Waarom betaal jij als grote broer niet het meeste dan !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:44 schreef YourArsonist het volgende:
Als het goed is heb ik GRAW morgen voor een tientje ofzo, mn kleine broertje wil hem graag hebben, legt al zn zakcentjes in en ik betaal het verschil
Hij vraagt nieteens of ie erachter mag, hij vraagt of ik nog weg ga en als ik dan weg ben gaat ie erachter, nooit geen gezeik erover gehad, gaat al goed sinds de Dreamcast en later ook met de Xbox en nu reguliert het zichzelf welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Jammer dat je hem er wel steeds vanaf moet schoppen.
Waarschijnlijk heeft die de 360 al betaald...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom betaal jij als grote broer niet het meeste dan !
Omdat ik al 3 andere spellen, 1 controller, 1 play and charge kit, 2x 2100 MP's en Xbox Live heb betaaldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom betaal jij als grote broer niet het meeste dan !
Je vindt het leuk om me eraan te herinneren hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:11 schreef Chocobo het volgende:
Een hoop gamers gaan serieus genieten vanavond !
Jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Je vindt het leuk om me eraan te herinneren he
Nope, ben net nog in de stad geweest, GR:AW nog nergens te bekennen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:16 schreef YourArsonist het volgende:
Is GRAW heel toevallig al in de winkels gespot en if so; hoeduur?
Mercenaries was top, had eigenlijk wel gedacht dat dit spel er op zou lijken, maar jij zegt dus van niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Had gedacht dat het een soort Mercenaries is.
Maar helaas, dan kan ik deze game gewoon laten liggen.
Is het wel hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:29 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Mercenaries was top, had eigenlijk wel gedacht dat dit spel er op zou lijken, maar jij zegt dus van niet?
Dat mensen nog echt 65 pleuro neertellen voor een game, kom op. Dan wacht ik toch echt een dag langer ofzo, lekker via gcshop bestellen en je bespaart een hoop per gamequote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:09 schreef nicket84 het volgende:
bol.com
Tom Clancy's, Ghost Recon, Advanced Warfighter
1 ¤ 64,99 ¤ 64,99 Wordt verwerkt
Damnnn verzend hem nouuuuuuu!
Idd, als je hem toch online besteld dan wel bij de goedkoopstequote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:30 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Dat mensen nog echt 65 pleuro neertellen voor een game, kom op. Dan wacht ik toch echt een dag langer ofzo, lekker via gcshop bestellen en je bespaart een hoop per game
Elder Scrolls 4 51,50 euroquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:35 schreef Tain het volgende:
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1650
54 euro
ik heb voreger bij de bart smit sonic ook voor 139 gulden voor de megadrive zien liggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:30 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Dat mensen nog echt 65 pleuro neertellen voor een game, kom op. Dan wacht ik toch echt een dag langer ofzo, lekker via gcshop bestellen en je bespaart een hoop per game
Heb zojuist een mail naar bol gestuurd. De prijs is eigenlijk 54.99 op hun website... En op mijn order staat 64.99quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:35 schreef Tain het volgende:
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1650
54 euro
Weer tien euro uitgespaardquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:43 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Heb zojuist een mail naar bol gestuurd. De prijs is eigenlijk 54.99 op hun website... En op mijn order staat 64.99
Naar deze vreselijke mooie Brunette ??quote:
ik hoop hetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Naar deze vreselijke mooie Brunette ??![]()
[afbeelding]
Ah, die van mij dus ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:46 schreef twi het volgende:
De mijne is verstuurd in elk geval, via Zuiderpark-Computers. Goeie eerste ervaring dus, waarschijnlijk
Nee je ass werd gewoon gekickt, dat was hetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:59 schreef Heintje het volgende:
The outfit is niet echt eerlijk. Als je eenmaal achter ligt kun je bijna niks meer. Ik had net nog maar 1 spawn punt dan ik kon hooguit 2 keer schieten en dan was ik alweer dood.
Ik doe wel een potje mee als het mag?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:15 schreef Chocobo het volgende:
B.... we zijn opzekers alleen vanavond met the Outfit als ik dat zo zie
Ik ga vroeg op bed.. dan is het sneller morgen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:15 schreef Chocobo het volgende:
B.... we zijn opzekers alleen vanavond met the Outfit als ik dat zo zie
Ja ik ook,............. heb ook even poep aan die demo !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga vroeg op bed.. dan is het sneller morgen.
The Hives - Hate to Say I Told you So!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:38 schreef Lampie_ het volgende:
Eerste missie van GRAW net af, mijn god. Wat enorm vet, al dat tactiek en teamwork. Ik zie dit spel al helemaal zitten
Ga een beetje een kneuzerige demo zitten spelen als de rest een volwassen spel speelt zeker.... nee ik pass.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ook,............. heb ook even poep aan die demo !
Robhimself de tweede heeft hem vlgs wel in Utrecht gekochtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:15 schreef gieling het volgende:
Fok in Utrecht GRAW nog niet te krijgen blijkbaarNu maar bij dimplus bestelt
http://www.leenks.com/gallery430-all.htmquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:07 schreef =HellFire= het volgende:
Haha ik heb die foto van Lara Croft opgeslagen en uitgeprint op de MediaTower, product waar ik deels aan werk. Goed spul.Foto's zijn mooi geworden.
bart smit blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:26 schreef gieling het volgende:
fijn (toen ik er was hadden) mm, intertoys, frs en dixons, hem allemaal niet
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.leenks.com/gallery430-all.htm
Maak je ook postersquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Welke foto's zal ik nog meer maken?
In Tilburg verkocht alleen Bart Smit hemquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:26 schreef gieling het volgende:
fijn (toen ik er was hadden) mm, intertoys, frs en dixons, hem allemaal niet
Goeie vraag. Gat in de markt. Ik zal eens lobby-en hiero.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:33 schreef gieling het volgende:
[..]
damn wou er nog heen lopen maar dacht "dan zal die hem vast ook niet hebben"
Wat zien jullie in dat wijf? Ik vind het echt een trol, zeker als je haar vergelijkt met Angelina.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Goeie vraag. Gat in de markt. Ik zal eens lobby-en hiero.
Heb trouwens nog wel een andere foto van der gevonden, ik doe die morgen wel even wanneer de Senior Officer niet kijkt...![]()
![]()
Hey euh, dit is wel het 360 topic hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Welke foto's zal ik nog meer maken?
Ga dan, lul!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:33 schreef gieling het volgende:
[..]
damn wou er nog heen lopen maar dacht "dan zal die hem vast ook niet hebben"
Als je dit een trol vindt, dan ben ik benieuwd naar hoe mooi je vriendin wel niet moet zijn. Er zijn mooiere vrouwen op de wereld, maar het is toch echt wel een lekker ding hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat zien jullie in dat wijf? Ik vind het echt een trol, zeker als je haar vergelijkt met Angelina.
Preciesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:37 schreef twi het volgende:
[..]
Als je dit een trol vindt, dan ben ik benieuwd naar hoe mooi je vriendin wel niet moet zijn. Er zijn mooiere vrouwen op de wereld, maar het is toch echt wel een lekker ding hoor
Alleen die Conny Breukhoven bovenlip is not done......quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:37 schreef twi het volgende:
[..]
Als je dit een trol vindt, dan ben ik benieuwd naar hoe mooi je vriendin wel niet moet zijn. Er zijn mooiere vrouwen op de wereld, maar het is toch echt wel een lekker ding hoor
Ligt meer aan de make-up, die ziet er inderdaad niet uit. Maar dat is er zo vanaf in de douchequote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:09 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Alleen die Conny Breukhoven bovenlip is not done......
Niet een heel knap hoofd, (naar verhouding) te grote (nep?)borsten, blubberbuik en ook geen mooie benen. En haar lichaam is niet mooi in verhouding. Oh, en het lijkt wel een giraffe met die nekquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:37 schreef twi het volgende:
[..]
FUTEREZONEquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:08 schreef H.Flick het volgende:
Heeft iemand GRAW al in Rotterdam gezien? Ik ga morgen in de lunchpauze maar eens op zoek.
Was meer een experiment, moest effe wat uitprinten, dus waarom dit niet he? Ik ga persoonlijk ook eerder voor Angelina. Excusez-moi pour offtopic btw.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat zien jullie in dat wijf? Ik vind het echt een trol, zeker als je haar vergelijkt met Angelina.
Ai caramba,quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:36 schreef Xrenity het volgende:
Was deze al scherp voorbij gekomen?
[afbeelding]
WOW!
Ik krijg 'm als het goed is morgen binnen. Moet alleen donderdag nog Gold abbonement halen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:47 schreef devv05 het volgende:
Wie hebben GR:AW allemaal af of gaan 'm nog halen? Misschien ff lijstje maken zodat we elkaar toe kunnen voegenIk wil co-op en tegen elkaar spelen straks!
Mijn gamertag devv05 voor degenen die ik nog niet in mn lijst heb.
Ik koop hem deze week ook!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:47 schreef devv05 het volgende:
Wie hebben GR:AW allemaal af of gaan 'm nog halen? Misschien ff lijstje maken zodat we elkaar toe kunnen voegenIk wil co-op en tegen elkaar spelen straks!
Mijn gamertag devv05 voor degenen die ik nog niet in mn lijst heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |