Lijkt me fantastisch !quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:50 schreef jorienvdherik het volgende:
nieuwe screens van gears of war
http://www.gunk.be/sitev2/?module=nieuws&bericht=8365
hier staan 25 nieuwe screens va de game
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat achterlijk mooi is dit zeg.
Helaas is de vooruitgang tov vorige generatie niet zo grootquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat achterlijk mooi is dit zeg.
Dan heb je vast die TV van je niet meer nodig, wanneer kom je die langsbrengen buurman?quote:
Moet dan heel snel zijn, want per 1 maart ben ik je buurman niet meer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan heb je vast die TV van je niet meer nodig, wanneer kom je die langsbrengen buurman?
Gamer.nl, dit weekend of andes volgende week.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hmmm okay.... ik denk dat ik hem toch moet gaan halen...
Maar waar staat je rrrreview dan?
Wat een bizar verschil...quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:21 schreef Retuobak het volgende:
Idd
Halo
(en dat is nog de PC versie)
Gears of War
Nauwelijks verschil
419,000 won is ongeveer 315 euro.quote:To Microsoft’s surprise, the initial batch of pre-order units in Korea sold out in only nine hours. Alan Bowman, general manager of Microsoft Entertainment & Devices Division in Asia Pacific and Greater China Region, Microsoft is confident the Xbox 360 will perform in Korea better than in Japan.
The retail price for the Xbox 360 Premium Edition will be 419,000 Won. The Core package is priced at 339,000 won.
als ze nu zeggen hoe pre-orders dat waren dan kunnen we er nog iets over zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:23 schreef pkwarts het volgende:
[..]
419,000 won is ongeveer 315 euro.
Ja maar dat geeft niet........quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iets zegt me dat GoW pas ergens na de zomer in de winkels ligt,
Koreanen zijn ook meer van de westerse spellen en onlinegamingquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:23 schreef pkwarts het volgende:
[..]
419,000 won is ongeveer 315 euro.
Heb je misschien gelijk in, maar het lijkt me ook retehandig, en waarschijnlijk kan je het ook uit zetten. Voor de echte die hards zal het een must worden denk ik, kan je goed coordineren in een goeie aanval. Zie het al helemaal voor me...word echt ubervetquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Onoverzichtelijk noem ik dat. Teveel info
Nicequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef Robhimself.2 het volgende:
Me = happy! Iemand van XBOX magazine zou bij ons zijn defecte videokaart omruilen.
Ik vertelde dat ik reviewer ben geweest voor Tiscali (onder Smots) en vroeg of ze nog reviewers zochten.
Duim voor me!!!
Hij wist me te vertellen dat GRAW errug stoer is, btw.
ik heb met deel 1 en deel 3 geen problemen gehad.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:50 schreef devv05 het volgende:
Werken de Xbox versies van Splinter Cell 1, 2 en 3 lekker op de X360? Die klassiekers wil ik graag nog even aanschaffen voor het nieuwe deel komt
Ik dacht een bril/lenzen.. Ik zie alleen maar blur.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:14 schreef Tain het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor dit soort spellen zou ik willen dat ik een HDTV had
NV goggles plz.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik dacht een bril/lenzen.. Ik zie alleen maar blur.
![]()
Don`t talk such rot !!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:18 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Effe het Oblivion script er bij pakken
Certainly not!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |