quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erhm,... in RPG's wordt niet chronisch gesproken zoals in films vreemd postende vriend!
quote:Monolith Productions staat bekend om haar redelijk enge games zoals Condemned: Criminal Origins op de Xbox 360 en F.E.A.R. op de PC. Beide games werden gemaakt met dezelfde technologie waarbij dynamische lichteffecten werden gebruikt evenals realistisch geluid dat soms de rillingen over je rug lieten gaan.
Vandaag heeft Monolith Productions aangekondigd dat zij een sequel gaan maken van F.E.A.R. voor de PC en next-gen consoles. De game zal echter een nieuwe titel gaan dragen die nog niet bekend is. Daarbij komt ook nog eens het feit om de hoek kijken dat Monolith Productions na de afronding van F.E.A.R. zijn overgekocht door Warner Brothers Interactive Entertainment.
Vivendi Universal Games bezit de naam van de serie en Monolith bezit de rechten op de characters in de game. Vivendi schijnt echter nog niet klaar te zijn met F.E.A.R. want volgens geruchten zou het bedrijf de game willen porten naar de Xbox 360.
Echter bestaat een film nagenoeg alleen uit dialogen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen.. Een RPG van 2 uur lijkt me niet zo geweldig.
Ja, ik was gelukkig dus niet de enige die het een vreemde redenatie vond.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erhm,... in RPG's wordt niet chronisch gesproken zoals in films vreemd postende vriend!
quote:Load times depend on a wide variety of factors such as the area you’re loading, how much data is cached, and how many assets can be reused from the area you’re leaving. Overall they should be on par with most other 360 titles. That said, an Xbox 360 with a hard drive will in general be about 50% faster loading than the core system. The PC depends a lot on the quality of your hard drive and motherboard interface, but on average, the PC should be at least as fast as a 360 with a hard drive, and probably slightly faster in many situations.
Ik vraag me dan af hoe dat gaat he. Dan heb je eindelijk je voice-actors gevonden, maak je een afspraak met ze en dan zitten ze klaar in de studio om te beginnen. En dan komt de man met die doos binnen lopen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:39 schreef Tain het volgende:
Crosspost
[afbeelding]
Volledige script van de gesproken tekst in Oblivion
Sorry dat je nu iets van 15 regeltjes tekst weet van de tig duizendquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:46 schreef =HellFire= het volgende:
Godver, wat een spoilers die foto's. Ik weet nu al wat ze gaan zeggen.
Yup, da's mooi. Scheelt me weer 55 euroquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:46 schreef =HellFire= het volgende:
Godver, wat een spoilers die foto's. Ik weet nu al wat ze gaan zeggen.
Don't talk such rot.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Sorry dat je nu iets van 15 regeltjes tekst weet van de tig duizend
I doubt you really mean that.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:58 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, da's mooi. Scheelt me weer 55 euro
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
I doubt you really mean that.
quote:Kim Talks Halo 3 and Second Wave
Microsoft Game Studios general manager Shane Kim has been talking to Next Generation about Halo 3, the second wave of Xbox 360 gaes and lessons learned from the recent platform launch...
We caught up with Shane Kim at the recent DICE summit to talk about the various issues surrounding first and third party Xbox 360 development. Not surprisingly, we wanted to talk about Halo 3, but Kim points out there's a whole lot more going on at Microsoft than that game...
Next Generation: Let's talk about Halo 3. What are we up to?
Shane Kim: I call it The Mythical Halo 3 - we haven't announced any such game yet! Obviously the Halo franchise is very important to us. When you have Bill Gates being quoted fairly constantly, talking about a game, you know it's important to the company. But his recent comments reflect the position accurately. Which is that, if there were a Halo 3 we would be careful about how we announce and introduce it.
It's exactly the same way we talked about Halo 2, where people wanted it a year after Halo. That would not have accomplished anything.
Is it coming out this year?
It depends. If it's the game that everyone is expecting then, yes. For us it's about making a proper impact on the platform. It has to be something with huge significance, so we won't be rushed.
When you have Bill Gates being quoted fairly constantly, talking about a game, you know it's important to the company.
We don't want all the hype and speculation to overshadow some of the great titles that do have coming this holiday and thereafter. Gears of War has an incredible level of anticipation. I think it has more anticipation than Halo did before Halo came out.
If you remember the E3 before the launch [of Xbox] a lot of people were not sure that Halo would be so great. We learned a lot of lessons at that E3. We chose not to show a lot of titles at this past E3. For people in the industry, their first assessment of a title is based on the visual impact.
PlayStation 3 announcements are coming. When they do, will you guys be making amendments to your plans?
I don't think anything is going to change. We've had our plans in place for some years now. The development of titles, of hardware and of Xbox Live takes many years. Our portfolio for the next few years is well on the way.
Those guys [SCEA] tend not to share their plans with us, so we pretty much develop our own strategy based on our vision and where we want to go. Leaders can't afford to be reactors. We have a very good plan and we will execute that.
What have you learned in the last few months since the launch of Xbox 360?
Some of the innovations on the platform have created new opportunities for us that were not available in the first generation of games. Xbox Arcade is an example of that where we are learning new ways to extend our relationship with customers.
We are starting to stretch the way we imagine what the platform is really capable of delivering as are developers who have spent more time with the hardware for the next wave of titles. They are really showing the power of the platform and the power of Xbox Live.
What are the big bets coming up?
We made some pretty significant announcements at X05, but the attention then was focused on the [hardware] launch. We talked about the Crackdowns and the Too Humans or the Mass Effects, and you'll be able to see more from those titles soon, as well as Gears of War.
Next: Supply and demand
How much of an improvement will we see in the second wave?
Our general strategy has been to focus on quality rather than quantity. Those four titles - you'll hear a lot more at E3. We have a few other things that we are working on that we'll announce between now and E3, so we haven't told the world about everything.[i]
The hardware shortages must have had an effect on third parties' desire to release games at this time. Surely, there'll be a gap until the installed base is bigger?
[i]There's always a trade-off when you are the first to go out on a platform. The overall portfolio is smaller so there is less competition at the start of the platform life cycle and that leads some publishers to want to be there. But they understand that the installed base is smaller.
There's always a trade-off when you are the first to go out on a platform.
Some people also have this desire to lead from a creative standpoint and to show their ability to harness the power of a new platform, so they want to jump in earlier. Other people have a business model that is predicated on selling to a larger installed base and for these people, I think, who maybe had plans to be out in the second quarter, they would like to see more units out there.
We're working hard to produce as many units as possible. I'm pretty confident we'll catch up with demand in the next few weeks and we'll be able to supply all the demand. Of course we are gratified by the overwhelming demand for Xbox 360 but we would have liked to have sold more units, had they been available. I don't see it as lost sales though, only as a time-shift.
Looking back at the launch, and leaving shortages aside, any regrets?
Any game developer will tell you they wish they had more time with the hardware. That's always the case. If you look at the complexity of this console and you add Live...
With the first generation of Xbox we waited a year before launching Live; this year everything went out together. It would have been better to have more time with the development hardware. But this is not a trivial undertaking. It's very challenging to create this hardware and a network like this.
But I look at the quality of the launch games that came out and that is how to analyse the platform's success. Call of Duty is a great game, and Perfect Dark, Gotham, Kameo, Need For Speed are all great games. The launch portfolio was full of good games. There wasn't anything quirky that might hurt the platform or anything that really rose to the top. It was a level playing field for everybody.
Could it be argued that you had too many titles at launch?
If we had gone with half of the titles, you would have more people criticizing us for having too small a portfolio. The breadth and quality of the portfolio offered something for everyone both from the first and third parties. It appealed to a broad audience, not just the hardcore.
Choice is never a bad thing, unless there is a degradation in quality and I don't think we had that situation. It was the strongest launch portfolio in history.
Some have said that the launch lacked a single killer game.
I don't think that's fair. Everyone is looking for a Halo and a GTA, but we have to realize there are only two of those titles in history, and they weren't those big legends before they launched.
It is easy to look back and say 'nothing the size of Halo came out', but the launch titles were all solid good games and there was some amazing work.
I would put this portfolio up against the original Xbox launch portfolio any day. I don't see the fact that there wasn't one game that everyone wanted to buy as a criticism. The strength was in the variety.
If you look at the attach rate that speaks to the quality of the portfolio of the highest attach rate in history which is an indication of real quality.
I'm not buying that one.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuk en lekker lang interview over Halo 3 en wat andere zaken..
[..]
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook,quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um.
That's a bit excessive, don't you think?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook,
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook,
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook,
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook,
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook,
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook,
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook![]()
Hey kan je al wat meer vertellen over fight night heb je al een review klaar staan?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook,
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook,
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook,
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook,
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook,
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook,
ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook, ik ook![]()
Was that supposed to be a compliment?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:46 schreef 1-0-Ed het volgende:
Hahaha, ik heb constant het idee dat ik Patrick Stewart hoor praten... (niet ECHT off topic te noemen dus) So guys: Don't be silly
No, no.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:02 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hey kan je al wat meer vertellen over fight night heb je al een review klaar staan?
Idd... RS3 en Black Arrow echt veel gespeeld, maar Lockdown zo snel mogelijk weggelegdquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef pkwarts het volgende:
Met de laatste Rainbow Six in gedachten.....jippie
Is de gameplay veranderd t.o.v. de demo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:36 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
No, no.
Vertellen, sure. Review nog niet klaar. Aangezien deze wat later komt in Europa heb ik nog even
Een 360 RS lijkt me wel cool eerlijk gezegdquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef pkwarts het volgende:
Met de laatste Rainbow Six in gedachten.....jippie
Ook daar mocht overigens wel nog wat aan veranderd worden. Van dichtbij schieten leek soms gewoon geen effect te hebben, AI verbeteren van terroristen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:47 schreef jorienvdherik het volgende:
als die zo als 3 en ba is dan is het goed ja
http://www.tothegame.com staan alle games met US en EU release dataquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:39 schreef letanoy het volgende:
Waar kan je zien wanneer er welke games precies uitkomen voor Nederland? Op de game site van fok staan bijvoorbeeld alleen maar de releases per week.
quote:Midway heeft vandaag de Xbox 360 en Playstation 3 game The Wheelman aangekondigd, waarin een ervaren chauffeur zijn pensioen onderbreekt om met zijn kunsten een vrouw te beschermen. The Wheelman wordt geen alleenstaand spel, maar zal tegelijk worden uitgebracht met de gelijknamige film, al is dit keer de film eerder een afgeleide van de game dan andersom. Acteur en spierbundel Vin Diesel zal zowel in de game als de film de hoofdrol vervullen.
The Wheelman is een uniek samenwerkingsproject tussen Midway, Paramount en MTV. Midway staat in voor de ontwikkeling van het spel, dat een budget kent van rond de $15 miljoen. Paramount zorgt ervoor dat de film gemaakt wordt en MTV zal zorgen voor de soundtrack en de promotie. De verhaallijn van de game zal voorafgaan aan die van de film. Zowel de game als de film worden eind 2007 verwacht.
Tape?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:30 schreef jorienvdherik het volgende:
ik wordt zwaar ziek van me lan kabel op me kamer er zit geen klikker meer in waardoor hij er telkens uit pleurt. Daar gaat me live middag
Vin Diesel die een gepensioneerde speeld.nou weet ik dat je niet precies de leeftijd hoeft te hebben van je karakter maar daar zijn toch ook grenzen aan. Toch?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:43 schreef Wessiej het volgende:
[Xbox 360] Deel 71 - Waar het nog steeds geen Maart is.
Dat scheelt nogal met de prijzen van een BR speler.quote:Toshiba brengt volgende maand twee hd-dvd-spelers uit, te weten de HD-XA1 en de HD-A1. Het betreft de eerste hd-dvd-spelers die op de mark zullen verschijnen. Beide spelers bieden ondersteuning voor het iHD-formaat voor interactieve content, zijn voorzien van een HDMI-aansluiting voor beschermde content, zijn backwards-compatibel met cd's en dvd's, en kunnen dvd's van de huidige generatie 'opwaarderen' naar HD-resolutie (720p of 1080i). De HD-A1 is het basismodel; deze gaat 499 dollar kosten. De HD-XA1, die 799 dollar op moet brengen, biedt uitbreidingen op het gebied van het gebruikersinterface, heeft twee extra usb-poorten aan de voorzijde, vier voetjes aan de onderzijde, en huisvest vier DSP-engines om geluid de huiskamer in te pompen. De apparaten zullen nog niet alle interactieve features ondersteunen, wat veroorzaakt wordt door door het nog niet af zijn van de AACS-specificatie, maar dit zal later via een firmware-upgrade gefixt worden. Verdere details kunnen verwacht worden tijdens de zojuist door Toshiba in de VS gestarte hd-dvd-toernee, waarbij het bedrijf zijn formaat en spelers in veertig grote Amerikaanse steden zal aanprijzen. Warner, Paramount en Universal zullen vanaf 28 maart hd-dvd-films uit gaan brengen
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:51 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Anders zit je daar maar op een bootlevel te schreeuwen "Hij zit hier, op de boot!" (he, Gamedemon?)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:02 schreef washandje het volgende:
Eentje voor de lieverds met een HDTV:
http://blog.scifi.com/tec(...)disc_rules.html#more
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |