Ze hadden opzich wel wat meer detail in die bovenste screenshot mogen stoppen...quote:
Die screen is al maaaaanden oud.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:38 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ze hadden opzich wel wat meer detail in die bovenste screenshot mogen stoppen...
euh, nee.quote:
Nee hoor, zie hier maar voor bewijs. Die screen is oud en dat weet ik zeker, want ik heb 'm al veel eerder gezienquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:06 schreef Retuobak het volgende:
Volgens mij is dat een licht andere screen hoor devv05
Koop een Gamecube!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:36 schreef Retuobak het volgende:
We duimen voor je Rob
En ondanks dat Gears of War er erg okay uit ziet trekt het me echt nog steeds totaal niet, weer een donkere setting met generieke monsters
Kheb het via gehoord, hij noemde deze serie de 400 serie en er komt iets uit wat een verbetering is, omdat het bij deze XBOX360 niet mogelijk was.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Retuobak het volgende:
Volkomen onzin shredder
Er komt geen nieuwe versie, hooguit komt MS met console + game bundels.
Wie was dat eigenlijk? Toine K.? En ja, hopelijk gaat het je lukken!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef Robhimself.2 het volgende:
Me = happy! Iemand van XBOX magazine zou bij ons zijn defecte videokaart omruilen. Op dat punt stond ik aan de klantenbalie!
Mijn collega wisselde de kaart om en ik begon een gesprekje met de beste man. Ik vertelde dat ik reviewer ben geweest voor Tiscali (onder Smots) en vroeg of ze nog reviewers zochten.
Hij zei "alleen goede" en reikte naar zijn visitekaartjes. Robhimself heeft er 1. Zojuist een mooie brief over mijn game geschiedenis gestuurd tezamen met een oude DOA3 review.
Duim voor me!!!
Hij wist me te vertellen dat GRAW errug stoer is, btw.
Ik heb een scoop :quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:56 schreef pkwarts het volgende:
oh nog vergeten:
succes Robhimself! Remember me als je Halo 3 scoops hebt
quote:The Sword is no longer useable by anyone called Pkwarts
quote:
quote:
er komt binnenkort een gratis Texas Hold 'em spel op Xbox Live Arcadequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:12 schreef Bastard het volgende:
http://www.xbox.com/en-US(...)negreanu/default.htm
Lijkt me leuk voor erbij
gratis....poker....gratis....poker....gratis....pokerquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef kepler het volgende:
[..]
er komt binnenkort een gratis Texas Hold 'em spel op Xbox Live Arcade
spel is gesponsord en daarom gratisquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
gratis....poker....gratis....poker....gratis....poker
Me = confused
You're missing my pointquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:08 schreef kepler het volgende:
[..]
spel is gesponsord en daarom gratis
ik snap hem wel, maar ik negeer hemquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
You're missing my point
Neem tenminste niet aan dat er om geld gespeeld gaat worden.
Ok, download ik die.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:24 schreef kepler het volgende:
[..]
er komt binnenkort een gratis Texas Hold 'em spel op Xbox Live Arcade
Is het een nieuwe trailer?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef Lampie_ het volgende:
Nieuws: Op de marketplace staat nu een Oblivion trailerZiet er erg goed uit!
Thanksquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee allemaal oude beelden imo en de compressie is bar slecht. Niet echt de moeite waard imo
It's good of you to say so.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee allemaal oude beelden imo en de compressie is bar slecht. Niet echt de moeite waard imo
Wil je nog iets kwijt over fight night?quote:
AAAAAAAAAH!!! Hou toch eens op met vragen over dat *%#)& Fight Nightquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wil je nog iets kwijt over fight night?
Is de gameplay tov de demo veranderd of niet?
Zijn er grote verschillen tov de demo?
Als je elke dag een uurtje speelt wel. Als je 24/7 wilt gamen wordt het wat lastigerquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:18 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Rakkers, ik heb dus een 360 gereserveerd, maar ik heb op dit moment nog geen geld om een spel te halen, kan ik met die maand gratis live veel demo's binnentrekken om me daar een weekje mee te vermaken?
Okey thnxquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als je elke dag een uurtje speelt wel. Als je 24/7 wilt gamen wordt het wat lastigerMaar je hebt wel Hexic HD gratis, die is wel leuk.
Xbox Live is officieel 18+. Als je passport.net onder de 18 staat geregistreerd mag je je niet opgeven. Neemt natuurlijk niet weg dat er geen minderjarigen spelen (quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:13 schreef kepler het volgende:
[..]
ik snap hem wel, maar ik negeer hem![]()
lijkt me niet dat er om geld gespeeld kan worden, kinderen onder de 18 kunnen ook online. Maar dat kunnen ze natuurlijk ook via internet doen... Dus het zou zomaar kunnen
minimum bet: 200 points
lolquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wil je nog iets kwijt over fight night?
Is de gameplay tov de demo veranderd of niet?
Zijn er grote verschillen tov de demo?
Nog eentje om het af te leren.quote:
Hmmm okay.... ik denk dat ik hem toch moet gaan halen...quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:40 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
lolIk ga effe op de Pim F mode:
Lees m'n boek rrrreview maar.
Maar om het toch effe te beantwoorden, de demo is gelijk aan het echte spel, allee je het meer in de full version. Dus als je de demo cool vond, vind je de retail ook wel tof. Tis wel alleen maar boksen boksen boksen en nog eens boksen. Al die andere features die ze hadden beloofd zijn er uit gehaald (denk aan persconferentie geven etc).
die punten kan je ook gewoon in de winkel kopenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:39 schreef washandje het volgende:
[..]
Xbox Live is officieel 18+. Als je passport.net onder de 18 staat geregistreerd mag je je niet opgeven. Neemt natuurlijk niet weg dat er geen minderjarigen spelen () maar in principe is dat niet het punt. Bovendien moet je dan met een CC betalen en daarvoor moet je ook meerderjarig zijn.
Ja maar je weet niet of je punten kan gaan winnen of daadwerkelijk geld.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:12 schreef kepler het volgende:
[..]
die punten kan je ook gewoon in de winkel kopen
Krijg je daar dan ook meteen een collectie emulators en patches bij?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:56 schreef pkwarts het volgende:
# "...[Y]ou'll be able to purchase full Xbox 1 games through Microsoft's Xbox Live Marketplace in the near future." Um, bigger hard drive?
Je moet het wel met echt geld spelen natuurlijk, met punten spelen waar je vervolgens alleen dingen op Xbox live mee kunt kopen is het echt niet leuk. En zonder gok-element is het ook niet leuk, want dan werkt het spel niet omdat je niet iemand af kunt troeven door hoog in te zetten (men volgt veel eerder omdat er toch niks op het spel staat behalve een paar punten).quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:30 schreef washandje het volgende:
[..]
Ja maar je weet niet of je punten kan gaan winnen of daadwerkelijk geld.
Weet iemand trouwens wanneer dat Texas Hold'em er uberhaupt aan komt?
Ik geef je er 360 cent voorquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:46 schreef donald_dick het volgende:
hoeveel zou deze tas waard zijn
[afbeelding]
ha-haquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:46 schreef donald_dick het volgende:
hoeveel zou deze tas waard zijn
[afbeelding]
Onoverzichtelijk noem ik dat. Teveel infoquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef masterdave het volgende:
Wat ook heel cool is met GRAW online, dat je in de hoek de beeldschermen in het klein ziet van je medespelers, VET!
Lijkt me fantastisch !quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:50 schreef jorienvdherik het volgende:
nieuwe screens van gears of war
http://www.gunk.be/sitev2/?module=nieuws&bericht=8365
hier staan 25 nieuwe screens va de game
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat achterlijk mooi is dit zeg.
Helaas is de vooruitgang tov vorige generatie niet zo grootquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat achterlijk mooi is dit zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |