Dat zou 1 van de eerste dingen zijn die ik zou raden. Die vent zeizelf dat je er niet op zou komen...Of hij overdrijft. Daar is IGN heel goed in.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:34 schreef =HellFire= het volgende:
Ik denk ook GTA, daar waren al geruchten over. Of iets met Nintendo... Peter Moore heeft ernstig zitten te flirten met Nintendo de afgelopen weken.
Ja.. terechtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb m`n Palm PDA verkocht voor BF2 of Oblivion
Zet je er een punt achter?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb m`n Palm PDA verkocht voor BF2 of Oblivion
Ik zou maar niet teveel hopen. IGN is net als jij erg goed in hypen. Aleen zitten zij er 99 van de 100 keer naast, dat heb jij dan weer nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:54 schreef Chocobo het volgende:
Mmmmmm,... apart bericht van IGN. Ik had daar nog geen toestemming voor gegeven
Iig wel erg benieuwd![]()
Erkenning !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou maar niet teveel hopen. IGN is net als jij erg goed in hypen. Aleen zitten zij er 99 van de 100 keer naast, dat heb jij dan weer niet
belangrijkste vraag: istie kleiner dan het filmpje?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:34 schreef =HellFire= het volgende:
Cool, collega van me was gisteren bij Microsoft, is even wezen spelen met de Origami. Scheen erg goed te gaan worden. Maar, het is dus niet de versie die we kennen van de foto's/filmpjes. Veel beter zelfs.
Meer info binnenkort... mag helaas niks zeggen. Maar, ook voor de 360 kan het interessant gaan worden...........
Spore is al bekend dat tie waarschijnlijk naar de 360 komt, evenals Crysis (tenminste niet echt een onverwachte titelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:44 schreef Retuobak het volgende:
Spore, Crysis?
het gaat dus om een game die echt niemand verwachtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:47 schreef Retuobak het volgende:
Spore vage geruchten dat een komst naar de 360 er mogelijk in zat, dat noem je waarschijnlijk?
Crysis zou ik ook onverwacht noemen als ie snel na de PC release naar 360 komt.
Waarschijnlijk had je dit dus zelfs niet mogen zeggenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:34 schreef =HellFire= het volgende:
Cool, collega van me was gisteren bij Microsoft, is even wezen spelen met de Origami. Scheen erg goed te gaan worden. Maar, het is dus niet de versie die we kennen van de foto's/filmpjes. Veel beter zelfs.
Meer info binnenkort... mag helaas niks zeggen. Maar, ook voor de 360 kan het interessant gaan worden...........
Filmpje was jaar oud, het concept is al vijf jaar oud. Microsoft heeft het opgepikt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:37 schreef kepler het volgende:
[..]
belangrijkste vraag: istie kleiner dan het filmpje?
Goed, genoeg offtopic gepimpquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Filmpje was jaar oud, het concept is al vijf jaar oud. Microsoft heeft het opgepikt.
Maar ik mag er niks over zeggen werd mij verteld. Ik zeg alleen dat er binnenkort meer informatie komt. Wannneer? Dat mag je zelf uitzoeken.
Mijn post was subjectief toch? Bovendien was er al heeeel veel bekend, m'n collega is echt niet de enige die bij MS is geweest.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had je dit dus zelfs niet mogen zeggen
Inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Ik bied mijn nederige excuses aan.quote:
Zoiets kan best hoor! Denk dat je wellicht best warm zit. Wat als MS Rockstar opgekocht zou hebben...?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Tain het volgende:
We missen nog de optie dat Nintendo klassiekers ook naar Xbox Live Arcade komen
Dat zou ook al eerder en op een andere manier bekend geworden zijn omdat het gevolgen heeft voor beurskoersen en aandeelhouders. Het is niet iets dat een gamesjournalist als exclusief nieuwtje heeft.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat als MS Rockstar opgekocht zou hebben...?.
Lijkt me niet, maar goed... zoals hierboven al gezegd, best een impact zou dat leveren!
True. True. Ik speculeerde maar wat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat zou ook al eerder en op een andere manier bekend geworden zijn omdat het gevolgen heeft voor beurskoersen en aandeelhouders. Het is niet iets dat een gamesjournalist als exclusief nieuwtje heeft.
Of gewoon stoppen en afwachtenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef pkwarts het volgende:
Iedereen zit nu bestaande spellen te bedenken, misschien dat daar buiten gekeken moet worden?
En dat zeg jijquote:
Exclusive van Quantic Dreamquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef pkwarts het volgende:
Iedereen zit nu bestaande spellen te bedenken, misschien dat daar buiten gekeken moet worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |