Dat zou 1 van de eerste dingen zijn die ik zou raden. Die vent zeizelf dat je er niet op zou komen...Of hij overdrijft. Daar is IGN heel goed in.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:34 schreef =HellFire= het volgende:
Ik denk ook GTA, daar waren al geruchten over. Of iets met Nintendo... Peter Moore heeft ernstig zitten te flirten met Nintendo de afgelopen weken.
Ja.. terechtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb m`n Palm PDA verkocht voor BF2 of Oblivion
Zet je er een punt achter?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb m`n Palm PDA verkocht voor BF2 of Oblivion
Ik zou maar niet teveel hopen. IGN is net als jij erg goed in hypen. Aleen zitten zij er 99 van de 100 keer naast, dat heb jij dan weer nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:54 schreef Chocobo het volgende:
Mmmmmm,... apart bericht van IGN. Ik had daar nog geen toestemming voor gegeven
Iig wel erg benieuwd![]()
Erkenning !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou maar niet teveel hopen. IGN is net als jij erg goed in hypen. Aleen zitten zij er 99 van de 100 keer naast, dat heb jij dan weer niet
belangrijkste vraag: istie kleiner dan het filmpje?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:34 schreef =HellFire= het volgende:
Cool, collega van me was gisteren bij Microsoft, is even wezen spelen met de Origami. Scheen erg goed te gaan worden. Maar, het is dus niet de versie die we kennen van de foto's/filmpjes. Veel beter zelfs.
Meer info binnenkort... mag helaas niks zeggen. Maar, ook voor de 360 kan het interessant gaan worden...........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |