Idd... RS3 en Black Arrow echt veel gespeeld, maar Lockdown zo snel mogelijk weggelegdquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef pkwarts het volgende:
Met de laatste Rainbow Six in gedachten.....jippie
Is de gameplay veranderd t.o.v. de demo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:36 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
No, no.
Vertellen, sure. Review nog niet klaar. Aangezien deze wat later komt in Europa heb ik nog even
Een 360 RS lijkt me wel cool eerlijk gezegdquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:09 schreef pkwarts het volgende:
Met de laatste Rainbow Six in gedachten.....jippie
Ook daar mocht overigens wel nog wat aan veranderd worden. Van dichtbij schieten leek soms gewoon geen effect te hebben, AI verbeteren van terroristen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:47 schreef jorienvdherik het volgende:
als die zo als 3 en ba is dan is het goed ja
http://www.tothegame.com staan alle games met US en EU release dataquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:39 schreef letanoy het volgende:
Waar kan je zien wanneer er welke games precies uitkomen voor Nederland? Op de game site van fok staan bijvoorbeeld alleen maar de releases per week.
quote:Midway heeft vandaag de Xbox 360 en Playstation 3 game The Wheelman aangekondigd, waarin een ervaren chauffeur zijn pensioen onderbreekt om met zijn kunsten een vrouw te beschermen. The Wheelman wordt geen alleenstaand spel, maar zal tegelijk worden uitgebracht met de gelijknamige film, al is dit keer de film eerder een afgeleide van de game dan andersom. Acteur en spierbundel Vin Diesel zal zowel in de game als de film de hoofdrol vervullen.
The Wheelman is een uniek samenwerkingsproject tussen Midway, Paramount en MTV. Midway staat in voor de ontwikkeling van het spel, dat een budget kent van rond de $15 miljoen. Paramount zorgt ervoor dat de film gemaakt wordt en MTV zal zorgen voor de soundtrack en de promotie. De verhaallijn van de game zal voorafgaan aan die van de film. Zowel de game als de film worden eind 2007 verwacht.
Tape?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:30 schreef jorienvdherik het volgende:
ik wordt zwaar ziek van me lan kabel op me kamer er zit geen klikker meer in waardoor hij er telkens uit pleurt. Daar gaat me live middag
Vin Diesel die een gepensioneerde speeld.nou weet ik dat je niet precies de leeftijd hoeft te hebben van je karakter maar daar zijn toch ook grenzen aan. Toch?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:43 schreef Wessiej het volgende:
[Xbox 360] Deel 71 - Waar het nog steeds geen Maart is.
Dat scheelt nogal met de prijzen van een BR speler.quote:Toshiba brengt volgende maand twee hd-dvd-spelers uit, te weten de HD-XA1 en de HD-A1. Het betreft de eerste hd-dvd-spelers die op de mark zullen verschijnen. Beide spelers bieden ondersteuning voor het iHD-formaat voor interactieve content, zijn voorzien van een HDMI-aansluiting voor beschermde content, zijn backwards-compatibel met cd's en dvd's, en kunnen dvd's van de huidige generatie 'opwaarderen' naar HD-resolutie (720p of 1080i). De HD-A1 is het basismodel; deze gaat 499 dollar kosten. De HD-XA1, die 799 dollar op moet brengen, biedt uitbreidingen op het gebied van het gebruikersinterface, heeft twee extra usb-poorten aan de voorzijde, vier voetjes aan de onderzijde, en huisvest vier DSP-engines om geluid de huiskamer in te pompen. De apparaten zullen nog niet alle interactieve features ondersteunen, wat veroorzaakt wordt door door het nog niet af zijn van de AACS-specificatie, maar dit zal later via een firmware-upgrade gefixt worden. Verdere details kunnen verwacht worden tijdens de zojuist door Toshiba in de VS gestarte hd-dvd-toernee, waarbij het bedrijf zijn formaat en spelers in veertig grote Amerikaanse steden zal aanprijzen. Warner, Paramount en Universal zullen vanaf 28 maart hd-dvd-films uit gaan brengen
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:51 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Anders zit je daar maar op een bootlevel te schreeuwen "Hij zit hier, op de boot!" (he, Gamedemon?)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:02 schreef washandje het volgende:
Eentje voor de lieverds met een HDTV:
http://blog.scifi.com/tec(...)disc_rules.html#more
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |