Het is wel heel anders dan de PC Far Cry. Hier krijg je op een gegeven moment zelf van die Trigen-krachten doordat je ingespoten wordt met een of ander serum.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mensen in 1 klap 10 meter weg meppen, vrijwel onsterfelijk zijn, kogels sprayen bij het leven etc. etc.
Noem ik behoorlijk arcade. Ik ben toch meer fan van Far Cry, veel sluipen omdat 1 klap van een trigen je dood kan zijn.
I know, en dat bevalt me niet, maakt het te arcade.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is wel heel anders dan de PC Far Cry. Hier krijg je op een gegeven moment zelf van die Trigen-krachten doordat je ingespoten wordt met een of ander serum.
Krijg gewoon kippenvel als ik dit lees !!! Wil het zo graag gamenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:48 schreef Tumble het volgende:
Hmmm oblivion lijkt toch al aardig af te zijn
deze kerel heeft hem in ieder geval en zit al aardig wat achievements weg te werken
http://live.xbox.com/en-US/profile/profile.aspx?pp=0&GamerTag=Vark
let op sommige achievements kunnen beschouwd worden als spoiler.
(straks heb ik het weer gedaan nee dan dek ik me liever in)![]()
De gemiddelde demo van ca. 500 mb heb ik in enkele minuten binnen dus ik weet niet wat jij onder langzaam verstaat...quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:54 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Waarom gaat het downloaden via marketplace trouwens zo sloom? Moet je een poort opengooien?
ik zou het niet doen, want het contract is zo waterdicht da je toch geen neuwe xbox krijgt, radar had er 2 jaar geelden nog een item over. ik zal kijken als ik die online kan terugvinden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb mijn xbox 360 morgen 1 week. Nu ben ik er erg tevreden over. En hoop nog lang met deze xbox 360 mee te kunnen.
Nu zit er op de 360 normaal 2 jaar fabrieksgarantie. Dit dekt alle fouten die niet door de gamer komen ( als die valt, of drinken er over heen dan is het niet gedekt. )
Nu heb ik mijn xbox gekocht bij Dixons. Deze geven voor 69 euro 3 jaar lang garantie op alles. Dus ook als je xbox valt of als er wat over heen gaat.
Wie van jullie heeft deze verzekering ook gekocht bij Dixons. Je hebt na aanschaf 10 werkdagen de tijd om dit nog te doen. Ik ben van plan om dit morgen te doen.
Is dit verstandig ? en wie heeft het al of waarom niet
neequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef Lampie_ het volgende:
Maar even terug op m'n vraag, is Kameo een dikke 55 euro waard? (Voordat jullie andere spellen aanraden. Ik heb al Condemned, PDZ, PGR3, DOA4, CoD2)
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef Lampie_ het volgende:
Maar even terug op m'n vraag, is Kameo een dikke 55 euro waard? (Voordat jullie andere spellen aanraden. Ik heb al Condemned, PDZ, PGR3, DOA4, CoD2)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |