...en de racemissies waren haast onmogelijk met de inmense framedrops en stenen, bomen en andere opstakels die pas gerenderd werden nádat je er met je auto tegenaan geknald was!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Pop up was ook verschrikkelijk op de ps2 en XBOX
Soms was de grond gewoon ff weg.
quote:IGN: What are the graphics and sound like?
Sam Houser: These are unlike anything I've seen anywhere else but not only does it look and sound incredible but its more than that, it feels better and is more responsive than any other game I've ever played. You can start to see from the screenshots what the graphics will be like and the insane level of detail, but hopefully we will come and visit you soon and let you feel and experience what I'm talking about for yourself.
quote:Regular readers of 1UP's sister magazine Electronic Gaming Monthly may have noticed a teaser in the back of the March issue pointing out that the April issue would reveal the first next-gen game in the Rainbow Six series. Well, now that time is here, and we can reveal that the new game is called Rainbow Six: Vegas.
Check out the April issue of EGM for the full scoop with loads of screenshots and information, but for a taste of what you can find in the issue, check out the first screenshot of the game below.
quote:We’re so not. Lord knows we play too much Live Arcade, but our entire team (with the exception of a couple of Vista guys) is cranking away on our next project. That doesn’t mean we’ll never do a Live Arcade title, or that somebody else might not convert one of our old titles (Myth and Oni belong to Take 2) but we personally are not making a Live arcade title at this time.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:20 schreef pkwarts het volgende:
Wat kan je met de nieuwe 360 camera?
[afbeelding]
Na wat berekenen wordt:
[afbeelding]
ander voorbeeld:
[afbeelding]
Waarna je je eigen gezicht in een game kan gebruiken.
Lijkt me dus helemaal niks... over kut gfx gesproken zegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:20 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
Na wat berekenen wordt:
[afbeelding]
ander voorbeeld:
[afbeelding]
Juist tof toch om in GRAW een kogel door Sjo te jagenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me dus helemaal niks... over kut gfx gesproken zeg
Zit je een potje boksen te spelen tegen zo'n hoofd zeker.. of GRaw.. zoom je in om een headshot te maken, zie je een domme foto
Naaa
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Juist tof toch om in GRAW een kogel door Sjo te jagen
Briljantquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:20 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
Na wat berekenen wordt:
[afbeelding]
ander voorbeeld:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:43 schreef Chocobo het volgende:
,.... was dat het nou? Een ping pong game![]()
![]()
whahahahahahaha !
Proestquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:44 schreef Bastard het volgende:
dus waarom niet Pingpong? Ziet er goed uit
Gijs waarom niet..... beter dan ping pong... lijkt me geweldig al die hoofden van onsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs denk nou niet dat ik zo'n cam ga halen
Die GTA komt er ook nog wel, ze zouden gek zijn om het niet te doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Proest
Ja misschien is het iets wat jij zou trekken Gijs maar met games als RE5, Oblivion, GRAW etc. etc..... weet ik het wel.
Had liever een GTA gezien voor 360
Beter dan PingPong ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs waarom niet..... beter dan ping pong... lijkt me geweldig al die hoofden van onsIk gooi Daan op een van mijn online characters
Heftige feature hoor !quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:52 schreef pkwarts het volgende:
Over dat digimask:
"The whole process takes less than 5 minutes with very good results. You cannot see it animate in the photos but you can open and close the mouth, wiggle the ears, and move the rest of the face around in realtime."
Nog een voorbeeld is een soort mech achtige game waarbij je je tegenstander in een videoscherm op je dashboard ziet.
[afbeelding]
Ik zit je maar te dollen hoor Gijsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beter dan PingPong ook
Soms Gijs....![]()
Ah, het moest bij mij ook ff zinkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zit je maar te dollen hoor Gijsmaar serieus.... zit echt niet op een ping pong game te wachten.... echt totaal niet ! Maar kan me voorstellen dat een hoop gamers dit cool gaan vinden.
ERG diep gezonken...quote:
Speelt ie helemaal in Vegas?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:05 schreef Tain het volgende:
Rainbow Six: Vegas
http://1up.com/do/newsStory?cId=3148593
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Outlaw Golf was coolquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:34 schreef twi het volgende:
Het idee is erg tof, inderdaad. Als het allemaal zo "vrij" speelt als ze doen geloven, en de game komt inderdaad voor een gereduceert bedrag in de winkel (39.99 hebben ze het over), dan lijkt het me best leuk om te halen. Ik bedoel, als sommige mensen hier Outlaw Golf 2 al halen, dan moet deze game toch ook wel enig succes hebben
Wat doet het dan in dit topic???quote:De draw Distance is ook geweldig de graphics doen denken aan xbox360, de game komt uit op ps2/xbox en Pc!
Nee, die komen zeker met de release uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:48 schreef devv05 het volgende:
En zijn die demo's er al????
Prima. Cd aan van Black Eyed peas.. en chillen maarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:09 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is cool je kan hem nog steeds op de 360 spelen volgens mij.
Vanavond ff doen.
Ik vond deel 1 tof, moet deel 2 nog spelen, deel 3 lijkt me ook tof. BiA met geile graphics.quote:
It sounded great on paper but hard to believe they will achieve those features but now, judging from CliffyB’s comments, it might happen that the talented developers at Epic Games might have been able to achieve those ambitious goals.quote:Fire team co-op action: All game modes, levels and scenarios are designed for cooperative fire team play (A.I. or human). For the first time, A.I. teammates are indiscernible from human players. They move intelligently, take orders effectively, and seek cover and defend themselves when necessary. Gamerѕ will experience richer cooperative gameplay than ever, through unique characters that require cooperation to survive. Voice recognition and real-time lip-syncing heighten the immersive experience.
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:03 schreef jpg97 het volgende:
Ik ben best bereid om een 360 te kopen, maar ik heb nu al een xbox, ngc, ps2 en DC....
Ridders en draken... ja ik ben over!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:06 schreef peristilius het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63112
Oblivion dus 24 maart, voor de mensen die nog twijfelden.
Waar heb jij Nederlands geleerd?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
is zo gozer uit nederland die nu ghost recon 3 speelt die had hem via iemand uit een distrubutie centrum hehe
Je weet dat het fout zit als een geboren Griek dat aan je vraagt...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waar heb jij Nederlands geleerd?.
quote:Meer duidelijkheid rondom Battlefield: Modern Combat
Onlangs heeft Jeff Gamon, de executive producer van Battlefield: Modern Combat voor de Xbox 360, meer informatie vrijgegeven met betrekking tot dit spel.
Het spel zal zestien multiplayer-spelmappen bevatten. Het zal mogelijk zijn om ook drie spelmappen te downloaden via Xbox Live. Deze mappen heten 'Hidden, Full Frontal en FrostBite'. Online kan er gespeeld worden tot en met 24 spelers op één map.
Daarnaast zullen er 35 voertuigen aanwezig zijn, waaronder een sneeuwscooter, wat het snelste voertuig is in het spel. Ook zullen er nog luchtvoertuigen aanwezig zijn zoals Little Birds, Apache Longbows, Blackhawks en HINDs. Op water en land heb je dan weer de SeaArk Stingers, Bradley Linebackers, Leopards, Abrams, Hummers, Shilka Anti-aircraft en de Otokar Akreps.
De physics en kunstmatige intelligentie van de tegenstanders is overigens ook verbeterd in Battlefield: Modern Combat op de Xbox 360.
quote:Nieuwste Rainbow Six speelt zich af in gokparadijs
Ubisoft zal in de april-uitgave van Electronic Gaming Monthly het nieuwste deel in de Tom Clancy's Rainbow Six-serie uit de doeken doen. Zoals de titel je al doet vermoeden, zal Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas zich af gaan spelen in het gokparadijs van Las Vegas. Verder is er alleen bekend gemaakt dat de titel exclusief naar de Xbox 360 komen.
Ik ga het even navragen, want volgens mij lagen ze daar nog nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
is zo gozer uit nederland die nu ghost recon 3 speelt die had hem via iemand uit een distrubutie centrum hehe
Yep, erg nice, had het al eerder gepost. Gek dat er geen reacties op waren echtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:47 schreef Xrenity het volgende:
http://xbox-360.fr/news/v(...)rs-in-Arms-3!__.html
Brothers in Arms 360, schijnt realtime te zijn
Damn !
Ik zie hetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Yep, erg nice, had het al eerder gepost. Gek dat er geen reacties op waren echt. Maar de 360 begint z'n spieren te laten zien, en das mooi
.
Ook geen GRAW hierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:54 schreef Tain het volgende:
Joepie, rekening voor de gemeentebelasting gehad, dus deze maand zeker geen GRAW of Oblivion
Hee, laat die gewoon door de vrouw betalen. Ga jij graw en oblivion kopenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:54 schreef Tain het volgende:
Joepie, rekening voor de gemeentebelasting gehad, dus deze maand zeker geen GRAW of Oblivion
De rekening staat ook op haar naam, helaas gaat het van de gezamelijke rekening afquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hee, laat die gewoon door de vrouw betalen. Ga jij graw en oblivion kopen
Ja, jij moest weer de pimp uithangenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:01 schreef Retuobak het volgende:
Ik begin haast spijt te krijgen van de aankoop van een nieuwe MP3 speler nadat m'n vorige kapot was gegaan.
Van een MP3-speler heb je tenminste nog plezierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:01 schreef Retuobak het volgende:
Ik begin haast spijt te krijgen van de aankoop van een nieuwe MP3 speler nadat m'n vorige kapot was gegaan.
Terecht, want het gesprek gaat straks zo:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:01 schreef Retuobak het volgende:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Terecht, want het gesprek gaat straks zo:
Wij: OMG, wat een tof potje!! Wat heb jij gedaan Retuobak?
Jij: Muziek geluisterd....
*ongemakkelijke stilte*
Nee, ik moest wat te doen hebben tijdens mijn 2 uur durende treinreisquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja, jij moest weer de pimp uithangen
Is dat zo veel dan? Een vriend van mij moest ook 500 Euro betalen. Ik woon zelf boven een bedrijfspand en wij gebruiken de bedrijfscontainer (en betalen dus niks aan belastingen omdat deze woning onder 'bedrijfspand' valt). Maar als dat zoveel scheelt an is dat nog meer reden om hier niet te vertrekken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:57 schreef Tain het volgende:
[..]
De rekening staat ook op haar naam, helaas gaat het van de gezamelijke rekening af
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:54 schreef Tain het volgende:
Als ik zie waar die terrorist staat, zal de AI wel niet zo mooi worden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:15 schreef Lampie_ het volgende:
EGM reveals Rainbow Six: Vegas
Mooie screenshot zeg, damn
hier in amsterdam 2 termijnen maxquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik betaal die rekening in termijnen van 10 maanden.
In Tom Clancy wereld bestaat dat niet. Alleen maar pre-scripted sequence of wild rondrennen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:34 schreef Retuobak het volgende:
Misschien stond ie wel op wacht pkwarts?
Waarom?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:30 schreef piet_pelle het volgende:
Kunnen we die tafeltennis game nu laten voor wat het is?
Oh?quote:Deze game interesseert niemand ene hol.
Ja, en het feit dat het gewoon een lekker snelle sportgame zal worden voor tussendoor wekt eigenlijk ook behoorlijk mijn interesse.quote:Het enige wat er interessant aan is is dat ie van rockstar komt en op GTA na hebben zij ook nooit wat interessants uitgebracht, als je GTA al een goede game vind.
Dus eigenlijk omdat het spel jouw geen ene hol intresseert mag er niet meer over gesproken worden? Kan je ons een lijst met games geven waar we het wel over mogen hebben?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:30 schreef piet_pelle het volgende:
Kunnen we die tafeltennis game nu laten voor wat het is? Deze game interesseert niemand ene hol. Het enige wat er interessant aan is is dat ie van rockstar komt en op GTA na hebben zij ook nooit wat interessants uitgebracht, als je GTA al een goede game vind.
Ook geen Japanse spellen meer dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:40 schreef H.Flick het volgende:
Hoeven we het dan ook niet meer over spellen met auto's te hebben?
Het volgende deeltje bedoel je? Ik stem voor:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:47 schreef Retuobak het volgende:
Nee, niet Oblivion
Mij lijkt het niet leuk
Dus interesseert niemand het
Gewoon [GR:AW] Deel 74
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |