Halleluja idd zegquote:
doom 3 wat voor jou?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Halleluja idd zeg
De game ziet er mooi uit, maar zo donker
Maar goed, das ook weer best zolang je maar een zaklamp kunt gebruiken tijdens het schieten!
Zal je eens wat blur laten zien !quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik dacht een bril/lenzen.. Ik zie alleen maar blur.
![]()
Hehehequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal je eens wat blur laten zien !
[afbeelding]
Geniusquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kortom: We zijn geen stap verder gekomen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Handige filmpjes waren datquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef Chocobo het volgende:
Far Cry Predator movies..... !
http://xboxyde.com/news_2599_en.html
Of course, keep in mind the game is still under development, and don't be shocked if you see several graphical glitches or weird AI behaviors. We can't guarantee these will be totally eradicated till the game is out, but the devteam is working on it for sure.
Vreemd,... heb het spel op Xbox gespeeld en vond er niks arcade's aan eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Handige filmpjes waren dat
Nu weet ik dat de game totaal niks voor mij is, veel te arcade.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef =HellFire= het volgende:
The Outfit review build rechtstreeks uit Calabassa Hills, California. Woowiieee dudes, let's RAWK ON!!!! RAAAAAD!! totally......... Like, neat stuff and such!
Fuckin A!
Is het ook niet!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vreemd,... heb het spel op Xbox gespeeld en vond er niks arcade's aan eigenlijk
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:16 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Is het ook niet!
* =HellFire= heeft ook de Far Cry preview build binnen...
Ja,... je hebt echt een kutleven iddquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:17 schreef =HellFire= het volgende:
Maar eerlijk, zo cool is het niet... moet echt ene HOOP doen.
Ben het hele weekend dus aan het schrijven (lees: werken) Wat ik doordeweeks ook al doe.
Oh ik klaag niet. Het is alleen lang niet altijd zo leuk als het lijkt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... je hebt echt een kutleven idd
Mensen in 1 klap 10 meter weg meppen, vrijwel onsterfelijk zijn, kogels sprayen bij het leven etc. etc.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vreemd,... heb het spel op Xbox gespeeld en vond er niks arcade's aan eigenlijk
Ik leef met je meequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:17 schreef =HellFire= het volgende:
Maar eerlijk, zo cool is het niet...
- N-Gage games (10 stuks, vandaag nog...)
Reminds me, de physics zijn totaal niet goed nog in Predator. Ik had iemand het hele level doorgeslagen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mensen in 1 klap 10 meter weg meppen, vrijwel onsterfelijk zijn, kogels sprayen bij het leven etc. etc.
Noem ik behoorlijk arcade. Ik ben toch meer fan van Far Cry, veel sluipen omdat 1 klap van een trigen je dood kan zijn.
Het is wel heel anders dan de PC Far Cry. Hier krijg je op een gegeven moment zelf van die Trigen-krachten doordat je ingespoten wordt met een of ander serum.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mensen in 1 klap 10 meter weg meppen, vrijwel onsterfelijk zijn, kogels sprayen bij het leven etc. etc.
Noem ik behoorlijk arcade. Ik ben toch meer fan van Far Cry, veel sluipen omdat 1 klap van een trigen je dood kan zijn.
I know, en dat bevalt me niet, maakt het te arcade.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is wel heel anders dan de PC Far Cry. Hier krijg je op een gegeven moment zelf van die Trigen-krachten doordat je ingespoten wordt met een of ander serum.
Krijg gewoon kippenvel als ik dit lees !!! Wil het zo graag gamenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:48 schreef Tumble het volgende:
Hmmm oblivion lijkt toch al aardig af te zijn
deze kerel heeft hem in ieder geval en zit al aardig wat achievements weg te werken
http://live.xbox.com/en-US/profile/profile.aspx?pp=0&GamerTag=Vark
let op sommige achievements kunnen beschouwd worden als spoiler.
(straks heb ik het weer gedaan nee dan dek ik me liever in)![]()
De gemiddelde demo van ca. 500 mb heb ik in enkele minuten binnen dus ik weet niet wat jij onder langzaam verstaat...quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:54 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Waarom gaat het downloaden via marketplace trouwens zo sloom? Moet je een poort opengooien?
ik zou het niet doen, want het contract is zo waterdicht da je toch geen neuwe xbox krijgt, radar had er 2 jaar geelden nog een item over. ik zal kijken als ik die online kan terugvinden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb mijn xbox 360 morgen 1 week. Nu ben ik er erg tevreden over. En hoop nog lang met deze xbox 360 mee te kunnen.
Nu zit er op de 360 normaal 2 jaar fabrieksgarantie. Dit dekt alle fouten die niet door de gamer komen ( als die valt, of drinken er over heen dan is het niet gedekt. )
Nu heb ik mijn xbox gekocht bij Dixons. Deze geven voor 69 euro 3 jaar lang garantie op alles. Dus ook als je xbox valt of als er wat over heen gaat.
Wie van jullie heeft deze verzekering ook gekocht bij Dixons. Je hebt na aanschaf 10 werkdagen de tijd om dit nog te doen. Ik ben van plan om dit morgen te doen.
Is dit verstandig ? en wie heeft het al of waarom niet
neequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef Lampie_ het volgende:
Maar even terug op m'n vraag, is Kameo een dikke 55 euro waard? (Voordat jullie andere spellen aanraden. Ik heb al Condemned, PDZ, PGR3, DOA4, CoD2)
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef Lampie_ het volgende:
Maar even terug op m'n vraag, is Kameo een dikke 55 euro waard? (Voordat jullie andere spellen aanraden. Ik heb al Condemned, PDZ, PGR3, DOA4, CoD2)
Wacht gewoon die paar weekjes. Genoeg topgames dan om die 55 euro aan uit te geven.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:48 schreef Lampie_ het volgende:
Ik weet niet wat ik naast Kameo anders moet halen, Ik wil toch echt m'n game collectie uitbreiden, hmm
En anders gewoon wat oude spellen spelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:54 schreef Lampie_ het volgende:
Ja dat is ook weer zo, ah well. We'll see.
FN3 komt 10 maart pas uit?
Kameo is zeker ook een topgame, je moet er alleen van houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Wacht gewoon die paar weekjes. Genoeg topgames dan om die 55 euro aan uit te geven.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
En anders gewoon wat oude spellen spelen.
Halo 2 bijvoorbeeld.
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef Lampie_ het volgende:
Een spoiler dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:42 schreef Tumble het volgende:
Goed voor diegene onder ons die niet meer zonder hun dagelijkse GRAW nieuws kunnen
filmpje van de eerste 18 minuten
at your service![]()
http://www.xboxyde.com/leech_2231_en.html
Idd, weigert het filmpje te kijkenquote:
Wat hij zegt.quote:
Als je broer wil mag hij Amped 3 voor 40 euro van mij over kopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:24 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Me broer gaat amped 3 kopen, dus dat hoef ik niet meer te doen. Maar nu weet ik niet welke ik moet kopen in maart. Oblivion vind ik niks (ik heb morrowind gekocht voor 1,50 van de bol.com actie)
En graw, lijkt me leuk maar ik houd daar ook niet echt van.
Beetje te laat eigenlijk, hoeveel moeite kan het kosten om de demo van de Kiosk 360 af te halen en op de marketplace te zetten... En ik heb CoD2 al uitgespeeldquote:
dat was echt alllaaang bekendquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Donderdag 23 februari 2006 | Na eerdere geruchten dat Criterion aan een Xbox 360 versie van Black zou werken, heeft Alex Ward van Criterion vandaag bekend gemaakt dat dit niet het geval is. Het gerucht ontstond doordat de Xbox versie van Black niet speelbaar is op de Xbox 360.
The fact that BLACK doesn't work on the 360 isn't us trying to make people wait for a 360 version... because that's not going to happen.
Volgens Ward is het de keuze van Microsoft en beslissen zij of een Xbox spel compatible zal zijn met de Xbox 360.
Als laatste voegde hij er nog aan toe dat er wel een vervolg van Black voor de volgende generatie spelcomputers in de planning staat.
"The only time you'll see BLACK on the Xbox 360 is when we make BLACK 2 on it in a few years."
dat vraag ik me ook af, en ik heb CoD2 nog niet gespeeld. Ik ben dus eigenlijk wel blij met die demoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Beetje te laat eigenlijk, hoeveel moeite kan het kosten om de demo van de Kiosk 360 af te halen en op de marketplace te zetten... En ik heb CoD2 al uitgespeeld
Moet je je nintendo 64 spellen eens proberen op de gamecubequote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:47 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het toch wel een klein schandaaltje dat niet alle nieuwe Xbox games werken op de Xbox360.
Kan er niet echt meezitten eigenlijk, heb een hele lading Xbox spellen die dus niet werken op mijn 360, maar ik heb juist een 360 gekocht om 360 spellen te kunnen spelen. Voor Xbox spellen ontstof ik mijn Xbox controller welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:51 schreef H.Flick het volgende:
De Xbox360 is in principe Backwards compatible. Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat alle nieuwe games die nog op de Xbox verschijnen ook gewoon te spelen zijn op de Xbox360... en dat blijkt dus nooit zo te zijn. Dat hele BC gebeuren is gewoon een grote aanfluiting en had er net zo goed niet op kunnen zitten.
Ja de overgangsperiode is een beetje naar idd, helemaal door het spelaanbod op de 360quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
Er zijn op het moment meer Xbox titels dan Xbox360 titels die ik wil spelen. Maar dat zal in maart ook wel veranderen en op de lange termijn is het ook niet erg.
Was PGR3 maar meer van hetzelfde !! 2 is vele malen beter (kwa gameplay dan he)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:57 schreef Retarded het volgende:
En ik ben nog steeds aan het wachten op een paar mooie games die mij overhalen om de 360 te halen. DOA4 is meer van hetzelfde, net als PGR3 en Call of Duty. Kameo lijkt me leuk, maar is geen game die ik uit moet spelen. Condemned is ook niet mijn soort game....
Qua SP en MP en klasse-indeling ook. Alleen de graphics zijn beter. Helaas, een enorme gemiste kans. Wel vermakelijk hoor, maar het haalt het niet bij deel 2.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Was PGR3 maar meer van hetzelfde !! 2 is vele malen beter (kwa gameplay dan he)
Nee, je moet beter zoekenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:25 schreef Heintje het volgende:
Ik kan de CoD2 demo niet vinden op Market place.
Moet ik daar voor zogenaamd in america wonen of zo?
Puntentelling gaat nergens overquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:20 schreef twi het volgende:
[..]
Qua SP en MP en klasse-indeling ook. Alleen de graphics zijn beter. Helaas, een enorme gemiste kans. Wel vermakelijk hoor, maar het haalt het niet bij deel 2.
Ranking systeem is kut inderdaad. Lazerde zo van de 700e rank na 2 beukraces naar de 1300e ofzo, omdat het tegen een shitload aan rookies was. Heerlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Puntentelling gaat nergens over
Van de week 6 races gewonnen en maar 600 punten gestegen, werd de 7de race achterstevoren getikt ( kan gebeuren, vooral bij deel 3) hoppa vijde plek binnen. Wordt ik weer 500 punten teruggeschopt
Stik er maar in dan
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
Enige wat ik echt jammer vind aan PGR3 is hoe snel je achterstevoren getikt word, echt verneukt online racen dan
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:51 schreef H.Flick het volgende:
Dat hele BC gebeuren is gewoon een grote aanfluiting en had er net zo goed niet op kunnen zitten.
Geef me eens een hint, ik krijg hem niet gevonden.quote:
Dat werkt wel aardig. Maar de PS2 controller werkt nog steeds beter voor PES.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Hoe had ik dan PES kunnen spelen met de nieuwe controller?
* hint aanreikt *quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Geef me eens een hint, ik krijg hem niet gevonden.
Paar maandjes wachten wellicht.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Hoe had ik dan PES kunnen spelen met de nieuwe controller?
Ik zou het hem zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je broer wil mag hij Amped 3 voor 40 euro van mij over kopen.
Halo 2 is dus wel tof, ook online? Nog een laatste vraag over Kameo; is het een redelijk kort spel zoals ik las op verschillende plaatsen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
En anders gewoon wat oude spellen spelen.
Halo 2 bijvoorbeeld.
Dat mag je vinden, jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor met kut game
fifa 06 en deze vind ik erg leuk online.. leuker dan pes 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |