Zeg 'ns eerlijk... wat denk je er zelf van?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:56 schreef Tamaartje het volgende:
Zo ik ben net thuis en lees net de opdracht.. doet Tanja wel mee aan deze opdracht !?
ze doet niet mee, ze kan nog geen 5 minuten lopen, zegt ze, ook niet op slentertempo, zoals ze nu doen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:56 schreef Tamaartje het volgende:
Zo ik ben net thuis en lees net de opdracht.. doet Tanja wel mee aan deze opdracht !?
En ze mogen dus niet douchen ?!
Je meent toch niet dat ze hier niet aan mee mag doen hequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg 'ns eerlijk... wat denk je er zelf van?![]()
Trouwens: is de ondersteunende opdracht van Tanja eigenlijk al ingegaan?
Helemaal niet er gebeuren toch wel leuke dingen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:58 schreef Kokstra het volgende:
*puf* wat een saaie middag...
Yepz... en als het wel had gemoeten, had ze het nog niet gedaanquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:00 schreef Tamaartje het volgende:
Je meent toch niet dat ze hier niet aan mee mag doen he![]()
OMG wat een dom triest k*twijf zeg...quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:00 schreef milagro het volgende:
[..]
ze doet niet mee, ze kan nog geen 5 minuten lopen, zegt ze, ook niet op slentertempo, zoals ze nu doen.
gelukkig voor haar kwam later het bericht dat ze niet mee mág doen, en dat ze haar eigen weekopdrachtje krijgt, maar wat dat is
ze deed vanochtend ook niet mee aan de zwangerschapspufpuf oefeningen, vond ze stom, dus geen zin an, ze zat erbij, leunend tegen Rob, maar daar is ook alles mee gezegd.
Het is toch echt niet te begrijpen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz... en als het wel had gemoeten, had ze het nog niet gedaan.
Maar ik ben er nu nog steeds niet uit of haar ondersteunende opdracht nu wel of niet bestaat uit het (ACTIEF) aanmoedigen van de anderen.
Iemand?
Helaas wel. Maar ze wilde ook al niet mee doen, dus dat kwam goed uit. Vanmorgen moest ze meedoen, maar toen wilde zeook al niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Je meent toch niet dat ze hier niet aan mee mag doen he![]()
Ja zonde inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:05 schreef regenworm het volgende:
Dildo en Ingrid hebben nog steeds aandacht voor de camera's.
Jammer hoe minder men aan de camera's denkt hoe leuker het wordt
ik denk dat dat het idd is, Cc, en dat doet ze dan vanuit de slaapkamer, liggend op haar zij, kussen over haar hoofd, snikkend om de zwangerschap die al helemaal verpest was door de ontnomen verrassing en nu nog meer door dat verplichte pufpuf halfuurtje.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz... en als het wel had gemoeten, had ze het nog niet gedaan.
Maar ik ben er nu nog steeds niet uit of haar ondersteunende opdracht nu wel of niet bestaat uit het (ACTIEF) aanmoedigen van de anderen.
Iemand?
ze roept steeds halve zinnen en dan... neee... daar kan ik het hier niet over hebben....quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:04 schreef kwakveense het volgende:
heeft ze het gedaan met haar psycholoog ofzo?
oh ik hoor t nu...het ging uit met iemand en daarna had ze een vertrouwenband met iemand....daar heeft ze het mee gedaan ofzo?
Zonder die camera's had ze een uurtje geleden Roel wel bestegen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:05 schreef regenworm het volgende:
Dildo en Ingrid hebben nog steeds aandacht voor de camera's.
Jammer hoe minder men aan de camera's denkt hoe leuker het wordt
Tanja maakt heel erg duidelijk misbruik van haar zwangerschap.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het is toch echt niet te begrijpen...
Als ze mee had kunnen doen had ze toch gewoon even 15 min gelopen ofzo?
Net of alle zwangere vrouwen niks kunnen..! De meeste werken gewoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |