nou, terecht dan , echt zo smerig vind ik dat, net zoals mes aflikken en dan weer in die pot pindakaasquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat had je goed gezienen onzer aller vriend "Rob" sprak Joost daarop aan
Al een tijdje niet meerquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Roel en Dido niet meer bij elkaar?
Ik vind het ook niet echt smakelijk neequote:Op dinsdag 13 september 2005 16:31 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, terecht dan , echt zo smerig vind ik dat, net zoals mes aflikken en dan weer in die pot pindakaas![]()
In diepe slaapquote:Waar is de enthousiaste en altijd in voor wat leuks zwangere?
Vrolijk op bed, te socializen met het dekbed?
Joostquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:31 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, terecht dan , echt zo smerig vind ik dat, net zoals mes aflikken en dan weer in die pot pindakaas![]()
Waar is de enthousiaste en altijd in voor wat leuks zwangere?
Vrolijk op bed, te socializen met het dekbed?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Gewoon op PLAY klikken en je lekker afreageren
quote:
Bij mij doet ie het gewoonquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
Stream 1 overleden
EDIT: Viel offline en doet nu weer normaal
Dit zou ik graag zien met het hoofd van enkele bewoners eropquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Soms wordt het kijken naar die bewoners me echt even te veel.
Dan helpt deze pagina wel
http://www.spelletjes.nl/game929.html
Gewoon op PLAY klikken en je lekker afreageren
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n pc in elkaar rammen!
Welke buikquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:42 schreef NG het volgende:
Waar is De Buik?
aan het socializenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:42 schreef NG het volgende:
Waar is De Buik?
Ik heb leren typen op een vooroorlogs typemachine. Heb daardoor nogal een harde aanslag die ik maar niet kan afleren. Doe dan ook gemiddeld een klein half jaartje met een toetsenbord. Eerst vervagen de letters tot ik op een gegeven moment de E doormidden ram...quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:42 schreef scanman01 het volgende:.
Dat heb ik zelf al zo ontzettend vaak echt willen doen
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb leren typen op een vooroorlogs typemachine. Heb daardoor nogal een harde aanslag die ik maar niet kan afleren. Doe dan ook gemiddeld een klein half jaartje met een toetsenbord. Eerst vervagen de letters tot ik op een gegeven moment de E doormidden ram...
ja hij liep ook met zo een buikding rond te stappenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:51 schreef rain2 het volgende:
Ik ben even weggeweest.
Is Ralph inmiddels al weer terug?
Ik zie hem zo gauw nergens.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Voor mensen die zich vervelen tijdens het kijken naar de streams:
http://www.ongein.nl/ongein/item.aspx?ID=2613![]()
![]()
babykwalquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:56 schreef Bergie het volgende:
Sjankwal:"als we nu maar niet allemaal aan wiegedood sterven"
KAN IEMAND DAT MENS A LA MINUTE UIT HET HUIS PLEUREN...........Wat een ongelovelijk dom wicht!!!!!!!! Dat ze d'r eigen naam kan onthouden vindt ik al knap!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |