Ik denk dat er een aantal mensen op b ed liggen inderdaad, vanwege de opdracht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:48 schreef NG het volgende:
Ligt Lieske op bed bij Tanja ofzo? En waarom kan niet ff een stream bij Tanja.. volgens mij slaapt ze niet maar zit ze gewoon een halve slof op te paffen....
Zeg dat!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen niet tegen de juiste persoon!
Waarom???quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:50 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Joost scoort nu echt punten bij mij.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:50 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Joost scoort nu echt punten bij mij.
Het zal je vriend maar wezenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:51 schreef Faithz het volgende:
Joost was al mijn favoriet, hij is leuk en heeft nog inhoud ook!
Als ze 'het publiek' even vervangen door 'Big Brother' dan hebben ze wel gelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:51 schreef kwakveense het volgende:
ze denken dat het publiek haar erin houdt....
ik denk dat dat nog wel mee zou kunnen vallen...
Exactly my pointquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:52 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Tanja's hoofd is gewoon fucked up. Er zit daar meer dan 1 steekje los. Totaal geen groepsgevoel bij haar te bekennen. Het probleem is dat ze dus het parade paardje is en daardoor wordt ontzien en eigenlijk ook met alles wegkomt. Ze zit gewoon in de juiste onderhandelingspositie.
Ik denk ook dat ze daar volgens het contract wel móet blijven, maar omdat ze gewoon mentaal zo instabiel is en het haar niks interesseerd dat ze best wel weg zou willen uit het huis, fuck dat contract, want van een kale kip kan je niet plukken. En ome John ziet de bui al hangen, dus een smak geld er tegenaan om ervoor te zorgen dat ze blijft...
No respect voor Tanja![]()
Streamverslagen/quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:54 schreef Flakkie01 het volgende:
kom net binnenvallen maar zeiken ze nu met z'n allen Tanja af?
Idd maar ook pas de 3e keer dat dit voorbij komtquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:55 schreef mazaru het volgende:
Dit is echt humor!![]()
Op de talpa site staat dit bij haar biografie:
Wat is je levensmotto?
What goes around, comes around.
Waarom word jij genomineerd?
Ik ben soms een beetje overdreven vrolijk en aanwezig. !!!!![]()
Klopt ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:55 schreef kwakveense het volgende:
roel zegt dat hij heeft gezegd "stel je niet zo aan" en joost zegt dat hij ook iets gezegd heeft
Hoezo de spijker op zn kop ??? BB geeft haar een zak geld als ze weggaatquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:53 schreef ks_choice het volgende:
Joost:" Ze blijft gewoon zitten totdat ze gebaard heeft, dan pakt ze haar geld en gaat ze naar huis."
Spijker op z'n kop.
Dido: "Daar snijdt ze zichzelf echt mee in haar vingers!"
Kortzichtig.
Ik denk dat ze gewoon dom blijft glimlachen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:58 schreef __dani het volgende:
Ik denk dat ze gelijk gaat huilen, daarna naar bed of naar de dagboek kamer gaat.
Owwwquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:56 schreef Faithz het volgende:
[..]
Idd maar ook pas de 3e keer dat dit voorbij komt
Het lijkt me wel dat men achter hem staat. Nu is dat toch ook zo in de tuin?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:58 schreef flugeltje het volgende:
Ben benieuwd of de rest Joost bijvalt als Tanja negatief reageert...
Best harde waarheid. Joost en Dido hebben wel gelijk dat het totaal geen pas geeft hoe zij zich gedraagt, terwijl andere vrouwen dolgraag zwanger willen worden...quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Dido wil haar confronteren met de waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |