Kan er niet echt meezitten eigenlijk, heb een hele lading Xbox spellen die dus niet werken op mijn 360, maar ik heb juist een 360 gekocht om 360 spellen te kunnen spelen. Voor Xbox spellen ontstof ik mijn Xbox controller welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:51 schreef H.Flick het volgende:
De Xbox360 is in principe Backwards compatible. Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat alle nieuwe games die nog op de Xbox verschijnen ook gewoon te spelen zijn op de Xbox360... en dat blijkt dus nooit zo te zijn. Dat hele BC gebeuren is gewoon een grote aanfluiting en had er net zo goed niet op kunnen zitten.
Ja de overgangsperiode is een beetje naar idd, helemaal door het spelaanbod op de 360quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
Er zijn op het moment meer Xbox titels dan Xbox360 titels die ik wil spelen. Maar dat zal in maart ook wel veranderen en op de lange termijn is het ook niet erg.
Was PGR3 maar meer van hetzelfde !! 2 is vele malen beter (kwa gameplay dan he)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:57 schreef Retarded het volgende:
En ik ben nog steeds aan het wachten op een paar mooie games die mij overhalen om de 360 te halen. DOA4 is meer van hetzelfde, net als PGR3 en Call of Duty. Kameo lijkt me leuk, maar is geen game die ik uit moet spelen. Condemned is ook niet mijn soort game....
Qua SP en MP en klasse-indeling ook. Alleen de graphics zijn beter. Helaas, een enorme gemiste kans. Wel vermakelijk hoor, maar het haalt het niet bij deel 2.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Was PGR3 maar meer van hetzelfde !! 2 is vele malen beter (kwa gameplay dan he)
Nee, je moet beter zoekenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:25 schreef Heintje het volgende:
Ik kan de CoD2 demo niet vinden op Market place.
Moet ik daar voor zogenaamd in america wonen of zo?
Puntentelling gaat nergens overquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:20 schreef twi het volgende:
[..]
Qua SP en MP en klasse-indeling ook. Alleen de graphics zijn beter. Helaas, een enorme gemiste kans. Wel vermakelijk hoor, maar het haalt het niet bij deel 2.
Ranking systeem is kut inderdaad. Lazerde zo van de 700e rank na 2 beukraces naar de 1300e ofzo, omdat het tegen een shitload aan rookies was. Heerlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Puntentelling gaat nergens over
Van de week 6 races gewonnen en maar 600 punten gestegen, werd de 7de race achterstevoren getikt ( kan gebeuren, vooral bij deel 3) hoppa vijde plek binnen. Wordt ik weer 500 punten teruggeschopt
Stik er maar in dan
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
Enige wat ik echt jammer vind aan PGR3 is hoe snel je achterstevoren getikt word, echt verneukt online racen dan
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:51 schreef H.Flick het volgende:
Dat hele BC gebeuren is gewoon een grote aanfluiting en had er net zo goed niet op kunnen zitten.
Geef me eens een hint, ik krijg hem niet gevonden.quote:
Dat werkt wel aardig. Maar de PS2 controller werkt nog steeds beter voor PES.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Hoe had ik dan PES kunnen spelen met de nieuwe controller?
* hint aanreikt *quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Geef me eens een hint, ik krijg hem niet gevonden.
Paar maandjes wachten wellicht.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Hoe had ik dan PES kunnen spelen met de nieuwe controller?
Ik zou het hem zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je broer wil mag hij Amped 3 voor 40 euro van mij over kopen.
Halo 2 is dus wel tof, ook online? Nog een laatste vraag over Kameo; is het een redelijk kort spel zoals ik las op verschillende plaatsen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
En anders gewoon wat oude spellen spelen.
Halo 2 bijvoorbeeld.
Dat mag je vinden, jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor met kut game
fifa 06 en deze vind ik erg leuk online.. leuker dan pes 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |