Ze staan wel achter hem, maar durven ze dat ook te zeggen als de pleuris uitbreekt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Het lijkt me wel dat men achter hem staat. Nu is dat toch ook zo in de tuin?
Stream wil hier niet aanquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:56 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
...Ben benieuwd, de stream gaat hier iig niet uit
Laat maar, ik kijk in de tuin en snap 'mquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:58 schreef lurf_doctor het volgende:
Waarom loopt Ralf met zijn vuile was onder z'n arm?
omdat het me niets zou verbazen als zij vooraf al een zak centen heeft toegezegd gekregen als zij zou baren tijdens BB.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:57 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Hoezo de spijker op zn kop ??? BB geeft haar een zak geld als ze weggaatAls ze wint krijgt ze geld anders niet... Ze wordt waarschijnlijk een wortel voorgehouden en dat stomme paard loopt en smakelijk achteraan.
Nu nog met Tanja erbij!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Het lijkt me wel dat men achter hem staat. Nu is dat toch ook zo in de tuin?
You are welcom hieroquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:00 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Stream wil hier niet aanServer aan het opruimen dus mn netwerk is zooooo traag aan het worden dat mn streams het niet eens doen... gelukkig genoeg mensen die me hier op de hoogte houden...
Wel roepen als er ECHT iets gebeurd...![]()
maar dan komt Rob en die steekt er een stokje zijn been voorquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:59 schreef marbe het volgende:
He he eindelijk gaan ze als groep Tanja confronteren. Eindelijk.......
Ik wil net zeggen. Het zou me niet verbazen als er niet over gesproken mág worden, dit zal dan verteld worden door 1 of andere psycholoog zodat het overtuigend overkomt. Het is namelijk zo dat als iedereen Tanja vertelt dat ze verkeerd bezig is dat dat best eens de druppel zou kunnen zijn voor haar en vertrekt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:01 schreef mazaru het volgende:
Zou het erg opvallen als ze nu allemaal naar de dagboekkamer zouden worden geroepen
Ja iedereen heeft nu met Joost een veel betere band dan met Tanja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze staan wel achter hem, maar durven ze dat ook te zeggen als de pleuris uitbreekt?
Als ze écht hadden willen manipuleren hadden ze de streams nu wel stilgezet.... Ben overigens wel benieuwd hoeveel hiervan morgen op tv te zien zal zijn....quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:02 schreef regenworm het volgende:
We moeten even opletten of er iemand naar de DBK moet.
Vertrouw hummie & co niet zo?
Wat een servicequote:Op dinsdag 13 september 2005 18:01 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
You are welcom hieromaargoed ik zal iig ff bellen
niks helemaal niksquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ze écht hadden willen manipuleren hadden ze de streams nu wel stilgezet.... Ben overigens wel benieuwd hoeveel hiervan morgen op tv te zien zal zijn....
Ze beginnen al terug te krabbelen dus...quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:04 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Men twijfeld of ze t als groep moeten zeggen of haar apart moeten nemen en 't dan moeten vertellen. Het neigt naar het eerste.
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:04 schreef clauwheee het volgende:
Mijn streams doen het niet![]()
Doen ze het wel, dan haperen ze heel erg.
Ze lieten ook redelijk veel van Lieske zien die het eigenlijk niet eens was met BB.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ze écht hadden willen manipuleren hadden ze de streams nu wel stilgezet.... Ben overigens wel benieuwd hoeveel hiervan morgen op tv te zien zal zijn....
ALs groep sta je veel sterker zeker tegen Hummiequote:Op dinsdag 13 september 2005 18:04 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Men twijfeld of ze t als groep moeten zeggen of haar apart moeten nemen en 't dan moeten vertellen. Het neigt naar het eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |