nou, terecht dan , echt zo smerig vind ik dat, net zoals mes aflikken en dan weer in die pot pindakaasquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat had je goed gezienen onzer aller vriend "Rob" sprak Joost daarop aan
Al een tijdje niet meerquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Roel en Dido niet meer bij elkaar?
Ik vind het ook niet echt smakelijk neequote:Op dinsdag 13 september 2005 16:31 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, terecht dan , echt zo smerig vind ik dat, net zoals mes aflikken en dan weer in die pot pindakaas![]()
In diepe slaapquote:Waar is de enthousiaste en altijd in voor wat leuks zwangere?
Vrolijk op bed, te socializen met het dekbed?
Joostquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:31 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, terecht dan , echt zo smerig vind ik dat, net zoals mes aflikken en dan weer in die pot pindakaas![]()
Waar is de enthousiaste en altijd in voor wat leuks zwangere?
Vrolijk op bed, te socializen met het dekbed?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Gewoon op PLAY klikken en je lekker afreageren
quote:
Bij mij doet ie het gewoonquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
Stream 1 overleden
EDIT: Viel offline en doet nu weer normaal
Dit zou ik graag zien met het hoofd van enkele bewoners eropquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Soms wordt het kijken naar die bewoners me echt even te veel.
Dan helpt deze pagina wel
http://www.spelletjes.nl/game929.html
Gewoon op PLAY klikken en je lekker afreageren
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n pc in elkaar rammen!
Welke buikquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:42 schreef NG het volgende:
Waar is De Buik?
aan het socializenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:42 schreef NG het volgende:
Waar is De Buik?
Ik heb leren typen op een vooroorlogs typemachine. Heb daardoor nogal een harde aanslag die ik maar niet kan afleren. Doe dan ook gemiddeld een klein half jaartje met een toetsenbord. Eerst vervagen de letters tot ik op een gegeven moment de E doormidden ram...quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:42 schreef scanman01 het volgende:.
Dat heb ik zelf al zo ontzettend vaak echt willen doen
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb leren typen op een vooroorlogs typemachine. Heb daardoor nogal een harde aanslag die ik maar niet kan afleren. Doe dan ook gemiddeld een klein half jaartje met een toetsenbord. Eerst vervagen de letters tot ik op een gegeven moment de E doormidden ram...
ja hij liep ook met zo een buikding rond te stappenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:51 schreef rain2 het volgende:
Ik ben even weggeweest.
Is Ralph inmiddels al weer terug?
Ik zie hem zo gauw nergens.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Voor mensen die zich vervelen tijdens het kijken naar de streams:
http://www.ongein.nl/ongein/item.aspx?ID=2613![]()
![]()
babykwalquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:56 schreef Bergie het volgende:
Sjankwal:"als we nu maar niet allemaal aan wiegedood sterven"
KAN IEMAND DAT MENS A LA MINUTE UIT HET HUIS PLEUREN...........Wat een ongelovelijk dom wicht!!!!!!!! Dat ze d'r eigen naam kan onthouden vindt ik al knap!!!
Zeg 'ns eerlijk... wat denk je er zelf van?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:56 schreef Tamaartje het volgende:
Zo ik ben net thuis en lees net de opdracht.. doet Tanja wel mee aan deze opdracht !?
ze doet niet mee, ze kan nog geen 5 minuten lopen, zegt ze, ook niet op slentertempo, zoals ze nu doen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:56 schreef Tamaartje het volgende:
Zo ik ben net thuis en lees net de opdracht.. doet Tanja wel mee aan deze opdracht !?
En ze mogen dus niet douchen ?!
Je meent toch niet dat ze hier niet aan mee mag doen hequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg 'ns eerlijk... wat denk je er zelf van?![]()
Trouwens: is de ondersteunende opdracht van Tanja eigenlijk al ingegaan?
Helemaal niet er gebeuren toch wel leuke dingen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:58 schreef Kokstra het volgende:
*puf* wat een saaie middag...
Yepz... en als het wel had gemoeten, had ze het nog niet gedaanquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:00 schreef Tamaartje het volgende:
Je meent toch niet dat ze hier niet aan mee mag doen he![]()
OMG wat een dom triest k*twijf zeg...quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:00 schreef milagro het volgende:
[..]
ze doet niet mee, ze kan nog geen 5 minuten lopen, zegt ze, ook niet op slentertempo, zoals ze nu doen.
gelukkig voor haar kwam later het bericht dat ze niet mee mág doen, en dat ze haar eigen weekopdrachtje krijgt, maar wat dat is
ze deed vanochtend ook niet mee aan de zwangerschapspufpuf oefeningen, vond ze stom, dus geen zin an, ze zat erbij, leunend tegen Rob, maar daar is ook alles mee gezegd.
Het is toch echt niet te begrijpen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz... en als het wel had gemoeten, had ze het nog niet gedaan.
Maar ik ben er nu nog steeds niet uit of haar ondersteunende opdracht nu wel of niet bestaat uit het (ACTIEF) aanmoedigen van de anderen.
Iemand?
Helaas wel. Maar ze wilde ook al niet mee doen, dus dat kwam goed uit. Vanmorgen moest ze meedoen, maar toen wilde zeook al niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Je meent toch niet dat ze hier niet aan mee mag doen he![]()
Ja zonde inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:05 schreef regenworm het volgende:
Dildo en Ingrid hebben nog steeds aandacht voor de camera's.
Jammer hoe minder men aan de camera's denkt hoe leuker het wordt
ik denk dat dat het idd is, Cc, en dat doet ze dan vanuit de slaapkamer, liggend op haar zij, kussen over haar hoofd, snikkend om de zwangerschap die al helemaal verpest was door de ontnomen verrassing en nu nog meer door dat verplichte pufpuf halfuurtje.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz... en als het wel had gemoeten, had ze het nog niet gedaan.
Maar ik ben er nu nog steeds niet uit of haar ondersteunende opdracht nu wel of niet bestaat uit het (ACTIEF) aanmoedigen van de anderen.
Iemand?
ze roept steeds halve zinnen en dan... neee... daar kan ik het hier niet over hebben....quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:04 schreef kwakveense het volgende:
heeft ze het gedaan met haar psycholoog ofzo?
oh ik hoor t nu...het ging uit met iemand en daarna had ze een vertrouwenband met iemand....daar heeft ze het mee gedaan ofzo?
Zonder die camera's had ze een uurtje geleden Roel wel bestegen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:05 schreef regenworm het volgende:
Tanja maakt heel erg duidelijk misbruik van haar zwangerschap.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het is toch echt niet te begrijpen...
Als ze mee had kunnen doen had ze toch gewoon even 15 min gelopen ofzo?
Net of alle zwangere vrouwen niks kunnen..! De meeste werken gewoon![]()
maar ondertussen wordt Tanja daar met het uur ongelukkiger.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:08 schreef regenworm het volgende:
Tanja maakt heel erg duidelijk misbruik van haar zwangerschap.
Ze weet dat BB haar niet laat gaan, dus mevr. steelt haar eisen.
Er wordt net gezegt dat er veel slimmen mensen in het huis zitten.
Ze zijn niet zo slim om tegen die speenvarken in te gaan.
Ze niet verliefd op hem, dat zij ze net in de badkamer.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:09 schreef kwakveense het volgende:
dido staat nu wel open voor een nieuwe relatie, maar niet met roel natuurlijk.
Dido zegt in iedere situatie wat haar op dat moment het beste uitkomt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze niet verliefd op hem, dat zij ze net in de badkamer.
Maar Dildo lult zoveel dat ze niet weet wat ze gezegd heeft.
Nou en ? Eigen schuld toch?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:11 schreef Wup het volgende:
[..]
maar ondertussen wordt Tanja daar met het uur ongelukkiger.....
Weet ik niet heb er al een aantal uren niet meer gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:11 schreef Wup het volgende:
[..]
maar ondertussen wordt Tanja daar met het uur ongelukkiger.....
Roel heeft ook gezegd dat hij niet verliefd op haar is, dus geen probleem, toch?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze niet verliefd op hem, dat zij ze net in de badkamer.
Maar Dildo lult zoveel dat ze niet weet wat ze gezegd heeft.
ja, dat welquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:13 schreef Tamaartje het volgende:
Nou en ? Eigen schuld toch?
Ingrid heeft iets gluipers over zich, vertrouw haar niet zo.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zonder die camera's had ze een uurtje geleden Roel wel bestegen.
En was er weer afgekropen zodra hij een stijve van haar had gekregen
Lieske's gezicht sprak hele encyclopediën vanmorgen tijdens de pufgymquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, dat wel
maar Tanja zwelgt in haar ellende & boosheid
ze denkt nu dat ze 'boven' de rest staat omdat ze BB in de tang heeft
ondertussen maakt ze zichzelf dus alleen maar ongelukkiger....
Ja ze heeft echt zelfmedelijdenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, dat wel
maar Tanja zwelgt in haar ellende & boosheid
ze denkt nu dat ze 'boven' de rest staat omdat ze BB in de tang heeft
ondertussen maakt ze zichzelf dus alleen maar ongelukkiger....
Inderdaad. Samen met Chantal, Linda en Dido. Vier dames die je in zo'n huis niet tegen je wilt hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ingrid heeft iets gluipers over zich, vertrouw haar niet zo.
De leukste vind ik Lieske een mooie meid met lef, geeft meer haar mening dan de rest.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Samen met Chantal, Linda en Dido. Vier dames die je in zo'n huis niet tegen je wilt hebben.
Doet Lieske trouwens ook nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Tanja gaat weer flink over de tong. Ze vinden het allemaal belachelijk, maar niemand die een bek oventrekt tegen Tanja zelf.
Hopelijk komt Lieske er binnenkort meequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Tanja gaat weer flink over de tong. Ze vinden het allemaal belachelijk, maar niemand die een bek oventrekt tegen Tanja zelf.
Ik hoop dan dat ze nog wat meer lef krijgt en wel die zwangere eens even de waarheid zegt. En dan hopelijk niet op zo'n walgelijk begrijpend toontje als die anderen dat eventueel zouden doen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
De leukste vind ik Lieske een mooie meid met lef, geeft meer haar mening dan de rest.
kijk dat willen we zienquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:18 schreef milagro het volgende:
Lieske's gezicht sprak hele encyclopediën vanmorgen tijdens de pufgym
Op de loopband ook nog, keek ze onwijs sjaggo.
Die zie ik bij de eerste beste aanleiding nog wel flink uitvallen tegen Tanja.
Terecht ook.
Helaas blijft het geluid van die streams kut kut zachtquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:22 schreef kwakveense het volgende:
ik hoorde wel tijdens de pufopdracht dat roel een opmerking tegen tanja maakte zoiest van "doe es effe gewoon mee anders ofzo"
Alleen kwaad kijken helpt niet. Ze moet het ZEGGEN!quote:
Vind ik niet. Ergens vind ik het wel leuk om te zien hoe die BN-ers in spe ontzettend hun best doen met die camera's en denken dat heel Nederland hun ziet. Ze hebben nog steeds niet in de gaten dat ze slechts de figuranten zijn in BB goes bevallingsverhalen. De enigen die langer in beeld zijn geweest zijn Rob en Chantal en die zijn flink te kakken gezet. Vanavond is, door het gerucht over Ingrid, Menno aan de beurt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:05 schreef regenworm het volgende:
Heb een e-mail naar talpa gestuurd of ze mij een koptelefoon kunnen sturen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:23 schreef kwakveense het volgende:
op koptelefoon gaat het wel
Nee niet Lieske, dan krijgt zij weer alle kritiek en wordt zij de zondebok, weg Lieskequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hopelijk komt Lieske er binnenkort mee![]()
Ik denk dat iedereen het dan wel met Lieske eens is hoor en niet dat ze tegen haar in gaan..quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee niet Lieske, dan krijgt zij weer alle kritiek en wordt zij de zondebok, weg Lieske. Ik hoop eerder op Dido, die kan wel wat hebben en heeft genoeg krediet opgebouwd bij de mede-bewoners
.
Vast aan Didoquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:25 schreef regenworm het volgende:
roel is lekker bij de les, waar zat hij aan te denken?
Aan neuken natuurlijk, maar ja, Nederland zit op zijn lip.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:25 schreef regenworm het volgende:
roel is lekker bij de les, waar zat hij aan te denken?
Misschien is dat wel de reden waarom ze met Roel optrektquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee niet Lieske, dan krijgt zij weer alle kritiek en wordt zij de zondebok, weg Lieske. Ik hoop eerder op Dido, die kan wel wat hebben en heeft genoeg krediet opgebouwd bij de mede-bewoners
.
Maakt niets uit. Lieske gaat toch iedere keer door die jaloerse wijven genomineerd worden. Laathaar maar lekker opstandig worden in dat huis. Op de bank komt ze toch wel iedere keer. Misschien dat de mensen thuis het wel kunnen waarderen (weet het wel zeker).quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
Wauw! Tanja ziet er nu echt uit als een junk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:27 schreef mazaru het volgende:
Dit plaatje spreekt echt boekdelen
[afbeelding]
Dan zijn ze dom. Ze heeft toch verteld dat ze in het BB huis niets meer hoeft te doen en dat dat de reden is. Ze vond het afwassen, koken, hond uitlaten thuis veel te veel werk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:26 schreef ks_choice het volgende:
Ze vragen zich af wat precies de reden is dat Tanja zich heeft opgegeven.
Terecht!
Volgens mij moet de jokker ingezet gaan worden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:27 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Aan neuken natuurlijk, maar ja, Nederland zit op zijn lip.
Dilemma's...
we willen het horenquote:
Dat gaat zo fout als dat kind eruit is gepoept. Overigens mag het kind dus maar 8 dagen in beeld zijn, en Tanja wil neem ik aan bij d'r kind blijven, dus Tanja gaat er zeker uit voor het einde, wat dus inhoud dat ze NOOIT het geldbedrag kan winnen. Ik snap dus niet wat de beweegredenen zijn van Tanja om te blijven. Ja uit respect voor haar ouders maar dat is kul.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zijn ze dom. Ze heeft toch verteld dat ze in het BB huis niets meer hoeft te doen en dat dat de reden is. Ze vond het afwassen, koken, hond uitlaten thuis veel te veel werk.
zit wel iets in, maar het lucht wel op je mening gevenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:30 schreef milagro het volgende:
[..]
we willen het horen
maar dat komt nog wel.
maar dan gaat Tanja huilen, en zal diegene die haar of zijn bek opentrekt ws weer excuses maken
omdat BB dat vraagt, omdat je nog zoveel weken ms met elkaar door al die deuren heen moet.
Tanja is een hopeloos geval, ik denk dat een grote bek geven tegen haar, nulkommanakko effect heeft, haar enkel sterkt op de een of andere kromme manier.
Als je hoort dat ze al verschillende keren zélf ontslag genomen heeft, omdat mensen kritiek op haar hadden.... Tanja accepteert NIETS van niemand niet, en als de ander voet bij stuk houdt, loopt ze weg, en gaat met een verbeten gezicht in een hoek zitten, lul maar raak, ik doe wat ik doe, en jullie vallen maar allemaal dood.
Lieske zou voor de sensatie mogen uitvallen , maar ergens denk ik ook , bespaar je de moeite, kind, en de energie, het frustreert je alleen maar meer, want je krijgt totaal geen sjoege van deze Blije Doos.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:28 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Roel snapt geen pepernoot van Tanja. Net als wij.
haha geweldigquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:27 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Daarom heeft deze happy mom het ook zo ver geschopt in het leven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:30 schreef milagro het volgende:
Tanja accepteert NIETS van niemand niet, en als de ander voet bij stuk houdt, loopt ze weg, en gaat met een verbeten gezicht in een hoek zitten, lul maar raak, ik doe wat ik doe, en jullie vallen maar allemaal dood.
Mag niet van Hummiequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:28 schreef Sasami het volgende:
Ja maar als Tanja zo door gaat zoals ze nu doet wordt ze donderdag waarschijnlijk toch wel genomineerd door de rest van de bewoners.
Ik hoop het wel iig.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:27 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
streams zijn nog steeds dikke bocht maar ik doe 't er maar mee, tachenzestige mbit streams zijn niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:32 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Heya, aan het posten geslagen... doen je streams het al wat beter ?
![]()
o ja. Da's waar ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zijn ze dom. Ze heeft toch verteld dat ze in het BB huis niets meer hoeft te doen en dat dat de reden is. Ze vond het afwassen, koken, hond uitlaten thuis veel te veel werk.
mág ze niet genomineerd worden?quote:
Ben wel blij dat er nu over gesproken wordt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:33 schreef kwakveense het volgende:
ze zit er voor haar rust en om het te delen met de mensen....
dat lukt erg....
Dat kind gaat in een appart kamertje waar het slaapt en wordt gevoed zonder camera's.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:31 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dat gaat zo fout als dat kind eruit is gepoept. Overigens mag het kind dus maar 8 dagen in beeld zijn, en Tanja wil neem ik aan bij d'r kind blijven, dus Tanja gaat er zeker uit voor het einde, wat dus inhoud dat ze NOOIT het geldbedrag kan winnen. Ik snap dus niet wat de beweegredenen zijn van Tanja om te blijven. Ja uit respect voor haar ouders maar dat is kul.
Zeker, maar ik denk dat Lieske of wie dan ook dat beter in de DBK kan doen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
zit wel iets in, maar het lucht wel op je mening geven![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:38 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Dido wilde iets zeggen van het wangedrag van Tanja op het matje. Chantal vraagt zich af waarom ze het niet zei. DIdo toont respect voor het feit dat iemand het moeilijk heeft.
Zak hooi die vent.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:39 schreef srblackbird het volgende:
Rob is het verhaal van klein duimpje aan het vertellen
Dildo is een beetje softie, behalve bij ....quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:38 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Dido wilde iets zeggen van het wangedrag van Tanja op het matje. Chantal vraagt zich af waarom ze het niet zei. DIdo toont respect voor het feit dat iemand het moeilijk heeft.
Ralph zegt ook iets. Geen idee wat.
Dan viel ze uit haar rol.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:39 schreef NG het volgende:
Tanja zat te stralen
Ik hoop t. Niet omdat ik sensatie wil zien maar omdat ik gewoon nu al medelij heb met de ongeborene. Dat klinkt trouwens alsof het kind heilig is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Tanja heeft volgens mij écht haar laatste beetje krediet verbruikt.
Dit kan nooit lang meer durenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Tanja heeft volgens mij écht haar laatste beetje krediet verbruikt.
Dat Tanja hier hoort op te bloeien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:41 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat zei Ingrid nou? Iets met benen wijd?
Zwakken af natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:42 schreef flugeltje het volgende:
wat denken jullie? Gaan ze het zeggen óf zwakken ze straks alles weer af en wordt er niets gedaan...
Ze beginnen voorzichtig en als ze daar negatief op reageert dan gaat de vlam in de panquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:42 schreef flugeltje het volgende:
wat denken jullie? Gaan ze het zeggen óf zwakken ze straks alles weer af en wordt er niets gedaan...
Daar denken de bewoners anders over.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:42 schreef regenworm het volgende:
Wordt nu wel tijd dat Tanja wakker wordt
Voor de groepsvorming is het wel goed.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:41 schreef Maurisico het volgende:
Enne... komt er nog één bij: Joost...
Aanspreken gaat niet helpen: dan staat Tanja weer in de belangstelling en die trekt zich weer terug in haar schulp... geeft geen weerwoord en loopt weg...
weigeren!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:44 schreef flugeltje het volgende:
O verdomme.... ik moet zo de PC afstaan aan m'n mannetje.... Net nu het misschien spannend gaat worden.
Zou ik niet zo stellig van zijn. Het is gewoon wachten totdat iemand het echt beu is en haar de waarheid vertelt. Ik zie Lieske hier bijvoorbeeld wel voor aan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:43 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Zwakken af natuurlijk.
denk om je hartquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan die Chantal d'r vuile tyfushoerenbek net houden met haar slappe IKKE IKKE IKKE IKKE IKEE gelul!!!!!!!
Gelukkig mag ik het geluid van de streams aan laten staan, kan ik nog meeluisteren. Als het écht spannend wordt ruk ik 'm wel achter de PC uit.quote:
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:43 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ze beginnen voorzichtig en als ze daar negatief op reageert dan gaat de vlam in de pan
Jij hebt tenminste nog geluidquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik het geluid van de streams aan laten staan, kan ik nog meeluisteren. Als het écht spannend wordt ruk ik 'm wel achter de PC uit.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik het geluid van de streams aan laten staan, kan ik nog meeluisteren. Als het écht spannend wordt ruk ik 'm wel achter de PC uit.![]()
eensch..quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
Wow Joost, punten scoren!!
Ik snap niet hoe die mensen allemaal hun mond kunnen houden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Zou ik niet zo stellig van zijn. Het is gewoon wachten totdat iemand het echt beu is en haar de waarheid vertelt. Ik zie Lieske hier bijvoorbeeld wel voor aan.
Milagro ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:30 schreef milagro het volgende:
we willen het horen
maar dat komt nog wel.
maar dan gaat Tanja huilen, en zal diegene die haar of zijn bek opentrekt ws weer excuses maken
omdat BB dat vraagt, omdat je nog zoveel weken ms met elkaar door al die deuren heen moet.
Tanja is een hopeloos geval, ik denk dat een grote bek geven tegen haar, nulkommanakko effect heeft, haar enkel sterkt op de een of andere kromme manier.
Als je hoort dat ze al verschillende keren zélf ontslag genomen heeft, omdat mensen kritiek op haar hadden.... Tanja accepteert NIETS van niemand niet, en als de ander voet bij stuk houdt, loopt ze weg, en gaat met een verbeten gezicht in een hoek zitten, lul maar raak, ik doe wat ik doe, en jullie vallen maar allemaal dood.
Lieske zou voor de sensatie mogen uitvallen , maar ergens denk ik ook , bespaar je de moeite, kind, en de energie, het frustreert je alleen maar meer, want je krijgt totaal geen sjoege van deze Blije Doos.
Alleen niet tegen de juiste persoon!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:47 schreef Martine73 het volgende:
Er worden nu echt wel goede dingen gezegt![]()
Komt nog wel hoor. Ik denk dat het voor velen nu al een openbaring is dat men allemaal hetzelfde nu denkt over Tanja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen niet tegen de juiste persoon!
Ik denk dat er een aantal mensen op b ed liggen inderdaad, vanwege de opdracht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:48 schreef NG het volgende:
Ligt Lieske op bed bij Tanja ofzo? En waarom kan niet ff een stream bij Tanja.. volgens mij slaapt ze niet maar zit ze gewoon een halve slof op te paffen....
Zeg dat!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen niet tegen de juiste persoon!
Waarom???quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:50 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Joost scoort nu echt punten bij mij.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:50 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Joost scoort nu echt punten bij mij.
Het zal je vriend maar wezenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:51 schreef Faithz het volgende:
Joost was al mijn favoriet, hij is leuk en heeft nog inhoud ook!
Als ze 'het publiek' even vervangen door 'Big Brother' dan hebben ze wel gelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:51 schreef kwakveense het volgende:
ze denken dat het publiek haar erin houdt....
ik denk dat dat nog wel mee zou kunnen vallen...
Exactly my pointquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:52 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Tanja's hoofd is gewoon fucked up. Er zit daar meer dan 1 steekje los. Totaal geen groepsgevoel bij haar te bekennen. Het probleem is dat ze dus het parade paardje is en daardoor wordt ontzien en eigenlijk ook met alles wegkomt. Ze zit gewoon in de juiste onderhandelingspositie.
Ik denk ook dat ze daar volgens het contract wel móet blijven, maar omdat ze gewoon mentaal zo instabiel is en het haar niks interesseerd dat ze best wel weg zou willen uit het huis, fuck dat contract, want van een kale kip kan je niet plukken. En ome John ziet de bui al hangen, dus een smak geld er tegenaan om ervoor te zorgen dat ze blijft...
No respect voor Tanja![]()
Streamverslagen/quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:54 schreef Flakkie01 het volgende:
kom net binnenvallen maar zeiken ze nu met z'n allen Tanja af?
Idd maar ook pas de 3e keer dat dit voorbij komtquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:55 schreef mazaru het volgende:
Dit is echt humor!![]()
Op de talpa site staat dit bij haar biografie:
Wat is je levensmotto?
What goes around, comes around.
Waarom word jij genomineerd?
Ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig. !!!!![]()
Klopt ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:55 schreef kwakveense het volgende:
roel zegt dat hij heeft gezegd "stel je niet zo aan" en joost zegt dat hij ook iets gezegd heeft
Hoezo de spijker op zn kop ??? BB geeft haar een zak geld als ze weggaatquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:53 schreef ks_choice het volgende:
Joost:" Ze blijft gewoon zitten totdat ze gebaard heeft, dan pakt ze haar geld en gaat ze naar huis."
Spijker op z'n kop.
Dido: "Daar snijdt ze zichzelf echt mee in haar vingers!"
Kortzichtig.
Ik denk dat ze gewoon dom blijft glimlachen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:58 schreef __dani het volgende:
Ik denk dat ze gelijk gaat huilen, daarna naar bed of naar de dagboek kamer gaat.
Owwwquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:56 schreef Faithz het volgende:
[..]
Idd maar ook pas de 3e keer dat dit voorbij komt
Het lijkt me wel dat men achter hem staat. Nu is dat toch ook zo in de tuin?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:58 schreef flugeltje het volgende:
Ben benieuwd of de rest Joost bijvalt als Tanja negatief reageert...
Best harde waarheid. Joost en Dido hebben wel gelijk dat het totaal geen pas geeft hoe zij zich gedraagt, terwijl andere vrouwen dolgraag zwanger willen worden...quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Dido wil haar confronteren met de waarheid.
Ze staan wel achter hem, maar durven ze dat ook te zeggen als de pleuris uitbreekt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Het lijkt me wel dat men achter hem staat. Nu is dat toch ook zo in de tuin?
Stream wil hier niet aanquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:56 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
...Ben benieuwd, de stream gaat hier iig niet uit
Laat maar, ik kijk in de tuin en snap 'mquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:58 schreef lurf_doctor het volgende:
Waarom loopt Ralf met zijn vuile was onder z'n arm?
omdat het me niets zou verbazen als zij vooraf al een zak centen heeft toegezegd gekregen als zij zou baren tijdens BB.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:57 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Hoezo de spijker op zn kop ??? BB geeft haar een zak geld als ze weggaatAls ze wint krijgt ze geld anders niet... Ze wordt waarschijnlijk een wortel voorgehouden en dat stomme paard loopt en smakelijk achteraan.
Nu nog met Tanja erbij!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Het lijkt me wel dat men achter hem staat. Nu is dat toch ook zo in de tuin?
You are welcom hieroquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:00 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Stream wil hier niet aanServer aan het opruimen dus mn netwerk is zooooo traag aan het worden dat mn streams het niet eens doen... gelukkig genoeg mensen die me hier op de hoogte houden...
Wel roepen als er ECHT iets gebeurd...![]()
maar dan komt Rob en die steekt er een stokje zijn been voorquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:59 schreef marbe het volgende:
He he eindelijk gaan ze als groep Tanja confronteren. Eindelijk.......
Ik wil net zeggen. Het zou me niet verbazen als er niet over gesproken mág worden, dit zal dan verteld worden door 1 of andere psycholoog zodat het overtuigend overkomt. Het is namelijk zo dat als iedereen Tanja vertelt dat ze verkeerd bezig is dat dat best eens de druppel zou kunnen zijn voor haar en vertrekt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:01 schreef mazaru het volgende:
Zou het erg opvallen als ze nu allemaal naar de dagboekkamer zouden worden geroepen
Ja iedereen heeft nu met Joost een veel betere band dan met Tanja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze staan wel achter hem, maar durven ze dat ook te zeggen als de pleuris uitbreekt?
Als ze écht hadden willen manipuleren hadden ze de streams nu wel stilgezet.... Ben overigens wel benieuwd hoeveel hiervan morgen op tv te zien zal zijn....quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:02 schreef regenworm het volgende:
We moeten even opletten of er iemand naar de DBK moet.
Vertrouw hummie & co niet zo?
Wat een servicequote:Op dinsdag 13 september 2005 18:01 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
You are welcom hieromaargoed ik zal iig ff bellen
niks helemaal niksquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ze écht hadden willen manipuleren hadden ze de streams nu wel stilgezet.... Ben overigens wel benieuwd hoeveel hiervan morgen op tv te zien zal zijn....
Ze beginnen al terug te krabbelen dus...quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:04 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Men twijfeld of ze t als groep moeten zeggen of haar apart moeten nemen en 't dan moeten vertellen. Het neigt naar het eerste.
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:04 schreef clauwheee het volgende:
Mijn streams doen het niet![]()
Doen ze het wel, dan haperen ze heel erg.
Ze lieten ook redelijk veel van Lieske zien die het eigenlijk niet eens was met BB.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ze écht hadden willen manipuleren hadden ze de streams nu wel stilgezet.... Ben overigens wel benieuwd hoeveel hiervan morgen op tv te zien zal zijn....
ALs groep sta je veel sterker zeker tegen Hummiequote:Op dinsdag 13 september 2005 18:04 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Men twijfeld of ze t als groep moeten zeggen of haar apart moeten nemen en 't dan moeten vertellen. Het neigt naar het eerste.
'beetje slapen, beetje roken'.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:05 schreef Wup het volgende:
volgens Joost heeft Tanja het wel lekker nu:)
Lijkt mij minder verstandig, aangezien je dan door een hele groep wordt aangevallen en dat is heel erg bedreigend.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:04 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:06 schreef regenworm het volgende:
Irritatie grens is bereikt
Heeft nog lang geduurd
Actie Actie Actie Actie Actie
Maar omstebeurten het tegen haar gaan zeggen lijkt me ook nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt mij minder verstandig, aangezien je dan door een hele groep wordt aangevallen en dat is heel erg bedreigend.
ze gaan uit elkaar na bbquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:07 schreef Falco het volgende:
Wat is Joost soms achterlijk close met Dido! Zal Brenda jofel vinden!
Gaan haar ogen misschien openquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt mij minder verstandig, aangezien je dan door een hele groep wordt aangevallen en dat is heel erg bedreigend.
De weekopdracht is een slof sigaretten wegpaffen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:07 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Ze ligt in dr bed... nog steeds... volgens mij is BB weer heel origineel geweest door haar eenzelfde opdracht als Roel te geven... zolang mogelijk niks doen...
Ze hebben er alleen niet bij stilgestaan dat ze niet anders doet![]()
Als ze uit bed komtquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:08 schreef lillymoon het volgende:
Wanneer gaan ze dat gesprek nou voeren??
Dr zijn al hiervoor diverse opmerkingen gemaakt door sommige bewoners he. Maar de keuze die nu gedaan wordt lijkt mij het beste: één persoon (Joost dus) gaat in de groep in zijn eentje tegen Tanja zeggen dat haar gedrag niet door de beugel kan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar om ste beurten het tegen haar gaan zeggen lijkt me ook niet
echt fijn voor Tanja.![]()
Met andere woorden, beide keuzes zijn goed.![]()
ach, als je het 1 op 1 probeert maakt het weer geen indruk en kom je niet door die plaat voor d'r kop heen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido is NOOIT ergens klaar mee, dat moet zeker voor jou ondertussen wel duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:09 schreef scanman01 het volgende:
Dido wilde het er niet meer over hebben, maar ze gaat maar door.
Blijkbaar is ze er toch niet 'helemaal klaar mee'.
Dido heeft last van hormonenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:07 schreef Falco het volgende:
Wat is Joost soms achterlijk close met Dido! Zal Brenda jofel vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |