertrekken ze er ook.
Nee, er bestaat alleen een West-gevoel. Soms word je eraan herinnerd dat er ook nog iets in het Oosten is. Meestal met een vervelend accent, ofzoquote:Op maandag 6 maart 2006 18:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Bestaat er echt zo'n Oost-west gevoel waar jij woont?
Gelukkig heb ik dat alleen met friesland.
quote:Ik ben net naar Parijs geweest en heb daar meer info gekregen over BIA 3.
Helaas kan ik er nog niet teveel over zeggen maar Gearbox heeft zeer goed geluisterd naar het commentaar van de gamers. En ja, BIA speelt zich af in Nederland.
Wacht maar tot het water komtquote:Op maandag 6 maart 2006 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, er bestaat alleen een West-gevoel. Soms word je eraan herinnerd dat er ook nog iets in het Oosten is. Meestal met een vervelend accent, ofzo
Zoals de Amerikanen naar Mexico vluchtten in "The Day after Tomorrow"?quote:
Met als detail dat wij er wel op voorbereid zijn.Zwemmen zullen zequote:Op maandag 6 maart 2006 18:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Zoals de Amerikanen naar Mexico vluchtten in "The Day after Tomorrow"?
Ik zie geen mod. Anarchie!quote:Op maandag 6 maart 2006 18:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Met als detail dat wij er wel op voorbereid zijn.Zwemmen zullen ze
Genoeg offtopic weer_
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja wat is dom? Een onoverzichtelijk forum? Kleine tot geen kans van winnen? Als je geen 360 zou hebben is het leuk, maar als je er al een hebt? Het is leuker voor iemand die geen 360 heeft om te winnen vandaar dat ik niet mee doe... noem ik niet dom.
Wat dan? is ie niet leuk?quote:
Ik denk dat het vooral te maken heeft met een ongunstig launchwindow ivm gr:awquote:Op maandag 6 maart 2006 19:26 schreef =HellFire= het volgende:
Okee dit is raar. Ik heb de review debug van Battlefield 2 Modern Combat. Maar... hij is een paar maanden uitgesteld zodat er nog aan getweakt kan worden?!
Dat denk ik ook. En geen idee offie leuk is, ben net thuis thuis.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral te maken heeft met een ongunstig launchwindow ivm gr:aw
22. Kom net kijken hoor, ben nu anderhalf jaar bezig. En wat is full time, ik krijg zo'n beetje alles, behalve geld, maar het loont wel. Staat ook leuk op je C.V., maar dat geldt ook voor games.fok.nl mensen.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:
hoe oud ben jij dan ? en schrijf je full time ?
quote:Net als met Acony’s multiplayer shooter zijn kleine ontwikkelaars momenteel bezig met spellen voor next-gen consoles. Het is te hopen dat deze kleine jongens ook de aandacht krijgen van de grote uitgevers zodat hun veelbelovende titels het daglicht zien. Eén van die spellen is 2 Days to Vegas en hier onder hebben we drie nieuwe screenshots van het spel.
Vinny heeft een probleem, hij is net, na het uitzitten van drie jaar in de cel, vrijgelaten uit de Rickers gevangenis. Jammer genoeg gaan zijn plannen van een rustig leven en het opzoeken van zijn voormalige meisje niet als gepland als hij er achter komt dat zijn broertje Tony zich flink in de nesten heeft gewerkt tijdens zijn afwezigheid. Er ziet niets anders op dan dit klusje klaren voordat je verder kunt met je leven. Zo klinkt het verhaal van 2 Days to Vegas, dat zich in verschillende Amerikaanse steden af zal spelen in een tijdsperiode van 48 uur. Een echte interactieve film waar de speler vanuit het derde persoons perspectief te maken krijgt met wilde achtervolgingen, schietpartijen en de race tegen de klok om Vinny’s broertje te redden.
Het klinkt allemaal mooi en zeker als je de screenshots bekijkt ziet het er veelbelovend uit. Het verhaal zou volgens de ontwikkelaar een aantal spannende wendingen moeten nemen en ongetwijfeld zal de gameplay te vergelijken zijn met Grand Theft Auto. Momenteel heeft het spel echter nog geen uitgever en we moeten afwachten of de titel in volle productie zal raken. We hopen van wel want het lijkt allemaal heel aardig te worden.
Hier onder zijn drie nieuwe shots te bekijken van de titel die inmiddels gebruik maakt van de Speedtree technologie die ook in Project Gotham Racing 3 te bewonderen is. We houden je op de hoogte van de titel.
Ja echt kut, topics zijn amper leesbaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:50 schreef H.Flick het volgende:
Handig! Dat iedereen hetzelfde icoon heeft voor die prijsvraag.
Weten we nu wel. Maar ook oogstrelendquote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef ErwinEHVNL het volgende:
plaatjes zijn OUD!
Die bovenste 3 zijn niet heel oud, die anderen wel.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef ErwinEHVNL het volgende:
plaatjes zijn OUD!
System settings en je beeld op 60 hertz zetten, lijkt me niet zo moeilijk?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:38 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
mmm, the outfit demo doet het niet... Geeft een melding over Pal60 ofzo... Heb ook geen zin om het uittezoeken voorlopig...
Je Xbox 360 even op Pal 60 zetten bij video-instellingen.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:38 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
mmm, the outfit demo doet het niet... Geeft een melding over Pal60 ofzo... Heb ook geen zin om het uittezoeken voorlopig...
Wat?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:50 schreef H.Flick het volgende:
Handig! Dat iedereen hetzelfde icoon heeft voor die prijsvraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |