De opmerking was dan ook gericht aan H.Flick, die vindt racers ook niet supertofquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:49 schreef Heintje het volgende:
Dat jij niet van racers houd wil nog niet zeggen dat geld door de plee spoelen leuker is dan Full Auto spelen.
Het is een best wel leuke racer. Waarbij het inhalen een stuk makkelijker is dan bij de meeste racers.
Juist!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
De opmerking was dan ook gericht aan H.Flick, die vindt racers ook niet supertof
quote:Wordt geloof ik over een tijdje aangekondigd op IGN. Het is geen titel die we eerder hebben gezien. Of jullie het leuk zullen vinden, vraag ik me af, het is zeker.........'uniek'.
Wij zullen er morgen over posten, krijgen we wat exclusieve shots geloof ik.
Klinkt al een stuk minder hoopvol. Maarja of je iemand moet geloven die niet eens normaal Nederlands kan schrijven...quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:13 schreef Lampie_ het volgende:
Nou waar is de GRAW demo.
Full price = 60quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:06 schreef pkwarts het volgende:
Tafeltennis voor een arcade game ok, maar om er nou full-price voor neer te leggen?
OMG CONSOLESELLER! XBXO 360 FTW!!!!!!111einsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:04 schreef Retuobak het volgende:
Ja H.Flick, en geef toe, deze zag echt NIEMAND aankomen.
Misschien wilde Sony hem wel nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:20 schreef devv05 het volgende:
Maar het geeft wel hoop dat deze Rockstar een exclusive is... Misschien dealtje met GTA erbij gemaakt?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:32 schreef Bastard het volgende:
Taaafffffeelllllteennniniiiiiiissssss oooookkk
En hoe zou een taffeltennis game mits goed uitgewerkt niet leuk kunnen zijn?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:32 schreef Bastard het volgende:
Taaafffffeelllllteennniniiiiiiissssss oooookkk
We wachten nog even op chocobo.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En hoe zou een taffeltennis game mits goed uitgewerkt niet leuk kunnen zijn?
Mag je toch even aan me uitleggen hoor
Net als hoe een racegame goed uitgewerkt kan zijn en mij toch niet kan interesseren, denk ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En hoe zou een taffeltennis game mits goed uitgewerkt niet leuk kunnen zijn?
Mag je toch even aan me uitleggen hoor
Ach, mits goed uitgewerkt trekt vrijwel alles mij. Ik beoordeel deze game in ieder geval niet puur op het feit omdat het tafeltennis is. Misschien speelt het wel ongelofelijk lekker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Net als hoe een racegame goed uitgewerkt kan zijn en mij toch niet kan interesseren, denk ik.
* Gamedemon binnenhalen gaatquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:04 schreef pkwarts het volgende:
Voor eigenaren van DOA 4, er is een update beschikbaar. Daarnaast zijn de leaderboards gereset. Geen flauw idee wat de update doet.
Ik geloof er geen hòl van!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef Retuobak het volgende:
Ach, mits goed uitgewerkt trekt vrijwel alles mij.
Jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:01 schreef pkwarts het volgende:
Het klinkt eigenlijk als een grote door Sony betaalde hoax
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja![]()
Sony zit hier achter!!! Conspiricy en shit!!
Ohhh.. shit.. en ik zit dit nog na te giechelen op de bank. Mn vrouw vraagt wat er is... dus ik vertel haar over een groots nieuws wat er zou komen op gamesgebied. Ze kijkt me droog aan... ik begin te lachen, en ik zeg "Ze komen met een tafeltennis spelllll"
Zij.. " Hee... leuk!!!"
Dat komt al wat geloofwaardiger over ja...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:13 schreef Retuobak het volgende:
Ja, dat had ik idd moeten nuanceren P-Style.
Mits goed uitgewerkt en Westers trekt vrijwel alles mij
Zo beter?
Retuobak over Oblivion: "Lijkt me niets, ik houd niet van fantasy."quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:13 schreef Retuobak het volgende:
Ja, dat had ik idd moeten nuanceren P-Style.
Mits goed uitgewerkt en Westers trekt vrijwel alles mij
Zo beter?
Het heeft er ook mee te maken dat ik de voorganger geen zak aan vondquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Retuobak over Oblivion: "Lijkt me niets, ik houd niet van fantasy."
* Gamedemon over Oblivion : "Lijkt me niets, Morrowind vond ik ook stinken"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Retuobak over Oblivion: "Lijkt me niets, ik houd niet van fantasy."
World of Warcraft danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het heeft er ook mee te maken dat ik de voorganger geen zak aan vond. En dat had met meer te maken dan alleen Fantasy
. En ik heb genoeg fantasy games gespeeld ondanks de setting omdat ze wel goed speelden
.
Komt ie nu mee, eerst zei je nog dat je fantasy games vond stinken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het heeft er ook mee te maken dat ik de voorganger geen zak aan vond. En dat had met meer te maken dan alleen Fantasy
. En ik heb genoeg fantasy games gespeeld ondanks de setting omdat ze wel goed speelden
.
Nee, ik zei dat ik fantasy als setting vond stinken, dat wil niet zeggen dat ik per definitie niks speel met dat als settingquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Komt ie nu mee, eerst zei je nog dat je fantasy games vond stinken.
Maar hij's westers èn goed uitgewerkt!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:17 schreef Retuobak het volgende:
Beta gespeeld, kutspel, slotje.
(en voor spel mag je ook genre schrijven trouwens)
Nou, noem dat maar goed uitgewerkt, telkens exact dezelfde handeling tot in den treure herhalen tot er weer een balkje vol is. Ook exact dezelfde game als alle Koreaanse rommel die het voorging, maar nu met Warcraft setting, wow.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar hij's westers èn goed uitgewerkt!
Nee, het is gek dat je beweert dat vrijwel alle games die goed uitgewerkt zijn jou trekken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:24 schreef Retuobak het volgende:
Is het nou echt zo gek als ik vind dat games met een dergelijke gameplay slecht uitgewerkt zijn?
Zelden bestaan ze echter uit dit:quote:En trouwens... "telkens exact dezelfde handeling tot in den treure herhalen" is iets waar bijna ieder game zich wel schuldig aan maakt... ook degene die goed uitgewerkt zijn.
Ja hallo... als ik een game noet die jij niks aan vindt dan zeg je natuurlijk dat 'ie niet goed uitgewerkt is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:27 schreef Retuobak het volgende:
Kom dan eens met een stel goede voorbeelden van Westerse games die echt goed zijn uitgewerkt en die ik niks vind.
Dit ìs toch uiteindelijk de essentie van een RPG.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:27 schreef Retuobak het volgende:
Zelden bestaan ze echter uit dit:
Hey, een mannetje, ik ga er heen, klik op die move en dan die move en dan is hij dood.
Hey, 5 meter verderop staat er nog een, ik ga er heen, klik op die move en dan die move en dan is hij dood. En zo verder tot er eindelijk genoeg XP is voor een level up.
Tja, kijk er zit een essentieel verschil tussen FPS en RPG natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dit ìs toch uiteindelijk de essentie van een RPG.Maar zeg eens... hoe denk je dan over FPS's?
Goed, de manier van spelen trekt je niet. En dat mag.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:33 schreef Retuobak het volgende:
Tja, kijk er zit een essentieel verschil tussen FPS en RPG natuurlijk.
Bij een FPS moet je kunnen mikken, kunnen dodgen etc. Het vergt skills.
Het enige wat een WoW vergt om 'goed' te zijn is tijd. Geen talent, vaardigheden etc. Gewoon tijd. Tijd om te grinden. Oh ja, en je moet natuurlijk wel die characterguide volgen die je op het forum hebt gevonden zodat je ubermegawtfgoed bent.
In the game, players assume the role of mafia hitman Jackie Estacado. On the night of his 21st birthday, Jackie is possessed by "The Darkness," an ancient demonic entity that gives Jackie spectacular powers. The story, written by Eisner Award winner Paul Jenkins, follows Jackie and his fight with the fictional Francetti mafia. As the story unfolds, the player will learn to utilize traditional weapons and the extraordinary powers of The Darkness.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |