Waarom betaal jij als grote broer niet het meeste dan !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:44 schreef YourArsonist het volgende:
Als het goed is heb ik GRAW morgen voor een tientje ofzo, mn kleine broertje wil hem graag hebben, legt al zn zakcentjes in en ik betaal het verschil
Hij vraagt nieteens of ie erachter mag, hij vraagt of ik nog weg ga en als ik dan weg ben gaat ie erachter, nooit geen gezeik erover gehad, gaat al goed sinds de Dreamcast en later ook met de Xbox en nu reguliert het zichzelf welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Jammer dat je hem er wel steeds vanaf moet schoppen.
Waarschijnlijk heeft die de 360 al betaald...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom betaal jij als grote broer niet het meeste dan !
Omdat ik al 3 andere spellen, 1 controller, 1 play and charge kit, 2x 2100 MP's en Xbox Live heb betaaldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom betaal jij als grote broer niet het meeste dan !
Je vindt het leuk om me eraan te herinneren hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:11 schreef Chocobo het volgende:
Een hoop gamers gaan serieus genieten vanavond !
Jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Je vindt het leuk om me eraan te herinneren he
Nope, ben net nog in de stad geweest, GR:AW nog nergens te bekennen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:16 schreef YourArsonist het volgende:
Is GRAW heel toevallig al in de winkels gespot en if so; hoeduur?
Mercenaries was top, had eigenlijk wel gedacht dat dit spel er op zou lijken, maar jij zegt dus van niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Had gedacht dat het een soort Mercenaries is.
Maar helaas, dan kan ik deze game gewoon laten liggen.
Is het wel hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:29 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Mercenaries was top, had eigenlijk wel gedacht dat dit spel er op zou lijken, maar jij zegt dus van niet?
Dat mensen nog echt 65 pleuro neertellen voor een game, kom op. Dan wacht ik toch echt een dag langer ofzo, lekker via gcshop bestellen en je bespaart een hoop per gamequote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:09 schreef nicket84 het volgende:
bol.com
Tom Clancy's, Ghost Recon, Advanced Warfighter
1 ¤ 64,99 ¤ 64,99 Wordt verwerkt
Damnnn verzend hem nouuuuuuu!
Idd, als je hem toch online besteld dan wel bij de goedkoopstequote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:30 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Dat mensen nog echt 65 pleuro neertellen voor een game, kom op. Dan wacht ik toch echt een dag langer ofzo, lekker via gcshop bestellen en je bespaart een hoop per game
Elder Scrolls 4 51,50 euroquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:35 schreef Tain het volgende:
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1650
54 euro
ik heb voreger bij de bart smit sonic ook voor 139 gulden voor de megadrive zien liggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:30 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Dat mensen nog echt 65 pleuro neertellen voor een game, kom op. Dan wacht ik toch echt een dag langer ofzo, lekker via gcshop bestellen en je bespaart een hoop per game
Heb zojuist een mail naar bol gestuurd. De prijs is eigenlijk 54.99 op hun website... En op mijn order staat 64.99quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:35 schreef Tain het volgende:
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1650
54 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |