Waar heb jij Nederlands geleerd?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
is zo gozer uit nederland die nu ghost recon 3 speelt die had hem via iemand uit een distrubutie centrum hehe
Je weet dat het fout zit als een geboren Griek dat aan je vraagt...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waar heb jij Nederlands geleerd?.
quote:Meer duidelijkheid rondom Battlefield: Modern Combat
Onlangs heeft Jeff Gamon, de executive producer van Battlefield: Modern Combat voor de Xbox 360, meer informatie vrijgegeven met betrekking tot dit spel.
Het spel zal zestien multiplayer-spelmappen bevatten. Het zal mogelijk zijn om ook drie spelmappen te downloaden via Xbox Live. Deze mappen heten 'Hidden, Full Frontal en FrostBite'. Online kan er gespeeld worden tot en met 24 spelers op één map.
Daarnaast zullen er 35 voertuigen aanwezig zijn, waaronder een sneeuwscooter, wat het snelste voertuig is in het spel. Ook zullen er nog luchtvoertuigen aanwezig zijn zoals Little Birds, Apache Longbows, Blackhawks en HINDs. Op water en land heb je dan weer de SeaArk Stingers, Bradley Linebackers, Leopards, Abrams, Hummers, Shilka Anti-aircraft en de Otokar Akreps.
De physics en kunstmatige intelligentie van de tegenstanders is overigens ook verbeterd in Battlefield: Modern Combat op de Xbox 360.
quote:Nieuwste Rainbow Six speelt zich af in gokparadijs
Ubisoft zal in de april-uitgave van Electronic Gaming Monthly het nieuwste deel in de Tom Clancy's Rainbow Six-serie uit de doeken doen. Zoals de titel je al doet vermoeden, zal Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas zich af gaan spelen in het gokparadijs van Las Vegas. Verder is er alleen bekend gemaakt dat de titel exclusief naar de Xbox 360 komen.
Ik ga het even navragen, want volgens mij lagen ze daar nog nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
is zo gozer uit nederland die nu ghost recon 3 speelt die had hem via iemand uit een distrubutie centrum hehe
Yep, erg nice, had het al eerder gepost. Gek dat er geen reacties op waren echtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:47 schreef Xrenity het volgende:
http://xbox-360.fr/news/v(...)rs-in-Arms-3!__.html
Brothers in Arms 360, schijnt realtime te zijn
Damn !
Ik zie hetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Yep, erg nice, had het al eerder gepost. Gek dat er geen reacties op waren echt. Maar de 360 begint z'n spieren te laten zien, en das mooi
.
Ook geen GRAW hierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:54 schreef Tain het volgende:
Joepie, rekening voor de gemeentebelasting gehad, dus deze maand zeker geen GRAW of Oblivion
Hee, laat die gewoon door de vrouw betalen. Ga jij graw en oblivion kopenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:54 schreef Tain het volgende:
Joepie, rekening voor de gemeentebelasting gehad, dus deze maand zeker geen GRAW of Oblivion
De rekening staat ook op haar naam, helaas gaat het van de gezamelijke rekening afquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hee, laat die gewoon door de vrouw betalen. Ga jij graw en oblivion kopen
Ja, jij moest weer de pimp uithangenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:01 schreef Retuobak het volgende:
Ik begin haast spijt te krijgen van de aankoop van een nieuwe MP3 speler nadat m'n vorige kapot was gegaan.
Van een MP3-speler heb je tenminste nog plezierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:01 schreef Retuobak het volgende:
Ik begin haast spijt te krijgen van de aankoop van een nieuwe MP3 speler nadat m'n vorige kapot was gegaan.
Terecht, want het gesprek gaat straks zo:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:01 schreef Retuobak het volgende:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Terecht, want het gesprek gaat straks zo:
Wij: OMG, wat een tof potje!! Wat heb jij gedaan Retuobak?
Jij: Muziek geluisterd....
*ongemakkelijke stilte*
Nee, ik moest wat te doen hebben tijdens mijn 2 uur durende treinreisquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja, jij moest weer de pimp uithangen
Is dat zo veel dan? Een vriend van mij moest ook 500 Euro betalen. Ik woon zelf boven een bedrijfspand en wij gebruiken de bedrijfscontainer (en betalen dus niks aan belastingen omdat deze woning onder 'bedrijfspand' valt). Maar als dat zoveel scheelt an is dat nog meer reden om hier niet te vertrekken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:57 schreef Tain het volgende:
[..]
De rekening staat ook op haar naam, helaas gaat het van de gezamelijke rekening af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |