Ik ken een Utrechtenaar die z'n CD's in Amsterdam inwisselde, ik denk omdat het meer opbracht, hij deed het altijd bij een zaakje in het begin de Kinkerstraat (vanaf het centrum gezien), voorbij de Bilderdijk (daarvor is nog een andere CD winkel), naast de snackbar ongeveer. Maar misschien dat de Plaatboef ook meer opbrengt.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:47 schreef Wepeel2 het volgende:
Voor de mensen die wel eens in Amsterdam komen:
Weet iemand waar ze doorgaans betere inkoopprijzen betalen voor 2e hands cd's? Concerto of Plaatboef? Ik wil wat oude troep kwijt, maar ik weet dat er nog weleens verschil tussen de winkels zit.
Ja, jammer dat ik er niet bij kon zijn. Volgende keer moet je me maar een paar dagen van te voren er nog maar een keer aan helpen herinneren, een uurtje van te voren of zo is me toch echt iets te kortdag.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:53 schreef thaleia het volgende:
We waren 7e in de Popquiz. Ik moet er wel bij vermelden dat er slechts zo'n 13 a 14 teams waren. Met Grobbel erbij was het vast beter gegaan
tvp
Oh, sommige hiervan zijn echt cool! Mooie vondst, van veel nummers wist ik niet eens dat er clips van bestonden!quote:Op donderdag 29 december 2005 10:26 schreef Z het volgende:
Mocht je je vervelen vanavond:
http://docopenhagen.blogs(...)-videos-of-2005.html
Hebbes!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Denk eens aan queen en luister het nog eens...![]()
Mijn Queen-kennis beperkt zich door ingebouwde defensiemechanismes en op aanraden van de dokter tot een minimum, maar op welk nummer moet dit dan lijken?quote:
Ja, het gaat echt belachelijk hard de laatste tijd.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:08 schreef pfaf het volgende:
Jemig wat gaan we hard!
Heeft de Indie-reeks zichzelf inmiddels niet overbodig gemaakt? Wellicht kunnen we weer obscure band topics gaan openen!quote:Omdat veel topics over indie bandjes nauwelijks lopen, en dus na 7 posts stilvallen, leek het ons een goed idee om een topic te maken waarin 'Indie' centraal staat.
En dan hier slowchatten.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:22 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ja, het gaat echt belachelijk hard de laatste tijd.
Uit de OP:
[..]
Heeft de Indie-reeks zichzelf inmiddels niet overbodig gemaakt? Wellicht kunnen we weer obscure band topics gaan openen!
Ja, plus dat je wat dieper op bandjes kunt ingaan. Het blijft hier toch vaak bij namedroppen en op naar de volgende!quote:Op donderdag 29 december 2005 11:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dan hier slowchatten.
Met losse indie-topics bereik je misschien wel publiek die het Indie-topic niet in durven.
Toen we een dikke twee jaar geleden met deze reeks begonnen, was "indie" in mainstreamtermen aan de vage kant; we hebben regelmatig mensen gehad die dachten dat het om muziek uit India ging.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:22 schreef DaisyDuke het volgende:
Heeft de Indie-reeks zichzelf inmiddels niet overbodig gemaakt? Wellicht kunnen we weer obscure band topics gaan openen!
Oei, dat is een hele mooie vondst, geweldige clips zitten ertussen, en daarnaast ook nog eens leuk om wat nieuwe nummertjes te horen, al is het meeste wel bekend.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:26 schreef Z het volgende:
Mocht je je vervelen vanavond:
http://docopenhagen.blogs(...)-videos-of-2005.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |