quote:Op maandag 6 maart 2006 21:11 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. bestel geen auto en blijf dan staan kijken
Kreeg zo dat ding op mn kop![]()
ook lekker :/quote:Op maandag 6 maart 2006 19:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Schijnbaar kun je er ook gewoon nog bij de wehkamp bestellen ( 360`s)Die hebben er nog gewoon
Over 2 jaar toch, hoorde ik je pas zeggen?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar ik heb nu een redelijke indicatie van wanneer.
Die nieuwe RS: Vegas screens hebben het iets vervroegdquote:Op maandag 6 maart 2006 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Over 2 jaar toch, hoorde ik je pas zeggen?
Normale tv kopen dan!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:58 schreef jorienvdherik het volgende:
demo van the outfit ik kan alleen maar 50 hrtz.. nu ben ik de lul
Onzin natuurlijk. Ik neem pas een gold abbo als er goede online games zijn die de aanschaf ervan rechtvaardigen. Maarja als ik diezelfde games weer niet kan testen wordt het lastig he. Slaat compleet nergens op dat je gold nodig hebt om een demo te spelen.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:35 schreef Heintje het volgende:
Als je toch geen gold hebt heb je ook niks aan de MP demo. Je kunt dan toch niet het orgineel spelen.
Dit is pas humorquote:Op maandag 6 maart 2006 21:48 schreef NX het volgende:
OMG! LoL, de enige persoon die hier reageert is de TS zelf
Sorry, maar je kunt er niet om heen, dit is nou echt oerhollandse humor... ga zo door joh, en ipv je post te editen, reageer steeds opnieuw en opnieuw...
Veel plezier nog![]()
//EDIT
moet wel toegeven; OP is best goed... prima werk...
Te mooiquote:Op maandag 6 maart 2006 21:48 schreef NX het volgende:
Sorry, maar je kunt er niet om heen, dit is nou echt oerhollandse humor... ga zo door joh, en ipv je post te editen, reageer steeds opnieuw en opnieuw...
Veel plezier nog![]()
//EDIT
hahahaha... ik lach er nu ook om, wel heel erg stom... LOL... om jezelf lachen is veel leuker man...quote:Op maandag 6 maart 2006 21:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dit is pas humorDat iedereen dezelfde avatar heeft betekend nog niet dat het hetzelfde persoon is.
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:48 schreef NX het volgende:
Veel plezier nog![]()
//EDIT
Klopt, bijdimplus.nl staat hij ook op morgen.quote:Ik denk dat morgen flink wat shops GRAW verkopen. Ik zie steeds meer shops die em morgen verkopen.
quote:
ja hebben meer mensen last van stond op xbwquote:Op maandag 6 maart 2006 23:00 schreef Tumble het volgende:
naja
mijn tv kan 480p aan niet officieel HDTV maar wel een mogenlijkheid om te kiezen bij HDTV settings
moet ik hem daar dus vanaf gaan halen en de demo op 60 hrtz zetten
zijn er meer mensen die hem dus niet op HD kunnen spelen
beetje fucked up als je het mij vraagt
ik ben ook zeer benieuwd of zuiderpark games hem morgen opstuurt
Gisteren balastingformulier niet ingevult?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar ik heb nu een redelijke indicatie van wanneer.
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef NX het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik nu met mijn stomme actie meteen een van die XBOXen gewonnen?![]()
Ik zal het je vanmiddag laten weten. Uitgebreide rapportage in zevenvoud voor 16:30 op je bureau.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:35 schreef Retuobak het volgende:
Ik vraag me toch af, wat vinden mensen dan mankeren aan the outfit? Is het gewoon het speltype of gewoon de uitvoering ervan?
Had gedacht dat het een soort Mercenaries is.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:35 schreef Retuobak het volgende:
Ik vraag me toch af, wat vinden mensen dan mankeren aan the outfit? Is het gewoon het speltype of gewoon de uitvoering ervan?
Ik ga hem vanavond eens proberen... laatste avond voor GRAW !quote:Op maandag 6 maart 2006 23:25 schreef gijsje79 het volgende:
Vind the outfit demo eigenlijk weinig aan.![]()
Doe ik met je mee, vormen we een teamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond eens proberen... laatste avond voor GRAW !
Is het zoiets als Mercenaries?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:12 schreef Bastard het volgende:
Ik heb the outfot demo te weinig gespeeld om er wat over te zeggen eigenlijk.. tis leuk dingen op te blazen, maar vond er weinig "diepgang" verder in zitten. Echt een beetje te simpel.
Maar wellicht is de full game wel leuk..
Kan het niet vergelijken nu.. dit is een MP demo waar Mercenaries een coole SP was!quote:
Sterfzequote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:20 schreef Retuobak het volgende:
Nemen ik en Fliepke het wel op tegen jullie 2 vanavond
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan het niet vergelijken nu.. dit is een MP demo waar Mercenaries een coole SP was!
De techniek is het zelfde, je kan mensen aanroepen om met je mee te gaan. Waar toen ik het niet deed liepen er ook mee.. leuke wel is dat je dingen kan oproepen zoals een kanon of een tank, en die vervolgens kan bedienen. Maar het geheel verliep bij mij allemaal een beetje hectisch. Van voor en achter werd ik aangevallen (2 tegen 1) had niet de tijd om ff rustig te kijken wat de controls doen of ik was al mol. Volgens mij heb ik ook op mn eigen mannetjes geschoten
Tis als de usernamequote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sterfze![]()
Oh, maar ik weet niet of ik iedereen Gamertag wel heb hoor,....
Ik heb die van iedereen meen ik, dus komt goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sterfze![]()
Oh, maar ik weet niet of ik iedereen Gamertag wel heb hoor,....
Ja, tis wel ff lachen inderdaad.. denk dat het snel verveelt wellicht.. maar theeft wel humor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]Oh is het zo'n demo
Ah dat wordt wel lachen !
En tis echt geweldig, mensen inbouwen met artillerie, vechten om de motor pool/artillery ding/radio tower etc.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]Oh is het zo'n demo
Ah dat wordt wel lachen !
Klaar met GR:AW hypen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:27 schreef Chocobo het volgende:
Meer Rainbox Six screens !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo dat was echt te cool (*Nino meldt*). Daarna nog wat potjes zonder vieze Fok!ers gehouden en zelfs een keer gewonnen, ik weet wel wat ik ga doen als ik terug kom van school. (vindt het spel zelf nieteens zo goed eigenlijk maar MP is het erg vermakelijk, hilarisch en hectisch). Het Xboxic crew-team is vanavond groter dan gister trouwens, Curry doet ook mee als het goed is en Messiah/Neejoh was er gisteravond al. Cybermans zn conncetie zuigt nogsteeds balhaar.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:26 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En tis echt geweldig, mensen inbouwen met artillerie, vechten om de motor pool/artillery ding/radio tower etc.. Gisteren een van de tofste MP potjes ooit gedaan samen met Fliepke tegen 2 lui van Xboxic. Echt werkelijk hilarisch
en telkens ook het overwicht verschuiven en dan weer paniek in de tent (vooral van mijn kant
)
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:27 schreef Chocobo het volgende:
Meer Rainbox Six screens !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis jammer dat je de supercoole GR trein hebt gemist Gijs.. die denderd in volle vaart met jolige soldaten gewoon aan je voorbij!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
All aboard! RS Hype train! Toot Toot! Ik rij mee !
Hopelijk doet Gamedemon vanavond mee dan zijn wij ook op volle krachtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:28 schreef YourArsonist het volgende:
[..]
Zo dat was echt te cool (*Nino meldt*). Daarna nog wat potjes zonder vieze Fok!ers gehouden en zelfs een keer gewonnen, ik weet wel wat ik ga doen als ik terug kom van school. (vindt het spel zelf nieteens zo goed eigenlijk maar MP is het erg vermakelijk, hilarisch en hectisch). Het Xboxic crew-team is vanavond groter dan gister trouwens, Curry doet ook mee als het goed is en Messiah/Neejoh was er gisteravond al. Cybermans zn conncetie zuigt nogsteeds balhaar.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hopelijk doet Gamedemon vanavond mee dan zijn wij ook op volle kracht
Vind ik ook wel jammer hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis jammer dat je de supercoole GR trein hebt gemist Gijs.. die denderd in volle vaart met jolige soldaten gewoon aan je voorbij!
ja heur.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:37 schreef jorienvdherik het volgende:
hell fire heb nog wat oude reviews liggen van afgelopen zomer, intresse om die te lezen ?
Told ya it was fun!!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:28 schreef YourArsonist het volgende:
[..]
Zo dat was echt te cool (*Nino meldt*). Daarna nog wat potjes zonder vieze Fok!ers gehouden en zelfs een keer gewonnen, ik weet wel wat ik ga doen als ik terug kom van school. (vindt het spel zelf nieteens zo goed eigenlijk maar MP is het erg vermakelijk, hilarisch en hectisch). Het Xboxic crew-team is vanavond groter dan gister trouwens, Curry doet ook mee als het goed is en Messiah/Neejoh was er gisteravond al. Cybermans zn conncetie zuigt nogsteeds balhaar.
Ja mijn werk zit erop.... hoop gaan hem gamen... zoek een nieuw project... wordt voorlopig Oblivionquote:
Rival24 (Gamertag Rivalz0r)quote:
Ow tweakersquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:19 schreef YourArsonist het volgende:
[..]
Rival24 (Gamertag Rivalz0r)
Messiah (Gamertag Neejoh)
Curry (gamertag Curry)
Cybermans (gamertag Cybermans, kon gister door z'n kutconnectie niet meedoen)
Nino (ikzelf dus) (gamertag Your Arsonist)
en gister deed soul2soul ook nog mee maar die is geen crew.
De site is trouwens www.xboxic.com, regelmatig te vinden als source op games.fok.nl. En het irc kanaal #xbox360 op irc.tweakers.net.
Mag je zelf weten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:22 schreef YourArsonist het volgende:
[..]
Haha maar val jij dan onder Fok of onder Xboxic?![]()
quote:
Als ik jou was zou ik voor ons gaan, anders kan dat uitje naar Sloterdijk wel eens pijnlijk voor je aflopen als je wintquote:
Dat zei je ja. Een keer of 8 al.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:26 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb wel ervaring met het volledige outfit van The Outfit dus ja....
9.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:28 schreef YourArsonist het volgende:
[..]
Dat zei je ja. Een keer of 8 al.![]()
Gottaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:39 schreef Wessiej het volgende:
Krijg dus vanmiddag naast Ghost Recon ook nog eens Fight Night.
Jammer dat je hem er wel steeds vanaf moet schoppen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:44 schreef YourArsonist het volgende:
Als het goed is heb ik GRAW morgen voor een tientje ofzo, mn kleine broertje wil hem graag hebben, legt al zn zakcentjes in en ik betaal het verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |