abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35376231
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:08 schreef Retuobak het volgende:
Next-gen discformaten mogen ze wmb ook mee oprotten. Laat ze extra centen steken in de ontwikkeling van solid state storage drives.
Het lijkt wel alsof je aangeeft dat je terug wilt naar cartridges inplaats van discs.

Voordeel van discformaten is dat de prijs per GB véle malen lager is dan bij solid state memory.
pi_35376318
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Afschuwelijk die hele blu ray / hd oorlog gaat alleen nog maar hier over. De grote dupe zijn gewoon de consumenten. Ik hoop dat blu ray en hd troep een gruwelijk snelle dood sterven
ik vind het prima dat ze vooruit werken hoor, maar ik wil geen concurentie zien.
Ik wil 1 formaat zoals nu DVD het enige formaat is.
Geen verwarring , 1 formaat.
Geen oorlog onderling maar elkaars handje vasthouden en samen aan iets werken, dat lijkt mij het beste
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:15:32 #103
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_35376376
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik vind het prima dat ze vooruit werken hoor, maar ik wil geen concurentie zien.
Ik wil 1 formaat zoals nu DVD het enige formaat is.
Geen verwarring , 1 formaat.
Geen oorlog onderling maar elkaars handje vasthouden en samen aan iets werken, dat lijkt mij het beste
Ja daarom hoop ik dus stiekem dat ze er bakken geld op verliezen en in gaan zien dat dat de enige weg is
pi_35376554
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:15 schreef Fliepke het volgende:
Ja daarom hoop ik dus stiekem dat ze er bakken geld op verliezen en in gaan zien dat dat de enige weg is
Ze zien dit zelf ook al lang in, vandaar al die (mislukte) compromis-afspraken tussen Sony en Toshiba, maar niemand wil z'n investeringen weggooien.

Als ze beide falen, dan blijft er niks meer over.
pi_35376791
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:19 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ze zien dit zelf ook al lang in, vandaar al die (mislukte) compromis-afspraken tussen Sony en Toshiba, maar niemand wil z'n investeringen weggooien.

Als ze beide falen, dan blijft er niks meer over.
En dan ziet de mensheid misschien eindelijk in dat schijfjes verleden tijd zijn wat betreft gebruiksvriendelijkheid.
pi_35376967
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:24 schreef Mystikvm het volgende:
En dan ziet de mensheid misschien eindelijk in dat schijfjes verleden tijd zijn wat betreft gebruiksvriendelijkheid.
Er is toch niks mis met de gebruiksvriendelijkheid van optische schijven? Dat er straks twee formaten zijn is natuurlijk verschrikkelijk kut en verwarrend voor veel consumenten, maar dat heeft toch niks te maken met de gebruiksvriendelijkheid van schijven opzich?
pi_35377309
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:12 schreef P-Style het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof je aangeeft dat je terug wilt naar cartridges inplaats van discs.
Nee, ik wil naar solid state HDD's die vele tientallen malen sneller zijn dan die domme verouderde schijfjes die ze nu weer door je strot heen willen duwen .
quote:
Voordeel van discformaten is dat de prijs per GB véle malen lager is dan bij solid state memory.
En daarom moeten ze dus geld steken in solid state storage ipv een verouderd medium langer in leven houden.
pi_35377463
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:36 schreef Retuobak het volgende:
Nee, ik wil naar solid state HDD's die vele tientallen malen sneller zijn dan die domme verouderde schijfjes die ze nu weer door je strot heen willen duwen .
En voortaan de games downloaden zeker. Want veel andere mogelijkheden voor game-distributie hou je dan niet over.
quote:
En daarom moeten ze dus geld steken in solid state storage ipv een verouderd medium langer in leven houden.
Optische schijven zijn een zichzelf steeds vernieuwend medium, net als solid state. En de kosten voor een plastic schijfje met een laagje reflecterend aluminium erin zullen altijd veel lager blijven dan de steeds complexer wordende IC's voor solid state memory.
pi_35377747
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:40 schreef P-Style het volgende:

[..]

En voortaan de games downloaden zeker. Want veel andere mogelijkheden voor game-distributie hou je dan niet over.
Gezien het aantal illegale downloads van games zie ik daar het probleem niet zo van in.
quote:
Optische schijven zijn een zichzelf steeds vernieuwend medium, net als solid state. En de kosten voor een plastic schijfje met een laagje reflecterend aluminium erin zullen altijd veel lager blijven dan de steeds complexer wordende IC's voor solid state memory.
Daarentegen blijven de schijfjes altijd een fractie van de snelheid houden van solid state storage waardoor ze helaas zo verouderd als maar kan zijn. Het medium groeit gewoon niet mee met de rest van de techniek.
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:49:00 #110
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35377772
sta 26e van NL met fifa op naar de top 10
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:49:55 #111
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_35377805
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef Retuobak het volgende:

Daarentegen blijven de schijfjes altijd een fractie van de snelheid houden van solid state storage waardoor ze helaas zo verouderd als maar kan zijn. Het medium groeit gewoon niet mee met de rest van de techniek.
Volgens mij is dat voorlopig de bottleneck niet echt. Het slim plaatsen van data op een schijfje valt al heel veel mee te winnen.
pi_35377823
Werken de Xbox versies van Splinter Cell 1, 2 en 3 lekker op de X360? Die klassiekers wil ik graag nog even aanschaffen voor het nieuwe deel komt
pi_35378074
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef Retuobak het volgende:
Je kan niet alles hebben hè. Het is altijd òf hoge snelheid met een lagere capaciteit en een hoge prijs, òf hoge datacapaciteit met een lagere snelheid en een lage prijs geweest. Een medium dat hoge snelheid, hoge capaciteit en lage prijs weet te combineren is voorlopig nog een utopie.
  woensdag 22 februari 2006 @ 20:12:24 #114
8372 Bastard
Persona non grata
pi_35378761
The truth was in here.
pi_35378877
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef P-Style het volgende:

[..]

Je kan niet alles hebben hè. Het is altijd òf hoge snelheid met een lagere capaciteit en een hoge prijs, òf hoge datacapaciteit met een lagere snelheid en een lage prijs geweest. Een medium dat hoge snelheid, hoge capaciteit en lage prijs weet te combineren is voorlopig nog een utopie.
Hoge snelheid, hoge capaciteit heb je zeer binnenkort bij solid state storage
En combineer dat met een downloadservice en je hebt niet een heel leger schijfjes nodig voor je games, je wist de games die je de komende tijd niet gaat spelen dan gewoon tijdelijk en dan kun je ze redownloaden wanneer je er weer eens zin in hebt. Lijkt mij iig een prima manier. En boeiend dat je dan handleidingen enzo misloopt, alsof die vodjes van 10 pagina's met de helft credits nog boeien .
pi_35380763
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:16 schreef pmponer het volgende:

[..]

Is de gameplay veranderd t.o.v. de demo?
Niet echt. Je hebt meer vechtstijlen, dat wel, maar de demo laat goed de basis van de game zien.
  woensdag 22 februari 2006 @ 21:50:16 #117
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_35384021
Teeeering

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_35385487
Me = happy! Iemand van XBOX magazine zou bij ons zijn defecte videokaart omruilen. Op dat punt stond ik aan de klantenbalie!

Mijn collega wisselde de kaart om en ik begon een gesprekje met de beste man. Ik vertelde dat ik reviewer ben geweest voor Tiscali (onder Smots) en vroeg of ze nog reviewers zochten.

Hij zei "alleen goede" en reikte naar zijn visitekaartjes. Robhimself heeft er 1. Zojuist een mooie brief over mijn game geschiedenis gestuurd tezamen met een oude DOA3 review.

Duim voor me!!!

Hij wist me te vertellen dat GRAW errug stoer is, btw.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_35386541
We duimen voor je Rob
En ondanks dat Gears of War er erg okay uit ziet trekt het me echt nog steeds totaal niet, weer een donkere setting met generieke monsters
  woensdag 22 februari 2006 @ 22:37:49 #120
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35386643
Ik haal hem alleen als ik hem wat goedkoper kan krijgen. Moet daarvoor eerst nog wat filmpjes er van zien
pi_35386671
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:50 schreef Chocobo het volgende:
Teeeering

[afbeelding]

[afbeelding]
Ze hadden opzich wel wat meer detail in die bovenste screenshot mogen stoppen...
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_35386832
Nieuws: Op de marketplace staat nu een Oblivion trailer Ziet er erg goed uit!
Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..
pi_35386887
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Ze hadden opzich wel wat meer detail in die bovenste screenshot mogen stoppen...
Die screen is al maaaaanden oud.
pi_35387004
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef devv05 het volgende:

[..]

Die screen is al maaaaanden oud.
euh, nee.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_35387904
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:45 schreef pkwarts het volgende:

[..]

euh, nee.
Echt wel.

-edit- oke maanden valt mee, dacht dat ie ouder was, maar hij is van begin januari
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')