Hoe zeer de graphics ook prachtig zijn, boksen kan me net zoveel interesseren als curling.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Ons.
Pas volgende week donderdag voor 'ons' ja.
Nu we het daar toch over hebben, wie koopt dat spel nog meer zodat er nog wat leuke Fok! potjes online komen.
Issie uitgesteld? Embargo is vandaag opgeheven iig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Ons.
Pas volgende week donderdag voor 'ons' ja.
Nu we het daar toch over hebben, wie koopt dat spel nog meer zodat er nog wat leuke Fok! potjes online komen.
Je kunt deel 2 prima spelen zonder deel 1, je zult mss wat dingetjes niet helemaal snappen af en toe, maar over het algemeen is de game eigenlijk een sequel zonder dat die al te veel in gaat op deel 1.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:26 schreef King_of_Kool het volgende:
Beste mensen, ik heb vanmiddag voor de Xbox Star Wars KOTOR deel 2 gekocht. Kan ik deze gewoon spelen zonder dat ik deel 1 heb gespeeld? Zijn het 2 verhalen op zich? Of is het samen 1 verhaal?
Welk deel is beter dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je kunt deel 2 prima spelen zonder deel 1, je zult mss wat dingetjes niet helemaal snappen af en toe, maar over het algemeen is de game eigenlijk een sequel zonder dat die al te veel in gaat op deel 1.
Deel 1 is (veel) beter. Vooral het verhaal is veel leuker. Het verhaal van deel 2 begreep ik eigenlijk weinig van.quote:
Sorry hoor, misschien op de Xbox, maar op de pc heb ik totaal geen last gehad van bugs of whatever. Het verhaal is idd wel minder tov deel 1, maar qua gameplay vind ik hem even goedquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:17 schreef =HellFire= het volgende:
Hahaha, KOTOR2 is een gigantische misser. Daar klopt echt werkelijk waar geen FUCK van. Van alles mist, er mankeert een hoop aan de scripting en het hele verhaal is gewoon finaal verneukt door Obsidian. Er zitten gewoon complete stukken codes in die ze noodgedwongen eruit hebben gehaald, wegens tijdsgebrek en gepush van LucasArts. En wat er wel in zit, werkt lang niet altijd even goed.
Nee.... KOTOR 1 all the way! Jade Empire op een goede tweede plaats.
Zoek maar eens op het KOTOR2 restorement project of zoiets, daar leggen ze het wel uit. Er mankeert een hoop aan de game, al hebben ze dat op veel plekken goed kunnen verbergen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry hoor, misschien op de Xbox, maar op de pc heb ik totaal geen last gehad van bugs of whatever. Het verhaal is idd wel minder tov deel 1, maar qua gameplay vind ik hem even goed
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef Heintje het volgende:
Ach als er nou wat meer zijn die Full Auto kopen dan kunnen we ons daar wel mee bezig houden tot maart.
*meldtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:51 schreef Heintje het volgende:
Ach als er nou wat meer zijn die Full Auto kopen dan kunnen we ons daar wel mee bezig houden tot maart.
Is die GRAW demo erquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:54 schreef Lampie_ het volgende:
De marketplace is leeggehaald.. de new demos section. GRAW demo anyone? :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |