Het lijkt wel alsof je aangeeft dat je terug wilt naar cartridges inplaats van discs.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:08 schreef Retuobak het volgende:
Next-gen discformaten mogen ze wmb ook mee oprotten. Laat ze extra centen steken in de ontwikkeling van solid state storage drives.
ik vind het prima dat ze vooruit werken hoor, maar ik wil geen concurentie zien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Afschuwelijk die hele blu ray / hd oorlog gaat alleen nog maar hier over. De grote dupe zijn gewoon de consumenten. Ik hoop dat blu ray en hd troep een gruwelijk snelle dood sterven
Ja daarom hoop ik dus stiekem dat ze er bakken geld op verliezen en in gaan zien dat dat de enige weg isquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind het prima dat ze vooruit werken hoor, maar ik wil geen concurentie zien.
Ik wil 1 formaat zoals nu DVD het enige formaat is.
Geen verwarring , 1 formaat.
Geen oorlog onderling maar elkaars handje vasthouden en samen aan iets werken, dat lijkt mij het beste
Ze zien dit zelf ook al lang in, vandaar al die (mislukte) compromis-afspraken tussen Sony en Toshiba, maar niemand wil z'n investeringen weggooien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:15 schreef Fliepke het volgende:
Ja daarom hoop ik dus stiekem dat ze er bakken geld op verliezen en in gaan zien dat dat de enige weg is
En dan ziet de mensheid misschien eindelijk in dat schijfjes verleden tijd zijn wat betreft gebruiksvriendelijkheid.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ze zien dit zelf ook al lang in, vandaar al die (mislukte) compromis-afspraken tussen Sony en Toshiba, maar niemand wil z'n investeringen weggooien.
Als ze beide falen, dan blijft er niks meer over.
Er is toch niks mis met de gebruiksvriendelijkheid van optische schijven? Dat er straks twee formaten zijn is natuurlijk verschrikkelijk kut en verwarrend voor veel consumenten, maar dat heeft toch niks te maken met de gebruiksvriendelijkheid van schijven opzich?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:24 schreef Mystikvm het volgende:
En dan ziet de mensheid misschien eindelijk in dat schijfjes verleden tijd zijn wat betreft gebruiksvriendelijkheid.
Nee, ik wil naar solid state HDD's die vele tientallen malen sneller zijn dan die domme verouderde schijfjes die ze nu weer door je strot heen willen duwenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je aangeeft dat je terug wilt naar cartridges inplaats van discs.
En daarom moeten ze dus geld steken in solid state storage ipv een verouderd medium langer in leven houden.quote:Voordeel van discformaten is dat de prijs per GB véle malen lager is dan bij solid state memory.
En voortaan de games downloaden zeker. Want veel andere mogelijkheden voor game-distributie hou je dan niet over.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:36 schreef Retuobak het volgende:
Nee, ik wil naar solid state HDD's die vele tientallen malen sneller zijn dan die domme verouderde schijfjes die ze nu weer door je strot heen willen duwen.
Optische schijven zijn een zichzelf steeds vernieuwend medium, net als solid state. En de kosten voor een plastic schijfje met een laagje reflecterend aluminium erin zullen altijd veel lager blijven dan de steeds complexer wordende IC's voor solid state memory.quote:En daarom moeten ze dus geld steken in solid state storage ipv een verouderd medium langer in leven houden.
Gezien het aantal illegale downloads van games zie ik daar het probleem niet zo van in.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
En voortaan de games downloaden zeker. Want veel andere mogelijkheden voor game-distributie hou je dan niet over.
Daarentegen blijven de schijfjes altijd een fractie van de snelheid houden van solid state storage waardoor ze helaas zo verouderd als maar kan zijn. Het medium groeit gewoon niet mee met de rest van de techniek.quote:Optische schijven zijn een zichzelf steeds vernieuwend medium, net als solid state. En de kosten voor een plastic schijfje met een laagje reflecterend aluminium erin zullen altijd veel lager blijven dan de steeds complexer wordende IC's voor solid state memory.
Volgens mij is dat voorlopig de bottleneck niet echt. Het slim plaatsen van data op een schijfje valt al heel veel mee te winnen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef Retuobak het volgende:
Daarentegen blijven de schijfjes altijd een fractie van de snelheid houden van solid state storage waardoor ze helaas zo verouderd als maar kan zijn. Het medium groeit gewoon niet mee met de rest van de techniek.
Je kan niet alles hebben hè.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef Retuobak het volgende:
Daarentegen blijven de schijfjes altijd een fractie van de snelheid houden van solid state storage waardoor ze helaas zo verouderd als maar kan zijn. Het medium groeit gewoon niet mee met de rest van de techniek.
Hoge snelheid, hoge capaciteit heb je zeer binnenkort bij solid state storagequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben hè.Het is altijd òf hoge snelheid met een lagere capaciteit en een hoge prijs, òf hoge datacapaciteit met een lagere snelheid en een lage prijs geweest. Een medium dat hoge snelheid, hoge capaciteit en lage prijs weet te combineren is voorlopig nog een utopie.
Niet echt. Je hebt meer vechtstijlen, dat wel, maar de demo laat goed de basis van de game zien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is de gameplay veranderd t.o.v. de demo?
Ze hadden opzich wel wat meer detail in die bovenste screenshot mogen stoppen...quote:
Die screen is al maaaaanden oud.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ze hadden opzich wel wat meer detail in die bovenste screenshot mogen stoppen...
euh, nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |