Hoe zeer de graphics ook prachtig zijn, boksen kan me net zoveel interesseren als curling.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Ons.
Pas volgende week donderdag voor 'ons' ja.
Nu we het daar toch over hebben, wie koopt dat spel nog meer zodat er nog wat leuke Fok! potjes online komen.
Issie uitgesteld? Embargo is vandaag opgeheven iig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Ons.
Pas volgende week donderdag voor 'ons' ja.
Nu we het daar toch over hebben, wie koopt dat spel nog meer zodat er nog wat leuke Fok! potjes online komen.
Je kunt deel 2 prima spelen zonder deel 1, je zult mss wat dingetjes niet helemaal snappen af en toe, maar over het algemeen is de game eigenlijk een sequel zonder dat die al te veel in gaat op deel 1.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:26 schreef King_of_Kool het volgende:
Beste mensen, ik heb vanmiddag voor de Xbox Star Wars KOTOR deel 2 gekocht. Kan ik deze gewoon spelen zonder dat ik deel 1 heb gespeeld? Zijn het 2 verhalen op zich? Of is het samen 1 verhaal?
Welk deel is beter dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je kunt deel 2 prima spelen zonder deel 1, je zult mss wat dingetjes niet helemaal snappen af en toe, maar over het algemeen is de game eigenlijk een sequel zonder dat die al te veel in gaat op deel 1.
Deel 1 is (veel) beter. Vooral het verhaal is veel leuker. Het verhaal van deel 2 begreep ik eigenlijk weinig van.quote:
Sorry hoor, misschien op de Xbox, maar op de pc heb ik totaal geen last gehad van bugs of whatever. Het verhaal is idd wel minder tov deel 1, maar qua gameplay vind ik hem even goedquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef =HellFire= het volgende:
Hahaha, KOTOR2 is een gigantische misser. Daar klopt echt werkelijk waar geen FUCK van. Van alles mist, er mankeert een hoop aan de scripting en het hele verhaal is gewoon finaal verneukt door Obsidian. Er zitten gewoon complete stukken codes in die ze noodgedwongen eruit hebben gehaald, wegens tijdsgebrek en gepush van LucasArts. En wat er wel in zit, werkt lang niet altijd even goed.
Nee.... KOTOR 1 all the way! Jade Empire op een goede tweede plaats.
Zoek maar eens op het KOTOR2 restorement project of zoiets, daar leggen ze het wel uit. Er mankeert een hoop aan de game, al hebben ze dat op veel plekken goed kunnen verbergen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry hoor, misschien op de Xbox, maar op de pc heb ik totaal geen last gehad van bugs of whatever. Het verhaal is idd wel minder tov deel 1, maar qua gameplay vind ik hem even goed
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef Heintje het volgende:
Ach als er nou wat meer zijn die Full Auto kopen dan kunnen we ons daar wel mee bezig houden tot maart.
*meldtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef Heintje het volgende:
Ach als er nou wat meer zijn die Full Auto kopen dan kunnen we ons daar wel mee bezig houden tot maart.
Is die GRAW demo erquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:54 schreef Lampie_ het volgende:
De marketplace is leeggehaald.. de new demos section. GRAW demo anyone? :p
Als ik toch eens geld had, nu ben ik op mijn werk ook niet uitbetaald voor 2 weken dus ik kan amper bier betalen, laat staan Full Auto.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef Heintje het volgende:
De Marketplace wordt eens in de zoveel tijd geleegd bij mijn weten....quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:22 schreef Lampie_ het volgende:
Nee demo is er niet. Maar de marketplace is leeggehaald. Mensen in chatrooms gaan nu gek door et lint. Denken dat de GRAW demo er elk moment op kan staan. Ik weet niet, wel raar dat onder NEW DEMOS 2 oude demo's er staan.
Volgens mij zijn dat Thema's die je kunt downen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:22 schreef Lampie_ het volgende:
Nee demo is er niet. Maar de marketplace is leeggehaald. Mensen in chatrooms gaan nu gek door et lint. Denken dat de GRAW demo er elk moment op kan staan. Ik weet niet, wel raar dat onder NEW DEMOS 2 oude demo's er staan.
Een gigantische misser zou ik hem niet willen noemen. Je geeft no overigens obisidian de schuld, maar als LucasArts ze gewoon de tijd had gegeven om de game desnoods een release game te maken voor de 360 hadden ze er echt wel een top game van kunnen maken. Nu voelde de game inderdaad niet af, en dat was gewoon errug jammer, want 1 is mijn favoriete RPG of all time/quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef =HellFire= het volgende:
Hahaha, KOTOR2 is een gigantische misser. Daar klopt echt werkelijk waar geen FUCK van. Van alles mist, er mankeert een hoop aan de scripting en het hele verhaal is gewoon finaal verneukt door Obsidian. Er zitten gewoon complete stukken codes in die ze noodgedwongen eruit hebben gehaald, wegens tijdsgebrek en gepush van LucasArts. En wat er wel in zit, werkt lang niet altijd even goed.
Wacht maar totdat je met Klasse A speelt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
*meldt
Vanavond een uurtje of 2-3 gespeeld
Ben nu 170 gamerpunten rijker en heb de tutorial dingen en de C-klasse op full auto niveau.
Vrij gemakkelijk ook :/.
Mmmh dat klinkt wel minderquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je met Klasse A speelt.
Die auto's zijn wel rete snel, maar gaan na 2 raketten kapot.
Én online is die natuurlijk een stuk lastiger.
Vond KOTOR 2 een zeer vermakelijk spel hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef =HellFire= het volgende:
Zeker.... buggie ok,.. mindere grapics en een nog ergere framerate,.. ok... maar spel wasquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Vond KOTOR 2 een zeer vermakelijk spel hoor
Ook die A klasse wagens zijn goed te doen. De races waar je niet dood mag zijn lastiger.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je met Klasse A speelt.
Die auto's zijn wel rete snel, maar gaan na 2 raketten kapot.
Én online is die natuurlijk een stuk lastiger.
Deel 2 was dan ook NIET van BioWare. Nee, BioWare kan juist WEL goede games maken. Ik hoef denk ik geen namen op te noemen he?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeker.... buggie ok,.. mindere grapics en een nog ergere framerate,.. ok... maar spel wasHEb interesse in Mass Effect van Bioware !
Ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:52 schreef Chocobo het volgende:
Ghost Recon Advanced Warfighter: Multiplayer Campaign Trailer (720P movie)
Today we bring you a taste of what to expect in the online multiplayer campaign. Watch as this highly trained platoon descends upon an ancient temple that is currently under insurgent control. Using their superior skills and technology, the Ghosts first send out a drone to scout the encampment; setting waypoints to coordinate their attack. Using the Integrated Warfighter System (IWS), the Ghosts are able to visualize each other’s situation through the Cross-Com. After their sniper gets the green light, the engagement is over in nearly a blink of an eye. The rebels never stood a chance.
http://features.teamxbox.(...)Campaign-Trailer/p1/
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um.
Holy fuck, dat is veel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:39 schreef Tain het volgende:
Crosspost
[afbeelding]
Volledige script van de gesproken tekst in Oblivion
Alleen jammer dat ik er volgende maand nog geen geld voor ga hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Trouwens, GRAW gaat volgens mij de opvolger van RB6 worden voor de Fok!kers op LIVE.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:39 schreef Tain het volgende:
Crosspost
[afbeelding]
Dat is ook bij mij twijfelachtigquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik er volgende maand nog geen geld voor ga hebben
Dat mag ik wel hopen.. Een RPG van 2 uur lijkt me niet zo geweldig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Holy fuck, dat is veel..
Meer dan een gemiddeld filmscript..
Trouwens, GRAW gaat volgens mij de opvolger van RB6 worden voor de Fok!kers op LIVE.
Erhm,... in RPG's wordt niet chronisch gesproken zoals in films vreemd postende vriendquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen.. Een RPG van 2 uur lijkt me niet zo geweldig.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erhm,... in RPG's wordt niet chronisch gesproken zoals in films vreemd postende vriend!
quote:Monolith Productions staat bekend om haar redelijk enge games zoals Condemned: Criminal Origins op de Xbox 360 en F.E.A.R. op de PC. Beide games werden gemaakt met dezelfde technologie waarbij dynamische lichteffecten werden gebruikt evenals realistisch geluid dat soms de rillingen over je rug lieten gaan.
Vandaag heeft Monolith Productions aangekondigd dat zij een sequel gaan maken van F.E.A.R. voor de PC en next-gen consoles. De game zal echter een nieuwe titel gaan dragen die nog niet bekend is. Daarbij komt ook nog eens het feit om de hoek kijken dat Monolith Productions na de afronding van F.E.A.R. zijn overgekocht door Warner Brothers Interactive Entertainment.
Vivendi Universal Games bezit de naam van de serie en Monolith bezit de rechten op de characters in de game. Vivendi schijnt echter nog niet klaar te zijn met F.E.A.R. want volgens geruchten zou het bedrijf de game willen porten naar de Xbox 360.
Echter bestaat een film nagenoeg alleen uit dialogen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen.. Een RPG van 2 uur lijkt me niet zo geweldig.
Ja, ik was gelukkig dus niet de enige die het een vreemde redenatie vond.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erhm,... in RPG's wordt niet chronisch gesproken zoals in films vreemd postende vriend!
quote:Load times depend on a wide variety of factors such as the area you’re loading, how much data is cached, and how many assets can be reused from the area you’re leaving. Overall they should be on par with most other 360 titles. That said, an Xbox 360 with a hard drive will in general be about 50% faster loading than the core system. The PC depends a lot on the quality of your hard drive and motherboard interface, but on average, the PC should be at least as fast as a 360 with a hard drive, and probably slightly faster in many situations.
Ik vraag me dan af hoe dat gaat he. Dan heb je eindelijk je voice-actors gevonden, maak je een afspraak met ze en dan zitten ze klaar in de studio om te beginnen. En dan komt de man met die doos binnen lopen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:39 schreef Tain het volgende:
Crosspost
[afbeelding]
Sorry dat je nu iets van 15 regeltjes tekst weet van de tig duizendquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:46 schreef =HellFire= het volgende:
Godver, wat een spoilers die foto's. Ik weet nu al wat ze gaan zeggen.
Yup, da's mooi. Scheelt me weer 55 euroquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:46 schreef =HellFire= het volgende:
Godver, wat een spoilers die foto's. Ik weet nu al wat ze gaan zeggen.
Don't talk such rot.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Sorry dat je nu iets van 15 regeltjes tekst weet van de tig duizend
I doubt you really mean that.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:58 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, da's mooi. Scheelt me weer 55 euro
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
I doubt you really mean that.
quote:Kim Talks Halo 3 and Second Wave
Microsoft Game Studios general manager Shane Kim has been talking to Next Generation about Halo 3, the second wave of Xbox 360 gaes and lessons learned from the recent platform launch...
We caught up with Shane Kim at the recent DICE summit to talk about the various issues surrounding first and third party Xbox 360 development. Not surprisingly, we wanted to talk about Halo 3, but Kim points out there's a whole lot more going on at Microsoft than that game...
Next Generation: Let's talk about Halo 3. What are we up to?
Shane Kim: I call it The Mythical Halo 3 - we haven't announced any such game yet! Obviously the Halo franchise is very important to us. When you have Bill Gates being quoted fairly constantly, talking about a game, you know it's important to the company. But his recent comments reflect the position accurately. Which is that, if there were a Halo 3 we would be careful about how we announce and introduce it.
It's exactly the same way we talked about Halo 2, where people wanted it a year after Halo. That would not have accomplished anything.
Is it coming out this year?
It depends. If it's the game that everyone is expecting then, yes. For us it's about making a proper impact on the platform. It has to be something with huge significance, so we won't be rushed.
When you have Bill Gates being quoted fairly constantly, talking about a game, you know it's important to the company.
We don't want all the hype and speculation to overshadow some of the great titles that do have coming this holiday and thereafter. Gears of War has an incredible level of anticipation. I think it has more anticipation than Halo did before Halo came out.
If you remember the E3 before the launch [of Xbox] a lot of people were not sure that Halo would be so great. We learned a lot of lessons at that E3. We chose not to show a lot of titles at this past E3. For people in the industry, their first assessment of a title is based on the visual impact.
PlayStation 3 announcements are coming. When they do, will you guys be making amendments to your plans?
I don't think anything is going to change. We've had our plans in place for some years now. The development of titles, of hardware and of Xbox Live takes many years. Our portfolio for the next few years is well on the way.
Those guys [SCEA] tend not to share their plans with us, so we pretty much develop our own strategy based on our vision and where we want to go. Leaders can't afford to be reactors. We have a very good plan and we will execute that.
What have you learned in the last few months since the launch of Xbox 360?
Some of the innovations on the platform have created new opportunities for us that were not available in the first generation of games. Xbox Arcade is an example of that where we are learning new ways to extend our relationship with customers.
We are starting to stretch the way we imagine what the platform is really capable of delivering as are developers who have spent more time with the hardware for the next wave of titles. They are really showing the power of the platform and the power of Xbox Live.
What are the big bets coming up?
We made some pretty significant announcements at X05, but the attention then was focused on the [hardware] launch. We talked about the Crackdowns and the Too Humans or the Mass Effects, and you'll be able to see more from those titles soon, as well as Gears of War.
Next: Supply and demand
How much of an improvement will we see in the second wave?
Our general strategy has been to focus on quality rather than quantity. Those four titles - you'll hear a lot more at E3. We have a few other things that we are working on that we'll announce between now and E3, so we haven't told the world about everything.[i]
The hardware shortages must have had an effect on third parties' desire to release games at this time. Surely, there'll be a gap until the installed base is bigger?
[i]There's always a trade-off when you are the first to go out on a platform. The overall portfolio is smaller so there is less competition at the start of the platform life cycle and that leads some publishers to want to be there. But they understand that the installed base is smaller.
There's always a trade-off when you are the first to go out on a platform.
Some people also have this desire to lead from a creative standpoint and to show their ability to harness the power of a new platform, so they want to jump in earlier. Other people have a business model that is predicated on selling to a larger installed base and for these people, I think, who maybe had plans to be out in the second quarter, they would like to see more units out there.
We're working hard to produce as many units as possible. I'm pretty confident we'll catch up with demand in the next few weeks and we'll be able to supply all the demand. Of course we are gratified by the overwhelming demand for Xbox 360 but we would have liked to have sold more units, had they been available. I don't see it as lost sales though, only as a time-shift.
Looking back at the launch, and leaving shortages aside, any regrets?
Any game developer will tell you they wish they had more time with the hardware. That's always the case. If you look at the complexity of this console and you add Live...
With the first generation of Xbox we waited a year before launching Live; this year everything went out together. It would have been better to have more time with the development hardware. But this is not a trivial undertaking. It's very challenging to create this hardware and a network like this.
But I look at the quality of the launch games that came out and that is how to analyse the platform's success. Call of Duty is a great game, and Perfect Dark, Gotham, Kameo, Need For Speed are all great games. The launch portfolio was full of good games. There wasn't anything quirky that might hurt the platform or anything that really rose to the top. It was a level playing field for everybody.
Could it be argued that you had too many titles at launch?
If we had gone with half of the titles, you would have more people criticizing us for having too small a portfolio. The breadth and quality of the portfolio offered something for everyone both from the first and third parties. It appealed to a broad audience, not just the hardcore.
Choice is never a bad thing, unless there is a degradation in quality and I don't think we had that situation. It was the strongest launch portfolio in history.
Some have said that the launch lacked a single killer game.
I don't think that's fair. Everyone is looking for a Halo and a GTA, but we have to realize there are only two of those titles in history, and they weren't those big legends before they launched.
It is easy to look back and say 'nothing the size of Halo came out', but the launch titles were all solid good games and there was some amazing work.
I would put this portfolio up against the original Xbox launch portfolio any day. I don't see the fact that there wasn't one game that everyone wanted to buy as a criticism. The strength was in the variety.
If you look at the attach rate that speaks to the quality of the portfolio of the highest attach rate in history which is an indication of real quality.
I'm not buying that one.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuk en lekker lang interview over Halo 3 en wat andere zaken..
[..]
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook,quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um.
That's a bit excessive, don't you think?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook,
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook,
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook![]()
Hey kan je al wat meer vertellen over fight night heb je al een review klaar staan?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook![]()
Was that supposed to be a compliment?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:46 schreef 1-0-Ed het volgende:
Hahaha, ik heb constant het idee dat ik Patrick Stewart hoor praten... (niet ECHT off topic te noemen dus) So guys: Don't be silly
No, no.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:02 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hey kan je al wat meer vertellen over fight night heb je al een review klaar staan?
Idd... RS3 en Black Arrow echt veel gespeeld, maar Lockdown zo snel mogelijk weggelegdquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef pkwarts het volgende:
Met de laatste Rainbow Six in gedachten.....jippie
Is de gameplay veranderd t.o.v. de demo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:36 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
No, no.
Vertellen, sure. Review nog niet klaar. Aangezien deze wat later komt in Europa heb ik nog even
Een 360 RS lijkt me wel cool eerlijk gezegdquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef pkwarts het volgende:
Met de laatste Rainbow Six in gedachten.....jippie
Ook daar mocht overigens wel nog wat aan veranderd worden. Van dichtbij schieten leek soms gewoon geen effect te hebben, AI verbeteren van terroristen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:47 schreef jorienvdherik het volgende:
als die zo als 3 en ba is dan is het goed ja
http://www.tothegame.com staan alle games met US en EU release dataquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:39 schreef letanoy het volgende:
Waar kan je zien wanneer er welke games precies uitkomen voor Nederland? Op de game site van fok staan bijvoorbeeld alleen maar de releases per week.
quote:Midway heeft vandaag de Xbox 360 en Playstation 3 game The Wheelman aangekondigd, waarin een ervaren chauffeur zijn pensioen onderbreekt om met zijn kunsten een vrouw te beschermen. The Wheelman wordt geen alleenstaand spel, maar zal tegelijk worden uitgebracht met de gelijknamige film, al is dit keer de film eerder een afgeleide van de game dan andersom. Acteur en spierbundel Vin Diesel zal zowel in de game als de film de hoofdrol vervullen.
The Wheelman is een uniek samenwerkingsproject tussen Midway, Paramount en MTV. Midway staat in voor de ontwikkeling van het spel, dat een budget kent van rond de $15 miljoen. Paramount zorgt ervoor dat de film gemaakt wordt en MTV zal zorgen voor de soundtrack en de promotie. De verhaallijn van de game zal voorafgaan aan die van de film. Zowel de game als de film worden eind 2007 verwacht.
Tape?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:30 schreef jorienvdherik het volgende:
ik wordt zwaar ziek van me lan kabel op me kamer er zit geen klikker meer in waardoor hij er telkens uit pleurt. Daar gaat me live middag
Vin Diesel die een gepensioneerde speeld.nou weet ik dat je niet precies de leeftijd hoeft te hebben van je karakter maar daar zijn toch ook grenzen aan. Toch?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:43 schreef Wessiej het volgende:
[Xbox 360] Deel 71 - Waar het nog steeds geen Maart is.
Dat scheelt nogal met de prijzen van een BR speler.quote:Toshiba brengt volgende maand twee hd-dvd-spelers uit, te weten de HD-XA1 en de HD-A1. Het betreft de eerste hd-dvd-spelers die op de mark zullen verschijnen. Beide spelers bieden ondersteuning voor het iHD-formaat voor interactieve content, zijn voorzien van een HDMI-aansluiting voor beschermde content, zijn backwards-compatibel met cd's en dvd's, en kunnen dvd's van de huidige generatie 'opwaarderen' naar HD-resolutie (720p of 1080i). De HD-A1 is het basismodel; deze gaat 499 dollar kosten. De HD-XA1, die 799 dollar op moet brengen, biedt uitbreidingen op het gebied van het gebruikersinterface, heeft twee extra usb-poorten aan de voorzijde, vier voetjes aan de onderzijde, en huisvest vier DSP-engines om geluid de huiskamer in te pompen. De apparaten zullen nog niet alle interactieve features ondersteunen, wat veroorzaakt wordt door door het nog niet af zijn van de AACS-specificatie, maar dit zal later via een firmware-upgrade gefixt worden. Verdere details kunnen verwacht worden tijdens de zojuist door Toshiba in de VS gestarte hd-dvd-toernee, waarbij het bedrijf zijn formaat en spelers in veertig grote Amerikaanse steden zal aanprijzen. Warner, Paramount en Universal zullen vanaf 28 maart hd-dvd-films uit gaan brengen
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:51 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Anders zit je daar maar op een bootlevel te schreeuwen "Hij zit hier, op de boot!" (he, Gamedemon?)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:02 schreef washandje het volgende:
Eentje voor de lieverds met een HDTV:
http://blog.scifi.com/tec(...)disc_rules.html#more
Het lijkt wel alsof je aangeeft dat je terug wilt naar cartridges inplaats van discs.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:08 schreef Retuobak het volgende:
Next-gen discformaten mogen ze wmb ook mee oprotten. Laat ze extra centen steken in de ontwikkeling van solid state storage drives.
ik vind het prima dat ze vooruit werken hoor, maar ik wil geen concurentie zien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Afschuwelijk die hele blu ray / hd oorlog gaat alleen nog maar hier over. De grote dupe zijn gewoon de consumenten. Ik hoop dat blu ray en hd troep een gruwelijk snelle dood sterven
Ja daarom hoop ik dus stiekem dat ze er bakken geld op verliezen en in gaan zien dat dat de enige weg isquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind het prima dat ze vooruit werken hoor, maar ik wil geen concurentie zien.
Ik wil 1 formaat zoals nu DVD het enige formaat is.
Geen verwarring , 1 formaat.
Geen oorlog onderling maar elkaars handje vasthouden en samen aan iets werken, dat lijkt mij het beste
Ze zien dit zelf ook al lang in, vandaar al die (mislukte) compromis-afspraken tussen Sony en Toshiba, maar niemand wil z'n investeringen weggooien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:15 schreef Fliepke het volgende:
Ja daarom hoop ik dus stiekem dat ze er bakken geld op verliezen en in gaan zien dat dat de enige weg is
En dan ziet de mensheid misschien eindelijk in dat schijfjes verleden tijd zijn wat betreft gebruiksvriendelijkheid.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ze zien dit zelf ook al lang in, vandaar al die (mislukte) compromis-afspraken tussen Sony en Toshiba, maar niemand wil z'n investeringen weggooien.
Als ze beide falen, dan blijft er niks meer over.
Er is toch niks mis met de gebruiksvriendelijkheid van optische schijven? Dat er straks twee formaten zijn is natuurlijk verschrikkelijk kut en verwarrend voor veel consumenten, maar dat heeft toch niks te maken met de gebruiksvriendelijkheid van schijven opzich?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:24 schreef Mystikvm het volgende:
En dan ziet de mensheid misschien eindelijk in dat schijfjes verleden tijd zijn wat betreft gebruiksvriendelijkheid.
Nee, ik wil naar solid state HDD's die vele tientallen malen sneller zijn dan die domme verouderde schijfjes die ze nu weer door je strot heen willen duwenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je aangeeft dat je terug wilt naar cartridges inplaats van discs.
En daarom moeten ze dus geld steken in solid state storage ipv een verouderd medium langer in leven houden.quote:Voordeel van discformaten is dat de prijs per GB véle malen lager is dan bij solid state memory.
En voortaan de games downloaden zeker. Want veel andere mogelijkheden voor game-distributie hou je dan niet over.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:36 schreef Retuobak het volgende:
Nee, ik wil naar solid state HDD's die vele tientallen malen sneller zijn dan die domme verouderde schijfjes die ze nu weer door je strot heen willen duwen.
Optische schijven zijn een zichzelf steeds vernieuwend medium, net als solid state. En de kosten voor een plastic schijfje met een laagje reflecterend aluminium erin zullen altijd veel lager blijven dan de steeds complexer wordende IC's voor solid state memory.quote:En daarom moeten ze dus geld steken in solid state storage ipv een verouderd medium langer in leven houden.
Gezien het aantal illegale downloads van games zie ik daar het probleem niet zo van in.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
En voortaan de games downloaden zeker. Want veel andere mogelijkheden voor game-distributie hou je dan niet over.
Daarentegen blijven de schijfjes altijd een fractie van de snelheid houden van solid state storage waardoor ze helaas zo verouderd als maar kan zijn. Het medium groeit gewoon niet mee met de rest van de techniek.quote:Optische schijven zijn een zichzelf steeds vernieuwend medium, net als solid state. En de kosten voor een plastic schijfje met een laagje reflecterend aluminium erin zullen altijd veel lager blijven dan de steeds complexer wordende IC's voor solid state memory.
Volgens mij is dat voorlopig de bottleneck niet echt. Het slim plaatsen van data op een schijfje valt al heel veel mee te winnen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef Retuobak het volgende:
Daarentegen blijven de schijfjes altijd een fractie van de snelheid houden van solid state storage waardoor ze helaas zo verouderd als maar kan zijn. Het medium groeit gewoon niet mee met de rest van de techniek.
Je kan niet alles hebben hè.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef Retuobak het volgende:
Daarentegen blijven de schijfjes altijd een fractie van de snelheid houden van solid state storage waardoor ze helaas zo verouderd als maar kan zijn. Het medium groeit gewoon niet mee met de rest van de techniek.
Hoge snelheid, hoge capaciteit heb je zeer binnenkort bij solid state storagequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben hè.Het is altijd òf hoge snelheid met een lagere capaciteit en een hoge prijs, òf hoge datacapaciteit met een lagere snelheid en een lage prijs geweest. Een medium dat hoge snelheid, hoge capaciteit en lage prijs weet te combineren is voorlopig nog een utopie.
Niet echt. Je hebt meer vechtstijlen, dat wel, maar de demo laat goed de basis van de game zien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is de gameplay veranderd t.o.v. de demo?
Ze hadden opzich wel wat meer detail in die bovenste screenshot mogen stoppen...quote:
Die screen is al maaaaanden oud.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ze hadden opzich wel wat meer detail in die bovenste screenshot mogen stoppen...
euh, nee.quote:
Nee hoor, zie hier maar voor bewijs. Die screen is oud en dat weet ik zeker, want ik heb 'm al veel eerder gezienquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:06 schreef Retuobak het volgende:
Volgens mij is dat een licht andere screen hoor devv05
Koop een Gamecube!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:36 schreef Retuobak het volgende:
We duimen voor je Rob
En ondanks dat Gears of War er erg okay uit ziet trekt het me echt nog steeds totaal niet, weer een donkere setting met generieke monsters
Kheb het via gehoord, hij noemde deze serie de 400 serie en er komt iets uit wat een verbetering is, omdat het bij deze XBOX360 niet mogelijk was.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Retuobak het volgende:
Volkomen onzin shredder
Er komt geen nieuwe versie, hooguit komt MS met console + game bundels.
Wie was dat eigenlijk? Toine K.? En ja, hopelijk gaat het je lukken!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef Robhimself.2 het volgende:
Me = happy! Iemand van XBOX magazine zou bij ons zijn defecte videokaart omruilen. Op dat punt stond ik aan de klantenbalie!
Mijn collega wisselde de kaart om en ik begon een gesprekje met de beste man. Ik vertelde dat ik reviewer ben geweest voor Tiscali (onder Smots) en vroeg of ze nog reviewers zochten.
Hij zei "alleen goede" en reikte naar zijn visitekaartjes. Robhimself heeft er 1. Zojuist een mooie brief over mijn game geschiedenis gestuurd tezamen met een oude DOA3 review.
Duim voor me!!!
Hij wist me te vertellen dat GRAW errug stoer is, btw.
Ik heb een scoop :quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:56 schreef pkwarts het volgende:
oh nog vergeten:
succes Robhimself! Remember me als je Halo 3 scoops hebt
quote:The Sword is no longer useable by anyone called Pkwarts
quote:
quote:
er komt binnenkort een gratis Texas Hold 'em spel op Xbox Live Arcadequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:12 schreef Bastard het volgende:
http://www.xbox.com/en-US(...)negreanu/default.htm
Lijkt me leuk voor erbij
gratis....poker....gratis....poker....gratis....pokerquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef kepler het volgende:
[..]
er komt binnenkort een gratis Texas Hold 'em spel op Xbox Live Arcade
spel is gesponsord en daarom gratisquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
gratis....poker....gratis....poker....gratis....poker
Me = confused
You're missing my pointquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:08 schreef kepler het volgende:
[..]
spel is gesponsord en daarom gratis
ik snap hem wel, maar ik negeer hemquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
You're missing my point
Neem tenminste niet aan dat er om geld gespeeld gaat worden.
Ok, download ik die.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef kepler het volgende:
[..]
er komt binnenkort een gratis Texas Hold 'em spel op Xbox Live Arcade
Is het een nieuwe trailer?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef Lampie_ het volgende:
Nieuws: Op de marketplace staat nu een Oblivion trailerZiet er erg goed uit!
Thanksquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee allemaal oude beelden imo en de compressie is bar slecht. Niet echt de moeite waard imo
It's good of you to say so.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee allemaal oude beelden imo en de compressie is bar slecht. Niet echt de moeite waard imo
Wil je nog iets kwijt over fight night?quote:
AAAAAAAAAH!!! Hou toch eens op met vragen over dat *%#)& Fight Nightquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wil je nog iets kwijt over fight night?
Is de gameplay tov de demo veranderd of niet?
Zijn er grote verschillen tov de demo?
Als je elke dag een uurtje speelt wel. Als je 24/7 wilt gamen wordt het wat lastigerquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:18 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Rakkers, ik heb dus een 360 gereserveerd, maar ik heb op dit moment nog geen geld om een spel te halen, kan ik met die maand gratis live veel demo's binnentrekken om me daar een weekje mee te vermaken?
Okey thnxquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als je elke dag een uurtje speelt wel. Als je 24/7 wilt gamen wordt het wat lastigerMaar je hebt wel Hexic HD gratis, die is wel leuk.
Xbox Live is officieel 18+. Als je passport.net onder de 18 staat geregistreerd mag je je niet opgeven. Neemt natuurlijk niet weg dat er geen minderjarigen spelen (quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:13 schreef kepler het volgende:
[..]
ik snap hem wel, maar ik negeer hem![]()
lijkt me niet dat er om geld gespeeld kan worden, kinderen onder de 18 kunnen ook online. Maar dat kunnen ze natuurlijk ook via internet doen... Dus het zou zomaar kunnen
minimum bet: 200 points
lolquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wil je nog iets kwijt over fight night?
Is de gameplay tov de demo veranderd of niet?
Zijn er grote verschillen tov de demo?
Nog eentje om het af te leren.quote:
Hmmm okay.... ik denk dat ik hem toch moet gaan halen...quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:40 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
lolIk ga effe op de Pim F mode:
Lees m'n boek rrrreview maar.
Maar om het toch effe te beantwoorden, de demo is gelijk aan het echte spel, allee je het meer in de full version. Dus als je de demo cool vond, vind je de retail ook wel tof. Tis wel alleen maar boksen boksen boksen en nog eens boksen. Al die andere features die ze hadden beloofd zijn er uit gehaald (denk aan persconferentie geven etc).
die punten kan je ook gewoon in de winkel kopenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef washandje het volgende:
[..]
Xbox Live is officieel 18+. Als je passport.net onder de 18 staat geregistreerd mag je je niet opgeven. Neemt natuurlijk niet weg dat er geen minderjarigen spelen () maar in principe is dat niet het punt. Bovendien moet je dan met een CC betalen en daarvoor moet je ook meerderjarig zijn.
Ja maar je weet niet of je punten kan gaan winnen of daadwerkelijk geld.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:12 schreef kepler het volgende:
[..]
die punten kan je ook gewoon in de winkel kopen
Krijg je daar dan ook meteen een collectie emulators en patches bij?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:56 schreef pkwarts het volgende:
# "...[Y]ou'll be able to purchase full Xbox 1 games through Microsoft's Xbox Live Marketplace in the near future." Um, bigger hard drive?
Je moet het wel met echt geld spelen natuurlijk, met punten spelen waar je vervolgens alleen dingen op Xbox live mee kunt kopen is het echt niet leuk. En zonder gok-element is het ook niet leuk, want dan werkt het spel niet omdat je niet iemand af kunt troeven door hoog in te zetten (men volgt veel eerder omdat er toch niks op het spel staat behalve een paar punten).quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:30 schreef washandje het volgende:
[..]
Ja maar je weet niet of je punten kan gaan winnen of daadwerkelijk geld.
Weet iemand trouwens wanneer dat Texas Hold'em er uberhaupt aan komt?
Ik geef je er 360 cent voorquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:46 schreef donald_dick het volgende:
hoeveel zou deze tas waard zijn
[afbeelding]
ha-haquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:46 schreef donald_dick het volgende:
hoeveel zou deze tas waard zijn
[afbeelding]
Onoverzichtelijk noem ik dat. Teveel infoquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef masterdave het volgende:
Wat ook heel cool is met GRAW online, dat je in de hoek de beeldschermen in het klein ziet van je medespelers, VET!
Lijkt me fantastisch !quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:50 schreef jorienvdherik het volgende:
nieuwe screens van gears of war
http://www.gunk.be/sitev2/?module=nieuws&bericht=8365
hier staan 25 nieuwe screens va de game
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat achterlijk mooi is dit zeg.
Helaas is de vooruitgang tov vorige generatie niet zo grootquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat achterlijk mooi is dit zeg.
Dan heb je vast die TV van je niet meer nodig, wanneer kom je die langsbrengen buurman?quote:
Moet dan heel snel zijn, want per 1 maart ben ik je buurman niet meer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan heb je vast die TV van je niet meer nodig, wanneer kom je die langsbrengen buurman?
Gamer.nl, dit weekend of andes volgende week.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hmmm okay.... ik denk dat ik hem toch moet gaan halen...
Maar waar staat je rrrreview dan?
Wat een bizar verschil...quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:21 schreef Retuobak het volgende:
Idd
Halo
(en dat is nog de PC versie)
Gears of War
Nauwelijks verschil
419,000 won is ongeveer 315 euro.quote:To Microsoft’s surprise, the initial batch of pre-order units in Korea sold out in only nine hours. Alan Bowman, general manager of Microsoft Entertainment & Devices Division in Asia Pacific and Greater China Region, Microsoft is confident the Xbox 360 will perform in Korea better than in Japan.
The retail price for the Xbox 360 Premium Edition will be 419,000 Won. The Core package is priced at 339,000 won.
als ze nu zeggen hoe pre-orders dat waren dan kunnen we er nog iets over zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:23 schreef pkwarts het volgende:
[..]
419,000 won is ongeveer 315 euro.
Ja maar dat geeft niet........quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iets zegt me dat GoW pas ergens na de zomer in de winkels ligt,
Koreanen zijn ook meer van de westerse spellen en onlinegamingquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:23 schreef pkwarts het volgende:
[..]
419,000 won is ongeveer 315 euro.
Heb je misschien gelijk in, maar het lijkt me ook retehandig, en waarschijnlijk kan je het ook uit zetten. Voor de echte die hards zal het een must worden denk ik, kan je goed coordineren in een goeie aanval. Zie het al helemaal voor me...word echt ubervetquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Onoverzichtelijk noem ik dat. Teveel info
Nicequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef Robhimself.2 het volgende:
Me = happy! Iemand van XBOX magazine zou bij ons zijn defecte videokaart omruilen.
Ik vertelde dat ik reviewer ben geweest voor Tiscali (onder Smots) en vroeg of ze nog reviewers zochten.
Duim voor me!!!
Hij wist me te vertellen dat GRAW errug stoer is, btw.
ik heb met deel 1 en deel 3 geen problemen gehad.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:50 schreef devv05 het volgende:
Werken de Xbox versies van Splinter Cell 1, 2 en 3 lekker op de X360? Die klassiekers wil ik graag nog even aanschaffen voor het nieuwe deel komt
Ik dacht een bril/lenzen.. Ik zie alleen maar blur.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:14 schreef Tain het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor dit soort spellen zou ik willen dat ik een HDTV had
NV goggles plz.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik dacht een bril/lenzen.. Ik zie alleen maar blur.
![]()
Don`t talk such rot !!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:18 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Effe het Oblivion script er bij pakken
Certainly not!
Halleluja idd zegquote:
doom 3 wat voor jou?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Halleluja idd zeg
De game ziet er mooi uit, maar zo donker
Maar goed, das ook weer best zolang je maar een zaklamp kunt gebruiken tijdens het schieten!
Zal je eens wat blur laten zien !quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik dacht een bril/lenzen.. Ik zie alleen maar blur.
![]()
Hehehequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal je eens wat blur laten zien !
[afbeelding]
Geniusquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kortom: We zijn geen stap verder gekomen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Handige filmpjes waren datquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef Chocobo het volgende:
Far Cry Predator movies..... !
http://xboxyde.com/news_2599_en.html
Of course, keep in mind the game is still under development, and don't be shocked if you see several graphical glitches or weird AI behaviors. We can't guarantee these will be totally eradicated till the game is out, but the devteam is working on it for sure.
Vreemd,... heb het spel op Xbox gespeeld en vond er niks arcade's aan eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Handige filmpjes waren dat
Nu weet ik dat de game totaal niks voor mij is, veel te arcade.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef =HellFire= het volgende:
The Outfit review build rechtstreeks uit Calabassa Hills, California. Woowiieee dudes, let's RAWK ON!!!! RAAAAAD!! totally......... Like, neat stuff and such!
Fuckin A!
Is het ook niet!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vreemd,... heb het spel op Xbox gespeeld en vond er niks arcade's aan eigenlijk
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:16 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Is het ook niet!
* =HellFire= heeft ook de Far Cry preview build binnen...
Ja,... je hebt echt een kutleven iddquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:17 schreef =HellFire= het volgende:
Maar eerlijk, zo cool is het niet... moet echt ene HOOP doen.
Ben het hele weekend dus aan het schrijven (lees: werken) Wat ik doordeweeks ook al doe.
Oh ik klaag niet. Het is alleen lang niet altijd zo leuk als het lijkt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... je hebt echt een kutleven idd
Mensen in 1 klap 10 meter weg meppen, vrijwel onsterfelijk zijn, kogels sprayen bij het leven etc. etc.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vreemd,... heb het spel op Xbox gespeeld en vond er niks arcade's aan eigenlijk
Ik leef met je meequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:17 schreef =HellFire= het volgende:
Maar eerlijk, zo cool is het niet...
- N-Gage games (10 stuks, vandaag nog...)
Reminds me, de physics zijn totaal niet goed nog in Predator. Ik had iemand het hele level doorgeslagen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mensen in 1 klap 10 meter weg meppen, vrijwel onsterfelijk zijn, kogels sprayen bij het leven etc. etc.
Noem ik behoorlijk arcade. Ik ben toch meer fan van Far Cry, veel sluipen omdat 1 klap van een trigen je dood kan zijn.
Het is wel heel anders dan de PC Far Cry. Hier krijg je op een gegeven moment zelf van die Trigen-krachten doordat je ingespoten wordt met een of ander serum.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mensen in 1 klap 10 meter weg meppen, vrijwel onsterfelijk zijn, kogels sprayen bij het leven etc. etc.
Noem ik behoorlijk arcade. Ik ben toch meer fan van Far Cry, veel sluipen omdat 1 klap van een trigen je dood kan zijn.
I know, en dat bevalt me niet, maakt het te arcade.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is wel heel anders dan de PC Far Cry. Hier krijg je op een gegeven moment zelf van die Trigen-krachten doordat je ingespoten wordt met een of ander serum.
Krijg gewoon kippenvel als ik dit lees !!! Wil het zo graag gamenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:48 schreef Tumble het volgende:
Hmmm oblivion lijkt toch al aardig af te zijn
deze kerel heeft hem in ieder geval en zit al aardig wat achievements weg te werken
http://live.xbox.com/en-US/profile/profile.aspx?pp=0&GamerTag=Vark
let op sommige achievements kunnen beschouwd worden als spoiler.
(straks heb ik het weer gedaan nee dan dek ik me liever in)![]()
De gemiddelde demo van ca. 500 mb heb ik in enkele minuten binnen dus ik weet niet wat jij onder langzaam verstaat...quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:54 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Waarom gaat het downloaden via marketplace trouwens zo sloom? Moet je een poort opengooien?
ik zou het niet doen, want het contract is zo waterdicht da je toch geen neuwe xbox krijgt, radar had er 2 jaar geelden nog een item over. ik zal kijken als ik die online kan terugvinden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb mijn xbox 360 morgen 1 week. Nu ben ik er erg tevreden over. En hoop nog lang met deze xbox 360 mee te kunnen.
Nu zit er op de 360 normaal 2 jaar fabrieksgarantie. Dit dekt alle fouten die niet door de gamer komen ( als die valt, of drinken er over heen dan is het niet gedekt. )
Nu heb ik mijn xbox gekocht bij Dixons. Deze geven voor 69 euro 3 jaar lang garantie op alles. Dus ook als je xbox valt of als er wat over heen gaat.
Wie van jullie heeft deze verzekering ook gekocht bij Dixons. Je hebt na aanschaf 10 werkdagen de tijd om dit nog te doen. Ik ben van plan om dit morgen te doen.
Is dit verstandig ? en wie heeft het al of waarom niet
neequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef Lampie_ het volgende:
Maar even terug op m'n vraag, is Kameo een dikke 55 euro waard? (Voordat jullie andere spellen aanraden. Ik heb al Condemned, PDZ, PGR3, DOA4, CoD2)
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef Lampie_ het volgende:
Maar even terug op m'n vraag, is Kameo een dikke 55 euro waard? (Voordat jullie andere spellen aanraden. Ik heb al Condemned, PDZ, PGR3, DOA4, CoD2)
Wacht gewoon die paar weekjes. Genoeg topgames dan om die 55 euro aan uit te geven.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:48 schreef Lampie_ het volgende:
Ik weet niet wat ik naast Kameo anders moet halen, Ik wil toch echt m'n game collectie uitbreiden, hmm
En anders gewoon wat oude spellen spelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:54 schreef Lampie_ het volgende:
Ja dat is ook weer zo, ah well. We'll see.
FN3 komt 10 maart pas uit?
Kameo is zeker ook een topgame, je moet er alleen van houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Wacht gewoon die paar weekjes. Genoeg topgames dan om die 55 euro aan uit te geven.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
En anders gewoon wat oude spellen spelen.
Halo 2 bijvoorbeeld.
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef Lampie_ het volgende:
Een spoiler dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:42 schreef Tumble het volgende:
Goed voor diegene onder ons die niet meer zonder hun dagelijkse GRAW nieuws kunnen
filmpje van de eerste 18 minuten
at your service![]()
http://www.xboxyde.com/leech_2231_en.html
Idd, weigert het filmpje te kijkenquote:
Wat hij zegt.quote:
Als je broer wil mag hij Amped 3 voor 40 euro van mij over kopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:24 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Me broer gaat amped 3 kopen, dus dat hoef ik niet meer te doen. Maar nu weet ik niet welke ik moet kopen in maart. Oblivion vind ik niks (ik heb morrowind gekocht voor 1,50 van de bol.com actie)
En graw, lijkt me leuk maar ik houd daar ook niet echt van.
Beetje te laat eigenlijk, hoeveel moeite kan het kosten om de demo van de Kiosk 360 af te halen en op de marketplace te zetten... En ik heb CoD2 al uitgespeeldquote:
dat was echt alllaaang bekendquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Donderdag 23 februari 2006 | Na eerdere geruchten dat Criterion aan een Xbox 360 versie van Black zou werken, heeft Alex Ward van Criterion vandaag bekend gemaakt dat dit niet het geval is. Het gerucht ontstond doordat de Xbox versie van Black niet speelbaar is op de Xbox 360.
The fact that BLACK doesn't work on the 360 isn't us trying to make people wait for a 360 version... because that's not going to happen.
Volgens Ward is het de keuze van Microsoft en beslissen zij of een Xbox spel compatible zal zijn met de Xbox 360.
Als laatste voegde hij er nog aan toe dat er wel een vervolg van Black voor de volgende generatie spelcomputers in de planning staat.
"The only time you'll see BLACK on the Xbox 360 is when we make BLACK 2 on it in a few years."
dat vraag ik me ook af, en ik heb CoD2 nog niet gespeeld. Ik ben dus eigenlijk wel blij met die demoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Beetje te laat eigenlijk, hoeveel moeite kan het kosten om de demo van de Kiosk 360 af te halen en op de marketplace te zetten... En ik heb CoD2 al uitgespeeld
Moet je je nintendo 64 spellen eens proberen op de gamecubequote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:47 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het toch wel een klein schandaaltje dat niet alle nieuwe Xbox games werken op de Xbox360.
Kan er niet echt meezitten eigenlijk, heb een hele lading Xbox spellen die dus niet werken op mijn 360, maar ik heb juist een 360 gekocht om 360 spellen te kunnen spelen. Voor Xbox spellen ontstof ik mijn Xbox controller welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:51 schreef H.Flick het volgende:
De Xbox360 is in principe Backwards compatible. Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat alle nieuwe games die nog op de Xbox verschijnen ook gewoon te spelen zijn op de Xbox360... en dat blijkt dus nooit zo te zijn. Dat hele BC gebeuren is gewoon een grote aanfluiting en had er net zo goed niet op kunnen zitten.
Ja de overgangsperiode is een beetje naar idd, helemaal door het spelaanbod op de 360quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
Er zijn op het moment meer Xbox titels dan Xbox360 titels die ik wil spelen. Maar dat zal in maart ook wel veranderen en op de lange termijn is het ook niet erg.
Was PGR3 maar meer van hetzelfde !! 2 is vele malen beter (kwa gameplay dan he)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:57 schreef Retarded het volgende:
En ik ben nog steeds aan het wachten op een paar mooie games die mij overhalen om de 360 te halen. DOA4 is meer van hetzelfde, net als PGR3 en Call of Duty. Kameo lijkt me leuk, maar is geen game die ik uit moet spelen. Condemned is ook niet mijn soort game....
Qua SP en MP en klasse-indeling ook. Alleen de graphics zijn beter. Helaas, een enorme gemiste kans. Wel vermakelijk hoor, maar het haalt het niet bij deel 2.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Was PGR3 maar meer van hetzelfde !! 2 is vele malen beter (kwa gameplay dan he)
Nee, je moet beter zoekenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:25 schreef Heintje het volgende:
Ik kan de CoD2 demo niet vinden op Market place.
Moet ik daar voor zogenaamd in america wonen of zo?
Puntentelling gaat nergens overquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:20 schreef twi het volgende:
[..]
Qua SP en MP en klasse-indeling ook. Alleen de graphics zijn beter. Helaas, een enorme gemiste kans. Wel vermakelijk hoor, maar het haalt het niet bij deel 2.
Ranking systeem is kut inderdaad. Lazerde zo van de 700e rank na 2 beukraces naar de 1300e ofzo, omdat het tegen een shitload aan rookies was. Heerlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Puntentelling gaat nergens over
Van de week 6 races gewonnen en maar 600 punten gestegen, werd de 7de race achterstevoren getikt ( kan gebeuren, vooral bij deel 3) hoppa vijde plek binnen. Wordt ik weer 500 punten teruggeschopt
Stik er maar in dan
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
Enige wat ik echt jammer vind aan PGR3 is hoe snel je achterstevoren getikt word, echt verneukt online racen dan
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:51 schreef H.Flick het volgende:
Dat hele BC gebeuren is gewoon een grote aanfluiting en had er net zo goed niet op kunnen zitten.
Geef me eens een hint, ik krijg hem niet gevonden.quote:
Dat werkt wel aardig. Maar de PS2 controller werkt nog steeds beter voor PES.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Hoe had ik dan PES kunnen spelen met de nieuwe controller?
* hint aanreikt *quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Geef me eens een hint, ik krijg hem niet gevonden.
Paar maandjes wachten wellicht.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Hoe had ik dan PES kunnen spelen met de nieuwe controller?
Ik zou het hem zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je broer wil mag hij Amped 3 voor 40 euro van mij over kopen.
Halo 2 is dus wel tof, ook online? Nog een laatste vraag over Kameo; is het een redelijk kort spel zoals ik las op verschillende plaatsen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
En anders gewoon wat oude spellen spelen.
Halo 2 bijvoorbeeld.
Dat mag je vinden, jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor met kut game
fifa 06 en deze vind ik erg leuk online.. leuker dan pes 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |