21e in Amerika, ik weet niet of die dan wel de 24e hier bij mijn gameboer is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:14 schreef kepler het volgende:
maart is fucking net begonnen
Maar Oblivion is Gold![]()
The Elder Scrolls 4: Oblivion is gold en komt eraan
Waarom niet? Normaal gesproken wel hoor. Hier ligt ie o.a. gewoon bij E-plaza en FRS.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
20ste in amerika dacht ik..
paar dagen later @ europa..
krijg volgende week me nieuwe pinpas, dan kan ik weer telebankieren
waar kun je die Advanced Scart Cable halen??, bevoorbeeld die zullen ze niet zomaar in elke bart smit of expert ofzoiets hebben liggen..
Klinkt optimistisch...ik zou er niet vanuit gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:34 schreef Bastard het volgende:
Vanavond zal de demo van GRaw wel online komen denk ik?
Met The outfit red ik me ook nog wel een weekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:57 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Klinkt optimistisch...ik zou er niet vanuit gaan
Holy Fuck, waar haal je die tijd vandaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met The outfit red ik me ook nog wel een week
En ik moet de 10.000 powergems achievment nog halen in Bejeweld 2
80 uur gespeeld, bijna 8000 powergems binnen
Vanavondquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat er wat beveiligingsprobleempjes verholpen zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:26 schreef zatoichi het volgende:
Een update waarin niks wordt geupdate. Dat is toch vreemd, dan kunnen ze het toch gewoon net zo goed niet doen?
Ik zit op 5000 met 35 uur. Is 80 uur niet erg lang om er 8000 te halen? Of heb je hem vaak laten idlen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik moet de 10.000 powergems achievment nog halen in Bejeweld 2
80 uur gespeeld, bijna 8000 powergems binnen
Het klinkt alsof er aanpassingen zijn gemaakt in de emulator voor toekomstig gebruik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:26 schreef zatoichi het volgende:
Een update waarin niks wordt geupdate. Dat is toch vreemd, dan kunnen ze het toch gewoon net zo goed niet doen?
Puzzelmode uitgespeeld, en de gewone versie gespeeld. Dat geeft lang niet zoveel powergems als de arcade mode.. die ik nu ontdekt hebquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zit op 5000 met 35 uur. Is 80 uur niet erg lang om er 8000 te halen? Of heb je hem vaak laten idlen?
Iedere avond ff een uurtje Bejewelen hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Holy Fuck, waar haal je die tijd vandaan
De andere spellen zijn net gold en je begint alweer het hypen voor het volgende spelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:45 schreef Chocobo het volgende:
Splinter Cell DA 360
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja nu wordt er moe van....... ik post 4 screens.... geen enkele worship en geen enkele smilie en ik wordt alweer een Hyper genoemdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
De andere spellen zijn net gold en je begint alweer het hypen voor het volgende spel
Komt nog welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja nu wordt er moe van....... ik post 4 screens.... geen enkele worship en geen enkele smilie en ik wordt alweer een Hyper genoemd
Toegegeven... moet me inhouden omdat ik dat spel wil hebben, maar ik vind het nog geen hype gedrag !
Misschien wel leuk genoeg als grappig chill spel voor erbij danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:59 schreef =HellFire= het volgende:
The Outfit is leuk trouwens, gaat het alleen niet redden van GR:AW en TES4:O.
Ik zou er niet m'n adem voor inhouden als ik jou was. Enige confirmation daarvan is van Major Nelson die (quote) zei "1 of 2 weken voor de release hopen we een demo online te hebben". Dat kan gerust ook a.s. maandag of dinsdag nog zijn, of wellicht hebben ze sinds die aankondiging op 13 februari wel vertraging opgelopen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:34 schreef Bastard het volgende:
Vanavond zal de demo van GRaw wel online komen denk ik?
Ik zit nou op 51 uur en heb nou 6400 power gems.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zit op 5000 met 35 uur. Is 80 uur niet erg lang om er 8000 te halen? Of heb je hem vaak laten idlen?
ik ben benieuwd, waarschijnlijk is het helemaal niks. Maar wie weet???quote:OK, so... just for clarification, we're hoping to post a story around noon tomorrow, maybe earlier -- that's PST time (California time) that nobody has heard about. It will be on the Xbox 360 site. It's an exclusive Xbox 360 game. None of your guesses are correct so far. I was totally unable to guess what it was until I heard about it two days ago, and I'm still amazed by the subject matter and the people putting it out. Sorry to be such a tease about it, but I haven't even told my team about it yet. I can't say a word.
Anyway, I expect the range of reactions to be wide in range and long in wind. Heh. And, in order to avoid the mess that happened last fall with a certain midnight review that never happened ( ), let me put it this way: Don't stay up all night. Please do not. The story won't be up until tomorrow -- Friday, March 3, around noon PST at the earliest. Go to sleep, do whatever, beat people up in Fight Night Round and then gather round here about noon-ish. I should have an update on the exact timing earlier than that, but not everything is tied up tight. There are still a few loose ends before I can concretely give an exact time.
Until then I look forward to your guesses. This should be fun.
Wat een lokkertje zegquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:00 schreef kepler het volgende:
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=88708
er schijnt een game aangekondigd te worden op IGN die echt niemand had verwacht op de Xbox 360.
ene Doug (medewerker van IGN) schijnt dit gemeld te hebben op het IGN forum (is insider, kan ik dus niet lezen).
[..]
ik ben benieuwd, waarschijnlijk is het helemaal niks. Maar wie weet???
was ook mijn eerste gedachtequote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een lokkertje zeg![]()
Ik wist niet dat Sjo nu ook bij IGN schreef?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een lokkertje zeg![]()
Ik wist niet dat Sjo nu ook bij IGN schreef?
Superhilarisch in mijn ogen, maar goed ik houd dan ook van lomp geknal met een ontzettende humoritische insteek.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien wel leuk genoeg als grappig chill spel voor erbij dan
Depends. Voor GR:AW heb ik al heel wat uren achter de rug, zelfde geldt voor FNR3. The Outfit daarentegen moet ik nog even goed doorspelen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:16 schreef Retuobak het volgende:
Hoeveel tijd besteed jij eigenlijk aan elke game voordat je er een review van schrijft?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb m`n Palm PDA verkocht voor BF2 of Oblivion
Dude!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Halo 3!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:00 schreef kepler het volgende:
ik ben benieuwd, waarschijnlijk is het helemaal niks. Maar wie weet???
Ik gok op Barbie Horse Adventures 2quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:05 schreef kepler het volgende:
[..]
was ook mijn eerste gedachte
maar wij zullen het pas vanavond te zien krijgen gezien het tijdsverschil...
quote:
nee Halo 3 verwacht niemand op de 360quote:die echt niemand had verwacht op de Xbox 360.
GVD, 1 of andere grapjurk op die forums maakte deze opmerking voordat ik dat deed.quote:
Dat zou 1 van de eerste dingen zijn die ik zou raden. Die vent zeizelf dat je er niet op zou komen...Of hij overdrijft. Daar is IGN heel goed in.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:34 schreef =HellFire= het volgende:
Ik denk ook GTA, daar waren al geruchten over. Of iets met Nintendo... Peter Moore heeft ernstig zitten te flirten met Nintendo de afgelopen weken.
Ja.. terechtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Zet je er een punt achter?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik zou maar niet teveel hopen. IGN is net als jij erg goed in hypen. Aleen zitten zij er 99 van de 100 keer naast, dat heb jij dan weer nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:54 schreef Chocobo het volgende:
Mmmmmm,... apart bericht van IGN. Ik had daar nog geen toestemming voor gegeven
Iig wel erg benieuwd![]()
Erkenning !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou maar niet teveel hopen. IGN is net als jij erg goed in hypen. Aleen zitten zij er 99 van de 100 keer naast, dat heb jij dan weer niet
belangrijkste vraag: istie kleiner dan het filmpje?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:34 schreef =HellFire= het volgende:
Cool, collega van me was gisteren bij Microsoft, is even wezen spelen met de Origami. Scheen erg goed te gaan worden. Maar, het is dus niet de versie die we kennen van de foto's/filmpjes. Veel beter zelfs.
Meer info binnenkort... mag helaas niks zeggen. Maar, ook voor de 360 kan het interessant gaan worden...........
Spore is al bekend dat tie waarschijnlijk naar de 360 komt, evenals Crysis (tenminste niet echt een onverwachte titelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:44 schreef Retuobak het volgende:
Spore, Crysis?
het gaat dus om een game die echt niemand verwachtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:47 schreef Retuobak het volgende:
Spore vage geruchten dat een komst naar de 360 er mogelijk in zat, dat noem je waarschijnlijk?
Crysis zou ik ook onverwacht noemen als ie snel na de PC release naar 360 komt.
Waarschijnlijk had je dit dus zelfs niet mogen zeggenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:34 schreef =HellFire= het volgende:
Cool, collega van me was gisteren bij Microsoft, is even wezen spelen met de Origami. Scheen erg goed te gaan worden. Maar, het is dus niet de versie die we kennen van de foto's/filmpjes. Veel beter zelfs.
Meer info binnenkort... mag helaas niks zeggen. Maar, ook voor de 360 kan het interessant gaan worden...........
Filmpje was jaar oud, het concept is al vijf jaar oud. Microsoft heeft het opgepikt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:37 schreef kepler het volgende:
[..]
belangrijkste vraag: istie kleiner dan het filmpje?
Goed, genoeg offtopic gepimpquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Filmpje was jaar oud, het concept is al vijf jaar oud. Microsoft heeft het opgepikt.
Maar ik mag er niks over zeggen werd mij verteld. Ik zeg alleen dat er binnenkort meer informatie komt. Wannneer? Dat mag je zelf uitzoeken.
Mijn post was subjectief toch? Bovendien was er al heeeel veel bekend, m'n collega is echt niet de enige die bij MS is geweest.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had je dit dus zelfs niet mogen zeggen
Inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Ik bied mijn nederige excuses aan.quote:
Zoiets kan best hoor! Denk dat je wellicht best warm zit. Wat als MS Rockstar opgekocht zou hebben...?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Tain het volgende:
We missen nog de optie dat Nintendo klassiekers ook naar Xbox Live Arcade komen
Dat zou ook al eerder en op een andere manier bekend geworden zijn omdat het gevolgen heeft voor beurskoersen en aandeelhouders. Het is niet iets dat een gamesjournalist als exclusief nieuwtje heeft.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat als MS Rockstar opgekocht zou hebben...?.
Lijkt me niet, maar goed... zoals hierboven al gezegd, best een impact zou dat leveren!
True. True. Ik speculeerde maar wat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat zou ook al eerder en op een andere manier bekend geworden zijn omdat het gevolgen heeft voor beurskoersen en aandeelhouders. Het is niet iets dat een gamesjournalist als exclusief nieuwtje heeft.
Of gewoon stoppen en afwachtenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef pkwarts het volgende:
Iedereen zit nu bestaande spellen te bedenken, misschien dat daar buiten gekeken moet worden?
En dat zeg jijquote:
Exclusive van Quantic Dreamquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef pkwarts het volgende:
Iedereen zit nu bestaande spellen te bedenken, misschien dat daar buiten gekeken moet worden?
donderdagnacht is in Amerika allang voorbij, lijkt me dus nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:54 schreef Lampie_ het volgende:
Volgens de officiele Xbox forums is een GRAW demo bevestigd voor vandaag; http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=2714066
Thursday night, ik weet niet welke timezone. Maar lees maar zelf. Ik heb verder niks gelezen daar alleen de top post.
En die is ook nog eens van de bedenkers van GTA!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:28 schreef Tain het volgende:
MMO GTA komt er al in de vorm van All Points Bulletin
quote:Why Microsoft picked HD-DVD…
03 Mar 2006 11:43am
MS employee lifts the lid on the HD-DVD/Blu-ray debate
Microsoft has outlined prohibitive pricing, faltering industry support and technical troubles as the reasons behind why it has turned its back on the Blu-ray next-generation DVD format for the upcoming external Xbox 360 drive.
Microsoft has long associated itself with the rival HD-DVD format but few reasons have been given why. But now Microsoft PR employee Cesar Menendez has reported on his Gamerscore Blog that the MS big cheeses were reacting to a number of worries about Blu-ray.
Menendez sat down with Microsoft’s next-gen DVD drive boffins and asked the simple question: “Why HD-DVD?”
Advertisement
The answers were split into three categories: Price, industry support and Beta-ray's technical difficulties. First of all, Menendez mentions how Beta-ray drives are so much more expensive with one model (“that doesn’t even play CDs!”) going for $1800. “For 1,800, you could get a $500 Toshiba player, and about 40 HD movies,” he points out. Microsoft has promised the Xbox 360’s external HD-DVD drive will be affordable.
Then there’s the issue of industry support. Companies in the electronics and entertainment industries have been choosing the allegiances for years, but Menendez reports that the pendulum is swinging towards HD-DVD. “It's only a matter of time before people start backing out of the Blu-ray camp," he says, quoting an analyst’s expert view of the situation.
Finally, Menendez points to Sony’s recent admission that the PS3 could be delayed past its ‘spring’ release date because of problems with the Blu-ray technology. “Microsoft had serious doubts around the technical feasibility and pricing of Beta-ray for some time and our fears now seem well founded,” he says.
He also points out something he calls a “little reported fact” about the capacity of the Blu-ray DVD discs, which is often quoted as being much more than HD-DVD. “The first Beta-ray discs will actually hold less: only 25GB compared to HD DVD’s 30GB. That means less room for high definition extras and interactive features, which HD DVD says they fully intend to support.”
Microsoft announced a future external HD-DVD drive for the Xbox 360 at January’s Consumer Electronics Show in Las Vegas. It will allow you to watch movies on the new discs at much higher resolution and clarity. The difference between current DVDs and HD-DVDs has been described as being like the difference between VHS tapes and DVDs.
Menendez’s blog certainly helps to clear up some of the mysteries surrounding Microsoft’s HD-DVD choice, but do you think it has made the correct decision? Let us know in the comments below and we’ll keep you up to date with the latest.
Vlak onder het originele topic:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:54 schreef Lampie_ het volgende:
Volgens de officiele Xbox forums is een GRAW demo bevestigd voor vandaag; http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=2714066
Thursday night, ik weet niet welke timezone. Maar lees maar zelf. Ik heb verder niks gelezen daar alleen de top post.
Zoals ik al zei, don't hold your breathquote:THIS POST IS A FAKE, DUPE, LIE, FABRICATION, TEASE... This "credible" user has a grand total of one post who made the claim. When you research the same username on the IGN boards, that person hasn't spoke anything about GR:AW or made any statements regarding any games, including GR:AW. It doesn't take a genius to figure out that someone created an account on Board B with a valid username on Board A to post this tease, claiming (by default) to be someone they're not.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, het begint een beetje op het Revo topic te lijken![]()
Ik zie jou nou niet bepaald aan voor iemand die zo laag zal zinkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]!
Ik had net bijna Full Auto gekocht omdat ik een nieuwe Xbox360 game wilde hebben... maar ik heb me kunnen inhouden en wacht gewoon netjes op echte toppers.
Denk dat je meer plezier hebt aan het doorspoelen van je geld dan aan het spelen van Full Auto...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]!
Ik had net bijna Full Auto gekocht omdat ik een nieuwe Xbox360 game wilde hebben... maar ik heb me kunnen inhouden en wacht gewoon netjes op echte toppers.
Vond um wel leuk gevonden eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:45 schreef P-Style het volgende:
Nu weten we in ieder geval waarom Microsoft niet voor Beta-Ray kiest!
als je maar een bepaald budget hebt dan zal je toch moeten kiezen. En zo tof lijkt full auto mij nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:24 schreef Wessiej het volgende:
Zit nu al heel de middag Full Auto aan het spelen en het is dikke pret.
Maar ja, jullie zien alleen GRAW, niet de rest.
Niet alleen een bepaald budget, maar ik poep op de meeste racersquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:27 schreef kepler het volgende:
[..]
als je maar een bepaald budget hebt dan zal je toch moeten kiezen. En zo tof lijkt full auto mij niet
en GRAW >>>> Full Auto![]()
De opmerking was dan ook gericht aan H.Flick, die vindt racers ook niet supertofquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:49 schreef Heintje het volgende:
Dat jij niet van racers houd wil nog niet zeggen dat geld door de plee spoelen leuker is dan Full Auto spelen.
Het is een best wel leuke racer. Waarbij het inhalen een stuk makkelijker is dan bij de meeste racers.
Juist!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
De opmerking was dan ook gericht aan H.Flick, die vindt racers ook niet supertof
quote:Wordt geloof ik over een tijdje aangekondigd op IGN. Het is geen titel die we eerder hebben gezien. Of jullie het leuk zullen vinden, vraag ik me af, het is zeker.........'uniek'.
Wij zullen er morgen over posten, krijgen we wat exclusieve shots geloof ik.
Klinkt al een stuk minder hoopvol. Maarja of je iemand moet geloven die niet eens normaal Nederlands kan schrijven...quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:13 schreef Lampie_ het volgende:
Nou waar is de GRAW demo.
Full price = 60quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:06 schreef pkwarts het volgende:
Tafeltennis voor een arcade game ok, maar om er nou full-price voor neer te leggen?
OMG CONSOLESELLER! XBXO 360 FTW!!!!!!111einsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:04 schreef Retuobak het volgende:
Ja H.Flick, en geef toe, deze zag echt NIEMAND aankomen.
Misschien wilde Sony hem wel nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:20 schreef devv05 het volgende:
Maar het geeft wel hoop dat deze Rockstar een exclusive is... Misschien dealtje met GTA erbij gemaakt?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:32 schreef Bastard het volgende:
Taaafffffeelllllteennniniiiiiiissssss oooookkk
En hoe zou een taffeltennis game mits goed uitgewerkt niet leuk kunnen zijn?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:32 schreef Bastard het volgende:
Taaafffffeelllllteennniniiiiiiissssss oooookkk
We wachten nog even op chocobo.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En hoe zou een taffeltennis game mits goed uitgewerkt niet leuk kunnen zijn?
Mag je toch even aan me uitleggen hoor
Net als hoe een racegame goed uitgewerkt kan zijn en mij toch niet kan interesseren, denk ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En hoe zou een taffeltennis game mits goed uitgewerkt niet leuk kunnen zijn?
Mag je toch even aan me uitleggen hoor
Ach, mits goed uitgewerkt trekt vrijwel alles mij. Ik beoordeel deze game in ieder geval niet puur op het feit omdat het tafeltennis is. Misschien speelt het wel ongelofelijk lekker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Net als hoe een racegame goed uitgewerkt kan zijn en mij toch niet kan interesseren, denk ik.
* Gamedemon binnenhalen gaatquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:04 schreef pkwarts het volgende:
Voor eigenaren van DOA 4, er is een update beschikbaar. Daarnaast zijn de leaderboards gereset. Geen flauw idee wat de update doet.
Ik geloof er geen hòl van!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef Retuobak het volgende:
Ach, mits goed uitgewerkt trekt vrijwel alles mij.
Jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:01 schreef pkwarts het volgende:
Het klinkt eigenlijk als een grote door Sony betaalde hoax
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja![]()
Sony zit hier achter!!! Conspiricy en shit!!
Ohhh.. shit.. en ik zit dit nog na te giechelen op de bank. Mn vrouw vraagt wat er is... dus ik vertel haar over een groots nieuws wat er zou komen op gamesgebied. Ze kijkt me droog aan... ik begin te lachen, en ik zeg "Ze komen met een tafeltennis spelllll"
Zij.. " Hee... leuk!!!"
Dat komt al wat geloofwaardiger over ja...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:13 schreef Retuobak het volgende:
Ja, dat had ik idd moeten nuanceren P-Style.
Mits goed uitgewerkt en Westers trekt vrijwel alles mij
Zo beter?
Retuobak over Oblivion: "Lijkt me niets, ik houd niet van fantasy."quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:13 schreef Retuobak het volgende:
Ja, dat had ik idd moeten nuanceren P-Style.
Mits goed uitgewerkt en Westers trekt vrijwel alles mij
Zo beter?
Het heeft er ook mee te maken dat ik de voorganger geen zak aan vondquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Retuobak over Oblivion: "Lijkt me niets, ik houd niet van fantasy."
* Gamedemon over Oblivion : "Lijkt me niets, Morrowind vond ik ook stinken"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Retuobak over Oblivion: "Lijkt me niets, ik houd niet van fantasy."
World of Warcraft danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het heeft er ook mee te maken dat ik de voorganger geen zak aan vond. En dat had met meer te maken dan alleen Fantasy
. En ik heb genoeg fantasy games gespeeld ondanks de setting omdat ze wel goed speelden
.
Komt ie nu mee, eerst zei je nog dat je fantasy games vond stinken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het heeft er ook mee te maken dat ik de voorganger geen zak aan vond. En dat had met meer te maken dan alleen Fantasy
. En ik heb genoeg fantasy games gespeeld ondanks de setting omdat ze wel goed speelden
.
Nee, ik zei dat ik fantasy als setting vond stinken, dat wil niet zeggen dat ik per definitie niks speel met dat als settingquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Komt ie nu mee, eerst zei je nog dat je fantasy games vond stinken.
Maar hij's westers èn goed uitgewerkt!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:17 schreef Retuobak het volgende:
Beta gespeeld, kutspel, slotje.
(en voor spel mag je ook genre schrijven trouwens)
Nou, noem dat maar goed uitgewerkt, telkens exact dezelfde handeling tot in den treure herhalen tot er weer een balkje vol is. Ook exact dezelfde game als alle Koreaanse rommel die het voorging, maar nu met Warcraft setting, wow.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar hij's westers èn goed uitgewerkt!
Nee, het is gek dat je beweert dat vrijwel alle games die goed uitgewerkt zijn jou trekken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:24 schreef Retuobak het volgende:
Is het nou echt zo gek als ik vind dat games met een dergelijke gameplay slecht uitgewerkt zijn?
Zelden bestaan ze echter uit dit:quote:En trouwens... "telkens exact dezelfde handeling tot in den treure herhalen" is iets waar bijna ieder game zich wel schuldig aan maakt... ook degene die goed uitgewerkt zijn.
Ja hallo... als ik een game noet die jij niks aan vindt dan zeg je natuurlijk dat 'ie niet goed uitgewerkt is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:27 schreef Retuobak het volgende:
Kom dan eens met een stel goede voorbeelden van Westerse games die echt goed zijn uitgewerkt en die ik niks vind.
Dit ìs toch uiteindelijk de essentie van een RPG.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:27 schreef Retuobak het volgende:
Zelden bestaan ze echter uit dit:
Hey, een mannetje, ik ga er heen, klik op die move en dan die move en dan is hij dood.
Hey, 5 meter verderop staat er nog een, ik ga er heen, klik op die move en dan die move en dan is hij dood. En zo verder tot er eindelijk genoeg XP is voor een level up.
Tja, kijk er zit een essentieel verschil tussen FPS en RPG natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dit ìs toch uiteindelijk de essentie van een RPG.Maar zeg eens... hoe denk je dan over FPS's?
Goed, de manier van spelen trekt je niet. En dat mag.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:33 schreef Retuobak het volgende:
Tja, kijk er zit een essentieel verschil tussen FPS en RPG natuurlijk.
Bij een FPS moet je kunnen mikken, kunnen dodgen etc. Het vergt skills.
Het enige wat een WoW vergt om 'goed' te zijn is tijd. Geen talent, vaardigheden etc. Gewoon tijd. Tijd om te grinden. Oh ja, en je moet natuurlijk wel die characterguide volgen die je op het forum hebt gevonden zodat je ubermegawtfgoed bent.
In the game, players assume the role of mafia hitman Jackie Estacado. On the night of his 21st birthday, Jackie is possessed by "The Darkness," an ancient demonic entity that gives Jackie spectacular powers. The story, written by Eisner Award winner Paul Jenkins, follows Jackie and his fight with the fictional Francetti mafia. As the story unfolds, the player will learn to utilize traditional weapons and the extraordinary powers of The Darkness.quote:
En als het eenmaal goed uitgewerkt is...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:39 schreef Retuobak het volgende:
Zoals ik al zei op IRC pkwarts, het klinkt ongelofelijk lame. Maar een goede developer kan dat nog best tot een leuke game verwerken.
Die art is dus van de strip.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:53 schreef peristilius het volgende:
Die art ziet er in ieder geval wel tof uit, houd altijd wel van zulk soort meuk.
Het komt dan ook uit een comic die al bijna 10 jaar looptquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:53 schreef peristilius het volgende:
Die art ziet er in ieder geval wel tof uit, houd altijd wel van zulk soort meuk.
Dus het verschil met GTA:SA is het grotere landoppervlak en een vulkaan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Just Cause is een game die de meeste mensen met GTA zouden vergelijken. Maar nee deze game heeft het volgende te bieden:
-2000+ km2
-Voertuigen zoals boten, auto's onderzeeers en vliegtuigen.
-bendes (net als in San Andreas dat je gebieden kon innemen)
-Missies (hoofdverhaal.)
-Side Quests
-Day-Night cyclus (een dag duurt 24 min. =24 uur)
-Ai van personages: Dronken personen, hoeren, zakenmense etc. ze zullen niet uitgebreid zijn!
-Een ongekende Draw Distance die je nog nooit ergens anders hebt gezien.
-Realistisch weer systeem
-Een Vulkaan!
-Landschappen zoals Bergen, plateland, strand, kliffen, etc.
-En nog veel en veel meer!!
Ja, vastquote:-Een ongekende Draw Distance die je nog nooit ergens anders hebt gezien.
Nou, een beetje AI zou ook mooi meegenomen zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dus het verschil met GTA:SA is het grotere landoppervlak en een vulkaan?
Van bugs heb ik echt niet superveel gemerkt eigenlijk, viel wel mee. Paar bugjes (en gewone dingen die er in gestopt zijn om de game soepeler te laten draaien zoals de 'verdwijnende' auto's, iets dat overigens deels verbeterd is voor de PC versie, maar nog steeds soms kut is)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, een beetje AI zou ook mooi meegenomen zijn.
Auto's die niet zomaar verdwijnen, muren waar je doorheen kan met je gun en dan kan schieten, OVERAL POP UPS.
Al met al was GTA:SA een onwijs slechte game die onterecht de hemel in gehypt is.
Echt heel veel bugs.
desondanks vond ik het heel verslavend om te spelen en ik kan niet wachten op een next-gen GTAquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, een beetje AI zou ook mooi meegenomen zijn.
Auto's die niet zomaar verdwijnen, muren waar je doorheen kan met je gun en dan kan schieten, OVERAL POP UPS.
Al met al was GTA:SA een onwijs slechte game die onterecht de hemel in gehypt is.
Echt heel veel bugs.
Weet je, daar ben ik het best wel mee eens!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Echt heel veel bugs.
Ik vond het gewoon lekker spelen (behalve het eerste en met name het laatste deel van de game, dat ging nergens over). En ik had eigenlijk nergens echt last van?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Weet je, daar ben ik het best wel mee eens!
Ik geef APB een veel betere kans.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Weet je, daar ben ik het best wel mee eens!
Dusseh... "Just Cause" wordt de game die GTA had moéten zijn?
Pop up was ook verschrikkelijk op de ps2 en XBOXquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:59 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Van bugs heb ik echt niet superveel gemerkt eigenlijk, viel wel mee. Paar bugjes (en gewone dingen die er in gestopt zijn om de game soepeler te laten draaien zoals de 'verdwijnende' auto's, iets dat overigens deels verbeterd is voor de PC versie, maar nog steeds soms kut is)
Dat MEEN je nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Pop up was ook verschrikkelijk op de ps2 en XBOX
Soms was de grond gewoon ff weg.
hoe heet apb voluit ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik geef APB een veel betere kans.
Niet zo gek ook, aangezien het van de bedenkers van GTA komt.
...en de racemissies waren haast onmogelijk met de inmense framedrops en stenen, bomen en andere opstakels die pas gerenderd werden nádat je er met je auto tegenaan geknald was!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Pop up was ook verschrikkelijk op de ps2 en XBOX
Soms was de grond gewoon ff weg.
quote:IGN: What are the graphics and sound like?
Sam Houser: These are unlike anything I've seen anywhere else but not only does it look and sound incredible but its more than that, it feels better and is more responsive than any other game I've ever played. You can start to see from the screenshots what the graphics will be like and the insane level of detail, but hopefully we will come and visit you soon and let you feel and experience what I'm talking about for yourself.
quote:Regular readers of 1UP's sister magazine Electronic Gaming Monthly may have noticed a teaser in the back of the March issue pointing out that the April issue would reveal the first next-gen game in the Rainbow Six series. Well, now that time is here, and we can reveal that the new game is called Rainbow Six: Vegas.
Check out the April issue of EGM for the full scoop with loads of screenshots and information, but for a taste of what you can find in the issue, check out the first screenshot of the game below.
quote:We’re so not. Lord knows we play too much Live Arcade, but our entire team (with the exception of a couple of Vista guys) is cranking away on our next project. That doesn’t mean we’ll never do a Live Arcade title, or that somebody else might not convert one of our old titles (Myth and Oni belong to Take 2) but we personally are not making a Live arcade title at this time.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:20 schreef pkwarts het volgende:
Wat kan je met de nieuwe 360 camera?
[afbeelding]
Na wat berekenen wordt:
[afbeelding]
ander voorbeeld:
[afbeelding]
Waarna je je eigen gezicht in een game kan gebruiken.
Lijkt me dus helemaal niks... over kut gfx gesproken zegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:20 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
Na wat berekenen wordt:
[afbeelding]
ander voorbeeld:
[afbeelding]
Juist tof toch om in GRAW een kogel door Sjo te jagenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me dus helemaal niks... over kut gfx gesproken zeg
Zit je een potje boksen te spelen tegen zo'n hoofd zeker.. of GRaw.. zoom je in om een headshot te maken, zie je een domme foto
Naaa
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Juist tof toch om in GRAW een kogel door Sjo te jagen
Briljantquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:20 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
Na wat berekenen wordt:
[afbeelding]
ander voorbeeld:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:43 schreef Chocobo het volgende:
,.... was dat het nou? Een ping pong game![]()
![]()
whahahahahahaha !
Proestquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:44 schreef Bastard het volgende:
dus waarom niet Pingpong? Ziet er goed uit
Gijs waarom niet..... beter dan ping pong... lijkt me geweldig al die hoofden van onsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs denk nou niet dat ik zo'n cam ga halen
Die GTA komt er ook nog wel, ze zouden gek zijn om het niet te doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Proest
Ja misschien is het iets wat jij zou trekken Gijs maar met games als RE5, Oblivion, GRAW etc. etc..... weet ik het wel.
Had liever een GTA gezien voor 360
Beter dan PingPong ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs waarom niet..... beter dan ping pong... lijkt me geweldig al die hoofden van onsIk gooi Daan op een van mijn online characters
Heftige feature hoor !quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:52 schreef pkwarts het volgende:
Over dat digimask:
"The whole process takes less than 5 minutes with very good results. You cannot see it animate in the photos but you can open and close the mouth, wiggle the ears, and move the rest of the face around in realtime."
Nog een voorbeeld is een soort mech achtige game waarbij je je tegenstander in een videoscherm op je dashboard ziet.
[afbeelding]
Ik zit je maar te dollen hoor Gijsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beter dan PingPong ook
Soms Gijs....![]()
Ah, het moest bij mij ook ff zinkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zit je maar te dollen hoor Gijsmaar serieus.... zit echt niet op een ping pong game te wachten.... echt totaal niet ! Maar kan me voorstellen dat een hoop gamers dit cool gaan vinden.
ERG diep gezonken...quote:
Speelt ie helemaal in Vegas?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:05 schreef Tain het volgende:
Rainbow Six: Vegas
http://1up.com/do/newsStory?cId=3148593
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Outlaw Golf was coolquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:34 schreef twi het volgende:
Het idee is erg tof, inderdaad. Als het allemaal zo "vrij" speelt als ze doen geloven, en de game komt inderdaad voor een gereduceert bedrag in de winkel (39.99 hebben ze het over), dan lijkt het me best leuk om te halen. Ik bedoel, als sommige mensen hier Outlaw Golf 2 al halen, dan moet deze game toch ook wel enig succes hebben
Wat doet het dan in dit topic???quote:De draw Distance is ook geweldig de graphics doen denken aan xbox360, de game komt uit op ps2/xbox en Pc!
Nee, die komen zeker met de release uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:48 schreef devv05 het volgende:
En zijn die demo's er al????
Prima. Cd aan van Black Eyed peas.. en chillen maarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:09 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is cool je kan hem nog steeds op de 360 spelen volgens mij.
Vanavond ff doen.
Ik vond deel 1 tof, moet deel 2 nog spelen, deel 3 lijkt me ook tof. BiA met geile graphics.quote:
It sounded great on paper but hard to believe they will achieve those features but now, judging from CliffyB’s comments, it might happen that the talented developers at Epic Games might have been able to achieve those ambitious goals.quote:Fire team co-op action: All game modes, levels and scenarios are designed for cooperative fire team play (A.I. or human). For the first time, A.I. teammates are indiscernible from human players. They move intelligently, take orders effectively, and seek cover and defend themselves when necessary. Gamerѕ will experience richer cooperative gameplay than ever, through unique characters that require cooperation to survive. Voice recognition and real-time lip-syncing heighten the immersive experience.
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:03 schreef jpg97 het volgende:
Ik ben best bereid om een 360 te kopen, maar ik heb nu al een xbox, ngc, ps2 en DC....
Ridders en draken... ja ik ben over!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:06 schreef peristilius het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63112
Oblivion dus 24 maart, voor de mensen die nog twijfelden.
Waar heb jij Nederlands geleerd?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
is zo gozer uit nederland die nu ghost recon 3 speelt die had hem via iemand uit een distrubutie centrum hehe
Je weet dat het fout zit als een geboren Griek dat aan je vraagt...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waar heb jij Nederlands geleerd?.
quote:Meer duidelijkheid rondom Battlefield: Modern Combat
Onlangs heeft Jeff Gamon, de executive producer van Battlefield: Modern Combat voor de Xbox 360, meer informatie vrijgegeven met betrekking tot dit spel.
Het spel zal zestien multiplayer-spelmappen bevatten. Het zal mogelijk zijn om ook drie spelmappen te downloaden via Xbox Live. Deze mappen heten 'Hidden, Full Frontal en FrostBite'. Online kan er gespeeld worden tot en met 24 spelers op één map.
Daarnaast zullen er 35 voertuigen aanwezig zijn, waaronder een sneeuwscooter, wat het snelste voertuig is in het spel. Ook zullen er nog luchtvoertuigen aanwezig zijn zoals Little Birds, Apache Longbows, Blackhawks en HINDs. Op water en land heb je dan weer de SeaArk Stingers, Bradley Linebackers, Leopards, Abrams, Hummers, Shilka Anti-aircraft en de Otokar Akreps.
De physics en kunstmatige intelligentie van de tegenstanders is overigens ook verbeterd in Battlefield: Modern Combat op de Xbox 360.
quote:Nieuwste Rainbow Six speelt zich af in gokparadijs
Ubisoft zal in de april-uitgave van Electronic Gaming Monthly het nieuwste deel in de Tom Clancy's Rainbow Six-serie uit de doeken doen. Zoals de titel je al doet vermoeden, zal Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas zich af gaan spelen in het gokparadijs van Las Vegas. Verder is er alleen bekend gemaakt dat de titel exclusief naar de Xbox 360 komen.
Ik ga het even navragen, want volgens mij lagen ze daar nog nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
is zo gozer uit nederland die nu ghost recon 3 speelt die had hem via iemand uit een distrubutie centrum hehe
Yep, erg nice, had het al eerder gepost. Gek dat er geen reacties op waren echtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:47 schreef Xrenity het volgende:
http://xbox-360.fr/news/v(...)rs-in-Arms-3!__.html
Brothers in Arms 360, schijnt realtime te zijn
Damn !
Ik zie hetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Yep, erg nice, had het al eerder gepost. Gek dat er geen reacties op waren echt. Maar de 360 begint z'n spieren te laten zien, en das mooi
.
Ook geen GRAW hierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:54 schreef Tain het volgende:
Joepie, rekening voor de gemeentebelasting gehad, dus deze maand zeker geen GRAW of Oblivion
Hee, laat die gewoon door de vrouw betalen. Ga jij graw en oblivion kopenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:54 schreef Tain het volgende:
Joepie, rekening voor de gemeentebelasting gehad, dus deze maand zeker geen GRAW of Oblivion
De rekening staat ook op haar naam, helaas gaat het van de gezamelijke rekening afquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hee, laat die gewoon door de vrouw betalen. Ga jij graw en oblivion kopen
Ja, jij moest weer de pimp uithangenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:01 schreef Retuobak het volgende:
Ik begin haast spijt te krijgen van de aankoop van een nieuwe MP3 speler nadat m'n vorige kapot was gegaan.
Van een MP3-speler heb je tenminste nog plezierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:01 schreef Retuobak het volgende:
Ik begin haast spijt te krijgen van de aankoop van een nieuwe MP3 speler nadat m'n vorige kapot was gegaan.
Terecht, want het gesprek gaat straks zo:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:01 schreef Retuobak het volgende:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Terecht, want het gesprek gaat straks zo:
Wij: OMG, wat een tof potje!! Wat heb jij gedaan Retuobak?
Jij: Muziek geluisterd....
*ongemakkelijke stilte*
Nee, ik moest wat te doen hebben tijdens mijn 2 uur durende treinreisquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja, jij moest weer de pimp uithangen
Is dat zo veel dan? Een vriend van mij moest ook 500 Euro betalen. Ik woon zelf boven een bedrijfspand en wij gebruiken de bedrijfscontainer (en betalen dus niks aan belastingen omdat deze woning onder 'bedrijfspand' valt). Maar als dat zoveel scheelt an is dat nog meer reden om hier niet te vertrekken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:57 schreef Tain het volgende:
[..]
De rekening staat ook op haar naam, helaas gaat het van de gezamelijke rekening af
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:54 schreef Tain het volgende:
Als ik zie waar die terrorist staat, zal de AI wel niet zo mooi worden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:15 schreef Lampie_ het volgende:
EGM reveals Rainbow Six: Vegas
Mooie screenshot zeg, damn
hier in amsterdam 2 termijnen maxquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik betaal die rekening in termijnen van 10 maanden.
In Tom Clancy wereld bestaat dat niet. Alleen maar pre-scripted sequence of wild rondrennen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:34 schreef Retuobak het volgende:
Misschien stond ie wel op wacht pkwarts?
Waarom?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:30 schreef piet_pelle het volgende:
Kunnen we die tafeltennis game nu laten voor wat het is?
Oh?quote:Deze game interesseert niemand ene hol.
Ja, en het feit dat het gewoon een lekker snelle sportgame zal worden voor tussendoor wekt eigenlijk ook behoorlijk mijn interesse.quote:Het enige wat er interessant aan is is dat ie van rockstar komt en op GTA na hebben zij ook nooit wat interessants uitgebracht, als je GTA al een goede game vind.
Dus eigenlijk omdat het spel jouw geen ene hol intresseert mag er niet meer over gesproken worden? Kan je ons een lijst met games geven waar we het wel over mogen hebben?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:30 schreef piet_pelle het volgende:
Kunnen we die tafeltennis game nu laten voor wat het is? Deze game interesseert niemand ene hol. Het enige wat er interessant aan is is dat ie van rockstar komt en op GTA na hebben zij ook nooit wat interessants uitgebracht, als je GTA al een goede game vind.
Ook geen Japanse spellen meer dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:40 schreef H.Flick het volgende:
Hoeven we het dan ook niet meer over spellen met auto's te hebben?
Het volgende deeltje bedoel je? Ik stem voor:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:47 schreef Retuobak het volgende:
Nee, niet Oblivion
Mij lijkt het niet leuk
Dus interesseert niemand het
Gewoon [GR:AW] Deel 74
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |